12,601

Re: Следующий автомобиль

RUNO написав:

Але якщо взяти той же Рав 4, то як можна говорити що ця тойота краще на поворотах, коли вона в лосиному тесті йде шкереберть а рамні Прадо чи МПС 3 проходять його без проблем.

Ну... це таке собі порівняння. Лосиний тест це не у повороти заходити.
Лосиний тест це тест на прогнозованість поведінки у критичних ситуаціях. Фактично він показує наскільки авто збалансоване та правильно налаштоване і наскільки легко і прогнозовано воно себе веде у складних ситуаціях.
Якраз Прадо у поворотах веде себе паршиво, як і Паджеро Спорт. І пряму тримають досить посередньо. Їм і в повороти заходити не потрібно, щоб перевернутися.
А Рав 4 в поворотах веде себе незрівнянно від них краще. І пряму держить непогано. Для пенсіонерсько-жіночого авто саме те що потрібно. А те що погано налаштоване, ніяка керованість, "пусте" кермо, так це у повороті не проблема, просто повільніше їхати потрібно. На що натякає і динаміка, як розгінна так і гальмівна.

  0



12,602 Відредаговано Vader (2020-07-16 21:36:36)

Re: Следующий автомобиль

Larsen написав:

Паджеро Спорт на швидкості і в поворотах більше схожий на пікапа ніж на кросовер. Кросовери звичайно теж не легковикі, але Паджеро реально значно гірше.

Не буду казати про ПС3, але його попердник, ПС2, на швидкостях, з якими в принципі їздить людина зі здоровим глуздом (ца я про себе smile ) веде себе чудово. Гарно керується, добре прискорюється, гальмує та проходить нерівності. При тому, що порівняно з кросоверами ще й має набагато більший запас міцності підвіски і потенціал на бездоріжжі.
Ну, і від свого соплатформенногго пікапа L200 він добряче відрізняється, зокрема задня підвіска в нього не на ресорах, а пружинна, і кузов значно жорсткіший.
А з Туарегом його порівнювати - ну, то таке. Він же коштує вдвічи дешевше.

  0
Спасибо сказали: RUNO1

12,603 Відредаговано RUNO (2020-07-16 22:26:22)

Re: Следующий автомобиль

Larsen написав:

Про великі кросовери, такі як Хайлендер, СантаФе, Соренто, Туарег

Універсальних авто нема. Але є авто з деякою універсальністю в тій чи інші мірі. Тому кожну з цих авто потрібно роздивлятись окремо й визначати її міру універсальності. Хайлендер - це Кемрі з кліренсом, тому вона гарно керована але функція позашляховика у неї досить помірна. Що стосується Соренто, то його кросовером навіть важко назвати. Це універсал підвищеної прохідності. Говорити про бездоріжжя навіть не цікаво. Туарег - дуже гарна машина. Німці її дуже гарно настроїли й вона здатна показати на бездоріжжі дуже гарні результати. Але тут вступа в дію економіка. Ганяти Туарег по бездоріжжю це як копати огород у дорогому смокінгу. Копати можна але якось грошей шкода. Саме тому нема сенсу порівнювати ці авто. Стосовно МПС 3. Рама дає змогу авто витримувати такі навантаження на дорозі, які не витримають кросовери. А це вже економіка, бо підвіска коштує грошей. Повний привід МПС - це взагалі те, чого немає у конкурентів. Його унівесральність зміщена в бік надійності, економічності, комфорту на поганих дорогах, при чомі чим гірша дорога, тим більша різниця в комфорті на фоні кросоверів. МПС 3 програє в комфорті саме на рівній дорозі. Для кращого відчуття керованості на кермо передається інфа з колес. Тим, хто любить комфорт це не дуже подобається. Але це важливо для зворотнього зв'язку з дорогою. На мілких нерівностях дійно відчувається тремтіння. Але чим більше нерівностей, тим менше тремтіння. Такі цікаві настройки підвіски. МПС 3 більш тісний аніж кросовери, бо кузов одягнений на раму, на водійському сидінні це дехто може відчувати. Але позаду нормально, просторніше ніж у МСВ. Багажник теж великий. Отже ніша цього міцубана - ганяти по поганій дорозі, щоб кайфувати, возити якісь вантажі, їздити по місту. Та куди завгодно й не планувати маршрути.

Larsen написав:

цей тест не показує яке авто як керується і з якою швидкістю може проходити повороти

Ще раз пропоную подивитись що вміє робити цей міцу у професійних руках. Про які соренто можна говорити? У них колеса відпадуть там де міцубан буде отримувати задоволення


SanychGT написав:

Їм і в повороти заходити не потрібно, щоб перевернутися.

Приклади можна?

  0

12,604 Відредаговано Larsen (2020-07-16 22:59:32)

Re: Следующий автомобиль

lktrgl написав:

посмотри сколько МАЛЕНЬКИХ в типичной балке ферме , аки в венике из той притчи , но силищу все вместе дают - ЖУТЬ !...

Ти різниці між жорстко з'єднаними в одну структуру елементами і незалежними елементами не бачиш ніякої? А ще щось про гуманітаріїв говориш? lol
Якби ті дверки зварити намертво, тоді так, вони були б жорсткіші за одну ляду. Але до тих пір поки вони незалежні елементи, разом вони додають до жорсткості кузова меньше ніж суцільна ляда.
Ще раз, подумай над тим що я в попередньому повідомленні тобі сказав - що легше, деформувати ляду, чи перемістити дверки одну відносно другої?


Vader написав:

Гарно керується, добре прискорюється, гальмує та проходить нерівності

Все відносно. В порівнянні з Л200, так помітно краще. В порівнянні з кросоверами, про що йшла мова, ні, все ж таки гірше.

Vader написав:

А з Туарегом його порівнювати - ну, то таке. Він же коштує вдвічи дешевше.

Там не конкретно про Туарег мова, а про великі кросовери. Цю маркетингову фішку придумали в Мітсубіші. Тіпа навіщо вам великий кросовер, краще купіть Паджеро Спорт. smile Ну а так то їх порівнювати взаглі безглуздо. Це ж зовсім різні типи авто, призначені для зовсім різних речей.


RUNO написав:

Саме тому нема сенсу порівнювати ці авто.

А ти це не мені розказуй, а Мітсубіші, які саме їх і порівнюють, пропонуючи замість цих, і їм подібних кросоверів, купувати Паджеро Спорт. Так, не для бездоріжжя. І саме тому що за прямим призначенням Паджеро Спорт продається мало, доводиться вигадувати креативний маркетинг...

RUNO написав:

Для кращого відчуття керованості на кермо передається інфа з колес.

О, доречі про рульове, в Спорта є спільна риса з Логаном! Він так само передає удари в кермо на перешкодах. Що дуже неприємно для авто за таку ціну, і взагалі неприпустимо для небюджетних кросоверів. Скоріш за все це його пікапне коріння проявляється. Адже для пікапа це допустимо. І ні, це не зворотній зв'язок. Не треба плутати грішне з праведним. wink

RUNO написав:

МПС 3 більш тісний аніж кросовери, бо кузов одягнений на раму. Отже ніша цього міцубана - ганяти по поганій дорозі, щоб кайфувати

Так це правда. Але Прадо ганяє краще... Особливо якщо згадати що Прадо можна взяти зі значно потужнішим двигуном (282к.с., 8.8 секунд до сотні), то Спорт зі своїм дохленьким дизелем якось зовсім не ганяльно виглядає. smile Та і підвіска в нього гірша для ганяння по ямах. Він більше стрибає, козлить, частіше відриває колеса від землі. Знову ж таки - коріння пікапа.

RUNO написав:

Ще раз пропоную подивитись що вміє робити цей міцу у професійних руках.

Навіщо дивитись на те що в нас не продається, в руках того, хто не буде ним ніколи керувати? wink

RUNO написав:

Про які соренто можна говорити?

Про ті які значно стійкіші на трасі на однакових швидкостях. Про ті які в повороти заходять на більших швидкостях не перевертаючись. Про ті які швидше і чіткіше реагують на поворот керма. Про ті які в повороті на кожній хвильці асфальту не переставляють задню вісь на пів-метра. Про ті в яких в повороті не вивалюєшся з крісла. І так далі...

LogAn 2013 1.2 Authentique -> Toyota RAV4 2016 2.0 Live
  0

12,605

Re: Следующий автомобиль

  0

12,606

Re: Следующий автомобиль

  0

12,607

Re: Следующий автомобиль

SanychGT Там даже по голосованию видно, что что-то не так. А при просмотре видео виден элементарный финансовый заказ на продвижение Прадо. Даже обсуждать этого авторевьюшника моветон. Прадо хорошая машина, она не нуждается в том, что чтобы её похвалить надо обгадить конкурента. Очень предвзятый обзор

Larsen написав:

І ні, це не зворотній зв'язок.

Саме зворотній.

Larsen написав:

Але Прадо ганяє краще...

У Прадо є декілька двигунів, від овощних до швидких. Якщо стоїть вибір або взяти два МПС 3  з механікою чи один Прадо в фулі, то це ніяк не автомобілі конкуренти. До речі а Прадо пікап є?

Larsen написав:

Навіщо дивитись на те що в нас не продається

Як це? Цей міцубан взятий з салону в Києві, відмотав 2 тижня на презентації і далі на ньому їздить якийсь киівський представник Міцу в Україні

Larsen написав:

Про ті які значно стійкіші на трасі на однакових швидкостях

Ніяких проблем у МПС 3 на трасі на швидкості до 180 км на годину нема. Швидше він не їде. Та й чи потрібно. На ньому в крейсерському 140-150 це спокійно та комфортно й зовсім не втомливо

  0

12,608

Re: Следующий автомобиль

Larsen написав:
lktrgl написав:

посмотри сколько МАЛЕНЬКИХ в типичной балке ферме , аки в венике из той притчи , но силищу все вместе дают - ЖУТЬ !...

Ти різниці між жорстко з'єднаними в одну структуру елементами і незалежними елементами не бачиш ніякої? А ще щось про гуманітаріїв говориш? lol..

гуманитария учить бесполезно - действительно захочешь научиться - тогда поговорим

в процессе выбора авто, интересует Logan MCV + РКП-5 + (Stepway) ZEN
  0

12,609 Відредаговано SanychGT (2020-07-16 23:58:43)

Re: Следующий автомобиль

RUNO написав:

А при просмотре видео виден элементарный финансовый заказ на продвижение Прадо.

facepalm
Можно просто посмотреть на поведение авто. Видео достаточно, и в первую очередь, наглядно.

RUNO написав:

Прадо хорошая машина, она не нуждается в том, что чтобы её похвалить надо обгадить конкурента.

shok  kez_15 Да уж...

  0

12,610

Re: Следующий автомобиль

RUNO написав:

Саме зворотній.

Значить ти не знаєш що таке зворотній зв'язок. empathy Зворотній зв'язок це не передача вібрацій, це не удари в кермо від наїзду на перешкоди (перешкода вертикальна, вона не повинна призводити до повороту керма зворотнім зв'язком). Зворотній зв'язок це коли ти чітко і без затримок відчуваєш силу яку передні колеса прикладають до повороту автомобіля. Ця сила на кермі корисна, вона дає можливість чітко відчувати що в даний момент колеса роблять з авто. А удари з вібраціями навпаки шкідливі, адже сильніші удари навіть здатні призводити призводити до відхилення колес від того положення, яке потрібне водію. Не кажучи вже про те що все це заважє відчувати той самий зворотній зв'язок, вимагає міцнішого тримання керма навіть на прямих, де в ідеалі авто повинно стабільно їхати "без рук", ну і в решті решт, це все втомлює і напрягає.

RUNO написав:

Якщо стоїть вибір або взяти два МПС 3  з механікою чи один Прадо в фулі,

Ти можеш скільки завгодно вигадувати виборів, яких сам не будеш робити. А люди які їх роблять в реалі, голосуючи гаманьцем, купують значно більше Прадо ніж Паджеро Спорт. Ще раз - на відміну від тебе я не хочу тут аналізувати чому так, адже у кожного з цих авто є свої переваги і недоліки, а у кожного з покупців свої пріоритети і побажання. Але по факту Прадо це єдиний конкурент Спорта в цьому класі, і купують його в рази більше. Отже те що я тобі з самого початку казав - погано Спорт продається тому що є Прадо. Не було б Прадо, що залишилось би тим, кому треба позашляховий рамник? Тільки Паджеро Спорт. В результаті його продажі були б значно більші. І не треба думати що дешві авто автоматично продають більше. Аналогічно РАВ4 дорожче за Аутлендер, але це не заважає рафіку бути одним з лідерів продажів, а Аутлендеру залишатись диковинкою. І таких прикладів багато.

RUNO написав:

Цей міцубан взятий з салону в Києві, відмотав 2 тижня на презентації і далі на ньому їздить якийсь киівський представник Міцу в Україні

Я не дивився ролик, думав там реально круті заїзди на потужному Спорті. А виявляється ні, ти маєш рацію, там звичайний дизельний спорт, і ніяких чудес керованості на асфальті він там виявляється і не показує. Так навіщо ти цей ролик привів в питання що краще керується на швидкості - Спорт чи кросовери? В цьому питанні з даного відео не можна зробити ніяких висновків.

RUNO написав:

Ніяких проблем у МПС 3 на трасі на швидкості до 180 км на годину нема.

Мова не про проблеми, а про те що їде краще! І ще раз - я на ньому їздив по трасі, і навіть далеко не 180 а лише в межах 130, і різниця по відчуттям з кросовером там дуже помітна. Особливо на поворотах. Особливо на не ідеальному асфальті.

RUNO написав:

На ньому в крейсерському 140-150 це спокійно та комфортно й зовсім не втомливо

Порівняно з Таврією - так, однозначно. Порівняно з будь-яким сучасним кросовером, ні - меньш комфортно і більш напряжно. Навіть на прямій. Ну от може тільки якщо зовсім ідеальне покриття, і зовсім ідеальна пряма, і зовсім не перестроюватись, тоді впринципі пох що за машина, різниці не відчуєш. Але як тільки починаються відмінності від цього ідеалу, так і збільшується різниця не на користь Спорта.

LogAn 2013 1.2 Authentique -> Toyota RAV4 2016 2.0 Live
  0

12,611

Re: Следующий автомобиль

lktrgl написав:

гуманитария учить бесполезно - действительно захочешь научиться - тогда поговорим

Можливо ти і правий. На твоєму прикладі видно що принаймі такого гуманітарія як ти, нічого навчити не вдалося. upp lol

А якщо серйозно, то добре що ти хоч не став стверджувати що деформувати ляду легше ніж змістити дверки. Це означає що хоч не відразу, але ти зрозумів свою помилку. Однак признавати її не захотів, тому почав блазнювати, переходячи на аргументацію типу "сам дурак". empathy

LogAn 2013 1.2 Authentique -> Toyota RAV4 2016 2.0 Live
  0

12,612

Re: Следующий автомобиль

SanychGT написав:

Можно просто посмотреть на поведение авто. Видео достаточно, и в первую очередь, наглядно.

Наглядно будет понятно при просмотре десятков таких видео от разных обзорщиков. Этот обзорщик явно необъективен, я его видео давно смотрел и знаю о чем говорю. Ничего такого плохого, как он описывает, в МПС 3 нет. Есть особенности настройки подвески. И здесь уж можно накопать на каждую машину и выставить в некрасивом свете. Его видео точно не о том, какой на самом деле является эта машина. Добавить больше нечего.

Larsen написав:

І ще раз - я на ньому їздив по трасі, і навіть далеко не 180 а лише в межах 130, і різниця по відчуттям з кросовером там дуже помітна

Як довго їздив? За який проміжок часу зумів зробити враження про авто?

  0

12,613

Re: Следующий автомобиль

Larsen написав:

В цьому питанні з даного відео не можна зробити ніяких висновків.

Я тебе не переконую. Мені цікаво зрозуміти, наскільки старанно ти будеш викручуватися. Молодець. Мастер словесності переконати, що сонце це місяць а місяць це сонце. Але в цій темі коли люди заходять щоб отримати якусь інфу про авто, твої старання їх не наближають до об'єктивності а скоріш навпаки.  Ти як Портос, який казав - дерусь просто потому что дерусь. А ти ведеш спір тому, що ведеш. Головне показати що самий компетентний. Але чи можеш ти знати все краще опонента?  wink

  0

12,614

Re: Следующий автомобиль

RUNO написав:

Як довго їздив? За який проміжок часу зумів зробити враження про авто?

Їздив більше ніж треба щоб відчути різницю між його керованістю і кросовером. Це відчутно відразу, і постійно. Думаю і простого тест драйву повинно вистачити, якщо десь з виїздом на трасу чи на інші швидкі ділянки.
Я його розглядав як варіант наступного авто. Тому тестував значно більше ніж просто для визначення ходових властивостей. І ні, це не тест драйв з салону, а "взяв покататись у друга". wink

LogAn 2013 1.2 Authentique -> Toyota RAV4 2016 2.0 Live
  0

12,615

Re: Следующий автомобиль

RUNO написав:

Этот обзорщик явно необъективен, я его видео давно смотрел и знаю о чем говорю. Ничего такого плохого, как он описывает, в МПС 3 нет.

Я ездил на спорте первом и втором и на Прадо нескольких разных годов(не везде за рулем), но не объективности не увидел. Крайне посредственные, на мой взгляд, автомобили с неприемлимой управляемостью и посредственной динамикой и комфортом.
И были в окружении, разбившиеся на смерть, погибшие в Прадо на трассе из-за паршивого поведения авто в ситуациях чуть сложнее езды по прямой. Безопасности там тоже нет, как и краш тестов сего говна.
А так дооо... обзорщик типа необъективен, но жизнь как надо поправляет.

  0

12,616

Re: Следующий автомобиль

Larsen написав:

і різниця по відчуттям з кросовером там дуже помітна. Особливо на поворотах. Особливо на не ідеальному асфальті.

Доречі, мав можливість порівняти ПС2 з кросовером - теж міцубісевским Аутлендер XL. Так, різниця дуже помітна. Бо Аутлендер - він просто піпець, який жорский на нерівному асфальті (на штатних колесах 225/55 R18). Їдеш, немов у спорткарі, зуби клацають, салон тарабанить. На ПС на тому ж маршруті - топиш 100 і не дивишся на дорогу. Хоча, якщо виїхати на гоночне кільце з рівнесеньким асфальтом, то, звичайно, Аутлендер прийде до фінішу першим.

  0

12,617

Re: Следующий автомобиль

RUNO написав:

Есть особенности настройки подвески.

Как Логан, то все плохо, а как Митсубиси спорт так сразу же особенности настройки.  vissla

  0
Спасибо сказали: Larsen1

12,618

Re: Следующий автомобиль

SanychGT написав:

Как Логан, то все плохо, а как Митсубиси спорт так сразу же особенности настройки

Ну за МСВ я всегда говорил, что машина едет. А кому не едет, тот не знает, как её пришпорить. Но там, где на полицейском на МСВ у меня потекли обе задние стойки, зазевался, то на мицубане там даже не поймешь, что что-то не так.

  0

12,619

Re: Следующий автомобиль

RUNO написав:

Мастер словесності переконати, що сонце це місяць а місяць це сонце.

lol Що? Ти це відео взагалі вставив у відповідь на моє твердження про тест лося. Яке воно має відношенні до цього? Чи до керованості і здатності проходити повороти на швидкості, що ти там процитував?

RUNO написав:

Але в цій темі коли люди заходять щоб отримати якусь інфу про авто, твої старання їх не наближають до об'єктивності а скоріш навпаки. 

А от якраз і ні. Ти тут вішаєш лапшу про те що Спорт не меньш комфортний за кросовер, про те що він ще й керованіший (бо тест лося). Це не правда, і не дай Бог комусь тобі повірити, взяти Спорта з такою надією, а потім жорстоко розчаруватися зрозумівши наскільки це все далеке від реальності. Я знаю, на собі перевірив. І попереджаю інших щоб не лоханулись повівшись на думки людей які прикрашають реальність на користь певної моделі, яка їм з якихось інших причин дуже сильно подобається.
Я стараюсь бути об'єктивним. Якщо у авто є переваги, про них треба розказати, але приховувати недоліки теж не можна.

RUNO написав:

Головне показати що самий компетентний.

Зовсім ні. Тут біда в іншому - коли ти не можеш довести своєї правоти, тмоу що помиляєшся або чогось не знаєш, тоді тобі прикро, і починаєш думати про опонента що він "редиска", все це робить аби тебе принизити. Це не так. Я лише спростовую твердження які вважаю хибними. Все. Нічого крім хибності тверджень показувати мені не цікаво. wink

RUNO написав:

Але чи можеш ти знати все краще опонента? 

Звичайно ні. Якщо я чогось не знаю, я цього не стверджую. smile

LogAn 2013 1.2 Authentique -> Toyota RAV4 2016 2.0 Live
  0

12,620

Re: Следующий автомобиль

SanychGT написав:

не объективности не увидел.

Блин. Ну Мельников же явно подсуживает Тойте. Я не владею ни тем, ни другим, и не буду владеть, и не мечтаю о них, так что мне нет смысла хвалить "своё" - но когда в одной машине (Мицу) обзорщик постучал по каждой пластмасске и обосрал "старомодный" интерьер, а в другой - по пластику не постучал, а интерьер назвал старомодным и сказал, что это хорошо - здесь что-то не так.
Когда на Праде по грунтовке проехал медленно и показал движение на относительно ровном участке, а для Мицу нашел несколько подряд идущих волн и даванул на газ, чтобы передок красиво подпрыгнул - это объективность?
Когда Мицу заставил ползти на песчаный склон очень медленно, да еще и напутал с блокировками, а на праде разогнался и выехал в более пологом месте - это нормально?
И в конце вывод - Мицу ну прям вообще такое говно, что его надо на автовозе везти до леса. Это когда в сети тысячи роликов, где джиперы ездят на этих машинах по очень серьезным говнам.
Ага, совсем  не видно необъективности.

  0
Спасибо сказали: RUNO, Comrad2

12,621

Re: Следующий автомобиль

Vader написав:

Аутлендер - він просто піпець, який жорский

Ну, там мова була не про жорсткість як таку. wink

LogAn 2013 1.2 Authentique -> Toyota RAV4 2016 2.0 Live
  0

12,622

Re: Следующий автомобиль

RUNO написав:

там, где на полицейском на МСВ у меня потекли обе задние стойки, зазевался, то на мицубане там даже не поймешь, что что-то не так.

Це перевага позашляховиків. smile

LogAn 2013 1.2 Authentique -> Toyota RAV4 2016 2.0 Live
  0

12,623

Re: Следующий автомобиль

Larsen написав:

а "взяв покататись у друга"

Так скільки кілометрів та часу провів за кермом? Я чому питаю, тому що освоїти авто не так просто. На мій погляд потрібні тисячі кілометрів, щоб автомобіль став продовженням твоїх рук. Просто покататися - це замало. Кожне авто має свої особливості і якщо на ньому намагатися їхати як на тому авто, що ти звик, то буде явний дисбаланс й некомфорт. До авто потрібно пристосовуватися й знаходити його темпоритм. Якщи ти сів за кермо МПС і став їхати як на РАВ4, то звичайно він тобі не сподобається. А ось через тисяч 5-10 повернись назад до РАВ 4, то вже може бути інша ситуація - ти відчуеш дискомфорт на тойоті

  0

12,624

Re: Следующий автомобиль

Larsen написав:

Ну, там мова була не про жорсткість як таку. wink

Була мова, що кросовери більш комфортні за ПС. Але тоді треба уточнювати, що не всі кросовери і не в усіх умовах. І не для кожної людини. Бо комусь комфорт - це коли тихо і керованість краща, а комусь - коли можна втопити по ямах і не турбуватися за підвіску.

  0

12,625

Re: Следующий автомобиль

Vader написав:

интерьер назвал старомодным и сказал, что это хорошо - здесь что-то не так.

Помоєму він там підколов тойотоводів, тіпа що вони настількі нерозбірливі що їм і таке піде. wink

Vader написав:

Когда Мицу заставил ползти на песчаный склон очень медленно, да еще и напутал с блокировками, а на праде разогнался и выехал в более пологом месте - это нормально?

А він там сказав що Спорт справився, а Прадо ні, тільки з розгону. Так що тут він якраз таки похвалив Спорта, особливо за роботу електроніки, тіпа в Прадо вона тріщить але не їде.

LogAn 2013 1.2 Authentique -> Toyota RAV4 2016 2.0 Live
  0