Re: Следующий автомобиль
Все дело в мелочах, балка или многорычажка
В передньопривідного Дастера теж балка. Так що це не особливість моделі а комплектації.
клиринс,
Так купа преміальних авто мають кліренс значно меньший ніж у Дастера. Як ти можеш кліренс вважати показником того що є "авто"? У якоїсь нещасної ТАЗовської класики кліренс більший ніж у сучасних преміальників, так що, вона теж більше авто ніж das auto?
шумка тоже,
Нема ніякої суттєвої шумки у Дастера.
понижайка и 6ст первая разве это плохо?
Стоп! А малі розміри щоб зручно паркуватись це погано? Значить Степвей краще? А меньша ціна це хіба погано? Теж ні! Значить знову ж таки Степвей краще? І таки краще, для багатьох, саме тому їх теж купують, не одні тільки Дастери. Однак якщо вже ти кажеш що одне не авто, а друге подає надії, то це явно не може бути тому що одне хечбек а друге кросовер, правильно? Відповідно не можуть бути переваги одного класу перед іншим бути критерієм того що є авто. Адже тоді вийде що кросовери це авто, а хечбеки - ні.
Полный привод тоже всегда у машин с более высоким классом и ценой
У класах авто з підвищеною прохідністью повний привід є у всіх, навіть у найдешманскіших Волинянках з Нивами, що їх не разу не робить "авто". Повний привід може бути признаком преміальності лише в тих класах, де він взагалі не є необхідним. Тому повний привід для седана може таким признаком. Але не для кросовера.
Доречі є і зворотні приколи. Наприклад Пежо 5008 не має повнопривідних версій, однак він явно більше авто ніж Дастер, можна навіть сказати що в порівнянні з Дастером він взагалі преміальний. І прохідність цього ніяк не відміняє.
последний Дастер подтянули в качестве материалов салона.
Останні Логани теж.
ро электроусилок и гидро не соглашусь с тобой так же. Разница очень существенная между ними.
Різниця є, але ще не факт що в користь електро. В будь-якому разі різниця ця не суттєва. Всі удари в кермо передаються і на тому і на другому, зворотнє зусилля неінформативне що тут, що там, точність ватяна у обох. Щом там такого крутого у Дастера? Легше крутити? Ну так у преміалів навпаки за порожнє кермо авто гіршим вважають. Насправді у гідропідсилювача зворотній зв'язок навіть кращий ніж у того електро що на Дастері. Правда у того гідро що на Логанах він всеодно ніякий. Короче, нема там прям такої різниці що Дастер на голову краще. От якщо порівняти зі Шкодою, та навіть з КІА, то там вже різниця суттєва, можна говорити про те що це інший рівень. А між Логаном і Дастером - ні.
Вообщем не просто так он дороже Степвея.
Він дорожчий тому що більший, тому що дорожчий клас (кросовер), і так далі. Платформа у них однакова. Якість виготовленя однакова. Обладнання теж однакове. Всі суттєві відмінності тільки в тому що один хеч, а другий кросовер.
но ты пытаешься ровнять разного класса машины
Так значить кросовери - машини, хечбеки - ні? Я все правильно зрозумів?
как я сравниваю Спортягу и Степвей
Ну так в цьому порівнянні якраз таки з тобою легко погодитись. Спорт явно авто іншого рівня ніж Степвей. І Спорт авто явно іншого рівня ніж Дастер. І діло тут не в класі і не в розмірах. Тут я чудово розумію що ти маєш на увазі говорячи про "гуано" і "авто".
Кроме того для многих наличие полного привода принципиально.
Іншими словами Ролс-Ройс - гуано, Волинянка - авто?
Если взять нашу стоянку во дворе
Багато у вас там Бентлі, Ролсів? Так що, реально ці бренди не подають надії на те щоб називаитись "авто"?
Так что Дастер точно выше классом Степвея как не крути.
Дастер вище класом, тому що він компактний кросовер, тоді як Степвей хечбек Б класу з ліфтом і обвісом. Але це не робить ні один, ні другий в більшій мірі авто. Адже є хечбеки Б класу які явно в більшій мірі можна назвати автом ніж Дастер.
можно было бы сказать они одного класса , просто размер разный
Так не буває, адже класифікація ведеться по розміру авто.