12,626

Re: Следующий автомобиль

Larsen написав:

коли ти не можеш довести своєї правоти, тмоу що помиляєшся або чогось не знаєш, тоді тобі прикро

Мені не прикро а смішно, як ти говориш про речі, в яких вважаеш, що знаєш більше опонента. Я тебе заманив на свою територію а ти цього і не помітив  big_smile

  0



12,627

Re: Следующий автомобиль

RUNO написав:

Якщи ти сів за кермо МПС і став їхати як на РАВ4, то звичайно він тобі не сподобається. А ось через тисяч 5-10 повернись назад до РАВ 4, то вже може бути інша ситуація - ти відчуеш дискомфорт на тойоті

Ні, я не про звички кажу. Просто авто гірше їде в багатьох відношеннях. І так, на ньому довдиться їхати інакше - повільніше входити в повороти, міцніше триматись за кермо, і так далі. І так, до цього можна звикнути. Але це не міняє факту що воно в цьому плані гірше. Якщо не лізти в бездоріжжя, і не їздити по великим перешкодам, то кросовер все ж таки краще за Спорта. Тільки не РАВ4, Містубіші його позиціонували проти великих кросоверів. І знову ж таки, це Мітсубіші придумало а не я. Я б його й з переляку з кросоверами не рівняв, і тестував я його зовсім не тому що сподівався отримати відчуття як від кросовера. Ні, мене в ньому приваблюють зовсім інші речі. Ну, власне очевидно які - прохідність.  upp

Vader написав:

Але тоді треба уточнювати, що не всі кросовери і не в усіх умовах. І не для кожної людини. Бо комусь комфорт - це коли тихо і керованість краща, а комусь - коли можна втопити по ямах і не турбуватися за підвіску.

Ну от для людини якій потрібен саме кросовер, з його "комфортом" (що б ми не розуміли під цим терміном), Спорт підходить меньше. Так що спроба Мітсубіші його позиціонувати як варіант саме для таких людей, а не для тих кому реально важливі переваги рамника і непотрібні переваги кросовера, виявилася не дуже вдалою. Принаймі мегапопулярним він від цього не сав, і наврядчи відбив багато покупців від якихось кросоверів.

LogAn 2013 1.2 Authentique -> Toyota RAV4 2016 2.0 Live
  0

12,628

Re: Следующий автомобиль

Vader написав:

когда в одной машине (Мицу) обзорщик постучал по каждой пластмасске и обосрал "старомодный" интерьер, а в другой - по пластику не постучал, а интерьер назвал старомодным и сказал, что это хорошо - здесь что-то не так.

Берем тойоту короллу и митсубиси лансер и получаем тоже самое. В лансере дешманское жесткое погремушечье, а королла как всегда у короллы убого не современенно, но все равно лучше. Во всем.
Видимо это необъективно, поэтому митсубиси бакрот, а тойота лидер по продажам.

  0

12,629

Re: Следующий автомобиль

RUNO написав:

Мені не прикро а смішно, як ти говориш про речі, в яких вважаеш, що знаєш більше опонента. Я тебе заманив на свою територію а ти цього і не помітив 

Територія твоїх фантазій мені не цікава. Я лише оперую фактами з об'єктивної реальності. upp
А що ти щось там намагався кудись "заманювати", це правда. Оскільки ти не зміг нічого протиставити тому факту що Спорт не продається тому що є Прадо (а саме це основна тема нашої дискусії), а погоджуватись з цим тобі чомусь не захотілось (напевно тому що тобі настільки подобається Спорт що ти не можеш признати що хтось може віддати перевагу його конкуренту), ти почав переводити тему у всі можливі напрямки. Однак ще раз - я не стверджую того чого не знаю і не можу обгрунтувати. А ти наразі не обгрунтував жодного свого твердження. А тепер взагалі почав про якісь території вигадувати. Ти хочеш використати свій авторитет як аргумент в дискусії? А як ти його підтвердиш тут? Не кажучи вже про незаангажованість. wink

LogAn 2013 1.2 Authentique -> Toyota RAV4 2016 2.0 Live
  0

12,630 Відредаговано alex.cver (2020-07-17 09:00:56)

Re: Следующий автомобиль

Прикольно на Логан форуме спорят шо лучше Паджеро или другой танк, ездя на логанах  lol
Ну конечно "а подра..чить" никто не запрещает.   like
И чего все так бочку катят на РАВ чик... Были бы лишние баблобосы я бы наверное тож подался в сторону РАВ4, офигенно достойное, просторное и главное надёжное авто с огромным багажником, отличной подвеской, а сейчас еще и дизайн бИмба. Один минус цена ну и пугающий вариатор. Конечно можно брать гибрид но там еще более другая цена. Но я тож вот чуть подра..л на РАВ4. В Киеве новых РАВ чиков стало очень много последнее время. Люди их берут не взирая на цену. Если брать то наверное тож только в механике, вариатор не перевариваю.

KIA Sportage 4WD,2.0 бенз,ручка,2013 upp
Sandero STEPWAY 1,5 dCi, синий, 2014 - продано
Плюсы/минусы реношного дизеля по опыту владения Stepway - https://www.logan.in.ua/forum/post738140.html#p738140
В игноре - только странные люди (3)
  0

12,631 Відредаговано Vader (2020-07-17 10:15:54)

Re: Следующий автомобиль

SanychGT написав:

Видимо это необъективно, поэтому митсубиси бакрот, а тойота лидер по продажам.

Ну, умение наваривать бабки не всегда напрямую зависит от качества отдельной модели. Для примера: СААБ 9.5 - прекрасная машина, а фирма СААБ - обанкротилась и исчезла. А китайские фирмы, клепающие вёдра из фольги - процветают.

  0

12,632

Re: Следующий автомобиль

alex.cver написав:

Прикольно на Логан форуме спорят шо лучше Паджеро или другой танк, ездя на логанах

Да тут большая часть завсегдатаев уже давно не ездит на Логанах smile

  0
Спасибо сказали: Don Kortes1

12,633

Re: Следующий автомобиль

Vader написав:

Да тут большая часть завсегдатаев уже давно не ездит на Логанах

Ну не бОльшая но есть такие да  big_smile

KIA Sportage 4WD,2.0 бенз,ручка,2013 upp
Sandero STEPWAY 1,5 dCi, синий, 2014 - продано
Плюсы/минусы реношного дизеля по опыту владения Stepway - https://www.logan.in.ua/forum/post738140.html#p738140
В игноре - только странные люди (3)
  0

12,634 Відредаговано Александр007 (2020-07-17 11:22:52)

Re: Следующий автомобиль

alex.cver,
Мой логан далеко не уехал у родственников....
В семье Дастер рулит,  косяков логана нема...
Да есть авто лучше и дороже,  но Дастер со своей задачей справляется на все 100

Киев
Шкода Рапид 1.6, .110л.с ....+  Дастер 1.5,  110л.с
Бортовой тут: https://www.logan.in.ua/forum/topic1840 … 110ls.html
  0

12,635

Re: Следующий автомобиль

Александр007 написав:

Да есть авто лучше и дороже,  но Дастер со своей задачей справляется на все 100

Ну не зря же он бестселлер! ))

ЗАЗ-1102 Таврия (1993) -> Opel Vectra A (1991) -> Logan-2 (2013) 1.2 ГБО
Ban-List: Инноватор, Георгич, Дядя Федор, karakuda78, sdj387jsd, sergiosem, Grey, Александр007 - Ban-List отключен до конца войны.
  0

12,636

Re: Следующий автомобиль

Aprox,
В селах часто Дастер вижу,  в городе больше  спортейдж на глаза попадает

Киев
Шкода Рапид 1.6, .110л.с ....+  Дастер 1.5,  110л.с
Бортовой тут: https://www.logan.in.ua/forum/topic1840 … 110ls.html
  0

12,637 Відредаговано alex.cver (2020-07-17 14:58:31)

Re: Следующий автомобиль

Александр007 написав:

Aprox,
В селах часто Дастер вижу,  в городе больше  спортейдж на глаза попадает

Дастеров по Киеву тож дохрена новых. Но Спортяги каждый раз смотрю новые в какой комплектухе то на 70% встречаются такое - передний привод 1.6 бенз + АКПП. Даж заглядываю когда припаркованы ради статистики чтобы понять механика или АКПП. Все время только АКПП. Если дизель то оно сразу видно надпись есть CRDI на попе.  Так что да - самое популярное среди Спортяг - 1.6 бенз + АКПП видать для пробок берут в Киеве самое оно. А для трассы - ну не агинь и не гончая, но куда то поехать то пишут что как семейное авто хватает на "фуру обогнать". А Среди Дастеров наверное самое распространенное - дизель 1.5 + полный привод + механика. Для села или за города - самое оно особенно если свой дом и нет подьезда с асфальтом.

KIA Sportage 4WD,2.0 бенз,ручка,2013 upp
Sandero STEPWAY 1,5 dCi, синий, 2014 - продано
Плюсы/минусы реношного дизеля по опыту владения Stepway - https://www.logan.in.ua/forum/post738140.html#p738140
В игноре - только странные люди (3)
  0

12,638

Re: Следующий автомобиль

Larsen написав:

Спорт не продається тому що є Прадо

Я знову змушений повторювати  що Спорт - це версія в універсалі пікапа L200. Так же як Форчунер версія в універсалі Hilux. Ти відкидаеш це порівняння тільки тому, що Fortuner не продається в Україні. Але ж те, що в бідній країні майже всі виробники поскорочували свій модельний різновид це не привідд стверджувати, що тепер МПС 3 конкурент Прадо. Щоб переконатися, зайди на ютуб з запитом pajero sport й побачиш, що йому в пару Прадо ставлять в країнах бувшого СРСР а в інших країнах його порівнюють з Форчунером. Але я з тобою погоджуся, Міцубісі в Україні може проводити рекламну кампанію, де робить якісь натяки на Прадо. Ну так в рекламі такі прийоми не заборонені. Якщо аборигени не хочуть Дачія а хочуть Рено - нате вам, користуйтесь Рено. Теж саме й з Прадо. Автомобіль має дуже великий авторитет десятиліттями. Раніше йому конкурентом був Паджеро. Але Паджеро 4 поки що перестали випускати, можливо колись реінкарнують по сучасним потребам. А Прадо купують. Тільки вдуматися, перший Логан давно вже став історією а Прадо випускається майже без змін. Бо купують, хоча він просто сльози на фоні сучасних, наприклад Туарега. Отже Паджеро 4 нема, значит Міцубісі намагається якось перевести до більш важковагового сегменту свій Спорт3. Саме рестайлінг 2020 вже почав виглядати трохи солідніше. Подивимось, як це відобразиться на продажах. Такий Спорт вже трохи більщ схожий на конкурента Прадо. Хоча мені більш подобається МСВ-подібний дорестайл. Смаки. Та й ціна оновленого Спорт 3 вже не така смачна

https://i2.wp.com/itc.ua/wp-content/uploads/2020/03/foto-4-5.jpg?fit=770%2C513&quality=100&strip=all&ssl=1

  0

12,639 Відредаговано Александр007 (2020-07-17 15:57:14)

Re: Следующий автомобиль

alex.cver,
Если бы я брал бы спортейдж только с Акпп,  для города.. Самое то.
Чем дороже авто тем реже на механике можно встретить.
Техника должна работать на человека а не наоборот...  imho2

Для Дастера и в Киеве нет асфальта где частный сектор,
Я на шкоде еле проезжаю,...яма на яме...
  как дастер- на бровке не паркую..

Киев
Шкода Рапид 1.6, .110л.с ....+  Дастер 1.5,  110л.с
Бортовой тут: https://www.logan.in.ua/forum/topic1840 … 110ls.html
  0

12,640

Re: Следующий автомобиль

Larsen написав:

купують значно більше Прадо

І надибав в Запоріжжі прайс на Тойота https://toyota.zp.ua/wp-content/uploads … _LC150.pdf
Заказ на виробництво Прадо для юридичних осіб в комплектації база всього трохи більше 800 тис грв. Якісь +200 тис і замість Дастера вже Прадо  smile

  0

12,641 Відредаговано Larsen (2020-07-17 16:16:09)

Re: Следующий автомобиль

RUNO написав:

Ти відкидаеш це порівняння тільки тому, що Fortuner не продається в Україні.

Ну подумай логічно, ми говоримо про продажі в Україні, правильно? Про те що Прадо забирає покупців у Спорта, так? Тоді яким боком до цієї історії Форчунер? Він в нас не продається, відповідно ні на продажі Спорта, ні на продажі Прадо він ніяк не впливає. Розумієш? Яка різниця що він існує в природі? У нас його нема. У нас в цій ринковій ніші є лише два конкуренти, це Прадо і Паджеро Спорт. Якщо комусь треба рамний позашляховик, то більше нема з чого вибирати. Розумієш?

RUNO написав:

Але ж те, що в бідній країні майже всі виробники поскорочували свій модельний різновид це не привідд стверджувати, що тепер МПС 3 конкурент Прадо.

Ні, не важливо чому так сталося, важливо що пофакту на нашому ринку вони прямі конкуренти. Якщо припустити що Прадо не конкурнет Спорту через різницю в ціні, тоді вийде що у Спорта нема жодного конкурента на нашому ринку. Однак для фактичного монополіста, продажі Спорта занадто малі, тим більше що попит на рамні позашляховики у нас таки є. А значить цей попит задовільняється в значній мірі чимось іншим. Значить все ж таки конкурент є. І ним може бути тільки Прадо. Чи в тебе є інші альтернативи?

RUNO написав:

а в інших країнах

Ще раз - мова про те чому у нас Прадо поагно продається, а не в інших країнах. Розумієш, ні? Те що в інших країнах робиться, ніяк не впливає на наш ринок.

RUNO написав:

Якщо аборигени не хочуть Дачія а хочуть Рено - нате вам, користуйтесь Рено.

Ні, і тут ти не правий. Там була зовсім інша історія. Рено змінила брендинг Логана на нашому ринку не тому що його як Дачію погано брали. Скоріше навпаки - його настільки краще брали за інші моделі Рено, що вони вирішили пожертвувати ними остаточно, максимально збільшивши продажі Логана. Адже на нашому ринку це означало більші прибутки.

RUNO написав:

має дуже великий авторитет десятиліттями. Раніше йому конкурентом був

Це все правда, але ніяк не міняє факту про наше поточне ринкове становище. Ще раз - я не збираюсь аналізувати чому так, адже як би ми тут не думало правильно це чи ні, повинно так бути чи ні, воно всеодно залишиться так як є. Це ж не прогноз, ми знаємо результат. І спростувати аналзом причин ми його не зможемо.

RUNO написав:

Отже Паджеро 4 нема, значит Міцубісі намагається якось перевести до більш важковагового сегменту свій Спорт3.

Так, але що це міняє в контексті нашої дискусії?

RUNO написав:

Хоча мені більш подобається МСВ-подібний дорестайл. Смаки.

Мені взагалі всі Паджеро Спорти завжди подобались. Незнаю чому, просто якось до душі. smile

RUNO написав:

Заказ на виробництво Прадо для юридичних осіб в комплектації база всього трохи більше 800 тис грв. Якісь +200 тис і замість Дастера вже Прадо

Ну во, а ти кажеш два Спорта за одне Прадо. smile

LogAn 2013 1.2 Authentique -> Toyota RAV4 2016 2.0 Live
  0

12,642

Re: Следующий автомобиль

Александр007 написав:

Для Дастера и в Киеве нет асфальта где частный сектор,
Я на шкоде еле проезжаю,...яма на яме...

Ну частный сектор то тут согласен

KIA Sportage 4WD,2.0 бенз,ручка,2013 upp
Sandero STEPWAY 1,5 dCi, синий, 2014 - продано
Плюсы/минусы реношного дизеля по опыту владения Stepway - https://www.logan.in.ua/forum/post738140.html#p738140
В игноре - только странные люди (3)
  0

12,643 Відредаговано RUNO (2020-07-17 17:14:43)

Re: Следующий автомобиль

Larsen написав:

Ну подумай логічно, ми говоримо про продажі в Україні, правильно?

Правильно. Тому твоє припущення хибне. Маркетологи вивчають потреби ринка, потім на ринок заходять вироблені автомобілі. Рено вгадала з Степвеєм, в цій ніші конурентів було мало, тому продажі хороші. Ринок таких авто як Форчунер в Україні невеликий. Навіщо Тойоті видліляти площадки, гроші на рекламу й таке інше, коли з цієї ніші вона не зніме доходи? При тому, що дуже добре продаються інші моделі в других нішах. Міцубісі на український ринок заводить Паджеро Спорт 3. (До речі, його він не заводить ні в Європу ні в США). Ця ніша тісна для того, що вже продають Україні інші виробники. Але коли продажі не такі як у Тойоти, то мабуть те, що продається у Міцу має сенс. Хоча мені самому дуже цікаво, чому в Україні не намагаються продавати Деліку. І ще ти робиш помилку, коли вважаеш конкуренцією раму. Рама потрібна для того, щоб автомобіль був більш міцним у важких умовах. Але ті, хто купує Прадо, не думають про важкі умови єксплуатації. Принаймні новий Прадо в багнюку - це дуже не часто, бо бережуть гроші. Отже щось приваблює користувачів ще, не тільки рама. І це, мабуть, розуміє Тойота. Гроші вона не хоче губити і вже є інфа, що новий Прадо буде не на рамі. Значить Тойота прорахувала смаки покупців, вона їх не планує віддавати іншим виробникам. То що ще цікавого у Прадо? Розмір салону, посадка, комфорт на поганій дорозі, статус, надійність. Та тут купа автомобілів, що можна придбати від півтори лями і вище і вони будуть ближчі по смакам покупцям Прадо аніж МПС 3. Джип, Рендж Ровер, Лексус, Фольсваген, Мерседес, Порше....

Larsen написав:

Рено змінила брендинг Логана на нашому ринку не тому що його як Дачію погано брали. Скоріше навпаки - його настільки краще брали за інші моделі Рено, що вони вирішили пожертвувати ними остаточно, максимально збільшивши продажі Логана. Адже на нашому ринку це означало більші прибутки.

Без перекладача не розумію. Дачію настільки брали краще за Рено, що вирішили назвати Дачію  Рено, щоб Рено більше заробила але виграла від цього Дачія  big_smile Ти сам себе не затуркав? Компанія Рено не подумала та назвала свою економ-лінію Рено для того, щоб більше заробляти але вона втратила у довгостроковій перспективі. Бо що в нас що в Росії Рено не асоціюється с Еспасом а асоціюється з Логаном. А це значить, що Рено сама скотилася на рівень Дачії і ті, кто хоче купити автомобіль рівня Фольсваген в Рено не підуть.

  0

12,644

Re: Следующий автомобиль

RUNO написав:

Ця ніша тісна

Як вона може бути тісна, якщо по твоєму в ній є тільки один Спорт? Чи у нас просто нікому не потрібні рамні позашляховики? В нас, з нашими сільськими дорогами? Серйозно? wink
Ні, твоє припущення хибне. Якраз таки Прадо в нас продається так багато тому що є попит на рамні позашляховики. А форчунер Тойота до нас не вводить щоб не створювати внутрішньої конкуренції. Оскільки дорожчий Прадо має лиша одного конкурента на нашому ринку, і не дивлячись на це всеодно являється безумовним лідером в даному сегменті, нема сенсу створювати зайву конкуренцію. Адже очевидно що Фочунер забере частину продажів від Прадо, і на цих продажах Тойота заробить меньше. От і все.
Форчунер треба було б вводити на наш ринок якби продажі Паджеро Спорта або якогось іншого дешевшого конкурента, загрожували продажам Прадо. Тоді Форчунер через меньшу ціну міг би вдаліше конкурувати. Але такої потреби нема.

RUNO написав:

Але ті, хто купує Прадо, не думають про важкі умови єксплуатації

Ті хто по полях на них їздить (фермери і т.д.), дуже навіть думають. Ти сильно помиляєшся якщо думаєш що Прадо у нас купують тільки для того щоб кататись по місту. Ні, звичайно таких покупців теж достатньо, але вони Паджеро Спорт взагалі не розглядають, так що це інший сегмент ринку в якому вони не конкурують. А конкурують якраз таки там, де людям треба позашляхові властивості авто.

RUNO написав:

Без перекладача не розумію.

Тут не перекладача треба, а лише включити логіку. wink
Давай спробую пояснити детальніше. Логан продавався під брендом Дачія для того щоб не створювати внутрішньої конкуренції, і не забирати покупців від дорожчих моделей Рено. Власне тому в Європі він і надалі так продається. Втрати продажів від якогось Мегана на користь дешевшого Логана призвели б до зменьшення доходів. Однак по результатам продажів за кілька років, виявилося що на нашому ринку Логан, навіть під бредном Дачія, продавався настільки успішніше за дорожчі моделі під брендом Рено, що доходи від нього виявились значно більшими. В результаті компанія вирішила що на нашому ринку вигідніше ставку зробити на продажі Логана, і пожертвувала доржчими моделями, змінивши брен Логана на Рено. І це не єдине що вони зробили, вони за одно ще й зменьшили асортимент представлених на нашому ринку дорожчих моделей Рено. І причина такого стратегічного маркетингового повороту буле не в тому що Логан до цього погано продавався, а навпаки, в тому що він продавався настільки успішно, що став головним джерелом доходів компанії на нашому ринку.
Так зрозуміло, чи спробувати пояснити ще простіше?

LogAn 2013 1.2 Authentique -> Toyota RAV4 2016 2.0 Live
  0

12,645 Відредаговано Vader (2020-07-17 18:01:49)

Re: Следующий автомобиль

Larsen написав:

є попит на рамні позашляховики

Насправді  - ні, немає такого попиту. Всім пофіг на раму. В нас же не Америка чи Австралія, де рамними позашляховиками тягають (подекуди на 1000 км) причепи з домівками, яхти, трали або возять вантажі по фермерських справах. Тим, хто в нас змушений їздити по поганих шляхах, здебільшого цілком достатньо нормального кросовера 4х4 типу Дастера або Рава. А в багатих людей є попит на великі чорні машини на великих колесах - але є там рама, чи немає, їм по-барабану. Тому вони купляють Туареги чи Х5, в яких рами немає, так само добре, як Лендкрузери, в яких рама є  smile

  0

12,646

Re: Следующий автомобиль

Vader написав:

Насправді  - ні, немає такого попиту. Всім пофіг на раму.

Є, фермери на них їздять. Є і такі хто теж думали що кросовера вистачить, а в результаті поміняли кросовери на Прадо, і на Паджеро Спорта теж.

LogAn 2013 1.2 Authentique -> Toyota RAV4 2016 2.0 Live
  0

12,647

Re: Следующий автомобиль

Larsen написав:
Vader написав:

Насправді  - ні, немає такого попиту. Всім пофіг на раму.

Є, фермери на них їздять. Є і такі хто теж думали що кросовера вистачить, а в результаті поміняли кросовери на Прадо, і на Паджеро Спорта теж.

а в нас шото много на дорогах появилось рамных Тоёта-хайлюкс

  0

12,648 Відредаговано alex.cver (2020-07-17 20:30:32)

Re: Следующий автомобиль

Ахаха. Худшим назвали Дастер среди кроссов на вторичке
https://korrespondent.net/lifestyle/mot … s-probehom
----
В списке присутствует Renault Captur со своим слабым местом – подвеской, как и у Nissan Qashqai первого поколения.

В конец списка надежности эксперты поставили кроссоверы MINI Countryman, Renault Kadjar и Skoda Yeti второго поколения.

Самые большие проблемы с надежностью оказались у Ford EcoSport, Nissan Juke, Peugeot 2008 и Renault Duster.

Больше всего претензий у специалистов было к Duster. Это подержанное авто эксперты посоветовали вообще не приобретать.
---
Блин даже Каджар считается не весьма надежным на вторичке...Жаль. Ну значит не зря нирид полюбляет таки Спортяги. Жрут много, но зато ездят

KIA Sportage 4WD,2.0 бенз,ручка,2013 upp
Sandero STEPWAY 1,5 dCi, синий, 2014 - продано
Плюсы/минусы реношного дизеля по опыту владения Stepway - https://www.logan.in.ua/forum/post738140.html#p738140
В игноре - только странные люди (3)
  0

12,649 Відредаговано RUNO (2020-07-17 20:43:52)

Re: Следующий автомобиль

Larsen написав:

Як вона може бути тісна, якщо по твоєму в ній є тільки один Спорт?

Може я тебе здивую але в цій ніші більше пікапів. Хайлюкс, Л200, Форд.

Larsen написав:

Ні, твоє припущення хибне. Якраз таки Прадо в нас продається так багато тому що є попит на рамні позашляховики

Хибне як раз твоє, тому що якщо Прадо не буде робитися на рамі, продажі будуть не менші.

Larsen написав:

Ті хто по полях на них їздить (фермери і т.д.), дуже навіть думають

У Прадо є одна особливість, яка заважає популярності у фермерів. Цей автомобіль любить їхати в невідомому напряму. Тому його потрібно оснащувати серйозними сигналізаціями, думати ще про якусь охорону. Тому в моєму регіоні фермери їздять і на Дастерах і на Ауді. А от Прадо якось на полях не кидаються у вічі.
Ти не розумієш, що рамні можливості автомобіля важливі там, де потрібно сильно грузити ходову і багато людей з грошима все одно рахують гроші і вони не стануть їздити на автомобілях, які можуть добре місити багнюку але це дорого коштує.
Якщо тобі цікаво, а я впевнений що не цікаво, бо бачиш лише свою правильну думку, навіщо слухати неправильні, але все таки дам посилання, може таки захочеш почитати й подумати, чому серйозна комерційна організація для обслуговування "труби" використовує сотні автомобілів і чому вона не робить ставку на Прадо. Бо автомобіль повинен багато працювати, мало ламатись, мало їсти палива й заробляти гроші. Гроші заробляють Патріоти, бо хоча вони й ламаються але на коліні ремонтуються, Паджеро Спорт 3, бо він один із самих економічних, Тойоти Хайлюкси та Л200. Ніяких Прадо, як і ніяких Туарегів чи Геліків. https://www.drive2.ru/users/19mav71/ Просто подумай чому не в одній ніші Прадо з пікапами, МПСом та Патріотами

  0

12,650 Відредаговано Александр007 (2020-07-17 21:07:40)

Re: Следующий автомобиль

alex.cver,
Никакой конкретики,  в каких авто что ломается.

Логан в Европе тоже ненадежным считают.
Поменять рулевые наконечники и втулки стабилизатора копеешная тема.....

Или проблема поменять амортизаторы таки сложно и эксперты посоветовали не покупать.   lol1

Киев
Шкода Рапид 1.6, .110л.с ....+  Дастер 1.5,  110л.с
Бортовой тут: https://www.logan.in.ua/forum/topic1840 … 110ls.html
  0