Re: Следующий автомобиль
Ну от ти купи в салоны
Ну так хочу ж...
а вже потім розмірковуй і розповіжай вигідно це чи ні.
Вже взнавав. Не з салону виходить дорожче... Десь на 15-20 відсотків.
Ви не увійшли. Будь-ласка, увійдіть або зареєструйтесь.
Нагадування любителям зареєструватися та відразу лізти у розділ "Продаж"!!! Ваш аккаунт будет одразу видалено !!! Читайте Правила ! |
Анкета, правила та реквізити Про політику на форумі |
|
Logan-Клуб в Україні (Logan-Club in Ukraine) → Головний → Следующий автомобиль
Сторінки Назад 1 … 486 487 488 489 490 … 740 Далі
Щоб відправити відповідь, Ви повинні Увійти або Зареєструватись
Ну от ти купи в салоны
Ну так хочу ж...
а вже потім розмірковуй і розповіжай вигідно це чи ні.
Вже взнавав. Не з салону виходить дорожче... Десь на 15-20 відсотків.
Вже взнавав. Не з салону виходить дорожче... Десь на 15-20 відсотків.
Ми всі дружньо тобі віримо і з нетерпінням очікуємо на твою нову Дача-ластівку
Нове авто із салону не вигідно брати!(((
В теорії так..
Але 1-2 роки, спробуйте знайти.. Я в 2018 р продивився пару машин 2016.Вони були биті і неохайно експлуатовувалися..
4 роки - вже мотлох, що потребує перших вкладень..
Можна знайти хіба що круту тачку , як пощастило моїй сестрі. В 2018 р взяли Каптур за 17000 у.е, який новий коштував 24000 у.е..Просто багата дівчинка погралася і їй купили нову іграшку наступну....
Бюджетну машину нормальну Ви не знайдете..У випадку з Логан сімейством краще позичити докласти біля 1500..2500 у.е і купити нову..
Питання тільки в одному - з яких міркувань людина буде продавати 1-2 річне авто? Якщо з ним все гаразд. Просто зайвих грошей багато?
Це цілком можливо, наведу лише 2 приклади:
1. Дачії багато хто купує в кредит. Ну і цілком можлива ситуація і наш нестабільний час, коли людина не тяне кредит. Не залишається нічого іншого як подати таке авто.
2. Якщо людина купила Дачію на 1-нодисковому роботі, то велика імовірність того, що вона дуже скоро його позбудеться.
нове авто тільки виїзджає із салону стає б.у.
Фраза не зовсім точна, бо є досить часті випадки, коли авто ще в салоні, а по факту воно вже є б/у і підлягає уцінці. Але не всі це знають...
lukis написав:Видели новый сайт Рено? И цены поднялись.
Нове авто із салону не вигідно брати!(((
Б/у авто, б/у резина... Бесценны эмоции и удовольствие. Как их получать, каждый решает сам.
Б/у авто, б/у резина... Бесценны эмоции и удовольствие. Как их получать, каждый решает сам.
Всі ми без виключення їздимо на автівак і резині б/у, навіть якщо ми їх колись купили в салоні.
В теорії так..
Але 1-2 роки, спробуйте знайти.. Я в 2018 р продивився пару машин 2016.Вони були биті і неохайно експлуатовувалися..
4 роки - вже мотлох, що потребує перших вкладень..
Я вже писав, що Ви просто ходите не тими стежками.
Бюджетну машину нормальну Ви не знайдете..
Залежить від ваших очікувань. Звісно, якщо бажати знайти бюджетну машину, б/у, але у стані, наче вона тільки з салону, і при огляді докапуватися до кожної малесенької подряпини - таку не знайдете. Бо ніхто не бере авто, щоб його 3 роки полірувати в гаражі, а потім продати вам.
У випадку з Логан сімейством краще позичити докласти біля 1500..2500 у.е і купити нову..
Навпаки, у випадку Логанів, краще взяти б/у, заощадивши 2500 уе. (які для пересічного покупця Логана точно не зайві, адже олігархів серед логановодів небагато), бо Логан (навіть новий)- машина досить надійна і з часом не так старішає, як тендітні автівки інших брендів.
А якщо перше покоління Логанів не викликає відрази, то можна заощадити ще більше, взявши Логан/Сандеро Фази 2 з дуже надійним 8-клапанним двигуном, більш товстим залізом і більш міцним пластиком, які прослужать ще дуже довго, а коштують зараз майже в 2.5 рази менше нових.
P.S. Я купив свій Логан 11 року випуску в 15-му, з пробігом 64 тис.км (на одометрі), з фарбованими задніми крилами і бамперами, і ще деякими коцками по кузову. Механічна частина була в гарному стані, салон - майже як новий (трохи потерте кермо, болячка Логанів). За 5 років наїздив небагато (20 тис. км), але ж і не робив майже нічого (планова заміна ГРМ одразу після покупки и на 80 тис. км заміна сайлентів балки - по цінам копійки), машина їздить і радує. І коштувала мені вона 6,5 тис. доларів. Тобто, я заощадив десь 4 - 4,5 кілобаксів як мінімум. Чи були вони в мене? Так, були. Чи хотів би я їх викинути лише на те, щоб мати авто з салону? Ні, не хотів і не вважаю такі витрати розумним вчинком.
P.P.S. І ще одна перевага б/у. За той час, що я їзжу на цьому Логані, вже тричі його "притирав". Заднім бампером в'їхав в якесь барахло на базарі, переднім зачепив стінку в гаражах, кромкою задньої арки прочертив по стовпчику воріт, залишивши на ній вм'ятину поверх відремонтованого поперднім власником місця. Якби машина була нова, я б, мабуть, переживав і сумував. А так - просто вийшов, протер пошкоджене місце ганчіркою, передній бампер поставив на місце і вкрутив додатковий саморіз в пластик, задню арку підфарбував білим грунтом - і поїхав собі далі
Навпаки, у випадку Логанів, краще взяти б/у, заощадивши 2500 уе. (які для пересічного покупця Логана точно не зайві, бо олігархів серед логановодів небагато), бо Логан (навіть новий)- машина досить надійна і з часом не так старішає, як тендітні автівки інших брендів.
Подтверждаю. Купил за 12000куе Степвея в 14ом году на колебаниях бакса + 300-400 вложил, сигналка + фаркоп для велодержателя, продал через 5 лет 9 месяцев, в течение 1 мес от опубликования на РИА аж улетело за 8400 при пробеге 61 тыс. c практически новой резиной Гудиер да и летняя там сезона 2 еще походит точно
https://auto.ria.com/auto_renault_sande … 10864.html
Был скол на стекле от камешка, без трещин - его клеил и полировал на спец СТО, сзади чуть бампер царапнул, даже краску не содралась полирнул пастой и бархаткой, покупатель сказал что если бы вы не сказали он бы и не увидел. Хотел за 8500, все говрили 9 проси , но оказалось что сигнал уже года 3 как не работает. Записался его сделать ( там рычаг в сборе меняется 1800 грв помоему это болячка у Рыно и его часто меняют, летит кнопка сигналки ) но покупатель сказал что сделает сам, ну скинул ему 100 уе. Но считаю что машинка была в очень хорошем состоянии и гуано я туда не лил (топовое ДТ) и без проблем еще минимум 60 тыс должна пройти. Но да, это скорее редкость, потому что у нас 2 машины было и пробег делился часто на 2 машинки.
Могу сказать что рентабельная машинка оказалась и потеряла в цене очень мало. Кстати покупатель поверил всем документам что обслуживался только у Рено диллеров на ТО (Днепр и последний раз Киев) и мы даже на СТО не ездили на проверку. Но сказал что до меня пересмотрел кучу машин. В объяве одно, с красивыми фотками - говорит приезжаешь, а там в хлам машина укатана и говрит что смотрел несколько Степвеев уже, но были хорошо подубиты. На вторичке котируется дизель Рено.
Б/у авто, б/у резина..
Ви кожного року міняєте старі шини на свіжі?
Всі ми без виключення їздимо на автівак і резину б/у, навіть якщо ми їх колись купили в салоні.
100%
Я купив свій Логан 11 року випуску в 15-му, з пробігом 64 тис.км (на одометрі), з фарбованими задніми крилами і бамперами, і ще деякими коцками по кузову. Механічна частина була в гарному стані, салон - майже як новий (трохи потерте кермо, болячка Логанів). За 5 років наїздив небагато (20 тис. км), але ж і не робив майже нічого (планова заміна ГРМ одразу після покупки и на 80 тис. км заміна сайлентів балки - по цінам копійки), машина їздить і радує. І коштувала мені вона 6,5 тис. доларів.
З цього і треба починати.. Я на новому Сандеро з серпня минулого року по сьогодні 17500 км.. Буде 21000 за рік. Без карантинів в середньому 28000 виходить. Якщо б я купив таке як Ви, то за три роки вона б мене дістала, вже б підшипники ступиць пішли, радіатор кондиціонеру осипався і т.д.) кожному своє...Кайф нової машини, що 4 роки до 80..90 майже не вкладаєш...
А от моїй дружині будемо дивитися такий варіант б/в бо пробіг будие тисяч 5 на рік..
Але даруйте, хтось отримає справжній кайф, перебираючі купи одягу в секон-хенді, а мене нудить до блювотиння...Так і машини..
Але даруйте, хтось отримає справжній кайф, перебираючі купи одягу в секон-хенді, а мене нудить до блювотиння...
Так ось чому дружині
А от моїй дружині будемо дивитися такий варіант б/в
Но сказал что до меня пересмотрел кучу машин. В объяве одно, с красивыми фотками - говорит приезжаешь, а там в хлам машина укатана и говрит что смотрел несколько Степвеев уже, но были хорошо подубиты
Все правильно, нужно смотреть. Я тоже не первый попавшийся купил, пересмотрел несколько машинок этого класса (Авео, Лачетти, Акцент, Фьюжен, Меган, Логан). В итоге взял тот, где техника была в лучшем состоянии, закрыв глаза на нюансы с кузовом.
Ну и, да, из просмотренных только одна Авео была о очень хорошем состоянии (и стоила почти, как новая), а все остальные имели те или иные косяки. Некоторые вообще были явными такси со смотанным в три раза пробегом (но такие сразу видны, как их ни полируй).
Так ось чому дружині
Вона й досі вважає, що я нерозумно купив нову лоховську і непрестижну машину ..Треба було круте б\у брати як всі навколо..Американця битка, Хонду якусь типа H-rv Бо всі навколо приганяють і їздять, або купують б/у і нічого що по 10 років їм...
Була навіть фраза що люди Mitsubishi покупають, а ми якесь лайно..А потім виявилося що той Ланцер 2006 р..в 2019..
А потім її подружки плачутсья за Мартіні, що в Хюндаї Акценті 2009р полетів компресор кондиціонера, і це які ж бабки треба в ремонт вкласти!
Я хочу трошки її провчити...Але їй на її планвоані пробіги і б/в вистачить..
закрыв глаза на нюансы с кузовом.
Вот с этого и надо начинать!! У нее походу филейная часть вся вытянутая и цена смешная...Но на каждый товар свой покупатель..Уверен, на Вашей машине уже и очаги коррозии есть. А с Вашими подмазами грунтов продадите ее за 3500 у.е.
Вот с этого и надо начинать!! У нее походу ругательство вся вытянутая и цена смешная...
Ну, вы меня совсем уж за дурачка принимаете. Я же при покупке всё смотрел - и снизу, и внутри багажника, и по проёмам. Не было деформации в силовых элементах. Битые и тертые крылья, коцаные бампера - человек много ездил по городу и попадал в небольшие ДТП.
Уверен, на Вашей машине уже и очаги коррозии есть.
Бгг. Ага, уже завтра пополам переломается, доказав вашу правоту
Но вообще я рад за вас, если вы имеете возможность каждые три года покупать новую машину и менять её после каждого битого крыла (нельзя ведь ездить с покрашенным крылом, от него могут очаги коррозии пойти, уууу!)
Но вообще я рад за вас, если вы имеете возможность каждые три года покупать новую машину и менять её после каждого битого крыла (нельзя ведь ездить с покрашенным крылом, от него могут очаги коррозии пойти, уууу!)
Ремонт со шпаклевкой по вытяжке споттером держится в среднем 4 года, а потом переделывать надо..
Ремонт со шпаклевкой по вытяжке споттером держится в среднем 4 года, а потом переделывать надо..
У моего папы Жигуль 21013 1985 года, битый и ремонтированный еще при СССР (тоже крылья, оба передних и одно заднее) ездит я уже не знаю, какой год. Переделывать не надо
Ну это ладно, можно списать на то, что при Союзе были какие-то очень хорошие мастера и очень хорошие краски (на самом деле нет).
Еще один пример, самый, так казать, хрестоматийный - Жигуль 2103, 78 год, битый в зад, которому в гаражах отрезали задницу, приварили самое дешевое железо с авторынка и покрасили только снаружи (а внутри как был черный грунт, так и остался). Уже 10 лет прошло с того ремонта, и не ржавеет! То есть нет, ржавеет конечно, это же Жигуль, но не больше, чем во всех других местах
Ну и, на всякий случай - Я НИКОГО НЕ АГИТИРУЮ ПОКУПАТЬ БИТЫЕ МАШИНЫ!
Если купите небитую - очень хорошо. Купите новую - да вообще отлично.
Ви кожного року міняєте старі шини на свіжі?
А чого кожного року а не, наприклад, кожних пів-години? Адже пів-години їзди і гума вже не нова?
Не в цьому річ. Важливо який вік і пробіг гуми в кожен момент. І якщо міняти гуму через однакові проміжки часу, то купуючи нову, вони будуть завжди найменьшими.
Ну от наприклад, якщо міняти нову гуму кожні 3 роки, то середній вік її буде 1.5 року. А якщо раз в 3 роки купувати б/у гуму ака була 3 роки в експлуатації, то середній вік буде становити 4.5 роки.
На днях соседка поменяла свой Ниссан Микра (купленный, кстати, б/у и счастливо проездивший у неё лет пять) на пригнанный из Штатов Тойота Приус 4-го поколения. Не знаю, был ли он с повреждениями, или это просто слегка б/у, но выглядит очень хорошо. Внутри - просто космический корабль (я такое не люблю, но многим нравится, когда от электроники в глазах рябит). Сперва он ей не понравился, потому, что большой (после Микры), а сейчас уже вижу - гоняет, как Шумахер
Как машинка себя покажет - поинтересуюсь через некоторое время.
А вообще, автовозы с битками со стороны Одессы через город идут потоком. Причем очень много роскошных машин - X6, Q7, всякие мерседесы и т.п.
Скорее автовозы с металлолмом из роскошных машин. На днях писали про проект постановления, что признают американские электронные паспорта и теперь тотал будет невозможно зарегистрировать. Правда мошениковатые дельцы будут восстанавливать металлолом в Грузии и везти к нам после этого.
теперь тотал будет невозможно зарегистрировать
Это постановление - или попытка обложить дополнительными поборами быстро растущий сегмент рынка, или лоббирование интересов продавцов новых автомобилей. Но точно не попытка обезопасить дороги, ведь у нас нет обязательного техосмотра для частных легковых автомобилей, и уже зарегистрированный металлолом может кататься без каких-либо препятствий. А этого внутреннего металлолома на порядок больше, чем свежепригнанного из Штатов, и он в худшем состоянии.
Сторінки Назад 1 … 486 487 488 489 490 … 740 Далі
Щоб відправити відповідь, Ви повинні Увійти або Зареєструватись
Logan-Клуб в Україні (Logan-Club in Ukraine) → Головний → Следующий автомобиль
Згенеровано за 0.388 секунд(и), виконано 75 запитів