Александр007, я
Я розумію, що автомат краще варіатора але коли подобається авто то доводиться шукати компроміс.
В новому варіаторі при частій заміні масла і адекватній експлуатації проблем не повинно бути. З б/у згоден - можна попасти. SanychGT, стосовно цін - малось на увазі наший вторинний ринок і ціна CRV в салоні.
Александр007 написав:На 2л движке вариатор поглощает и сглаживает мощность, результат едешь как на 1.6.
особисто для мене це не є недоліком.
alex.cver написав:Не верю что в РАВ4 сидухи плохие
Larsen написав:згадав Сіренького і зрозумів що у нього ріст меньше 140с
нажаль 195см.
Тут не так не зручні як посадка досить не правильна. Сидиш лише п'ятою точкою, ноги просто в повітрі висять.
Александр007 написав:Можно предположить что в новом логане будет так же
але там нема нормальних двигунів.
RUNO написав:Про неудобную посадку при условии правильной регулировки посадки про Рав4 говорили и SRTшники
так, по пам'яті вони говорили і попередню версію і останню.
Larsen написав:, а мені подобались.
який в тебе зріст?
alex.cver написав:Когда то тестил Кугу в том же 13ом году с 2.5 л бенз на АКПП 6 - вот там очень понравилась коробка
зараз на Кугах Повершифт ставлять. Здається з ним більше проблем ніж з варіаторах Хонди і ДСГВАГа .
MaksTrout написав: на вариаторах Хондах и Субару мало жалоб
Хонду моніторив, наче мало. Хоча ніби також ставлять Jatco.
Logan MCV 1.6 2011+ГБО Zenit Pro+OBD, KME Gold, Hana Red, повна шумоізоляція і шикарні сидіння на електриці від Sport BMW+підігрів+компресорна бокова підтрима+ шини Michelin Primacy 4
0