4,151

Re: Следующий автомобиль

Александр007 написав:

Салон в рено тесный если сравнить с рапидом .

Не правда. По довжині для задніх пасажирів там приблизно однаково. По висоті - помітно вище у МЦВ. По ширині точно не скажу, не міряв, а по відчуттям не зрозуміло. Однак в Рапіда більше завалені бокові вікна, та і зовнішня ширина у нього трошки меньша ніж у Логана, тому сумніваюсь що там реально може бути помітно просторіше по ширині. Скоріше навпаки.

Александр007 написав:

В рапиде удобные сиденья

Це суб'єктивно. Хоча мені теж в Рапіді більше подобаються. Але це далеко не найважливіша характеристика. Як на мене.

Александр007 написав:

задний ряд больше и удобней.

А тут мені навпаки... dntknw

Александр007 написав:

но салон могли больше место ногам сделать....

Щоб не бути голословним, а то тобі здається що мало, а мені здається що однаково, приведу пруф. Тут та сама людина, ростом 2 м, виставляє крісло водія під себе, а потім сідає за собою ззаду. Ось результат для Рапіда і МЦВ:
https://www.logan.in.ua/upload/iblock/235/RapidMCV.jpg

Впринципі, в Рапіда є одна об'єктивна перевага. Як сказав Георгич, у Рапіда краща керованість, особливо на великих швидкостях. І динаміка, на високих швидкостях, теж краще. Тому на швидкій трасі Рапід їде значно впевненіше.

LogAn 2013 1.2 Authentique -> Toyota RAV4 2016 2.0 Live
  0
Спасибо сказали: alex.cver1



4,152 Відредаговано Александр007 (2017-12-03 11:25:36)

Re: Следующий автомобиль

Larsen,
Садился сам за собой  то логан тесный давит в коленях как с переди так и с зади.
Рапид больше пространства поэтому в этом плане в Рено надо брать пример с Рапида.!

Киев
Шкода Рапид 1.6, .110л.с ....+  Дастер 1.5,  110л.с
Бортовой тут: https://www.logan.in.ua/forum/topic1840 … 110ls.html
  0

4,153 Відредаговано Larsen (2017-12-03 11:38:14)

Re: Следующий автомобиль

Александр007 написав:

Садился сам за собой  то логан тезный давит в коленях как с переди так и с зади.

Я теж сідав сам за собою, і ніякої особливої різниці не помітив. Тільки дрібниці, типу що в Логана вищий проєм під передніми сидіннями, тому заднім пасажирам туди легше ноги запихати. wink
Чому тобі було просторіше в Рапіді я поняття не маю, свічку не тримав тому нічого не скажу. Можливо погано налаштував переднє сидіння, не знаю. Але мої відчуття, плюс пруф який я привів, підтверджують що навіть при рості в 2м, по довжині в Логані місця не меньше ніж в Рапіді.

Твої відчуття мені нагадують порівняльний тест драйв бюджетних авто, який я колсь бачив (вже не пам'ятаю від кого). Там так "вдало" попересовували передні сидіння, що Рапід став прям лімузином, а в Логані дівчина, не високого росту вперлась колінами. wink Але пруф є пруф. Двохметровий чувак нехілий такий еталон в цьому плані.


ЗИ Знайшов той тест драйв. Від Автопорталу. Ось він: http://peugeot.autoportal.ua/newcars/pe … /8344.html
Зверни увагу на положення переднього сидіння в тесті Логана...  facepalm
Там вони тіпа тестували при максимально відсунутій передній сідушці. І пофіг що це положення для різних авто різне, не кажучи вже про нахил спинки, який взагалі від балди. smile

LogAn 2013 1.2 Authentique -> Toyota RAV4 2016 2.0 Live
  0

4,154 Відредаговано Александр007 (2017-12-03 13:32:53)

Re: Следующий автомобиль

Larsen,
В Рено конструкторы не думают про удобство в салоне.
Мне в рапиде намного  удобнее сидить и просторней.
Даже если сравнить доккер и берлинго таже фигня.
Салон доккера чуть больше места для пассажиров а садишься в берлинго и понимаешь что намного лучше и удобнее  .
Почему в Рено так не делают ...наверно им пофиг.
РАВ 4 удобный и просторный салон почему в Дастере он как в логане тесный и не удобный...

Киев
Шкода Рапид 1.6, .110л.с ....+  Дастер 1.5,  110л.с
Бортовой тут: https://www.logan.in.ua/forum/topic1840 … 110ls.html
  0

4,155

Re: Следующий автомобиль

Александр007 написав:

РАВ 4 удобный и просторный салон почему в Дастере он как в логане тесный и не удобный.

цена изделия говорит и о времени и о квалификации потраченного на разработку .

Александр007 написав:

почему в Дастере он как в логане тесный и не удобный...

а вот тут - как раз о вкусе фломастеров

  0
Спасибо сказали: Larsen1

4,156 Відредаговано Александр007 (2017-12-03 14:20:57)

Re: Следующий автомобиль

сяся,
Тут не вкус.
Не про дизайн речь а место  и удобство сидений в салоне.
А цена сейчас не дешево!
Про это и речь что за такую цену рапид и ситроен елизе на автомате с более просторным салоном.

Киев
Шкода Рапид 1.6, .110л.с ....+  Дастер 1.5,  110л.с
Бортовой тут: https://www.logan.in.ua/forum/topic1840 … 110ls.html
  0

4,157

Re: Следующий автомобиль

Александр007 написав:

Что лучше степвй мсв 0.9 робот или рапид 1.6  автомат.

Однозначно МСВ! ))

ЗАЗ-1102 Таврия (1993) -> Opel Vectra A (1991) -> Logan-2 (2013) 1.2 ГБО
Ban-List: Инноватор, Георгич, Дядя Федор, karakuda78, sdj387jsd, sergiosem, Grey, Александр007 - Ban-List отключен до конца войны.
  0

4,158

Re: Следующий автомобиль

В 2006 году, когда я покупал свой Логан, это был реально прорыв по цене и качеству. Большинство таксистов и служебные водилы пересели на Логаны. А сейчас это далеко не прорыв. Это ценовой провал.

Ford Escape SE 4WD 1.5 ecoboost
  0

4,159

Re: Следующий автомобиль

На логане гидроусилитель у конкурентов электро.
По разному рулится.
Для легкового гидро прошлый век.

Киев
Шкода Рапид 1.6, .110л.с ....+  Дастер 1.5,  110л.с
Бортовой тут: https://www.logan.in.ua/forum/topic1840 … 110ls.html
  0

4,160 Відредаговано alex.cver (2017-12-03 19:04:12)

Re: Следующий автомобиль

Larsen написав:

МЦВ Степвей 0.9 робот краще Рапіда 1.6 по всім параметрам. Рапід може взяти тільки дизайном або іміджем, адже ці дві речі суб'єктивні. Все решта у МЦВ Степвея або краще, або не гірше (+/-).

Ясень пень да еще все жалуются на тот Рапид как на табуретку.
[merge_posts_bbcode]Добавлено: 2017-12-03 18:03:49[/merge_posts_bbcode]

Александр007 написав:

На логане гидроусилитель у конкурентов электро.
По разному рулится.
Для легкового гидро прошлый век.

Электроусилитель ламается в разы чаще и быстрее гидро. Кроме того у Логана не чисто гидроусилитель а электро+гидро.

KIA Sportage 4WD,2.0 бенз,ручка,2013 upp
Sandero STEPWAY 1,5 dCi, синий, 2014 - продано
Плюсы/минусы реношного дизеля по опыту владения Stepway - https://www.logan.in.ua/forum/post738140.html#p738140
В игноре - только странные люди (3)
  0

4,161

Re: Следующий автомобиль

Александр007 написав:

сяся,
Тут не вкус.
Не про дизайн речь а место  и удобство сидений в салоне.

да я про удобство и говорю - мне лично в шкоде очень , очень неудобно очень некомфортно сидеть и рулить .

  0

4,162 Відредаговано Александр007 (2017-12-03 19:13:57)

Re: Следующий автомобиль

alex.cver,
У табуретки атмосферник 1.6 против Мсв 0.9 турбо.
Вопрос еще про ресурс имеет важное значение.
По кузову Рапид крепче.

Киев
Шкода Рапид 1.6, .110л.с ....+  Дастер 1.5,  110л.с
Бортовой тут: https://www.logan.in.ua/forum/topic1840 … 110ls.html
  0

4,163

Re: Следующий автомобиль

Александр007 написав:

alex.cver,
У табуретки атмосферник 1.6 против Мсв 0.9 турбо.
Вопрос еще про ресурс имеет важное значение.
По кузову Рапид крепче.

Я не собирался ездить на машине 20 лет есишо о кузове smile Хотя тоже тут инфа чисто субьективная. А заезжать и выезжать во дворы с ямами огромными мне нужно сегодня и завтра. Так что Рапид для меня не вариант. Ну если бы конечно выбирал между ними двумя выбрал бы МСВ Степвей в дизеле и механике если уже есть дизель конечно. Ну это как спорить о вкусах. Кому то нужна жесткая подвеска и низкий клиренс а кому то наоборот. Я исхожу только с практической точки зрения. Мне жеского низкого КИА Сида и мазды на брюхе хватило за глаза. Теперь только что то Степвее подобное хочется smile Мож старею хз. А может я просто не верю в Европейские дороги Гросмана в этой жизни ?

KIA Sportage 4WD,2.0 бенз,ручка,2013 upp
Sandero STEPWAY 1,5 dCi, синий, 2014 - продано
Плюсы/минусы реношного дизеля по опыту владения Stepway - https://www.logan.in.ua/forum/post738140.html#p738140
В игноре - только странные люди (3)
  0

4,164

Re: Следующий автомобиль

alex.cver,
Мне робот или автомат подавай.
В пробке механика не катит.
А если по ямам и дизель мсв степвея нету.
Тут новый дастер лучший вариант и дизель на 110лс.
[merge_posts_bbcode]Добавлено: 2017-12-03 21:19:21[/merge_posts_bbcode]

https://motor.ru/imgs/2017/08/30/08/1370826/a3b08b88ccd7bff0d750521f568ad06c35ee5d94.jpg

Киев
Шкода Рапид 1.6, .110л.с ....+  Дастер 1.5,  110л.с
Бортовой тут: https://www.logan.in.ua/forum/topic1840 … 110ls.html
  0
Спасибо сказали: alex.cver1

4,165

Re: Следующий автомобиль

Александр007 написав:

В Рено конструкторы не думают про удобство в салоне.
Мне в рапиде намного  удобнее сидить и просторней.

Ну в плані ергономіки, просто є різні конструкторські школи. Шкода слідує ергономіці ВАГ, яка багато кому подобається. Рено має свої, скажімо так, традиції в плані ергономіки. Причому тут річ навіть не в бюджетності, порівняти той самий Меган з Гольфом. Чи краща ергономіка ВАГ за ергономіку Рено і французів в цілому? Хто його знає? Враховуючи кількості продаж, ергономіка Рено, як мінімум не настільки погана для більшості людей щоб відштовхнути від покупки. Можливо комусь вона навіть приємніша.
Так, Логан, як бюджетне авто, навіть не дотягує до Мегана. Але і Рапід не Октавія і тим більше не Гольф. В Рапіта такий самий безглуздий передній підлокітник як у Логана. Такі самі дешеві, тверді пластики скрізь в салоні. Крісла багатьом подобаються більше, але щось мені здається, що декому, особливо повнішим людям, і просто тим хто любить м'якість, може більше сподобатись Логан. По дрібницям там плюс мінус. Бач, тяжко об'єктивно оцінити що тут краще. І навіть якщо Рапід краще, то наскільки? І наскільки це взагалі важливо, адже це питання смаку а не якихось об'єктивних можливостей авто.
Ладно якби Логан був реальним відром, ну, наприклад, як Волинянка чи хоча б Таврія. От тоді дійсно тут була б перевага Рапіда. А так то Логан не такий вже і бубен. Якщо не сильно щупати і придератись, він більш-меньш на рівні сучасних норм. Тим більше що і Рапід зірок з неба не хапає.

Александр007 написав:

РАВ 4 удобный и просторный салон почему в Дастере он как в логане тесный и не удобный...

Ну, порівнювати РАВ4 і Дастер не дуже можна як по ціні так і по розмірам.

Don Kortes написав:

Это ценовой провал.

Це якось не дуже в'яжеться з фактом, що Логан стабільно в лідерах продажів в Україні. wink Як можна фінансовий успіх компанії Рено на нашому ринку, називати ціновим "провалом"?

Александр007 написав:

На логане гидроусилитель у конкурентов электро.
По разному рулится.

Причому не факт що дешеві електропідсилювачі, як у конкурентів, у всьому кращі. Наприклад, у гідропідсилювача кращий зворотній зв'язок. Електричні кращі тільки тим що легше крутити кермо на стоянці. Алеж, блін, це проблема хіба що для останніх рахітів або ну дуже тендітних представниць прекрасної статі. wink

Александр007 написав:

Для легкового гидро прошлый век.

І задні барабанні гальма теж минуле століття. І навіть балка в задній підвісці теж. Але ж це все такі дрібниці...

Александр007 написав:

У табуретки атмосферник 1.6 против Мсв 0.9 турбо.
Вопрос еще про ресурс имеет важное значение.

Ну, теоретично у 1.6 ресурс повинен бути більшим. Однак про ресурс 0.9 наразі нічого кримінального невідомо, тоді як у 1.6 були проблеми явно не притаманні нормальним атмосферникам. Тому тут бабка на двоє гадала. Якби я хотів ресурс, дивився б на щось інше, не на 0.9 і не на МРІ 1.6.

Александр007 написав:

По кузову Рапид крепче.

В якому плані? Стійкість до корозії чи до деформації?

LogAn 2013 1.2 Authentique -> Toyota RAV4 2016 2.0 Live
  0

4,166

Re: Следующий автомобиль

Larsen,
Кузов у логана мягче .
Задние двери силъно хлопнут то крыло вибрирует.
Да и усилитель бампера вообще нет  ноль!
Мягкий металл

Киев
Шкода Рапид 1.6, .110л.с ....+  Дастер 1.5,  110л.с
Бортовой тут: https://www.logan.in.ua/forum/topic1840 … 110ls.html
  0

4,167 Відредаговано Larsen (2017-12-03 21:08:26)

Re: Следующий автомобиль

Александр007, силові елементи мають достатню жорсткість. Судячи по крештестам, деформується він не так вже й сильно. М'якість зовнішніх панелей мало на що впливає крім безпеки пішоходів при наїзді.
Мені тяжко уявити які взагалі можуть бути претензії до жлрсткості кузова Логана. За три з гаком роки щоденної експлуатації я навіть натяків ні на що подібне не помітив. Що там у Рапіда в цьому плані не маю найменьшого поняття, але тяжко уявити чим би моя експлуатація Логана стала кращою якби його жорсткість була більшою. Це все, звісно якщо припустити що Рапід дійсно жорсткіший. Для підвердження такого далекойдучого припущення, не завадило б знайти якусь достовірну інформацію.

LogAn 2013 1.2 Authentique -> Toyota RAV4 2016 2.0 Live
  0

4,168 Відредаговано alex.cver (2017-12-03 21:15:26)

Re: Следующий автомобиль

Александр007 написав:

Тут новый дастер лучший вариант и дизель на 110лс.

Задние фонари придают больше "красоты", если это применимо к Дастеру. Но на тестдрайве Дастер мне очень в механике и полном приводе понравился, правда нужно было раньше сказать про прикол, что трогаться там нужно не 1, а со 2 скорости, тогда я бы вообще в восторге был от езды. Подвеска на полноприводном мне понравилась на все 5. Отличное полноприводное авто за свои деньги, да еще в дизеле, опять же, если не брать дизнай. Еще не нравится, что нет пластиковых накладок на крылья, а они даже у Степвея есть и вполне практичные и себя оправдывают. А так Дастер за свою цену - я бы купил сейчас точно, вместо Спортейджа ибо дизайн это не всё за что нужно платить и простить остальные грехи у КИА. Дастер это хороши компромис цены-качеcтва-экономичности-динамики-клиренсовости-практичности для меня. Тому кто лижет языком пластик в салоне он скорее всего не подойдет.

KIA Sportage 4WD,2.0 бенз,ручка,2013 upp
Sandero STEPWAY 1,5 dCi, синий, 2014 - продано
Плюсы/минусы реношного дизеля по опыту владения Stepway - https://www.logan.in.ua/forum/post738140.html#p738140
В игноре - только странные люди (3)
  0

4,169

Re: Следующий автомобиль

alex.cver написав:

. Дастер это хороши компромис цены-качетсва-экономичности-динамики для меня. Тому кто лижет языком пластик в салоне он скорее всего не подойдет.

plus  coffee
[merge_posts_bbcode]Добавлено: 03-12-2017 21:22:30[/merge_posts_bbcode]

Александр007 написав:

Larsen,
Кузов у логана мягче .
Задние двери силъно хлопнут то крыло вибрирует.
Да и усилитель бампера вообще нет  ноль!
Мягкий металл

Larsen написав:

Александр007, силові елементи мають достатню жорсткість. Судячи по крештестам, деформується він не так вже й сильно.

мой личный краш тест - у меня замена радиаторов , бампера , решётки ,крыла , капота , ремонт генератора + по мелочам а ДЭУ под списание от моего тычка сзади . а у меня даже зазорыдверные не ушли .
кстати ещё раз спасибо Larsen, за помощь в восстановлении горбоконыка  like

  0
Спасибо сказали: Larsen1

4,170

Re: Следующий автомобиль

сяся, нехай служить вірою і правдою!  upp

LogAn 2013 1.2 Authentique -> Toyota RAV4 2016 2.0 Live
  0

4,171

Re: Следующий автомобиль

Це якось не дуже в'яжеться з фактом, що Логан стабільно в лідерах продажів в Україні. wink Як можна фінансовий успіх компанії Рено на нашому ринку, називати ціновим "провалом"? Larsen,  за останні роки мої знайомі купили що завгодно, але тільки не Рено. Може в інших містах всі катають на Логанах та Степанах а у нас на Хюндаях, Сузах, Фольксах та Шкодах. Салон Рено  більше не ділер і перейшов на продаж б/в авто.

Ford Escape SE 4WD 1.5 ecoboost
  0

4,172 Відредаговано Larsen (2017-12-03 21:49:40)

Re: Следующий автомобиль

Don Kortes, твоя вибірка для статистичного аналізу не репрезентативна, раз її результат не співпадає з дійсністю. smile
Факт: Логан один з лідерів продажу в Україні. При меньшій ціні він би продавався більше, в цьому ніяких сумнівів нема. Однак навіть такі об'єми продажів аж ніяк не можна назвати "провалом". Що тоді казати про всі ті авто які продаються в значно меньших кількостях? І взагалі тоді всі авто - провал, адже сильно успішніших за Логан нема.
Якщо ж порівнювати яким був Логан колись і тепер, то я бачу декілька факторів. Він став дорожчим це факт. Але він став краще оснащеним і з привабливішим дизайном. Однак, я думаю головна причина збереження попиту при рості ціни в тому, що зараз в Логана є позитивний імідж, значно кращий ніж був в першв роки продажів. Згадай як його і циганомобілем прозивали і все що завгодно. Але тепер це свого роду еталон бюджетного європейця.
От завдяки кращому оснащенню, дизайну і іміджу, попит не сильно страждає від підвищеної ціни.
Щодо закриття ділерів - в нас глибока криза, загальні продажі всіх авто сильно рзменьшились за останні роки. Це призводит до скорочення витрат автовиробників на нашому ринку. Скорочується штат, закриваються ділери. В першу чергу найменш прибуткові.

LogAn 2013 1.2 Authentique -> Toyota RAV4 2016 2.0 Live
  0

4,173

Re: Следующий автомобиль

Don Kortes написав:

Larsen,  за останні роки мої знайомі купили що завгодно, але тільки не Рено. Може в інших містах всі катають на Логанах та Степанах а у нас на Хюндаях, Сузах, Фольксах та Шкодах. Салон Рено  більше не ділер і перейшов на продаж б/в авто.

Согласен с Larsen

Larsen написав:

Don Kortes, твоя вибірка для статистичного аналізу не репрезентативна, раз її результат не співпадає з дійсністю.

Статистика говорит, что у рено с продажами всё отлично! И на дорогах куча рестайловых лаганов, МСВ и степвеев!

ЗАЗ-1102 Таврия (1993) -> Opel Vectra A (1991) -> Logan-2 (2013) 1.2 ГБО
Ban-List: Инноватор, Георгич, Дядя Федор, karakuda78, sdj387jsd, sergiosem, Grey, Александр007 - Ban-List отключен до конца войны.
  0

4,174

Re: Следующий автомобиль

Aprox, а о своем городе.

Aprox написав:

И на дорогах куча рестайловых лаганов, МСВ и степвеев

жаль нет статистики продаж по регионам

Ford Escape SE 4WD 1.5 ecoboost
  0

4,175 Відредаговано alex.cver (2017-12-03 22:24:04)

Re: Следующий автомобиль

Don Kortes написав:

Larsen,  за останні роки мої знайомі купили що завгодно, але тільки не Рено. Може в інших містах всі катають на Логанах та Степанах а у нас на Хюндаях, Сузах, Фольксах та Шкодах. Салон Рено  більше не ділер і перейшов на продаж б/в авто.

У меня наоборот - все побрали только Рено. Скажем лет 5-7 все брали ТОЛЬКО КИА из-за ценовой политики. Сейчас среди знакомых нет ни одного кто купил КИА вообще. Зато все побрали Рено и немного Пежо. Ну есть и другие марки тоже и одну только взяли Фабию с салона и все. По шкодам - почти 0 среди знакомых. Вот лет 7-10 назад был бум на шкоды тоже.

KIA Sportage 4WD,2.0 бенз,ручка,2013 upp
Sandero STEPWAY 1,5 dCi, синий, 2014 - продано
Плюсы/минусы реношного дизеля по опыту владения Stepway - https://www.logan.in.ua/forum/post738140.html#p738140
В игноре - только странные люди (3)
  0