сяся написав:раньше говорилдось , что универсалы любимые авто мериканцев а эвропейцы предпочитают хечбеки ,
Так отож - ключове слово "раніше". Зараз америкоси на SUV запали по повній, а європейці, які по молоді в 80-90х катались на хечах, обзавелись дітьми, і захотіли свому хечу більшого багажника. Ну а хеч з більшим багажником це і є універсал!
сяся написав:лично я не увидел в лоджи минивена для меня он удобный универсал а новая версия мсв -так ошибка конструкторов
Ну, все ж таки, старий МЦВ був дуже екстраординарним "універсалом". Не дарма взагалі йому французи вигадали сам термін МЦВ, адже вони навіть назвою хотіли підкреслити що це не універсал, в звичному розумінні.
Класичні універсали, як правило, робляться з седана, заміною задньої частини. При цьому часто збільшують задній звіс і рідко, трошки збільшують базу.
А в першому МЦВ, який наче б то В+ клас, хоча нехай навіть С, колісна база була якраз по середині між Мерседесом Е і S класів. Жоден універсал С і навіть D класів, такої бази не має.
Причину ми знаєм - третій ряд сидінь. Задню вісь прийшось відтягувати назад щоб забезпечити зручний доступ до нього крізь двері другого ряду.
Але це не єдина відмінність - піднятий дах, відсутність підпілля в багажнику, але головне - двері багажника як у комерційного доставочного авто, все це ніяк не вписується в класичний образ універсала. І все це є результатом створення моделі, яка може використовуватись і як універсал, і як мінівен, і як комерційний черевичок. Такий собі гібрид.
А от новий МЦВ - 100% класичний європейський універсал. І колісна база відповідає класу, і конфігурація багажника, його об'єм, і його кришка - все це як у інших виробників.
Тому ніяких помилок конструктори не робили.
[merge_posts_bbcode]Added: 2016-07-20 08:59:30[/merge_posts_bbcode]
Aprox написав:Блин, только щас понял, что мы в БЖ... Давайте завязывать! ))
Всьо, мовчу...
LogAn 2013 1.2 Authentique ->
Toyota RAV4 2016 2.0 Live
0