alex.cver написав:и цена - цена Степвея
Це вже явно не європейські замашки в тебе пішли.
alex.cver написав:Но согласись расход 14 в городе и расход 5.6 - така РАЗНИЦА в том числе и для экологии
Різниця для екології залежить не тільки від розходу. Твій Сандеро, по місту, з розходом 5.6, шкідливіший для жителів цього міста, тебе і твоїх дітей, ніж твій Спортедж з розходом 14. У Сандеро значно більше викидів оксидів азоту і сажі. Оксиди азоту - канцероген. У Спорта більше викидів вуглекислого газу, який нікому не завдає ніякої шкоди в таких концентраціях, ну і більші викиди водяної пари, яка теж, до шкідливих речовин не відноситься.
Біду дизелів з сажею успішно вирішують за допомогою сажового фльтру... якого в тебе нема, отже 100% сажі ідуть в атмосферу. Біду дизелів з оксидами азоту вирішити не просто, наразі єдиний спосіб це АдБлю. Оксиди азоту формуються в результаті горіння азоту, який міститься в повітрі. Таке явище можливе за високої температури, високого тиску, і надлишку кисню. Саме такі умови формуються в дизелі, і від них нікуди не дітись, адже він завжди працює з обідненою сумішшю (надлишок кисню), на відміну від бензинового, де можна дуже точно контролювати суміш.
Ну і головне - екологічні норми Євро не відносні, а абсолютні. Отже якщо авто відповідає Євро 5, то воно викидає меньше шкідливих речовин, ніж авто яке відповідає Євро 4, не залежно від того скільки кожне з них спалює палива! Крім того, для дизеля норми з однаковою цифрою, по деяким речовинам, можуть відрізнятись від норм для бензинових. Причому у дизеля ці норми завжди вищі.
Отже, скоріш за все, твій Степвей, при всьому його малому розході, шкідливіший для екології. Особливо в місті, особливо на холостих обертах, коли суміш найбідніша, і найбільше викидів оксидів азоту відносно спожитого пального...
LogAn 2013 1.2 Authentique ->
Toyota RAV4 2016 2.0 Live
0
Спасибо сказали: Lavrik, Aprox2