Doc, ох яка не проста задачка! Боюсь на неї нема однозначної відповіді. Однак можу поділитись своїми міркуваннями, адже сам недавно в голові прокручував, і в інтернеті досліджував, величезну кількість варіантів.
І так, якщо дійсно хочеться їздити без проблем, от просто їздити, і не переживати що там щось гавкне, не тратити лишній час і нерви на СТО, а це для мене теж завжди було головним пріорітетом (тому Логан, і тому РАВ4 саме в такій комплектації), тоді я думаю наступне:
- Відразу відкинути все БУ. Так, серез БУ можна знайти таке що проїздить довше нового. Але! Впевненості в цьому не буде. І тому буде розвиватись та сама, паскудна "параноя". Це як мінімум. А як не повезе, а скоріш за все, не повезе, то і прийдеться помаятись з таким щастям.
- По двигунам, якщо хочеться максимально довгого і максимально безпроблемного користування, і мінімальних переживань і сумнівів, бажано дивитись в сторону якомога простіших агрегатів. Але при цьому не забувати що простий двигун Фіата може бути значно меньш надійним складного двигуна БМВ. Тому все ж таки, при остаточному виборі, дуже бажано почитати про конкретні моделі двигунів. Ну а вцілому, найпроблемніші - малі, турбовані бензинки, потім
турбодизелі, ну і найпростіші бензинки меньш ризиковні.
- По трансмісії. Звісно, найспокійніше це механіка. Але якщо треба автоматичну, то найдовговічніші - гідротрансформатори. Особливо якщо повний привід, тоді тільки і виключно гідротрансформатор, без варіантів. Однак вони найменьш економні і меньш динамічні. В цьому плані роботи з варіками кращі. Якщо вибирати між роботом і варіком, то треба дивитись на конкретну модель, адже є варіатори які прославились своїми проблемами, і є роботи які теж прославились своїми проблемами, а є і досить надійні моделі як одних так і других.
Слабке місце варіаторів - робота з ударними і довгими тяжкими навантаженнями. Тому вони особливо погано підходять для повного приводу, буксирування причепів, агресивної їзди на межі, і тому подібного. Це для них найгірший режим, який сильно вкорочує їх ресурс. Фрикціонна передача обертального моменту має значно меньший запас по перевантаженню ніж зубчаста. А проскакування ременя в варіаторі - початок його смерті.
Слабке місце роботів - тяжкий міський траффік, пробки, танучкі. Роботи мають проблеми з правильним вибором передачі, коли на малих швидкостях доводиться хаотично то розганятись то гальмувати. Часті, невдалі переключення передач для роботів шкідливі, адже вони кожне з них супроводжуть повним включенням зчеплення. Гідротрансформатор вирішує цю проблему повністю, ну а в варіатора взагалі ніякого переключення передач і ніякої роботи зчеплення при зміні швидкості, не виникає.
- По виробниках. Із не преміальних, це Хюндай/Кіа, Хонда, Мазда, Тойота. Але точніше бажано читати про конкретну модель, і дуже бажано уникати тих, які складаються в країнах СНД. Якість збірки теж впливає на довге, спокійне користування машиною. Звісно, це не повний список, і в цих марок теж бувають невдалі моделі, тому це тільки орієнтовно.
От якось так.
А на рахунок дизеля, я вже колись казав що вони можуть поступово здавати позиції в близькому майбутньому. На дизелях дуже тяжко дотримуватись нових, все суровіших норм викидів. Грандіозний скандал зі свідомим чітінгом в тестах на екологію у дизелів ВАГ, тому яскравий приклад. І не факт що інші виробники кристально чисті в цьому питанні. Тому що дизелі вписувати в норми стає все складніше. Ходять плітки, що Тойота взагалі невдовзі від них почне відмовлятися, замінивши їх гібридами (саме тому вони так активно розвивають гібриди).
Однак вибирати гібрид, мало того що дорого, так ще й ризиковно в плані довговічності. Акумулятори в них живуть не сильно довго, а коштують сильно дорого. Та складність всієї системи наштовхує на песимістичні думки.
LogAn 2013 1.2 Authentique ->
Toyota RAV4 2016 2.0 Live
0
Спасибо сказали: Don Kortes, alex.cver, Doc, Lavrik4