alex.cver написав:Хотя бы 110 кобыл а не 90
Але Дастер тяжкіший, тому офіційно у Дастера 11.9с до сотні, у дезельного Степвея 11.8, а у 0.9 взагалі 11.1. Ну і чим тут Дастер кращий?
alex.cver написав:полный привод
У повного привода взагалі 12.4с до сотні... Та й повний привід не може бути показником того що є авто, адже є купа преміальних беззаперечно авто, які не мають ніякого повного привода.
alex.cver написав: руль сам рулиться у Степвея
У всіх Дачій рульове не айс.
alex.cver написав:6ст механика а не 5ст как у Степвея
Ага, тільки перша передача в Дастера рахуй що понижена. Так що толку від тих шести на трасі не сильно більше ніж від п'яти у інших Логанів. На Дастері нормально стартувати з другої.
alex.cver написав: в плане комфорта тож получше, и сзади места больше
По комфорту ніякої принципової різниці. Ну а розміри тут до чого? "Авто" для тебе визначається розмірами? Ну тоді Дастер гірше за МЦВ чи Лоджи.
alex.cver написав: А ты ж знаешь, я за все хорошее и против всего плАхого
Тим не меньше при виборі між Дастером і МЦВ2 я однозначно зупинився на МЦВ2. І детально пояснював чому. Однак ти ж тут не говорив про те яке авто краще для когось, а про те яке авто "більше авто", я так розумію в плані якості, конструкторських рішень, оснащення, правильно? Ну так от в цьому плані Дастер плюс/мінус той же рівень що і інші представники сімейства Логан. От наприклад Меган, так, це вже "більше авто" ніж Логан. Ну чи там Каджар якийсь більше авто ніж Дастер. Тут зрозуміло. А Дастер? Аж ніяк ні.
Александр007 написав:Даже если загрузить, колеса отрабатывают все комфортно.
Тому що він кросовер. А у Лоджи 7 місць, тому що мінівен. Але це не робить ні одного ні другого "більше авто". Більше авто це Каджар в порівнянні з Дастером, Еспейс в порівнянні з Лоджи, ну і т.д. А рівень всіх представників сімейства Логанів приблизно однаковий, як не крути.
LogAn 2013 1.2 Authentique ->
Toyota RAV4 2016 2.0 Live
0