12,651 Відредаговано Larsen (2020-07-17 21:34:30)

Re: Следующий автомобиль

RUNO написав:

в цій ніші більше пікапів.

А ще автобусів!  crazy  lol Пікапи це інше. Кому треба пікап, не візьме джипа. Зворотнє можливе, якщо не вистачає грошей, але це вже дешева підміна а не нормальна конкуренція.

RUNO написав:

Хибне як раз твоє, тому що якщо Прадо не буде робитися на рамі, продажі будуть не менші.

Ми говоримо про те що є, а не про те що буде. Ти тільки те й робиш що притягуєш за вуха якісь факти, які не мають впливу на поточну ринкову ситуацію в Україні.

RUNO написав:

його потрібно оснащувати серйозними сигналізаціями

Відкрию тобі секрет - не всі люди параноїки, і далеко не всі навіть знають про рейтинг викрадень авто. В мене взагалі скалося враження (можливо хибне), що краще за всіх про кількість угонів Тойот знають ті, хто не можуть собі дозволити придбати таке авто. Задолось? Можливо...  vissla  lol

RUNO написав:

Ти не розумієш, що рамні можливості автомобіля важливі там, де потрібно сильно грузити ходову

А ти не розумієш що багато людей не напрягають мозок такою глибиною думок, а просто купують позашляховик, якщо люблять їздити в гівна (рибалка, гриби, природа, гори і тому подібне). Саме тому Хайлендер не продається, хоча теж Тойота всі діла, а Прадо продається. wink

RUNO написав:

Просто подумай чому не в одній ніші Прадо з пікапами, МПСом та Патріотами

І знову приводиш сторонні аргументи. Ти ще закупки таксопарків приведи по приколу і задумайся чому там нема Прадо, або Майбаха з Ламборджині.  facepalm

LogAn 2013 1.2 Authentique -> Toyota RAV4 2016 2.0 Live
  0



12,652

Re: Следующий автомобиль

Larsen написав:

Саме тому Хайлендер не продається, хоча теж Тойота всі діла, а Прадо продається.

Може у вас саме так, а от на наших вулицях Хайлендерів точно більше, ніж нових Прадо.

А фермери переважно їздять на машинах подешевше. Хоча, в нас тут фермерів небагато, тут здебільшого все під агрохолдингами. Тому найпоширений сільській джип - це службовий білий Дастер з чорними бамперами і написами на дверцятах.

  0
Спасибо сказали: RUNO1

12,653 Відредаговано Александр007 (2020-07-17 22:08:40)

Re: Следующий автомобиль

Vader,
Дастер- белый с черным бампером это база,  самый дешевый но вездеход......

В Киеве Дастера с фаршем 4х4 охрана , даже полиция.
На логане тож охрана ездит

В такси много новых логанов  и
фольц джета тож много похоже пригнаные с США

Киев
Шкода Рапид 1.6, .110л.с ....+  Дастер 1.5,  110л.с
Бортовой тут: https://www.logan.in.ua/forum/topic1840 … 110ls.html
  0

12,654

Re: Следующий автомобиль

Larsen написав:

А якщо серйозно, то добре що ти хоч не став стверджувати що деформувати ляду легше ніж змістити дверки.

ну это ваще smile
если распашенка , то центральных стоек ДВЕ, а если ляда, то их вообще нет
это раз
смещать дверки не так и просто - там есть замок, который сводит систему , по факту, к ферме с треугольными ячейками жесткости
это два
учись, гум... рий

в процессе выбора авто, интересует Logan MCV + РКП-5 + (Stepway) ZEN
  0

12,655 Відредаговано RUNO (2020-07-17 22:35:11)

Re: Следующий автомобиль

Larsen написав:

Пікапи це інше. Кому треба пікап, не візьме джипа

Ти скажи, МСВ сильно відрізнявся від МСВ пікап? Практично все те саме. От і ПМС 3 - це той же Л200, тільки дороблений кузов в універсалі та адаптована підвіска. І багато покупців роздивляються варіант а що брати чи в пікапі чи в універсалі.

Larsen написав:

Ми говоримо про те що є, а не про те що буде

Робити прогнози - це звичайна розумова діяльність. Ти не любиш аналізувати та прогнозувати?

Larsen написав:

В мене взагалі скалося враження (можливо хибне), що краще за всіх про кількість угонів Тойот знають ті, хто не можуть собі дозволити придбати таке авто

А давай спитаємо володарів автомобілів на цьому форумі, чи переймались вони думками захисту своїх авто від угону і чи цікавились вони яка ймовірність цього. Знати статистику по угонам авто, яке хочеш придбати - це нормальне бажання. Статистика дозволяє зрозуміти, який захист достатній а який ні. Я так думаю

Larsen написав:

багато людей не напрягають мозок такою глибиною думок, а просто купують позашляховик

Ні, я не знайомий з депутатами. А ті звичайні знайомі, які купували авто, багато чим цікавилися, бо хотіли, щоб кожна копійка була в діло а не на вітер.

Larsen написав:

Саме тому Хайлендер не продається, хоча теж Тойота всі діла, а Прадо продається.

Чорний Прадо як аля чорний бумер. Це особливі відчуття  big_smile

  0

12,656

Re: Следующий автомобиль

Vader написав:

Може у вас саме так

По всій Україні Тойота продає більше Прадоо ніж Хайлендерів.

Vader написав:

А фермери переважно їздять на машинах подешевше.

Ті хїто їздять на дешевше, нас не цікавлять. Ми говоримо про продажі Паджеро Спорта, для нього вони не є потенційними покупцями.

LogAn 2013 1.2 Authentique -> Toyota RAV4 2016 2.0 Live
  0

12,657

Re: Следующий автомобиль

lktrgl написав:

если распашенка , то центральных стоек ДВЕ, а если ляда, то их вообще нет

Але ляда не розрізана на дві частини.

lktrgl написав:

смещать дверки не так и просто

Значно простіше ніж деформувати суцільну деталь. Саме тому дверні проєми зменюшують міцність кузова авто, не двилячись на те що в них є дверки, і що їз зміщати не так просто. Чим більше окремих дверок, тим меньша міцність.

lktrgl написав:

там есть замок, который сводит систему , по факту, к ферме с треугольными ячейками жесткости

Ні, там є люфти. Причому по всій довжині. Щодо трикутників ти як справжній гуманітарій, не розуміючи суті, користуєшся ними як прислів'ям. Типу якщо ти можеш уявити в чомусь трикутник значить це міцніше за все на світі?  lol

lktrgl написав:

учись, гум... рий

Ти сильно комплексуєш через те що гуманітарій і намагаєшся в цьому звинуватити інших. Але це насправді не найгірше. Найгірше що ти всеж таки почав стверджувати ту нісенітницю, яку я вже було подумав що ти спробуєш уникнути. Це вже прояв тупості, а не гуманітарного типу мислення. А жаль. Ти міг цього уникнути.

LogAn 2013 1.2 Authentique -> Toyota RAV4 2016 2.0 Live
  0

12,658

Re: Следующий автомобиль

Larsen написав:

По всій Україні Тойота продає більше Прадоо ніж Хайлендерів.

Бо їх купляють багатії. Підозрюю, що більшу частину - в Києві.

Vader написав:

Ми говоримо про продажі Паджеро Спорта, для нього вони не є потенційними покупцями.

Навпаки, вони скоріше накоплять на ПС, ніж на більш дорогий Прадо.

  0

12,659

Re: Следующий автомобиль

Larsen написав:

А жаль. Ти міг цього уникнути.

вот с этим я полностью согласен, больше учить этого гум...рия не буду. точка.

в процессе выбора авто, интересует Logan MCV + РКП-5 + (Stepway) ZEN
  0

12,660

Re: Следующий автомобиль

RUNO написав:

Ти скажи, МСВ сильно відрізнявся від МСВ пікап?

Не знаю що таке МСВ пікап, але будь-який пікап дуже сильно відрізняється від джипа, адже має зовсім інші вантажні можливості. Кому це треба - джип не варіант однозначно.

RUNO написав:

От і ПМС 3 - це той же Л200, тільки дороблений кузов в універсалі та адаптована підвіска.

От саме через ці зміни це різні авто, які на пряму майже не конкурують.

RUNO написав:

Робити прогнози - це звичайна розумова діяльність. Ти не любиш аналізувати та прогнозувати?

Дуже сильно люблю, але стараюсь дотримуватись теми, а не філософствувати про те, що ніяк не впливає на суть того що ми тут обговорюємо.

RUNO написав:

А давай спитаємо володарів автомобілів на цьому форумі, чи переймались вони думками захисту своїх авто від угону

Власників Прадо питай, адже ти вважаєш що це велика проблема для них. wink

RUNO написав:

Знати статистику по угонам авто, яке хочеш придбати - це нормальне бажання. Статистика дозволяє зрозуміти, який захист достатній а який ні. Я так думаю

Ти правильно думаєш, але у людей є пріоритети, і цей недолік для більшості покупців Прадо не є важливішим за інші речі. Інакше вони б його просто не купували. А враховуючи що Тойота у нас один з лідерів на ринку, людей які зробили вибір на її користь не зважаючи на статистку викрадень, дуже багато. Так що вони з цього не роблять проблеми. Так само як, наприклад, власники Логана не роблять проблеми з того що у нього лише 3 зірки ЕНКАПа.

RUNO написав:

А ті звичайні знайомі, які купували авто, багато чим цікавилися, бо хотіли, щоб кожна копійка була в діло а не на вітер.

Дай вгадаю - вони не купили Прадо? Але він продається на ура, значить людей які мислять інакше, дуже багато. wink

RUNO написав:

Чорний Прадо як аля чорний бумер. Це особливі відчуття

Ну я ж не дарма багато разів вже повторив що не буду аналізувати чому Прадо настільки популярний. wink

LogAn 2013 1.2 Authentique -> Toyota RAV4 2016 2.0 Live
  0

12,661

Re: Следующий автомобиль

Vader написав:

Бо їх купляють багатії. Підозрюю, що більшу частину - в Києві.

Але РАВ4 Тойота продає теж більше за Хайлендерів. Їх теж купують багаті? wink
Все не так просто. Прадо беруть за високу посадку, за прохідність, навть за великі колеса як ти кажеш, за міцність (дехто вважає що безпечніше в разі ДТП), і так далі. Все це особливості саме рамного позашляховика. І всі вони теж є у Паджеро Спорта. Так що ті кому цього хочеться, якби не було Прадо, подивились би в сторону Спорта. Але є Прадо.

Vader написав:

Навпаки, вони скоріше накоплять на ПС, ніж на більш дорогий Прадо.

Ні, адже судячи по тим хто вже накопив, Прадо продано значно більше ніж Спортів.

LogAn 2013 1.2 Authentique -> Toyota RAV4 2016 2.0 Live
  0

12,662 Відредаговано alex.cver (2020-07-17 23:14:26)

Re: Следующий автомобиль

Александр007 написав:

alex.cver,
Никакой конкретики,  в каких авто что ломается.

Логан в Европе тоже ненадежным считают.
Поменять рулевые наконечники и втулки стабилизатора копеешная тема.....

Или проблема поменять амортизаторы таки сложно и эксперты посоветовали не покупать.   lol1

Ну так а какая конкретика, рейтинг эуропейцев. Ну вот у них Каптюр на вторичке вошел как более менее стабильный авто, Каджар не очень советуют, Дастер последнее место. Ну  просто так с неба рейтинг не берется. Тут весь вопрос в цена качество. Я уверен что если взять за в 2 раза выше цену РАВ4 то и поломок там будет в разы меньше чем в 2 раза дешевле Дастера. Чудес не бывает. Рынок формирует цены, а мы лишь выбираем насколько наш карман позволяет. Кому то приемлимо взять Дастера или Логана но ремонтить его в 4 раза чаще чем тот же РАВ4 , даже с учётом частоты ремонтов, цены запчастей уверен что все равно Логан МСВ будет дешевле и намного того же РАВ4 или любого более дорогого авто. Это не всегда аксиома, как вот все крошат батон на Ренж Ровер, но как правило цена определяет качество и чуток еще престижность марки или удобство эксплуатации. Как бы ты не хвалил своего коня или я своего, по надежности они далеко  уступают более престижным и дорогим авто, опять же, как правило. Конечно есть исключения. Но рынок ставит все на место, люди перестают брать дорогое ломучее авто, его снимают с производства или цену опускают. Ну все знают Спортяга хорошее авто, но в своих границах. Слабые места, подвеска, короткоходный ход амортизаторов гремящих, часто или рано летящая рулевая рейка и другие проблемы ходовой. Если взять Дастера или Логана там тоже будет куча проблем других. Но нирид выбирает по цене возможного кошелька и всего лишь. Статистика говорит что это авто ломается чаще на вторичке чем другое.  Это не значит что плохое. По цене, даже с учетом ремонтов частых все равно дешевле чем менее ломучее но изначально сильно дороже и тд. Тут без обид на своих коней... Все упираетсяв цена-качество и наличие свободного времени для частых поездок на СТО.

KIA Sportage 4WD,2.0 бенз,ручка,2013 upp
Sandero STEPWAY 1,5 dCi, синий, 2014 - продано
Плюсы/минусы реношного дизеля по опыту владения Stepway - https://www.logan.in.ua/forum/post738140.html#p738140
В игноре - только странные люди (3)
  0
Спасибо сказали: сяся1

12,663 Відредаговано Larsen (2020-07-17 23:09:01)

Re: Следующий автомобиль

lktrgl написав:

больше учить этого гум...рия не буду

Правильно! Нікого ніколи не вчи тим нісенітницям, в які ти віриш! upp Краще залишайся сам в своїх невіглаських переконаннях. smile

LogAn 2013 1.2 Authentique -> Toyota RAV4 2016 2.0 Live
  0

12,664

Re: Следующий автомобиль

Larsen написав:

Але РАВ4 Тойота продає теж більше за Хайлендерів. Їх теж купують багаті? wink

Це вже інший клас, просто через розміри.

... якби не було Прадо, подивились би в сторону Спорта. Але є Прадо

Я вважаю, що більшість покупців Прадо, якби його не було, дивилися б не в сторону Пс, а в сторону Ленкрузер 200, Лексус 470, Туарег і т.п. люксових позашляховиків.

Ні, адже судячи по тим хто вже накопив, Прадо продано значно більше ніж Спортів.

Прадо купляють не ті, хто копить, а ті, кому вже нема куда гроші подіти smile

  0

12,665

Re: Следующий автомобиль

Larsen написав:
lktrgl написав:

больше учить этого гум...рия не буду

Правильно! Нікого ніколи не вчи тим нісенітницям, в які ти віриш! upp Краще залишайся сам в своїх невіглаських переконаннях. smile

ты учись тому, что сам пишешь !
app

в процессе выбора авто, интересует Logan MCV + РКП-5 + (Stepway) ZEN
  0
Спасибо сказали: сяся2

12,666 Відредаговано SanychGT (2020-07-18 07:47:26)

Re: Следующий автомобиль

Vader написав:

Прадо купляють не ті, хто копить, а ті, кому вже нема куда гроші подіти

У своєму оточені бачу багато тих, хто має Прадо. Ні одного не знаю з них, хто не знає куди подіти гроші. Якраз навпаки.  У всіх норма їздити на одній гумі цілий рік, у всіх норма не їздити по бездоріжжю, у всіх проблеми з спиною, у всіх проблеми з культурою, у всіх проблеми з аргументацією чому купили саме таке авто. Більшість твердить, що надійне і велике авто. Але всі своєю поведінкою і діями показують, що вони успішні та забезпечені, хоча по факту це не зовсім такЮ або зовсім не так.
По факту беруть для понтів, бо великий джип і майже крузер.

  0
Спасибо сказали: сяся1

12,667 Відредаговано RUNO (2020-07-18 10:41:28)

Re: Следующий автомобиль

SanychGT написав:

По факту беруть для понтів, бо великий джип і майже крузер.

Я давно помітив, що власники інших автомобілів ведуть себе по-різному на форумах. Хондоводи одні, опелеводи трохи інші й так далі. Це відчувається, як коментують, як понтуються або ні. Це я до того, що саме з цієї позиції Ларсен не правий, коли каже, що не було б Прадо, то купували б Паджеро спорт 3. Я кажу що ні. Бо МПС купують ті, хто хоче бути а не здаватися а Прадо часто купують ті, хто хоче здаватися а не бути. Тобто Спорт виглядає гірше, ніж він є а Прадо виглядає краще ніж він є. І люди, які хочуть виглядати краще, успішніше ніж вони є, ніколи не куплять авто, яке відниматиме у них репутацію в очах оточуючих а не підніматиме. Я дуже багато читав коментарів про МПС 3 і головним недоліком, на який звертали уваги - це задні фонарі. Вони точно не такі як інші і роблять автомобіль трохи дивакуватим. А хто з тих, хто хоче показати свою успішність хоче виглядати дивакуватим? smile Тому я і вважаю, що тільки невеликий відсоток людей може розглядати або МПС3 або Прадо. В більшості це різні ніші потреб, де рама не головне

  0

12,668

Re: Следующий автомобиль

Larsen написав:

Так що ті кому цього хочеться, якби не було Прадо, подивились би в сторону Спорта. Але є Прадо.

Ні. Таких людей небагато, якщо мова йде про нові авто з салону. Але я можу погодитися з цим, коли мова йде про позашляховики сильно старіші, де їх купують саме для експедицій. Тойота Ленд Крузер 70 або 80. Агонь. Але є одне але. Дійсно, такі авто як Тойота Ленд Крузер, Хайлендер, здається в США, входять до рейтингу авто, яких господарі не продають більше 10 років в середньому. А це значить, що автомобілі задовільняють потреби. Тому на вторинний ринок їх попадає менше. А ті, що попадають, потребують вкладень грошей. Таким чином на вторинному ринку що Паджеро що Ленд Крузер роздивляються одні і ті ж покупці, яким потрібен позашляховик для офроуда. Мірилом вибору тут не марка а стан автомобіля. Десь так

  0

12,669 Відредаговано Larsen (2020-07-18 21:46:24)

Re: Следующий автомобиль

Vader написав:

Я вважаю

RUNO написав:

Я кажу що ні.

Всі ми щось вважаємо і говоримо. smile

RUNO написав:

Прадо часто купують ті, хто хоче здаватися а не бути

Ну ладно, раз так тобі хочеться про причини поговорити. Насправді все простіше. Не будемо говорити про тих хто розкидається грошима, і хто навіть не дивиться в сторону Паджеро Спорта. Зрозуміло що для них Спорт не є конкурентом Прадо. Дивитись треба на тих, хто насправді є потенційним покупцем Спорта. Ну от, така людина, назбирала грошей на Паджеро Спорт, вроді все чудово. І тут вона усвідомлює що додавши ще зовсім трохи, а якщо назбирала на старшу комплектацію то і взагалі майже нічого, можна взяти Прадо. Прадо! Той самий, легендарний, понтовий, модний, той який "ніколи не ламається", якого "вистачить на все життя", який на вторичці взагалі "не втрачає ціни", той якого однозначно радять вибрати всі друзі і знайомі, навіть ті хто не має водійського посвідчення, той у якому "всі дівчата твої", той який ну прям у всьому настільки крутіший, що навіть RUNO не вважає його конкурентом для Спорта... І це навіть не згадуючи про його реальні переваги. От більшість в такій ситуації про Спорт швиденько забуває. Ну приблизно як при виборі між якимось Джилі СК і Логаном. wink
А от якби не було Прадо, не булоб спокуси, і народ купував би більше Спортів.  upp

RUNO написав:

головним недоліком, на який звертали уваги - це задні фонарі.

Це все діло смаку. Особисто я від тих ліхтарів в захваті!  upp Мені дизайн сучасного Спорта подобається більше ніж Прадо. Він прикольний. І я впевнений що дизайн Спорта насправді подобається значно більшій кількості людей, ніж ті які в цьому признаються (в порівнянні з Прадо). Просто тому що конформізм і комплекси. Багато хто боїться в цьому признатись щоб не бути засміяним.

RUNO написав:

В більшості це різні ніші потреб, де рама не головне

Головне не рама, а ті властивості авто які воно завдякі ній має. І це не тільки прохідність. Як правильно зауважив Vader, це і "великі колеса", і просто масивність і габарити, це і висока посадка (в Спорті ти дивишся з висоти на водія будь-якого кросовера), і так далі. І ці властивості є у Спорта і у Прадо, і їх нема у кросоверів, навіть у значно дорожчих. І кому цього хочется, будуть розглядати і Спорт і Прадо. Але більшість вибере Прадо, тому що це "Прадо". А не було б Прадо, не було б понтів, і Спорт не був би "позорним" вибором, і брали б його значно більше. wink

LogAn 2013 1.2 Authentique -> Toyota RAV4 2016 2.0 Live
  0

12,670 Відредаговано RUNO (2020-07-19 15:34:04)

Re: Следующий автомобиль

Larsen написав:

Ну от, така людина, назбирала грошей на Паджеро Спорт, вроді все чудово. І тут вона усвідомлює що додавши ще зовсім трохи, а якщо назбирала на старшу комплектацію то і взагалі майже нічого, можна взяти Прадо. Прадо! Той самий, легендарний, понтовий, модний, той який "ніколи не ламається", якого "вистачить на все життя", який на вторичці взагалі "не втрачає ціни", той якого однозначно радять вибрати всі друзі і знайомі, навіть ті хто не має водійського посвідчення, той у якому "всі дівчата твої", той який ну прям у всьому настільки крутіши

Якщо ти уважно почитаєш та послухаєш покупців Спорта, то зрозумієш, що для багатьох саме Спорт стає кращим вибором ніж Прадо саме в аспекті позашляховика. Аргумент, наприклад, що потрібно їздити на рибалку та охоту. Ціну Спорта готовий заплатити але не більше за те, щоб їздити й не сильно хвилюватись що обдереш гілкою бочину. Спорт має ширину десь як у Логана, що  і для міста і для офроуда має свої плюси. Бо проїхати між дерев на вузькому простіше. Тут Прадо Спорту не конкурент. А так як для багатьох людей, що їздять на офроуді психологічна ціна нижче, ніж ціна Прадо, то в підсумку вибір відбувається по критеріям навороченості. Наприклад Спорт продається тільки з дизелем але в дорестайлі у всіх трьох комплектаціях він має діодні чудові фари, підігрів задніх сидінь, що для сімейного позашляховика класно й він має можливість вибору механічної коробки, що для позашляховика теж іноді більше плюс ніж мінус. А в максималці Спорт має і музику непогану і круїз контроль і систему допомоги при перешкоді, й камери по колу. Тобто в ньому є ті фішки, що дійсно потрібні водію і він не платить за те, що йому можуть продати в салонах інших виробників як додатковий непотріб. І потенційні покупці Спорта або Прадо розуміють, що або за психологічну офроудну ціну ти купуєш гарний комплект Спорта чи за ці гроші береш набагато біднішу комплектацію Прадо. Хочеш добавити, щоб брати гарну комплектацію Прадо, так починаеш думати - а за такі гроші чи буду їздити по офроуду чи буде шкода тягати таку дорогу автівку по бездоріжжю. І вибір для багатьох очевидний - Спорт. Якщо ж критерії вибору в першу чергу не офроуд, то тут вже ці критерії будуть далеко не на користь Спорта, бо раз нема жорсткого офроуда, то можна подивитись і на інші кросовери преміального сегменту в цій ціновій ніші. А якщо ж хочеш щоб всі дєвочки твої, то Спорт зовсім не конкурент Прадо. Заради дєвочок покупець Прадо навіть не дума про Спорт smile  ІМХО

  0

12,671

Re: Следующий автомобиль

Владельцы автомобилей Lexus и Subaru в большей степени не изменяют бренду. Почти половина автовладельцев выбрали бы авто этих производителей повторно. Об этом свидетельствует исследование аналитического агентства J.D. Power о лояльности покупателей к автобрендам на рынке США. Опрос проводился с июня 2019 года по май 2020 года. По информации аналитиков, несколько факторов влияют на привязанность к бренду – от нового опыта до ощущений во время вождения. К тому же отмечается, что новые финансовые программы и акции, которые запустили производители во время пандемии, также воздействовали на преданность и доверие автовладельцев, сообщает Motor. Lexus представил обновленную версию флагманского седана LS
Топ-5 в рейтинге лояльности клиентов в сегменте премиальных марок сформировался следующим образом
Lexus – 48% готовы приобрести авто этой японской марки повторно.
Mercedes-Benz – 47,8%.
BMW – 45,1%.
Porsche – 44,9%
Audi – 43,4%.
В массовом сегменте рейтинг распределился так:
Subaru – 60,5%.
Toyota – 60,3%.
Honda – 58,7%.
RAM – 57,3%.
Ford – 54,3%.
Также аналитики назвали тройку брендов, попавших в антирейтиинг среди преданности автолюбителей. Самые низкие показатели у брендов, входящих в концерн FCA:
Fiat – 10,4% автовладельцев привязаны к авто этого бренда.
Chrysler – 14,1%.
Dodge – 17,8%.

uatime.net

  0

12,672

Re: Следующий автомобиль

RUNO написав:

Топ-5 в рейтинге лояльности клиентов в сегменте премиальных марок сформировался следующим образом

А шо Рено чего нет вообще в Списке лояльности? Даж Фиат есть.

KIA Sportage 4WD,2.0 бенз,ручка,2013 upp
Sandero STEPWAY 1,5 dCi, синий, 2014 - продано
Плюсы/минусы реношного дизеля по опыту владения Stepway - https://www.logan.in.ua/forum/post738140.html#p738140
В игноре - только странные люди (3)
  0

12,673

Re: Следующий автомобиль

RUNO написав:

Якщо ти уважно почитаєш та послухаєш покупців Спорта

Не треба слухати покупців Спорта, адже ми говоримо про те чому він так мало продається, а ті хто його купили якраз таки не можуть бути причиною малих продажів. Слухати треба тих хто його не купив, але міг би купити якби не було Прадо. А так то в результаті Спорт беруть ті хто не знає про Прадо, ті кому не дивлячись ні на що все ж таки не хочеться платити більше, або ті хто знаходить в Спорті якісь переваги особисто для себе. Ти говориш про других і третіх, але таких людей мало, судячи зі скромних продажів.

RUNO написав:

Спорт має ширину десь як у Логана

Ну не треба аж так перебільшувати. Різниця в ширині між Спортом і Логаном більша ніж між Прадо і Спортом. wink

LogAn 2013 1.2 Authentique -> Toyota RAV4 2016 2.0 Live
  0

12,674 Відредаговано Larsen (2020-07-19 21:03:50)

Re: Следующий автомобиль

alex.cver написав:

А шо Рено чего нет вообще в Списке лояльности?

Там тільки перші 5, і останні 3 місця в рейтингу озвучені. Очевидно Рено десь посередині. wink
Хоча, рейтинг складений по ринку США, так що Рено там може і не бути взагалі. smile

LogAn 2013 1.2 Authentique -> Toyota RAV4 2016 2.0 Live
  0

12,675

Re: Следующий автомобиль

Larsen написав:

Хоча, рейтинг складений по ринку США, так що Рено там може і не бути взагалі.

100%. После создания альянся с Ниссан, на рынок США идет только Ниссан. А это уже давненько

Сандеро 2011, 1.4 ГБО
  0