1 Відредаговано igorsh88 (2024-03-04 11:08:28)

Тема: Logan MCV 1.6 K4M + Sandero 1.6 K7M

Dacia Logan MCV 1.6 K4M "Червоний вогонь"

/upload/iblock/44b/ujhqds2mwin25y0okeil9jdfgwx3oou4/IMG_20230922_185518.jpg /upload/iblock/ede/agjvpsf4eeu8cl40e1vhu6kd8hq3zo7g/IMG_20230922_185546.jpg

Вітаю шановний читач бортжурнала. Дана історія розпочалася в 2020 році з придбанням практичного сімейного універсала на всі випадки життя. Цьому передувало рік пошуку необхідної комплектації та двигуна. З перших днів автомобіль обслуговую самостійно, набуваючи досвіду на власних і чужих помилках.

КОМПЛЕКТАЦІЯ

Dacia Logan MCV рестайл 2011 р. в., Laureate, 7 місць
Колір: тореадор
КПП: механічна 5 ступенева JR5-350.
Двигун: атмосферний, 1.6 л, 16V K4M(F696), 105 к.с., гідрокомпенсатори, два розподільчих вала, 4 клапана на циліндр, без фазорегулятора, ремінний привід ГРМ.
ГБО: BRC Sequent32, балон 52 л.
Оснащення: ABS, 4 подушки безпеки, фаркоп, кондиціонер, електрогідропідсилювач керма, гідравлічний привід зчеплення, передні електросклопідйомники, електронний дросель, електрорегулювання дзеркал, підігрів дзеркал.
Паливо: А95/98, LPG, E85

ЗМІСТ
Двигун

108 т.км ТО, мастило Elf 5w-40
109 т.км Заміна котушок запалювання
110 т.км Заміна паливних форсунок
112 т.км Заміна свічок запалювання
115 т.км ТО, мастило Elf 5w-40
116 т.км Заміна ГРМ, ременя, помпи, роликів, сальника
117 т.км Заміна антифризу з промивкою
117 т.км Заміна мастила в КПП
117 т.км Адаптація електронного дроселя, заміна кілец і прокладок впускного колектора
122 т.км ТО, мастило Elf 5w-40
126 т.км Заміна розподільчих валів і їх сальників
128 т.км ТО перед встановленням ГБО, мастило Elf 5w-40, промивка BG 109
128 т.км Заміна свічок запалювання
128 т.км Заміна вихлопної системи: деталі, встановлення
130 т.км Нова права і задня опори двигуна
132 т.км Заміна шумоізоляції моторного щита
135 т.км Заміна термостата
138 т.км ТО, мастило Elf 5w-40, фільтра, PURFLUX LS932. як правильно: france чи France?
138 т.км Магнітна пробка піддона
140 т.км Антифриз: контроль, підготовка, все в нормі, перестраховки
143 т.км Заміна радіатора кондиціонера: підготовка, установка
146 т.км Фіксатор патрубка забору повітря
149 т.км Бензонасос, фільтр грубої очистки палива
149 т.км Акумулятор, струм витоку, десульфатація
150 т.км ТО, мастило Elf 5w-40 і захист двигуна
155 т.км Заміна акумулятора
159 т.км Флуорисцент в антифриз
160 т.км ТО, мастило Elf 5w-40, заміна свічок
161 т.км Тиск палива контроль
165 т.км Заміна щупа: Щуп один, рівня два. Metal Caucho 05169. Результат
166 т.км Антифриз. Виявив місце протікання
166 т.км Заміна корпуса та прокладки термостата
167 т.км Кріплення термозахисту

Екстер'єр

109 т.км Передні бризговики Frosch
110 т.км Заміна штока і щітки заднього двірника
112 т.км Заміна передніх двірників
113 т.км Ущільнювач капота БРТ 2108-6107018Р
115 т.км Ущільнювач бокових вікон
114 т.км Заміна обмежувача ходу дверей ASAM 80116
114 т.км Заглушка обмежувача дверей
129 т.км Поперечини на кришу
130 т.км Решітка в передній бампер
131 т.км Коте попереджає - Обережно ГАЗ
138 т.км Дефлектори: придбав, встановив
139 т.км Бокові дзеркала з підігрівом
140 т.км Додаткові дзеркала
141 т.км Ущільнювач дверей
144 т.км Денні ходові вогні, схема + прошивка
145 т.км Камера заднього ходу
147 т.км Верхній ущільнювач лобового скла - не впіхуяв
148 т.км Пактронік + ТО фаркопа
154 т.км Знак 70
156 т.км Кріплення переднього бризговика
157 т.км Емблема 1.6 16V
161 т.км Заміна ламп головного світла
166 т.км Розбив задній ліхтар

Ходова

Dacia Sandero 1.6 K7M "Синій лід"

/upload/iblock/bfd/dbgs4xa1slxee3ooed3nox3d8tvcd2oe/IMG_20231012_161753.jpg

В 2023 році виникла необхідність в другому автомобілі так зявився синенький Sandero. Вибору сприяв вже отриманий досвід експлуатації та обслуговування авто даної марки.

КОМПЛЕКТАЦІЯ

Dacia Sandero 2009 р. в., Ambiance.
Колір: extreme blue
КПП: механічна 5 ступенева JH3-060.
Двигун: атмосферний, 1.6 л, 8 клапанний K7M(732), 87 к.с., ремінний привід ГРМ.
Оснащення: ABS, 4 подушки безпеки, кондиціонер, гідропідсилювач керма, електронний дросель, підігрів передніх сидінь, тонування вікон.
Паливо: А95/98, E85

ЗМІСТ
Двигун

183 т.км Діагностика

184 т.км ТО. Elf Evolution 900 SXR 5w-40
• Заміна форсунок
• Заміна свічок
• Заміна паливного, повітряного, масляного фільтрів
• Заміна прокладок впускного колектора, дроселя та їх чистка
• Заміна масла з промивкою
• Заміна хомута паливного фільтра
• Скидання паливних корекцій

184 т.км Технічні роботи
• Заміна ременя ГРМ і натяжного ролика
• Заміна помпи
• Заміна сальників розподільчого і колінчатого валів
• Заміна приводного ремення, натяжного та обвідного роликів
• Заміна розширювального бачка охолоджуючої рідини та його хомутів
• Заміна антифризу з промивкою

184 т.км Заміна високовольтних дротів

184 т.км Оновлення паливних корекцій

184 т.км Очищувач паливної системи

184 т.км Регулювання клапанів
Підготовка - щуп
Проблемні питання
Приспособа під динамоключ - задум
Приспособа під динамоключ - реалізація. Контргайки, гвинти, прокладка
Проблемне питання - температура
Регулювання

184 т.км Заміна термостата
Причина - недогрів
Новий термостат, корпус, прокладка
Заміна

184 т.км Металевий щуп

185 т.км Ремонт з'єднання вихлопної труби

Ходова

183 т.км Заміна лівого приводу VKJC8150
В пошуках аналогу
Нова деталька
В пошуках мастила Elf Tranself NFJ 75w-80
Де пильник кільця ABS?
Кляті бариги!
Взяв інший
Встановив

183 т.км ТО ходової
• Заміна шарових опор Lemforder 37809-01
• Заміна шайби шарової опори 7700757688
• Заміна сайлентблоків ричагів Lemforder 31242-01
• Заміна стійок стабілізатора Lemforder 31243-01
• Обслуговування передніх дискових тормозів

Діагностика

ЛІТЕРАТУРА
Для завантаження книги натиснути на зображення

https://logan.in.ua/upload/iblock/2f9/2dkg3r1btdu7zxmu0epx4c22zdy1aohv/480_640.jpg https://logan.in.ua/upload/iblock/b46/2hlyvyygk7mg0nyk6tlb88hpo1auex6e/VAZ163-_1_.jpg  https://logan.in.ua/upload/iblock/858/51q4d6pd6mqoug6zq22rw4rua4xj3m2m/6400480-_1_.jpg https://logan.in.ua/upload/iblock/195/xo43rd2f45ae2t2vwh3k9fdvkyzv79oi/elektrosxemi_renault_logan_rul_600x800.jpg https://logan.in.ua/upload/iblock/6a1/c033nkp9y65qp6ng7dlypwk8xcydshmk/Bezymyannyy.jpg https://logan.in.ua/upload/iblock/c5c/kjj8o9vlqn1jy4frpa0megbmzqqsvlej/Remont_Largus_1.jpg https://logan.in.ua/upload/iblock/b25/9a2qt142flwvdr7wqixqmva8ns1yl4c4/IMG_20230519_210157-_1_.jpg https://logan.in.ua/upload/iblock/452/kwzpr98u0w17g8966120nvd65iqh0pj3/IMG_20230519_213929.jpg https://logan.in.ua/upload/iblock/881/sshfora44bhsvx3vnaoy0gmghvd8gjzd/IMG_20230914_172105.jpg https://logan.in.ua/upload/iblock/961/qq6q4gfoa10am2oiepcb7znodezl1bhk/IMG_20230925_162024.jpg   https://logan.in.ua/upload/iblock/4e9/gynrgsstp906kkdbylitn0i3gxdsda1m/imgonline_com_ua_Resize_ntSsg3czHQ.jpg https://logan.in.ua/upload/iblock/40e/6fhe9dhwrmyqlbj2ocfalpcduf9ek1fa/elektronne-kerivnitstvo.jpg https://logan.in.ua/upload/iblock/e5e/holph3yxjjs704kcfu5yl5teq6v5o5bb/IMG_20231031_072431.jpg https://logan.in.ua/upload/iblock/c53/bwr6mzwwcochmmo6e84t6d1t75soe9dk/IMG_20231031_072928.jpg https://logan.in.ua/upload/iblock/c39/309rj5xqpqm1ng6525p06nc7tpn2a1wq/imgonline_com_ua_Resize_sYYs767Im6V9i2.jpg   https://logan.in.ua/upload/iblock/930/8r9s7k21hob78t1s7e3stj43i1nencva/imgonline_com_ua_Resize_G48M7NWRo6.jpg   https://logan.in.ua/upload/iblock/529/5yotxcj2zw8aza3cqnrajnttz0y7fszd/imgonline_com_ua_Resize_AIL9k68nl0Dv8k.jpg   https://logan.in.ua/upload/iblock/689/5mtf37g2ttjmj540al3znyu2g4qzjhkm/imgonline_com_ua_Resize_ef9xKA6hPI20.jpg

БОРТОВИЙ ЖУРНАЛ
• Dacia Logan MCV 2011 1.6 16v К4М Laureate ГБО BRC
• Dacia Sandero 2009 1.6 MPI К7М Ambiance
  0

76 Відредаговано igorsh88 (2023-01-24 15:06:26)

Re: Logan MCV 1.6 K4M + Sandero 1.6 K7M

ЗАМІНА ЗЧЕПЛЕННЯ
День перший - розборка

Одразу попереджую, якщо Ви хочете задовбатися - поміняйте зчеплення самі  crazy . Поміняйте його зимою в мороз, без гаража, ями, підйомника, помічника, стабільного освітлення. Якщо Ви маєте лишні кошти то віддайте їх ліпше людям  в автомайстерні. Я обслуговую своє авто самостійно, но Я - задовбався  kez_15

Заміну зчеплення робитиму зі зняттям підрамника і КПП, оскільки так можливо якісно провести всі роботи. Додатково заміню задній сальник колінчатого валу. Програма мінімум на перший день - це дістатися до цього самого сальника.

Відєднав мінусову клему акумулятора, резонатор і патрубок перед повітряним фільтром. Зірвав ступичні гайки.

Відєднав мінусову клему акумулятора, резонатор і патрубок перед повітряним фільтром. Зірвав ступичні гайки.
/upload/iblock/165/wi9lkdxmaxnmtcrjwzj72s8ugugzk8mw/IMG_20230121_090625.jpg   /upload/iblock/9da/k4xa42brpa1q49m2q3gjq100ce6ryl02/IMG_20230121_090858.jpg   /upload/iblock/533/vbys902c61ve4buodq34o9z8bhcv6ljj/IMG_20230121_092153.jpg   /upload/iblock/659/pqi63cbxpz7pfmwpe0pv8tbl13d480mg/IMG_20230121_092202.jpg   /upload/iblock/8cc/7ebg352h37khfwyel583bn432lketyir/IMG_20230121_092319.jpg

Противідкатні упори під задні колеса. Поставив авто спереду на підставки. Зняв передні колеса.

/upload/iblock/9b5/lwagvjohdz43ibunarcaces0c0bmx3fj/IMG_20230121_092725.jpg   /upload/iblock/7cb/d6g2vs3bdghn73ijo0y0i2ao36row2hh/IMG_20230121_093727.jpg   /upload/iblock/4fc/vnowymxdrnb7h8niv5g85gbi6tlqk2go/IMG_20230121_094902.jpg

Зняв пластиковий захист підкрилка. Відкрутив болт шарової опори. Вийняв ричаги і привода з поворотного кулака

/upload/iblock/e7e/cv38lyzi9cm8etijaq4aufj1zgqs2136/IMG_20230121_095229.jpg   /upload/iblock/f0e/oec2d3tv8rilopyf7i0lccutvl0arjry/IMG_20230121_103013.jpg   /upload/iblock/1d4/60426hqwyadspads2a9wt24a3yg71rsk/IMG_20230121_104546.jpg

За відсутності ями підняв перед авто повише на підставки. Для страховки використав кірпіч і деревяний брусок. Мені 40 см вистачить

/upload/iblock/091/i27dlzca2f119nre0jwhjnfb6w0arnyz/IMG_20230121_112250.jpg

Зняв захист двигуна. Відкрутив кріплення бампера з низу та зняв пластиковий захист

/upload/iblock/a8e/3nuaoev11ztszl1jh0osvhflcmdlr3k3/IMG_20230121_113155.jpg   /upload/iblock/386/gs16lq0u6tg4a6kdv3sa5fiziwote5xt/IMG_20230121_114054.jpg   /upload/iblock/274/vvryevo0u78cbfmeykin0rvh9bglgs3s/IMG_20230121_114342.jpg   /upload/iblock/690/blu0h8je4y2c1jxu7w2zt1fhbzwzaehv/IMG_20230121_114349.jpg   /upload/iblock/624/sq0ih06ec3dhx663xd73sevur9hjqtck/IMG_20230121_114331.jpg

Відкрутив кріплення трубки електрогідропідсилювача руля від підрамника

/upload/iblock/eff/s6ul63s0ryh78f029b3bp2rrngsxxeu7/IMG_20230121_115029.jpg   /upload/iblock/507/c0vn2gjip243qggvxecuqrcoeihi3ta1/IMG_20230121_115049.jpg

Відкрутив задню нижню опору двигуна

/upload/iblock/0c2/27k3qjizrgqsd8k3npqef0jkivez3k02/IMG_20230121_115537.jpg   /upload/iblock/8ee/i44pzgd7brtoqa2ksgtt53daxk7i8fcw/IMG_20230121_115715.jpg   /upload/iblock/12d/zwnv0pjo20lak1ivsmbhbw9avwb5wjw6/IMG_20230121_115929.jpg   /upload/iblock/0e0/nv19mwmoxdn2wy39e02ivojn7eq7s7cw/IMG_20230121_115922.jpg

Відкрутив рульову рейку від підрамника попередньо знявши термозахист

/upload/iblock/e5b/r8540vi74jnf0aipofc3s73lzn02mzvh/IMG_20230121_122452.jpg   /upload/iblock/cad/vew51djdmixosfn1qosaqam148u2s2e2/IMG_20230121_124431.jpg   /upload/iblock/a69/gheg5rvz3pz74ucl253o1dsfcbltzlpa/IMG_20230121_120421.jpg   /upload/iblock/a4a/ysweeg0fa9gxcfezblfgp7pkoh7y7vx2/IMG_20230121_120536.jpg

Майже забув про другу лямбду. Відєднав розєм

/upload/iblock/efd/zj3t9di0iu5918e91effhoqazn9lllcc/IMG_20230121_124137.jpg

Злив масло з КПП і закрутив пробку назад помінявши ущільнююче куільце на нове

/upload/iblock/dfc/713w4a8cdrggt0cga6his4ftjm8lbg5u/IMG_20230121_130338.jpg   /upload/iblock/02c/472bkc5mr50fy8nq1mqxpr85uvo2le4u/IMG_20230121_132816.jpg   /upload/iblock/9a8/qze2yb0c49tcp9rzak6hx3q59r5vgj3m/IMG_20230121_132749.jpg

Довго не міг зрозуміти як вийняти привода з КПП dash1. Щось їх там тримало. Зробив металевий ричаг і одним ударом молотка вони вискочили. Як виявилося, заважало стопорне кільце

/upload/iblock/b71/5yvl163voasmljnlf2gbu96xwukkoo02/IMG_20230121_144826.jpg   /upload/iblock/e78/2dfya0vxae0ej13ixvxcsq9o2cv7bp61/IMG_20230121_145013.jpg   /upload/iblock/d14/drust71ecb7nt2j5yqjih6hnnncp1nyi/IMG_20230121_145920.jpg

Установщики ГБО провели паливну магістраль над підрамником, що заважало його зняттю. Переробив

/upload/iblock/836/maqws9yu226s6st1e020liaczseb77s6/IMG_20230121_150018.jpg  /upload/iblock/236/v6uo3lvpy8s8i0wo5z6ulyvofr52wv8a/IMG_20230121_150613.jpg

На всяк випадок підвязав радіатор, хоча то було лишнє, він тримався на кузові.

/upload/iblock/adb/ayxeoe2u33bshz5tovvj6pzvy7tw4ya9/IMG_20230121_151757.jpg   /upload/iblock/293/4vjv1ntj635tkaugjar9hn7grz08xyaa/IMG_20230121_151752.jpg

Зняв підрамник опустивши його задопомогою стойок

/upload/iblock/253/6lnbvj3czx179jwilnfzajfk2qa15frr/IMG_20230121_152208.jpg   /upload/iblock/b1e/zikyjy9iqta71q1f73qsswy58ggn1omq/IMG_20230121_153042.jpg

Відєднав троси від КПП

/upload/iblock/8dc/95k79iouhfsy1mi91304oaiiv932ldam/IMG_20230121_154307.jpg   /upload/iblock/c6f/ez4l8iq0sgoai4feqo01v7w399bm3fqy/IMG_20230121_154831.jpg

Подумав, що буде не лишнім закрити від пилу отвори в КПП для приводів

/upload/iblock/1cb/5jbqr5yrkze7ie3v0ij2uqnjg1m8td6z/IMG_20230121_155638.jpg   /upload/iblock/9d6/qwxds8pcwv7hy6fd183bupg7t2fzxbaw/IMG_20230121_155627.jpg

Відкрутив три болта кріплення стартера

/upload/iblock/156/x54b4lfosv1x72pszmr3acc0q2zzsnsc/IMG_20230121_160233.jpg   /upload/iblock/863/6nuso74ll0rjxhdiwiqrczf43gw65f9d/IMG_20230121_161808.jpg   /upload/iblock/c89/od86m4h2iblmfb0e55ecmonkjqd7kzff/IMG_20230121_161501.jpg   /upload/iblock/815/zb5h8klpsb0r1t2lt2cuw5xhcqsk412y/IMG_20230121_170835.jpg   /upload/iblock/998/l4o9ss2hzn6np9d5ak9nsiibdils2dzu/IMG_20230121_161959.jpg

Відєднав якийсь не зрозумілий розєм від КПП, що воно таке - не знаю dntknw. Пишіть хто в курсі.  (примітка: датчик швидкості)

/upload/iblock/b77/mduny8gzdp89hkdq639whzym4emr4s5g/IMG_20230121_162655.jpg   /upload/iblock/4cd/0p043xk7ktmbnqyyiikp303g8i9mb6w3/IMG_20230121_162743.jpg

Послабив три болти кріплення опори КПП но не відкручував повністю

/upload/iblock/c06/vmdflifbwp0a7mwcti2wpdcz97re5hgx/IMG_20230121_163235.jpg   /upload/iblock/adf/9ab0nr806vbobg11tuu98wlusl25yxuh/IMG_20230121_163251.jpg

Відєднав датчик заднього ходу і трубку електрогідропідсилювача від КПП

/upload/iblock/742/adaabdhgdxjj59yai3fqdypt6y4gx26p/IMG_20230121_163701.jpg   /upload/iblock/b45/dmzqlrducghfs2wo0opst5o4unszl0wm/IMG_20230121_164237.jpg

Відєднав кронштейн кріплення від вихлопу

/upload/iblock/907/fs4a88pfmurefvk8k1fmww0tfn3joqr8/IMG_20230121_165215.jpg   /upload/iblock/b10/ugas8eit4szoh58xtbi18ozz1xdp2s64/IMG_20230121_165605.jpg

Відкрутив чотири нижні болти кріплення КПП

/upload/iblock/03e/6hsvitvl2ar8fppydeq6dz1d7jwvy87k/IMG_20230121_165704.jpg   /upload/iblock/d6b/zqj8osu1rhoo5o1prwcag2jw74eeg62t/IMG_20230121_170247.jpg   /upload/iblock/bd1/xr327bb56tu9vpamh6i1qage1o6jkemu/IMG_20230121_170334.jpg

Піддомкратив двигун і КПП та повністю відкрутив три болти опори КПП. Опустив двигун тим самим нахиливши КПП

/upload/iblock/fd1/v90ibvsyiu9rko1hfopbs0r9fj3q68dg/IMG_20230121_172003.jpg   /upload/iblock/9fe/7ztpcg99mjcpnweiug9i1tjk03exb65t/IMG_20230121_173834.jpg   /upload/iblock/b5d/fw788dwsbzlnmec028xa7o5tj00kulii/IMG_20230121_173814.jpg

Відкрутив масу від двигуна і КПП, а також три верхніх болти кріплення самої КПП

/upload/iblock/d65/oqtqmtm5toj8sjrmushp7gjejjgw2bm7/IMG_20230121_175143.jpg   /upload/iblock/76b/pr93tuj3360kznrmu21irqnfp9abq09d/IMG_20230121_175644.jpg   /upload/iblock/4cb/khceips0t0zvvsmhi8hifnvshzb2lp54/IMG_20230121_181005.jpg

Вийняв ліру та повністю відєднав трубопровод від вижимного підшипника зчеплення. Заткнув куском шланга обмотавши все ізолентою

/upload/iblock/3ee/pcmnzc1a6gcimkvia7credawzaqgvoa2/IMG_20230121_182742.jpg   /upload/iblock/039/7lybqa6n7mda93b2htr4uqv5coyt00sa/IMG_20230121_182413.jpg   /upload/iblock/4a6/fszatluufgo91t6c6pscbo74pe00j3tt/IMG_20230121_183122.jpg

Зняв датчик положення колінчатого вала

/upload/iblock/847/i384tsljvgq85u2d0g8hxppbnw6cjfzf/IMG_20230122_132032.jpg   /upload/iblock/d4f/9i0j7h77ahkmo3yoli8cscw48xp5389t/IMG_20230121_185906.jpg

Відкрутив дві гайки кріплення направляючих КПП та зняв її повністю

/upload/iblock/d28/om2f2hcf541a2kijfl3stvytwyynzmse/IMG_20230121_190943.jpg   /upload/iblock/b91/w5u8fq3iqx1i8740091f693d2v5o4sd5/IMG_20230121_191238.jpg   /upload/iblock/c89/n7dgifqycc2oz5g22smpx80w9hqc4gfz/IMG_20230121_191428.jpg   /upload/iblock/7c7/sdglyws0oaiwugpl7fdfe7iaz7oz5u3c/IMG_20230121_192144.jpg   /upload/iblock/eeb/ng06r38914mddo6curg438wz25nw61m7/IMG_20230121_195023.jpg

Зняв стару вижимну корзину і диск

/upload/iblock/139/ay8g56gax8utjnjdjg6mlh5o9t29uo5m/IMG_20230121_204945.jpg   /upload/iblock/17d/hfl79par0h5kfz3enjwed4ktu8a64wfa/IMG_20230121_211158.jpg   /upload/iblock/a07/vrysdg3jgi865vttsx77khknkkc2yx00/IMG_20230121_211126.jpg

Відкрутив маховик і побачив сальник

/upload/iblock/c90/3t6vh3pvhzz2ipy5eujtm60pmdhumy1j/IMG_20230121_224456.jpg  /upload/iblock/bb2/yhpx6wvpg249lo1a5j25iob4bcqa0j5j/IMG_20230121_224727.jpg   /upload/iblock/149/fhha8hz55tb4iqmlvd0u2sjz30kw5dpd/IMG_20230121_221444.jpg   /upload/iblock/81e/ldefdyvbg3jg043r0lb02yookhsezqg3/IMG_20230121_220104.jpg

Ціль першого дня досягнута. Розпочав о 9 ранку завершив в 22 вечора.

БОРТОВИЙ ЖУРНАЛ
• Dacia Logan MCV 2011 1.6 16v К4М Laureate ГБО BRC
• Dacia Sandero 2009 1.6 MPI К7М Ambiance
  3
Спасибо сказали: jasonua, Sivil, TDream, Migen, Андрей_123, VH6



77

Re: Logan MCV 1.6 K4M + Sandero 1.6 K7M

igorsh88, фотозвіт - вогонь !!!  upp  moto

Счастье, это когда тебе все завидуют, а нагадить не могут !!!
FAQ по Dacia Logan (MCV) и по форуму
Как загрузить картинки на форум
Hyundai Accent 2007 1.6 AT
  0
Спасибо сказали: Андрей_1231

78

Re: Logan MCV 1.6 K4M + Sandero 1.6 K7M

igorsh88, розєм на кпп то мабуть датчик включення заднього ходу.
То зчеплення у вас зверху брало?

Logan mcv 2011 CH/UA 1.6 16v К4М 105 к.с. 7місць LAUREATE ABS конд 4подушки ЕГУР ЕПГ ГБО-4 Hi-Flex Вовк в овечій шкурі 
Незалежна, вільна і єдина Україна!!!
  0

79 Відредаговано igorsh88 (2023-01-24 15:04:01)

Re: Logan MCV 1.6 K4M + Sandero 1.6 K7M

jasonua написав:

То зчеплення у вас зверху брало?

Зчеплення бере зверху як до заміни так і після.

jasonua написав:

розєм на кпп то мабуть датчик включення заднього ходу

Датчик заднього ходу розташований поруч з кришкою пятої передачі
/upload/iblock/c17/23lpqarsguzdwhlq6fqkgdeww5p4zq1i/datchik-zadnogo-khodu.jpg   /upload/iblock/637/naa90w05imhl1sjig2neckw3wl78hsbt/IMG_20230121_163701-_1_.jpg


а, цей невідомий розєм/датчик зверху КПП, ось в цьому місці
/upload/iblock/6d8/kwxn3c494kpsq2k59wqq1wsoquklvt32/nevidomiy-datchik.jpg   /upload/iblock/c2b/llzczx5mkietvx8hpk6yxjzjuvqlq76b/IMG_20230121_162743-_1_.jpg

P. S.
Все, розібрався, то датчик швидкості. Хоча я думав, що через ABS швидкість зчитується  nose_eat
/upload/iblock/f24/jpu09ak30f11kfblxlc4fhdnwxci26w6/1111.jpg   /upload/iblock/965/ar0w6q5hw2ycortih2jh6ofp1fcfffm1/2184477235_zaglushka_datchika_skorosti.jpg

БОРТОВИЙ ЖУРНАЛ
• Dacia Logan MCV 2011 1.6 16v К4М Laureate ГБО BRC
• Dacia Sandero 2009 1.6 MPI К7М Ambiance
  0
Спасибо сказали: jasonua, TDream2

80 Відредаговано igorsh88 (2023-01-25 15:56:37)

Re: Logan MCV 1.6 K4M + Sandero 1.6 K7M

ЗАМІНА ЗЧЕПЛЕННЯ
День другий - зборка

Оглянув деталі старого зчеплення.

Корзина Valeo, номер 8200187171, дата виготовлення 06.07.11 тобто ще з завода. Якимось чудом лишилася цілою наліпка smile Сліди перегріву відсутні однак лепестки не в одній площині. Зворотня сторона має рівномірний та мінімальний знос

/upload/iblock/95d/p3a2henr684ddz4l3g3u2svpip4reyrr/IMG_20230125_131441.jpg   /upload/iblock/7fd/jgll24jgq2x6rvdq4707yrpigwjtpjd5/IMG_20230125_131315.jpg   /upload/iblock/161/51kghul4r2n7nrhuyn7d4gzpbbqa0ana/IMG_20230125_131345.jpg   /upload/iblock/569/rcwixe5i1azlz952nmquj7nj72sf8yen/IMG_20230125_131414.jpg   /upload/iblock/cc2/vpa4lb58whagzivwfrww191lgkx33grb/IMG_20230121_224916.jpg   /upload/iblock/e46/5mqzgmt9zylbptgm04f0mslupnzlyn3e/IMG_20230125_131516.jpg   /upload/iblock/844/xklvv3hn8kcy345paihq1zm3c2zo28jt/IMG_20230121_224844.jpg

Диск Valeo, товщина <7 мм (новий 8 мм), не рівномірний знос з обох сторін, пружинки бовтаються

/upload/iblock/093/82qenwagrqabhrfmvcj1i0yxp6su0eou/IMG_20230125_133116.jpg   /upload/iblock/e64/inohrpds2c0zt8t3xgpk5zjerbtxam3m/IMG_20230125_133133.jpg   /upload/iblock/395/cxy8mu18235ua8vy98r15ebhf1quvmoe/IMG_20230125_133235.jpg   /upload/iblock/036/9ds74yx47y8i9qcrw8pu5ua85vhko820/IMG_20230125_133150.jpg   /upload/iblock/0e4/i1rgrtdfmlpl1g64ti7zefqf2wb3hyv7/IMG_20230125_133204.jpg   /upload/iblock/604/y5hsmabuv0kjtiym272iaa7yecgz7516/IMG_20230121_225608.jpg

Вижимний Valeo. Пильник цілий, не потік, підшипник не шумить

/upload/iblock/afc/e1ljcnz1aimcs26gby58oydriue4rjhw/IMG_20230125_134616.jpg   /upload/iblock/fb2/22l694icwg65x8190ydnhxayf68kvhk6/IMG_20230125_134637.jpg   /upload/iblock/de1/s992b9jtidnd0krznhwz0jb0lujcakhp/IMG_20230125_134643.jpg

Маховик без слідів перегріву, знос практично відсутній, поверхня рівна. Частково пошкоджений вінец стартера

/upload/iblock/a4c/h5ntlup7m8ion3gx5pfe8plmo3mja6uk/IMG_20230121_224727.jpg   /upload/iblock/2b0/7sx95xguzxe0kqsbpu22xiztdsh1s1rq/IMG_20230122_072718.jpg   /upload/iblock/1c5/ooyqiyq5w1mi666xvzn07bxzrot4vzcz/IMG_20230122_072917.jpg

Розпочав зборку

Почистив КПП, змастив шліци вала та встановив новий вижимний. Сальник первинного вала не потік. Шліци не  пошкоджені. Додатково почистив шарикові кріплення тросів

/upload/iblock/b49/90s7dg59xfn8nnckxwcuqucpak4ai7b0/IMG_20230122_071516.jpg   /upload/iblock/512/ycueb0zsoihikwbfn1c06ba4veoewoxh/IMG_20230122_072118.jpg   /upload/iblock/5eb/loksl8rtk7uzl0ljzru9ki193ntwc607/IMG_20230122_095248.jpg

Демонтував старий задній сальник та встановив новий попередньо все почистивши

/upload/iblock/81d/0u1c1izn24s6mu5av20qi0w1rxm6b3sb/IMG_20230122_074544.jpg   /upload/iblock/df4/30b5e4fofzyh6gx72zd3b09r07xzl51o/IMG_20230122_074939.jpg

Встановив маховик, болти посадив на фіксатор/герметик, затянув динамоключем 65 Нм. Встановив нову корзину і диск, затянув динамоключем 20 Нм

/upload/iblock/449/rmf2wdq4wew0xyluf8hmeosiegwdapv9/IMG_20230122_084608.jpg   /upload/iblock/226/3fymquznnujcsf6joirvfcoq9iqlndzh/IMG_20230122_091741.jpg

Подальший процес зборки повінсть аналогічний розборці (тут). Особливе задоволення отримав ставивши на місце КПП вагою ~35 кг  acklad . Зібравши все до купи прокачав зчеплення і залив мастило в КПП.

Результат:
- вібрації при старті зникли;
- ривки при переключені передач зникли;
- чіткіше переключення передач;
- педаль зчеплення легко ходить;
- зчеплення так само бере зверху;
- зламав дві кліпси, замінивши їх стяжками.

На роботу витратив два повних дня. По фінансам ~6 тис. грн (корзина + диск + вижимний + сальник + смазка для шліцов вала КПП) (детальки тут)

БОРТОВИЙ ЖУРНАЛ
• Dacia Logan MCV 2011 1.6 16v К4М Laureate ГБО BRC
• Dacia Sandero 2009 1.6 MPI К7М Ambiance
  2
Спасибо сказали: Sivil, jasonua, TDream, Migen, vlad5229, Lavrik, Андрей_1237

81 Відредаговано igorsh88 (2023-07-21 08:55:44)

Re: Logan MCV 1.6 K4M + Sandero 1.6 K7M

МИТТЄВИЙ РОЗХІД ПАЛИВА

Власне, стало цікаво який в мене миттєвий розхід палива. Відомо, що бортовий компютер (БК) показує як середній (тут) так і миттєвий (тут) розхід палива. Для доступу до останього достатньо перевести БК в діагностичний режим, протягом ~хвилини виводитиметься його величина, потім БК автоматично повернеться у звичний режим, що не зручно. Хотілося б мати доступ до даного параметра постійно. Намагання якось "витягнути" миттєвий розхід з блоку керування через ELM327+Torque ні до чого не привели - відповідного параметра я не знайшов, тому пішов іншим шляхом. Електронний блок управління Valeo V.42 надає параметри для його самостійного розрахунку. Миттєвий розхід палива можливо розрахувати по тривалості вприску форсунок або по показанням MAF сенсора.

Розрахунок миттєвого розходу по тривалості вприску форсунок (для фазованого вприску)
Формула: R = (N/2) * T * P * S / 1000

де: R - миттєвий розхід палива [л/год]
      N - кількість циліндів
      T - тривалість вприску [мс]
      P - продуктивність форсунок [л/хв]
      S - кількість обертів двигуна [об/хв]

Pid для тривалості вприска T

"Main injection time", "PR101", "222804", "4*(A*65536+B*256+C)/1000", "0", "0", "ms", "7E0"

Pid для кількості обертів двигуна S

"Engine speed", "PR055", "222002", "(A*256+B)/4", "0", "0", "rpm", "7E0"

З продуктивністю форсунок P виникли труднощі. Інформацію по оригінальним реношним форсункак 8201036397 для K4M я не знайшов. Однак, в свій час, вони були замінені (тут) на Magneti marelli 805010089002 по ним інформації більше.

В залежності від тиску палива продуктивність форсунок P становить від 0.33 до 0.66 л/хв. При номінальному тиску в паливній рампі ~0.35 МПа маємо ~0.413 л/хв

/upload/iblock/e15/j5lczb5n346phwfey2ptvn5mw6e900q5/1.jpg   /upload/iblock/d6e/gnq3wgss4pxgzth2qdrbfak4vq7pdaot/2.jpg   /upload/iblock/9a6/6exlgr3zip4djr1zngnl486fqkn4s9ap/3.jpg

Тепер, маючи всі складові отримаємо

Pid для миттєвого розходу палива R по тривалості вприску форсунок в л/год

"Миттєвий розхід по тривалості вприску форсунок в л/год", "Розхід по трив. впр. форс. л/год", "", "VAL{Main injection time} * 0.413 * VAL{Engine speed} / 1000", "0", "0", "л/год", "7E0"

Знаючи швидкість руху

Pid для швидкості руху

"Vehicle speed", "PR089", "222003", "(A*256+B)/100", "0", "200", "km/h", "7E0"

Отримаємо більш зручний

Pid для миттєвого розходу палива R по тривалості вприску форсунок в л/100 км

"Миттєвий розхід по тривалості вприску форсунок в л/100 км","Розхід по трив. впр. форс. л/100 км","", "100*VAL{Миттєвий розхід по тривалості вприску форсунок в л/год}/VAL{Vehicle speed}","0","0","л/100 км", "7E0"

Розрахунок миттєвого розходу по показанням MAF сенсора
Формула: R = MAF / (C * J)

де: R - миттєвий розхід палива [л/год]
      MAF  - споживання повітря [кг/год]
      C - стехіометрія палива
      J - густина палива  [кг/л]

Звісно ніякого фізично MAF сенсора немає, величина розрахункова, БК самостійно його розраховує.

Pid для MAF

"Mass air flow", "PR1048", "222422", "(A*256+B)/20", "0", "0", "kg/h", "7E0"

Стехіометрія C = 14.7 для бензину. Густина J = 0.75 [кг/л] для 95-го. Маючи все необхідне формуємо

Pid для миттєвого розходу палива R по показанням MAF сенсора л/год

"Миттєвоий розхід по показанням MAF в л/год", "Розхід по MAF л/год", "", "VAL{Mass air flow} / (14.7 * 0.75)", "0", "0", "л/год", "7E0"

Або, в більш зручному варіанті

Pid для миттєвого розходу палива R по показанням MAF сенсора л/100 км

"Миттєвоий розхід по показанням MAF в л/100 км", "Розхід по MAF л/100 км", "", "100 * VAL{Миттєвоий розхід по показанням MAF в л/год"} / VAL{Vehicle speed}", "0", "0", "л/100 км", "7E0"

Від теорії до практики

Прописавши всі необхідні Pid-и в Torque отримав досить правдоподобний результат миттєвого розходу, як по тривалості вприску форсунок так і по MAF показанням, що сходився з БК:

прогрів на холостих 0.9-1.1 л/год

/upload/iblock/5b1/zhg258ic8m5yukpoxmn3g3c20zponpcf/IMG_20230130_135433.jpg   /upload/iblock/c39/71zr90wks6neavaugvq6udmc0m32djdq/222.jpg

при русі 5.4 л/год або 6.6 л/100 км (швидкість 82 км/год)

Фото німа - баранку крутив  smile

Додав на екран андроїд магнітоли

https://logan.in.ua/upload/iblock/82b/muulwfth334vphjkf8d2buok4io62qvh/000.jpg

БОРТОВИЙ ЖУРНАЛ
• Dacia Logan MCV 2011 1.6 16v К4М Laureate ГБО BRC
• Dacia Sandero 2009 1.6 MPI К7М Ambiance
  0

82

Re: Logan MCV 1.6 K4M + Sandero 1.6 K7M

igorsh88 написав:

Намагання якось "витягнути" миттєвий розхід з блоку керування через ELM327+Torque ні до чого не привели - відповідного параметра я не знайшов

Такий параметр є в inCarDoc

Dacia Logan MCV 1.6  к7м  2007р
  0

83 Відредаговано vlad5229 (2023-01-31 11:31:28)

Re: Logan MCV 1.6 K4M + Sandero 1.6 K7M

Миттєвий розхід в такий спосіб буде показувати приблизний, бо регулятор тиску знаходиться біля бензонасоса, і він не має зворотнього зв"язку з впускним ресивером. Тому до тих 0,35 МПа, потрібно плюсувати різницю між атмосферним тиском та абсолютним тиском в ресивері.

На деяких автомобілях ВАЗ, а також на інжекторних ЗАЗах, регулятор тиску стоїть на рампі форсунок, і він з"єднаний вакумною трубкою з ресивером. Задача того регулятора тримати тиск 3 атм відносно ресивера. Тому якщо підключити манометр до рампи і увімкнути запалювання, то маємо тиск 3 атм, після запуску двигуна тиск впаде на різницю між атмосферою і абсолютним і буде приблизно 2,5 атм, якщо дати газу, розрідження в ресивері зменшується і тиск в рампі росте до 2,6 і більше атм.

http://publikz.com/avto/wp-content/uploads/2009/01/inzektor_vid_rmpy.jpg

В результаті між входом і вихдом форсунки завжди стабільний тиск 3 атм. Колись розробляв собі на славуту бортовий комп"ютер, який бере з діагностики час роботи форсунки, оберти, та швидкість, то досить точно рахує розхід, на бак бензину похибка мінімальна.

http://www.vlad5229.narod.ru/forum1/31.jpg

Dacia Logan MCV 1.4 F2 2009 р.в.
  1
Спасибо сказали: igorsh88, Андрей_1232

84 Відредаговано igorsh88 (2023-07-21 08:58:13)

Re: Logan MCV 1.6 K4M + Sandero 1.6 K7M

vlad5229 написав:

до тих 0,35 МПа, потрібно плюсувати різницю між атмосферним тиском та абсолютним тиском в ресивері

Після десятого прочитання Вашої відповіді до мене нарешті дійшло в чому проблема.

Згоден  upp . Це можливо зробити. Атмосферний тиск відомий. Тиcк в ресивері - це показання MAP.

Розрахунок миттєвого розходу по тривалості вприску форсунок і показанням MAP сенсора (при відсутності "обратки" в паливній рампі, вприск фазований)
Формула: R = (N/2) * T * P(MAP) * S / 1000

де: R - миттєвий розхід палива [л/год]
      N - кількість циліндрів
      T - тривалість вприску [мс]
      P(MAP) - продуктивність форсунок в залежності від тиску в рампі та показань MAP сенсора [л/хв]
      S - кількість обертів двигуна [об/хв]

Pid для тривалості вприска T

"Main injection time", "PR101", "222804", "4*(A*65536+B*256+C)/1000", "0", "0", "ms", "7E0"

Pid продуктивності форсунок P(MAP)

"Pmap", "injector flow", "", "1.65 * (0.35 + 0.1 - VAL{MAP}) - 0.165", "0", "0", "L/min", "7E0"

Примітка:
/upload/iblock/fb3/7x5n22pz3ma5bmdx58uhqn8obujuab7r/2222.jpg
P(MAP)=1.65 * (N + А - MAP) - 0.165 [л/хв]
де: P(MAP) - продуктивність форсунок в залежності від тиску в рампі та показань MAP сенсора [л/хв]
      N - номінальний тиск палива в рампі ~0.35 [МПа]
      A - атмосферний тиск ~0.1 [МПа]
      MAP - абсолютний тиск у впускному колекторі [МПа]

Pid датчика MAP

"MAP", "PR312", "22240B", "0.1*((A*256+B)/1000)", "0", "0", "MPa", "7E0"

Pid для кількості обертів двигуна S

"Engine speed", "PR055", "222002", "(A*256+B)/4", "0", "0", "rpm", "7E0"

Тепер, маючи всі складові отримаємо

Pid для миттєвого розходу палива R по тривалості вприску форсунок і показанням MAP сенсора в л/год

"Миттєвий розхід по тривалості вприску форсунок і показанням MAP сенсора в л/год", "Розхід по трив. впр. форс. map л/год", "", "VAL{Main injection time} * VAL{Pmap} * VAL{Engine speed} / 1000", "0", "0", "л/год", "7E0"

Знаючи швидкість руху

Pid для швидкості руху

"Vehicle speed", "PR089", "222003", "(A*256+B)/100", "0", "200", "km/h", "7E0"

Отримаємо більш зручний

Pid для миттєвого розходу палива R по тривалості вприску форсунок і показанням MAP сенсора в л/100 км

"Миттєвий розхід по тривалості вприску форсунок і показанням MAP сенсора в л/100 км","Розхід по трив. впр. форс. map л/100 км","", "100*VAL{Миттєвий розхід по тривалості вприску форсунок і показанням MAP сенсора в л/год}/VAL{Vehicle speed}","0","0","л/100 км", "7E0"

Приклад роботи на холостих
https://logan.in.ua/upload/iblock/f57/g9qfiaxh2trtdczj8rtu3g3zltjv0sjl/screenshot-2.png


vlad5229 написав:

розробляв собі на славуту бортовий комп"ютер

Це взагалі бомба!  focus  app Покажу Ваше фото народу
/upload/iblock/ed3/gn7116h5fcnafrt5249imr14b6ytq23r/31.jpg

->http://www.bk-ukraine.narod.ru/<-

БОРТОВИЙ ЖУРНАЛ
• Dacia Logan MCV 2011 1.6 16v К4М Laureate ГБО BRC
• Dacia Sandero 2009 1.6 MPI К7М Ambiance
  0

85

Re: Logan MCV 1.6 K4M + Sandero 1.6 K7M

igorsh88 написав:

Це взагалі бомба!  focus  app Покажу Ваше фото народу
/upload/iblock/ed3/gn7116h5fcnafrt5249imr14b6ytq23r/31.jpg

Детальніше можна глянути тут, але бажано включити блокувальник реклами.

Dacia Logan MCV 1.4 F2 2009 р.в.
  0

86 Відредаговано igorsh88 (2023-02-02 10:19:02)

Re: Logan MCV 1.6 K4M + Sandero 1.6 K7M

Sivil написав:

Такий параметр є в inCarDoc

Да, дійсно є. Цей факт наштовхує на думку, що парметр розхід палива має бути стандартним протоколом OBD2. Порившись в Інтернеті знайшов опис стандартних Pid-ов OBD2 серед них і розхід палива був но лише в л/год, було б добре його виразити в л/100км.
https://logan.in.ua/upload/iblock/2fd/ystehb0fv76ysnv36q588221p5kwfast/fr.jpg

Власні розрахуйки розходу виявились дуже не точними, тому знайшов його в Torque та вивів на екран магнітоли. Довіри до нього більше. Добре "дисциплінує" манеру їзди, катаюсь більш економно.
/upload/iblock/986/sj4a0kvd2siks7gb6y9sjtxq1ufkkrpb/123.jpg

БОРТОВИЙ ЖУРНАЛ
• Dacia Logan MCV 2011 1.6 16v К4М Laureate ГБО BRC
• Dacia Sandero 2009 1.6 MPI К7М Ambiance
  0

87

Re: Logan MCV 1.6 K4M + Sandero 1.6 K7M

igorsh88 написав:

серед них і розхід палива був но лише в л/год, було б добре його виразити в л/100км.

А в чому проблема, ділиш на 60 та множеш на швидкість, буде розхід в літрах на 100 кмг.

Dacia Logan MCV 1.4 F2 2009 р.в.
  0

88 Відредаговано igorsh88 (2023-02-02 11:46:48)

Re: Logan MCV 1.6 K4M + Sandero 1.6 K7M

vlad5229 написав:

А в чому проблема

Необхідно знати правильне Повне ім'я розходу, щоб в формулу Pid-a для перерахунку підставити, наприклад:

100 * VAL{Повне ім'я} / VAL{Швидкість}" - розхід в л/100км

В Torque, для стандартних параметрів OBD2, воно не доступне. Пробував варіанти "Fuel Flow" та "Engine fuel rate" - не працює  dntknw

Наприклад, для швидкості Повне ім'я відоме, оскільки самостійно створив для нього Pid

/upload/iblock/370/c2twlwa6xurtk4sj6oy6q3obobklz17p/Screenshot_2023_02_02_10_39_23_177_org.prowl.torque.jpg   /upload/iblock/542/tw3hsnqv4sqztmoya7p1z82k0qp4zzqm/Screenshot_2023_02_02_10_34_33_145_org.prowl.torque.jpg   /upload/iblock/838/clpi49dzbm4c413t1drn249s58got85e/Screenshot_2023_02_02_10_34_38_207_org.prowl.torque.jpg   /upload/iblock/880/bwfg3tm23188i7irjulup75nflxbzri8/Screenshot_2023_02_02_10_34_43_485_org.prowl.torque.jpg

БОРТОВИЙ ЖУРНАЛ
• Dacia Logan MCV 2011 1.6 16v К4М Laureate ГБО BRC
• Dacia Sandero 2009 1.6 MPI К7М Ambiance
  0

89

Re: Logan MCV 1.6 K4M + Sandero 1.6 K7M

igorsh88 написав:
vlad5229 написав:

А в чому проблема

Необхідно знати правильне Повне ім'я розходу, щоб в формулу Pid-a для перерахунку підставити, наприклад:

100 * VAL{Повне ім'я} / VAL{Швидкість}" - розхід в л/100км

О точно, щось я з формулою помилився. В мене так і не дійшли руки розібратися з протоколами логана, з віком стаю гнилуватий, а колись все робилось швидко на одному диханні.

Dacia Logan MCV 1.4 F2 2009 р.в.
  0

90

Re: Logan MCV 1.6 K4M + Sandero 1.6 K7M

igorsh88 написав:

Да, дійсно є. Цей факт наштовхує на думку, що парметр розхід палива має бути стандартним протоколом OBD2. Порившись в Інтернеті знайшов опис стандартних Pid-ов OBD2 серед них і розхід палива був но лише в л/год, було б добре його виразити в л/100км.

  В тій програмі воно відображається в тім числі і в літрах на сотню. Сьогодні зробив скрін:
https://i.ibb.co/k2CkZhr/0-02-05-cdb91a59fc53ca4e36af855e47cd47f187c1f04a35907d9a9d707f2699525d19-1681c41.jpg

Dacia Logan MCV 1.6  к7м  2007р
  0

91

Re: Logan MCV 1.6 K4M + Sandero 1.6 K7M

Проходит Логан поворот…
Им восхищается народ!

Випадково почувши її був приємно здивований, що то з нашого форуму однак скачати легендарну пісню не зміг. Провівши декілька днів в пошуку зберіг в себе. Даю силку всім бажаючим.

->ЛОГАН<-

https://logan.in.ua/upload/iblock/7c6/0wgfaj9vk8hf3kxa8qernaqdj1tfr6hz/ezgif.com_gif_maker.png

БОРТОВИЙ ЖУРНАЛ
• Dacia Logan MCV 2011 1.6 16v К4М Laureate ГБО BRC
• Dacia Sandero 2009 1.6 MPI К7М Ambiance
  0

92

Re: Logan MCV 1.6 K4M + Sandero 1.6 K7M

igorsh88, від російських пісень одразу нудота починається...

Logan mcv 2011 CH/UA 1.6 16v К4М 105 к.с. 7місць LAUREATE ABS конд 4подушки ЕГУР ЕПГ ГБО-4 Hi-Flex Вовк в овечій шкурі 
Незалежна, вільна і єдина Україна!!!
  0

93 Відредаговано Lavrik (2023-02-05 10:40:28)

Re: Logan MCV 1.6 K4M + Sandero 1.6 K7M

Пісня хоч і російською, але її написали наші одноклубники (Alex55 - нині покійний, та bart - з Харькова) ще у 2007-2008 році
Пісня була записана на диск, на одну із річниць клубу, в двух версіях, з текстом та без.
Десь є на диску в авто.

Dacia Logan (Лютые 1.4 литра! (с) Aprox) BASE (раніше була)+ел.регулювання та підігрів дзеркал+ЕСП+БК+ГБО+Чіп-тюн+бі-лінзи+ПТФ+лиття+парктронік+ПрестижV-55.
Синій мінерал.
Dacia Logan 1.6 MT PRESTIGE. Синій мінерал
  0

94

Re: Logan MCV 1.6 K4M + Sandero 1.6 K7M

igorsh88 написав:

Одразу попереджую, якщо Ви хочете задовбатися - поміняйте зчеплення самі

А скільки ця процедура на СТО коштує? Бо всілякі поверхневі роботи типу ТО, заміни колодок, пружин задніх, то я теж сам роблю, а вже коли в глибину треба залазити, то вибачайте )

Stepway 1.6 8V  '2011 (+ГБО)
  0

95 Відредаговано igorsh88 (2023-02-06 15:14:41)

Re: Logan MCV 1.6 K4M + Sandero 1.6 K7M

gatuno написав:

скільки ця процедура на СТО коштує

Офіціали загнули 8 тис. грн. за деталі + 12 тис. грн. за роботу + сказали ще можливо доведеться додати + 2 тижні чекати.

gatuno написав:

поверхневі роботи типу ТО, заміни колодок, пружин задніх, то я теж сам роблю

Підтримую. Також роблю ходову сам нічого складного не бачу в цьому.

gatuno написав:

а вже коли в глибину треба залазити, то вибачайте )

Особисто я  - самостійно все роблю. До цього ніколи подібного досвіду немав. Ремінь ГРМ, розподільчи вали, сальники, помпу, ролики, зчеплення, діагностику і багато іншого можливо самостійно зробити/замінити. Єдине, що "лякає" і покищо не по силі - це ремонт КПП і заміна циліндропоршневої групи.

БОРТОВИЙ ЖУРНАЛ
• Dacia Logan MCV 2011 1.6 16v К4М Laureate ГБО BRC
• Dacia Sandero 2009 1.6 MPI К7М Ambiance
  0

96

Re: Logan MCV 1.6 K4M + Sandero 1.6 K7M

igorsh88 написав:

Офіціали загнули 8 тис. грн. за деталі + 12 тис. грн. за роботу + сказали ще можливо доведеться додати + 2 тижні чекати.

а три роки назад коштувало 2т. робота і пів дня

Ford Escape 2018
  0

97 Відредаговано igorsh88 (2023-02-13 08:39:27)

Re: Logan MCV 1.6 K4M + Sandero 1.6 K7M

Модифікація тримача телефона

Придбав телефон, що лопата розміром, одягнув чохла і на першій же ямці він полетів зі старого магнітного тримача цеглою до низу. Вагу нового смартфона не тримав, особливо через чохол. Штатні магнітики слабенькі. Розібрав.
/upload/iblock/981/gcux7cuotz1c6xi67remth2ummk4s31g/IMG_20230209_091101.jpg/upload/iblock/fde/t6dit4fz9bgl5qeg6z1aml2jgggops1x/IMG_20230209_073630.jpg
Втулив магніт в 3 см діаметром і товщиною 5 мм підклавши металеву шайбу під нього, так як впирався в поворотний шарик. Супер клеєм з'єднав. Поверх резинку щоб не ковзало. Поновив двосторонній скотч.
/upload/iblock/e2a/83lrxzj8xwbhfuritmzfygxibsvh9rq2/IMG_20230209_091300.jpg /upload/iblock/de0/odh7pacxp5jb1f4vsinbyi41cnondf22/IMG_20230209_091254.jpg. /upload/iblock/b42/9057da2dym2igp94ztsv3ytv8z851kyh/IMG_20230209_095756.jpg/upload/iblock/248/1kiybwb5o55iwdilw4805w0ui1m29ozh/IMG_20230209_094429.jpg

Загалом - не допомогло. Телефон як падав так і падає, хоча сам магніт 10 кг на відрив тримає. Діло в металевій пластині, що кріпиться на сам телефон. Малувато однако. В Інтернеті продають більші по 100 грн. Жаба давонула - вирізав сам. Два варіанти: 0.5 мм перфоровану та 0.6 мм суцільну. Перемогла остання, положив під чохол. Тримає намертво.
/upload/iblock/b0e/vh3j19knueu2xu43artat02qhfvq51rt/IMG_20230209_091135.jpg. /upload/iblock/d40/l0poojwrrocx7bomxw6no5cc25sfhrq5/IMG_20230209_091151.jpg /upload/iblock/52f/zbkijnndshyc4gstd755cpyy4ewuy4gp/IMG_20230210_071610.jpg

Жаба попустила, взяв ще один магніт 5 см діаметром (30 кг на відрив). Почеплю на масляний фільтр. При заміні масла подивлюсь, що назбирається.
/upload/iblock/2c6/s8cv5wnewrrh56d1vhyfks2sg0u0djvx/IMG_20230209_073445.jpg   /upload/iblock/7b3/z0liu3indduam5erxc800233v133609f/IMG_20230212_185725.jpg

БОРТОВИЙ ЖУРНАЛ
• Dacia Logan MCV 2011 1.6 16v К4М Laureate ГБО BRC
• Dacia Sandero 2009 1.6 MPI К7М Ambiance
  0

98

Re: Logan MCV 1.6 K4M + Sandero 1.6 K7M

igorsh88 написав:

Жаба попустила, взяв ще один магніт 5 см діаметром (30 кг на відрив). Почеплю на масляний фільтр. При заміні масла подивлюсь, що назбирається.

Краще прикріпити до пробки на картері, або купити магнітну пробку, буде живіший маслонасос.

Dacia Logan MCV 1.4 F2 2009 р.в.
  1
Спасибо сказали: igorsh881

99 Відредаговано igorsh88 (2024-01-07 02:05:08)

Re: Logan MCV 1.6 K4M + Sandero 1.6 K7M

ЗАМІНА ТЕРМОСТАТА

Перед новим роком замінив термостат. Деталь придбав оригінальну ~300 грн. Нічого складного, антифриз не зливав, видув компресором до рівня термостата (літра 2.5) і замінив термостат. Залив назад і прокачав від повітря, з'єднавши шлангом штуцер для прокачки та розширювальний бачок.

Причиною до заміни було:
1. Постійно дві поділки, що літом, що зимою.
2. Робоча температура ~72 °C
3. Холодно в салоні.

Чому не замінив раніше:
1. Думав, що дві поділки - норма (по форумах)
2. Не знав реальну температуру в градусах
3. Двигун працював справно, не заважав йому
4. Думав, що проблема в датчику температури
5. Думав, що заміню антифриз допоможе

Що зробив перед заміною термостата:
1. Перестав читати форуми, почитав документацію. Робоча температура двигуна повинна бути 89 °C (4 поділки)
2. Вивів реальну температуру через Torque + ELM
3. Перевірив датчик температури порівнявши його з показаннями датчика температури ГБО та безконтактного (інфрачервоного) термометра - датчик в нормі.
4. Антифриз міняв з промивкою два роки тому - нічого не змінилося.

Результат заміни:
1. Стабільно 4 поділки
2. Робоча температура ~89 °С
3. Тепло (жарко) в салоні.

Матеріали:
1. Термостат оригінал 8200772985

БОРТОВИЙ ЖУРНАЛ
• Dacia Logan MCV 2011 1.6 16v К4М Laureate ГБО BRC
• Dacia Sandero 2009 1.6 MPI К7М Ambiance
  0
Спасибо сказали: jasonua1

100

Re: Logan MCV 1.6 K4M + Sandero 1.6 K7M

Нажаль, приборка, інколи починаю показувати не правду ))  ну й є така тема (на форумі писали багато), що термостати з часом міняють температуру відкривання, тобто перед настубною зимою, можливо, доведеться знову це робити... Народ, інколи, ставлять термоси від опеля, які трохи меньші діаметром, але мають температуру відкривання 92 градуси (в мене такий зараз стоїть), ще трохи веселіше взимку ))

Dacia Logan MCV 1,6V8 2008 Base0 +ГБО + ЭСП + ЦКБЭС(Expression)_by_Лево +БК_by_Лево + ГУР + Airbag пассажира
Бортовой тут
  0