1 Відредаговано igorsh88 (2024-04-23 08:19:22)

Тема: Logan MCV 1.6 K4M + Sandero 1.6 K7M

Dacia Logan MCV 1.6 K4M "Червоний вогонь"

/upload/iblock/44b/ujhqds2mwin25y0okeil9jdfgwx3oou4/IMG_20230922_185518.jpg /upload/iblock/ede/agjvpsf4eeu8cl40e1vhu6kd8hq3zo7g/IMG_20230922_185546.jpg

Вітаю шановний читач бортжурнала. Дана історія розпочалася в 2020 році з придбанням практичного сімейного універсала на всі випадки життя. Цьому передувало рік пошуку необхідної комплектації та двигуна. З перших днів автомобіль обслуговую самостійно, набуваючи досвіду на власних і чужих помилках.

КОМПЛЕКТАЦІЯ

Dacia Logan MCV рестайл 2011 р. в., Laureate, 7 місць
Колір: тореадор
КПП: механічна 5 ступенева JR5-350.
Двигун: атмосферний, 1.6 л, 16V K4M(F696), 105 к.с., гідрокомпенсатори, два розподільчих вала, 4 клапана на циліндр, без фазорегулятора, ремінний привід ГРМ.
ГБО: BRC Sequent32, балон 52 л.
Оснащення: ABS, 4 подушки безпеки, фаркоп, кондиціонер, електрогідропідсилювач керма, гідравлічний привід зчеплення, передні електросклопідйомники, електронний дросель, електрорегулювання дзеркал, підігрів дзеркал.
Паливо: А95/98, LPG, E85

ЗМІСТ
Двигун

108 т.км ТО, мастило Elf 5w-40
109 т.км Заміна котушок запалювання
110 т.км Заміна паливних форсунок
112 т.км Заміна свічок запалювання
115 т.км ТО, мастило Elf 5w-40
116 т.км Заміна ГРМ, ременя, помпи, роликів, сальника
117 т.км Заміна антифризу з промивкою
117 т.км Заміна мастила в КПП
117 т.км Адаптація електронного дроселя, заміна кілец і прокладок впускного колектора
122 т.км ТО, мастило Elf 5w-40
126 т.км Заміна розподільчих валів і їх сальників
128 т.км ТО перед встановленням ГБО, мастило Elf 5w-40, промивка BG 109
128 т.км Заміна свічок запалювання
128 т.км Заміна вихлопної системи: деталі, встановлення
130 т.км Нова права і задня опори двигуна
132 т.км Заміна шумоізоляції моторного щита
135 т.км Заміна термостата
138 т.км ТО, мастило Elf 5w-40, фільтра, PURFLUX LS932. як правильно: france чи France?
138 т.км Магнітна пробка піддона
140 т.км Антифриз: контроль, підготовка, все в нормі, перестраховки
143 т.км Заміна радіатора кондиціонера: підготовка, установка
146 т.км Фіксатор патрубка забору повітря
149 т.км Бензонасос, фільтр грубої очистки палива
149 т.км Акумулятор, струм витоку, десульфатація
150 т.км ТО, мастило Elf 5w-40 і захист двигуна
155 т.км Заміна акумулятора
159 т.км Флуорисцент в антифриз
160 т.км ТО, мастило Elf 5w-40, заміна свічок
161 т.км Тиск палива контроль
165 т.км Заміна щупа: Щуп один, рівня два. Metal Caucho 05169. Результат
166 т.км Антифриз. Виявив місце протікання
166 т.км Заміна корпуса та прокладки термостата
167 т.км Кріплення термозахисту

Екстер'єр

109 т.км Передні бризговики Frosch
110 т.км Заміна штока і щітки заднього двірника
112 т.км Заміна передніх двірників
113 т.км Ущільнювач капота БРТ 2108-6107018Р
115 т.км Ущільнювач бокових вікон
114 т.км Заміна обмежувача ходу дверей ASAM 80116
114 т.км Заглушка обмежувача дверей
129 т.км Поперечини на кришу
130 т.км Решітка в передній бампер
131 т.км Коте попереджає - Обережно ГАЗ
138 т.км Дефлектори: придбав, встановив
139 т.км Бокові дзеркала з підігрівом
140 т.км Додаткові дзеркала
141 т.км Ущільнювач дверей
144 т.км Денні ходові вогні, схема + прошивка
145 т.км Камера заднього ходу
147 т.км Верхній ущільнювач лобового скла - не впіхуяв
148 т.км Пактронік + ТО фаркопа
154 т.км Знак 70
156 т.км Кріплення переднього бризговика
157 т.км Емблема 1.6 16V
161 т.км Заміна ламп головного світла
166 т.км Розбив задній ліхтар

Ходова

Dacia Sandero 1.6 K7M "Синій лід"

/upload/iblock/bfd/dbgs4xa1slxee3ooed3nox3d8tvcd2oe/IMG_20231012_161753.jpg

В 2023 році виникла необхідність в другому автомобілі так зявився синенький Sandero. Вибору сприяв вже отриманий досвід експлуатації та обслуговування авто даної марки.

КОМПЛЕКТАЦІЯ

Dacia Sandero 2009 р. в., Ambiance.
Колір: extreme blue
КПП: механічна 5 ступенева JH3-060.
Двигун: атмосферний, 1.6 л, 8 клапанний K7M(732), 87 к.с., ремінний привід ГРМ.
Оснащення: ABS, 4 подушки безпеки, кондиціонер, гідропідсилювач керма, електронний дросель, підігрів передніх сидінь, тонування вікон.
Паливо: А95/98, E85

ЗМІСТ
Двигун

183 т.км Діагностика

184 т.км ТО. Elf Evolution 900 SXR 5w-40
• Заміна форсунок
• Заміна свічок
• Заміна паливного, повітряного, масляного фільтрів
• Заміна прокладок впускного колектора, дроселя та їх чистка
• Заміна масла з промивкою
• Заміна хомута паливного фільтра
• Скидання паливних корекцій

184 т.км Технічні роботи
• Заміна ременя ГРМ і натяжного ролика
• Заміна помпи
• Заміна сальників розподільчого і колінчатого валів
• Заміна приводного ремення, натяжного та обвідного роликів
• Заміна розширювального бачка охолоджуючої рідини та його хомутів
• Заміна антифризу з промивкою

184 т.км Заміна високовольтних дротів

184 т.км Оновлення паливних корекцій

184 т.км Очищувач паливної системи

184 т.км Регулювання клапанів
Підготовка - щуп
Проблемні питання
Приспособа під динамоключ - задум
Приспособа під динамоключ - реалізація. Контргайки, гвинти, прокладка
Проблемне питання - температура
Регулювання

184 т.км Заміна термостата
Причина - недогрів
Новий термостат, корпус, прокладка
Заміна

184 т.км Металевий щуп

185 т.км Ремонт з'єднання вихлопної труби

Ходова

183 т.км Заміна лівого приводу VKJC8150
В пошуках аналогу
Нова деталька
В пошуках мастила Elf Tranself NFJ 75w-80
Де пильник кільця ABS?
Кляті бариги!
Взяв інший
Встановив

183 т.км ТО ходової
• Заміна шарових опор Lemforder 37809-01
• Заміна шайби шарової опори 7700757688
• Заміна сайлентблоків ричагів Lemforder 31242-01
• Заміна стійок стабілізатора Lemforder 31243-01
• Обслуговування передніх дискових тормозів

Діагностика

ЛІТЕРАТУРА
Для завантаження книги натиснути на зображення

https://logan.in.ua/upload/iblock/2f9/2dkg3r1btdu7zxmu0epx4c22zdy1aohv/480_640.jpg https://logan.in.ua/upload/iblock/b46/2hlyvyygk7mg0nyk6tlb88hpo1auex6e/VAZ163-_1_.jpg  https://logan.in.ua/upload/iblock/858/51q4d6pd6mqoug6zq22rw4rua4xj3m2m/6400480-_1_.jpg https://logan.in.ua/upload/iblock/195/xo43rd2f45ae2t2vwh3k9fdvkyzv79oi/elektrosxemi_renault_logan_rul_600x800.jpg https://logan.in.ua/upload/iblock/6a1/c033nkp9y65qp6ng7dlypwk8xcydshmk/Bezymyannyy.jpg https://logan.in.ua/upload/iblock/c5c/kjj8o9vlqn1jy4frpa0megbmzqqsvlej/Remont_Largus_1.jpg https://logan.in.ua/upload/iblock/b25/9a2qt142flwvdr7wqixqmva8ns1yl4c4/IMG_20230519_210157-_1_.jpg https://logan.in.ua/upload/iblock/452/kwzpr98u0w17g8966120nvd65iqh0pj3/IMG_20230519_213929.jpg https://logan.in.ua/upload/iblock/881/sshfora44bhsvx3vnaoy0gmghvd8gjzd/IMG_20230914_172105.jpg https://logan.in.ua/upload/iblock/961/qq6q4gfoa10am2oiepcb7znodezl1bhk/IMG_20230925_162024.jpg   https://logan.in.ua/upload/iblock/4e9/gynrgsstp906kkdbylitn0i3gxdsda1m/imgonline_com_ua_Resize_ntSsg3czHQ.jpg https://logan.in.ua/upload/iblock/40e/6fhe9dhwrmyqlbj2ocfalpcduf9ek1fa/elektronne-kerivnitstvo.jpg https://logan.in.ua/upload/iblock/e5e/holph3yxjjs704kcfu5yl5teq6v5o5bb/IMG_20231031_072431.jpg https://logan.in.ua/upload/iblock/c53/bwr6mzwwcochmmo6e84t6d1t75soe9dk/IMG_20231031_072928.jpg https://logan.in.ua/upload/iblock/c39/309rj5xqpqm1ng6525p06nc7tpn2a1wq/imgonline_com_ua_Resize_sYYs767Im6V9i2.jpg   https://logan.in.ua/upload/iblock/930/8r9s7k21hob78t1s7e3stj43i1nencva/imgonline_com_ua_Resize_G48M7NWRo6.jpg   https://logan.in.ua/upload/iblock/529/5yotxcj2zw8aza3cqnrajnttz0y7fszd/imgonline_com_ua_Resize_AIL9k68nl0Dv8k.jpg   https://logan.in.ua/upload/iblock/689/5mtf37g2ttjmj540al3znyu2g4qzjhkm/imgonline_com_ua_Resize_ef9xKA6hPI20.jpg

БОРТОВИЙ ЖУРНАЛ
• Dacia Logan MCV 2011 1.6 16v К4М Laureate ГБО BRC
• Dacia Sandero 2009 1.6 MPI К7М Ambiance
  0

476 Відредаговано igorsh88 (2024-01-16 16:04:48)

Re: Logan MCV 1.6 K4M + Sandero 1.6 K7M

SANDERO. РЕГУЛЮВАННЯ КЛАПАНІВ. ПРОБЛЕМНІ ПИТАННЯ

• Підготовка - щуп

gri написав:

А з клапанами як справи?

Клапана в очікування своєї черги, є ряд питань/проблем не зрозумілих мені  dntknw розбираюся:

1. Величина зазорів. По різному пишуть, кому вірити?

• Згідно технічної документації
1. Техническая нота 6010 А, KXX, и K7J или K7M, 4-цилиндровый бензиновый двигатель K7
2. Renault. Двигатель и его системы
0,10-0,15 мм впуск
0,25-0,30 мм випуск (без заміни клапанів)
0,20-0,25 мм випуск (із заміною клапанів)
/upload/iblock/0b1/mw08mmcj0xvajnt4pnaxgzw4hgne7xob/1.jpg /upload/iblock/46d/p81nbutczu1fmjhvvrulyurfakndxjyz/2.jpg

•  Згідно книг:
1. Renault Logan выпуска с 2009 года, Sandero, Sandero Stepway с двигателями 1,4–1,6 (8 V) и 1,6 (16 V)
2. Renault Logan до 2009
3. Lada Largus с двигателями 1,6 (8V) 1,6 (16V)
0,2 (+0,05 – 0,075) мм для впускних клапанів
0,4 (+0,05 – 0,075) мм для випускних клапанів
/upload/iblock/ccb/q5ep41qstgdr36p359fpwf02lymti20q/5.jpg /upload/iblock/55a/n1iyy9o2vbav6swzvfei7xu9z0ttkvev/6.jpg

• Згідно інших книг:
1. Lada Largus универсал, фургон с 2012
2. Renault Logan з 2004
0,10-0,15 мм впуск
0,25-0,30 мм випуск
/upload/iblock/025/9vhf3orcfjaqmq7qu94sjw0ltb3y68ou/3.jpg /upload/iblock/3f3/qi4cl0hmo6c61soii1zmf83upase09xa/4.jpg

2. Як затянути гайку моментом 9 Нм утримуючи одночасно гвинт від провертання, на око від руки? Рожковий динамоключ - дорого однако.

/upload/iblock/3f5/0twdy7o1g1hm90d30duej8re0cbna7jt/8.jpg /upload/iblock/7fe/y5crvwlenxu9u1vkdq0wad3fg29b2sje/9.jpg

3. Стан гвинтів для регулювання невідомий. Замінити всі новими, ціна одного 60-80 грн?

/upload/iblock/f9c/h67r2tv238zavfufsa6q39c8mbgd3gdh/10.jpg

4. Вибір прокладки. Оригінал/не оригінал?

/upload/iblock/d80/f9hjt8u6db4vbvgh961m73gv2bugy4tw/11.jpg
Оригінал 7701471719 - 650 грн
Victor Reinz 713162210 - 350 грн
Elring 773700 - 300 грн

БОРТОВИЙ ЖУРНАЛ
• Dacia Logan MCV 2011 1.6 16v К4М Laureate ГБО BRC
• Dacia Sandero 2009 1.6 MPI К7М Ambiance
  0



477

Re: Logan MCV 1.6 K4M + Sandero 1.6 K7M

1.Я виставляв 0.15-0.25.На ГБО ставив би 0.15-0.30.  2.Від руки.То не складно,як здается.  3.Тут треба дивитись.207000км пробігу - гвинти в нормі. 4.Немае значення.Тільки металеву(я взагалі стару лишив).

  0
Спасибо сказали: igorsh881

478

Re: Logan MCV 1.6 K4M + Sandero 1.6 K7M

1. 0.15-0.30 (80 тис. км на газу) - норм;


4. метал, що ерлінг, що  рейнц -  норм.

  0
Спасибо сказали: igorsh881

479

Re: Logan MCV 1.6 K4M + Sandero 1.6 K7M

igorsh88upp  plus

Установка, обслуживание и ремонт ГБО. Компьютерная диагностика (CLIP).
Регулировка клапанов с выездом к клиенту.
  0

480

Re: Logan MCV 1.6 K4M + Sandero 1.6 K7M

igorsh88 написав:
gri написав:

А з клапанами як справи?

Клапана в очікування своєї черги, є ряд питань/проблем не зрозумілих мені  dntknw розбираюся:

1. Величина зазорів. По різному пишуть, кому вірити?

• Згідно технічної документації
1. Техническая нота 6010 А, KXX, и K7J или K7M, 4-цилиндровый бензиновый двигатель K7
2. Renault. Двигатель и его системы
0,10-0,15 мм впуск
0,25-0,30 мм випуск (без заміни клапанів)
0,20-0,25 мм випуск (із заміною клапанів)
/upload/iblock/0b1/mw08mmcj0xvajnt4pnaxgzw4hgne7xob/1.jpg /upload/iblock/46d/p81nbutczu1fmjhvvrulyurfakndxjyz/2.jpg

•  Згідно книг:
1. Renault Logan выпуска с 2009 года, Sandero, Sandero Stepway с двигателями 1,4–1,6 (8 V) и 1,6 (16 V)
2. Renault Logan до 2009
3. Lada Largus с двигателями 1,6 (8V) 1,6 (16V)
0,2 (+0,05 – 0,075) мм для впускних клапанів
0,4 (+0,05 – 0,075) мм для випускних клапанів
/upload/iblock/ccb/q5ep41qstgdr36p359fpwf02lymti20q/5.jpg /upload/iblock/55a/n1iyy9o2vbav6swzvfei7xu9z0ttkvev/6.jpg

• Згідно інших книг:
1. Lada Largus универсал, фургон с 2012
2. Renault Logan з 2004
0,10-0,15 мм впуск
0,25-0,30 мм випуск
/upload/iblock/025/9vhf3orcfjaqmq7qu94sjw0ltb3y68ou/3.jpg /upload/iblock/3f3/qi4cl0hmo6c61soii1zmf83upase09xa/4.jpg

2. Як затянути гайку моментом 9 Нм утримуючи одночасно гвинт від провертання, на око від руки? Рожковий динамоключ - дорого однако.

/upload/iblock/3f5/0twdy7o1g1hm90d30duej8re0cbna7jt/8.jpg /upload/iblock/7fe/y5crvwlenxu9u1vkdq0wad3fg29b2sje/9.jpg

3. Стан гвинтів для регулювання невідомий. Замінити всі новими, ціна одного 60-80 грн?

/upload/iblock/f9c/h67r2tv238zavfufsa6q39c8mbgd3gdh/10.jpg

4. Вибір прокладки. Оригінал/не оригінал?

/upload/iblock/d80/f9hjt8u6db4vbvgh961m73gv2bugy4tw/11.jpg
Оригінал 7701471719 - 650 грн
Victor Reinz 713162210 - 350 грн
Elring 773700 - 300 грн

По прокладкам. - два раза ставил Рейнз - все ок, крайний раз решил сэкономить - поставил элринг - в углу потело постоянно, с наступлением холодов - по всему периметру потеть стало

  0
Спасибо сказали: igorsh881

481

Re: Logan MCV 1.6 K4M + Sandero 1.6 K7M

And_TC написав:

1. 0.15-0.30 (80 тис. км на газу) - норм;


4. метал, що ерлінг, що  рейнц -  норм.

С какой периодичностью регулирования?

  0

482 Відредаговано Masster (2023-12-19 23:50:55)

Re: Logan MCV 1.6 K4M + Sandero 1.6 K7M

Віктор рейнц норм продукція.
9н/м це 0,9 кг. Береш болт такий як там різьба. На 8 чи на 10, зажимаеш в тиски горизонтально, накручуеш гайку до упора, накидуеш на гайку ключ в таке положення, щоб ключ буву горизонтальному положенні. Подовжуєш ключ чимось не важким, наприклад пластиковою трубкою до довжини 1 метр. Потім кантером (терези) на довжині 1 метр від гайки , прикладаєш зусилля до трубки на закручування 0,9 кг. Все, гайка закручена потрібним моментом. Тепер береш звичайний ключ, яким будеш працювати, і пробуеш докрутити гайку. Так дізнаешся яке це зусилля. Гайка крутнеться, трішки - оце і є потрібне зусилля. Запам'ятовуєш його і все. Там більшої точності не потрібно.
По зазорах, якщо є коментарі, то там можна знайти уточнення.
І ще, розводним ключем не варто працювати на машині ніде. Це зло, злиже всі грані. Можна болгаркою вирізати 3 мм прорізь в твердому металі ( наприклад старій ресорі, або приводі...) і ним тримати .
В мене є динамометричний ключ, китайський. Вирішив його відрегулювати. Зробив це таким способом як описав. Якраз в цей день, сусід возив свій дорогий ключ, на тарировку, задорого. Дізнався про це випадково. Запропонував йому перевірити ключі. Виставили одне зусилля і через перехідник, почали навантажувати. Спрацювали одночасно. Мій китайський, був виставлений до регулювання, як попало. Багатенько довелось підкручувати.

  1

483 Відредаговано igorsh88 (2023-12-27 12:14:49)

Re: Logan MCV 1.6 K4M + Sandero 1.6 K7M

LOGAN. ПРОКОЛ ШИНИ
/upload/iblock/f71/fds0p0evtyjw6obbhzrle9oyebfwt7z7/IMG_20231220_130816.jpg /upload/iblock/2d2/6g7w9t48j0ex4fqntbfm9sjhn0hppqjw/IMG_20231220_075511.jpg /upload/iblock/f63/o7nevwjsymniiuzl7lll5ho7lk2q98rw/IMG_20231220_075526.jpg

На ходу пшикнуло і потягнуло вліво. Допомогла докатка.

Шиномонтаж -300 грн

БОРТОВИЙ ЖУРНАЛ
• Dacia Logan MCV 2011 1.6 16v К4М Laureate ГБО BRC
• Dacia Sandero 2009 1.6 MPI К7М Ambiance
  0

484

Re: Logan MCV 1.6 K4M + Sandero 1.6 K7M

igorsh88 написав:

Клапана в очікування своєї черги, є ряд питань/проблем не зрозумілих мені  dntknw розбираюся:

Для штоків клапанів робив собі такого ключа, можливо пригодиться.

https://slavuta-club.info/wp-content/uploads/pub/0209.jpg

https://slavuta-club.info/wp-content/uploads/pub/0210.jpg

Dacia Logan MCV 1.4 F2 2009 р.в.
  1

485 Відредаговано igorsh88 (2024-01-16 16:09:52)

Re: Logan MCV 1.6 K4M + Sandero 1.6 K7M

SANDERO. РЕГУЛЮВАННЯ КЛАПАНІВ. ПРИСПОСОБА ПІД ДИНАМОКЛЮЧ

• Підготовка - щуп
• Проблемні питання

Маю динамоключ, ключ для регулювання клапанів і довгу головку. Зроблю приспособу.

https://logan.in.ua/upload/iblock/7df/wv71ka4ktbw5tordixbzgg6rdg295n8f/2221.jpg

БОРТОВИЙ ЖУРНАЛ
• Dacia Logan MCV 2011 1.6 16v К4М Laureate ГБО BRC
• Dacia Sandero 2009 1.6 MPI К7М Ambiance
  0

486

Re: Logan MCV 1.6 K4M + Sandero 1.6 K7M

Ну, ти й заморочився...Респект.Але буде незручно і довго(в порівнянні з рожковим ключем).

  0

487

Re: Logan MCV 1.6 K4M + Sandero 1.6 K7M

Точно не пам'ятаю як проходила процедура, але коли сам регулював клапана, то ніяких заморочок не було. Був потрібен лише динамометричний ключ та голівка.

Dacia Logan Phase 2 AMBIANCE 1.4 MPI
  0

488

Re: Logan MCV 1.6 K4M + Sandero 1.6 K7M

Grim написав:

Був потрібен лише динамометричний ключ та голівка.

Так я про це і кажу...Мені рожковим-накідним зручніше.

  0

489 Відредаговано igorsh88 (2024-01-07 11:48:10)

Re: Logan MCV 1.6 K4M + Sandero 1.6 K7M

SANDERO. ПАЛИВНІ КОРЕКЦІЇ. LTFT
/upload/iblock/f8f/0q8dgmfhcgomnsmzl1u3wp5fxr6icm6g/Screenshot_2023_11_04_16_23_24_245_org.prowl.torque.jpg  /upload/iblock/4fd/anh7uj796y0ql5by55d40wai3gwojwko/dorozhnie-ispitaniya.jpg

Після скидання паливних корекцій минуло ~1 тис. км. однак показники LTFT (PR143, PR144) так і не оновилися лишившись по нулям (128). Згідно технічної документації  необхідно провести дорожні випробування - підтримуючи певні значення MAP протягом 10 с роботи двигуна.
В планах...

P.S. Паливні корекції неочікувано з рушили з місця самі по собі  (LTFT +7%) необхідність у дорожніх випробувань відпала.
/upload/iblock/ce4/mzbf23d5lf1o1vecoy9fp53e7k8b9ocb/Screenshot_2024_01_06_12_20_55_170_org.prowl.torque.jpg /upload/iblock/23b/ho5c05tvgkc6qye55f5pxhk1ihox94ud/Screenshot_2024_01_06_11_37_48_531_org.prowl.torque.jpg

БОРТОВИЙ ЖУРНАЛ
• Dacia Logan MCV 2011 1.6 16v К4М Laureate ГБО BRC
• Dacia Sandero 2009 1.6 MPI К7М Ambiance
  0

490 Відредаговано igorsh88 (2023-12-27 09:57:42)

Re: Logan MCV 1.6 K4M + Sandero 1.6 K7M

SANDERO. ДРОТИ ВИСОКОВОЛЬТНІ
/upload/iblock/0d0/1rnr7lzewwsw8smx3ghzbyx79j97phr4/IMG_20231224_123707.jpg /upload/iblock/ce1/hlgxawknz66h5md5mk0ingb7ddz05wqo/IMG_20231224_124232.jpg /upload/iblock/990/mfz6nvbalxn4pnzqh1tuoygwrk5tkdk6/IMG_20231224_124225.jpg

По не зрозумілій  dntknw  мені причині двигун в мороз (-7°C) ранком інколи не заводиться. Замінено і перевірено практично все, лишилися високовольтні дроти. Встановив оригінальні 224404252R в замін старим бошовським.

Старі дроти Bosch - дроти як дроти, явних дефектів не виявив

/upload/iblock/ce4/r9tbsboou4m0i7r046v3lcx0jzrmi4df/IMG_20231224_124006.jpg /upload/iblock/0df/omvfc0znuh4xxw80hpq48eq1i6pfmzp8/IMG_20231224_124026.jpg /upload/iblock/4c9/kg456z2nhh4impgnnn40xffrbn47z24k/IMG_20231224_124018.jpg

БОРТОВИЙ ЖУРНАЛ
• Dacia Logan MCV 2011 1.6 16v К4М Laureate ГБО BRC
• Dacia Sandero 2009 1.6 MPI К7М Ambiance
  0

491

Re: Logan MCV 1.6 K4M + Sandero 1.6 K7M

igorsh88 написав:

По не зрозумілій  dntknw  мені причині двигун в мороз (-7°C) ранком інколи не заводиться.

В мене,коли температура падає до 0 і нижче,після довгої стоянки,двигун запускається,але потрібно довго маслати стартером.Десь,приблизно до 10 гав-гав-гав стартера. Випадково попав що крутнув буквально 3 гав-гав.Потім вимкнув запалення(ключа з замка не діставав) і знову крутнув. Запустилася з пів тика,як на гарячу.з Зараз ,в ранці так її і запускаю,з двох підходів щоб не добивати стартер та АКБ. Бензонасос і імобілайзер тут нідочого-перевіряв. Можливо брудний датчик ВМТ,але зараз до нього лінь лізти.

Dacia Logan 1.6 8V-продано.Renault Mégane II-продано
Honda Accord Tourer 2.4 AT Type S-експлуатується
Citroen Jumpy 2.0i-експлуатується
Dacia Logan 1.6 8V MCV-експлуатується
  0

492

Re: Logan MCV 1.6 K4M + Sandero 1.6 K7M

Усі дроти зразу з ладу не виходять.При -7 машина завелась би навіть на 3 циліндрах(на 2-ух пчихнула б).Опір на старих міряв?

igorsh88 написав:

Замінено і перевірено практично все

ДТОР,клапн адсорбера?

  0

493 Відредаговано igorsh88 (2023-12-27 18:15:59)

Re: Logan MCV 1.6 K4M + Sandero 1.6 K7M

gri написав:

ДТОР,клапн адсорбера?

ДТОР - по OBD показує температуру коректно.
Клапан адсорбера - підсосів повітря немає, MAP 0.3.
Бензонасос - тиск 3.4 Бар
Акумулятор - мінявся
Свічки, форсунки, провода - нові
Прокладки - замінені всі
ГРМ, ролики - нові
Ремінь, ролики - нові
Дросель - електронний, почищений

В планах:
Зняти почистити датчик положення колінчастого валу
Поміряти компресію
Перевірити/відрегулювати клапана

Загалом - не турбує, проявляється не завжди. Цікавить знайти причину.

БОРТОВИЙ ЖУРНАЛ
• Dacia Logan MCV 2011 1.6 16v К4М Laureate ГБО BRC
• Dacia Sandero 2009 1.6 MPI К7М Ambiance
  0

494

Re: Logan MCV 1.6 K4M + Sandero 1.6 K7M

igorsh88 написав:

проявляється не завжди

Плаваюча проблема...

igorsh88 написав:

Клапан адсорбера - підсосів повітря немає

Навпаки,підсос  бенза неврахований може бути.Впускний колектор холодний,кондесат палива не горить .На другий прокрут стартера вже буде випар і заводка мотора.

  0

495 Відредаговано igorsh88 (2023-12-27 22:01:23)

Re: Logan MCV 1.6 K4M + Sandero 1.6 K7M

Якщо чесно - нічого не зрозумів. Який ще підсос бензину і звідки?
Я думав, що адсорбер то лише для екології і в запуску двигуна ролі не відіграє. Клапан його продувки відкривається на ходу і при запуску закритий.

БОРТОВИЙ ЖУРНАЛ
• Dacia Logan MCV 2011 1.6 16v К4М Laureate ГБО BRC
• Dacia Sandero 2009 1.6 MPI К7М Ambiance
  0

496 Відредаговано gri (2023-12-27 22:25:47)

Re: Logan MCV 1.6 K4M + Sandero 1.6 K7M

igorsh88 написав:

при запуску закритий.

Саме так.Але його(клапан)бувае підклинює,причому в різних положеннях.

  0

497 Відредаговано igorsh88 (2023-12-29 11:23:48)

Re: Logan MCV 1.6 K4M + Sandero 1.6 K7M

1 + 1 ≠ 2

/upload/iblock/2d3/d6zeotgy3zcgeynzbj40t3h2fqtwyowt/signal_2023_12_27_19_02_11_830.jpg

Був дещо здивований  shok  змішавши 1 літр концентрату антифриза з 1 літром дистильованої води - об'єм готової суміші ~1.85 л. Виявляється, молекули води менші і при змішуванні зі складовою концентрату - етиленгліколем (спирт) заповнюють вільний простір між його молекул.

3 л концентрату + 3 л дист.води ≈ 5.5 л суміші (-37°С)

БОРТОВИЙ ЖУРНАЛ
• Dacia Logan MCV 2011 1.6 16v К4М Laureate ГБО BRC
• Dacia Sandero 2009 1.6 MPI К7М Ambiance
  0
Спасибо сказали: Migen1

498

Re: Logan MCV 1.6 K4M + Sandero 1.6 K7M

КОМПРЕСОМЕТР

/upload/iblock/f0b/rzo64xft2nl0fjihtoslfsm4l9qecxbp/IMG_20231228_053728.jpg

Поповнив колекцію приладів - компресометр Licota ATP-2067.

Купував на оф.сайті. Ціна 1600 грн.

БОРТОВИЙ ЖУРНАЛ
• Dacia Logan MCV 2011 1.6 16v К4М Laureate ГБО BRC
• Dacia Sandero 2009 1.6 MPI К7М Ambiance
  0

499

Re: Logan MCV 1.6 K4M + Sandero 1.6 K7M

igorsh88 написав:

3 л концентрату + 3 л дист.води ≈ 5.5 л суміші

Щось я тоже дивуюсь...Недавно міняв рідину-3літри HEPU(G12)+3 літри дістиляту=6 літрів.Може реновський концентрат G11 і тому...?

  0

500 Відредаговано igorsh88 (2024-01-17 20:29:56)

Re: Logan MCV 1.6 K4M + Sandero 1.6 K7M

SANDERO. РОЗБИВ ЗАДНІЙ ЛІХТАР

/upload/iblock/794/mdrm28dw30ta8hmu0qq20nxxcjaa1z72/IMG_20231230_122625.jpg /upload/iblock/b73/531hr84gisb7i9epbp74rn34o7y8mxxb/IMG_20231230_122641.jpg

У власному ж гаражі в'їхав. Замінив на новий

БОРТОВИЙ ЖУРНАЛ
• Dacia Logan MCV 2011 1.6 16v К4М Laureate ГБО BRC
• Dacia Sandero 2009 1.6 MPI К7М Ambiance
  0