1

Тема: Електромобільний шлях України. Частина 2.

ЕЛЕКТРОМОБІЛЬНИЙ ШЛЯХ УКРАЇНИ. ЧАСТИНА 2
ДОСЛІДЖЕННЯ ІНФРАСТРУКТУРИ ЗАРЯДНИХ СТАНЦІЙ КОМПАНІЄЮ RENAULT В УКРАЇНІ

https://www.cdn.renault.com/content/dam/Renault/UA/news/2017/may/12/ЮРК,%20Львів.jpg.ximg.l_12_m.smart.jpg
https://www.cdn.renault.com/content/dam/Renault/UA/news/2017/may/12/Львів2.jpg.ximg.l_12_m.smart.jpg
https://www.cdn.renault.com/content/dam/Renault/UA/news/2017/may/12/Львів4.jpg.ximg.l_12_m.smart.jpg
https://www.cdn.renault.com/content/dam/Renault/UA/news/2017/may/12/Одеса2.jpg.ximg.l_12_m.smart.jpg
https://www.cdn.renault.com/content/dam/Renault/UA/news/2017/may/12/Львів3.jpg.ximg.l_12_m.smart.jpg
https://www.cdn.renault.com/content/dam/Renault/UA/news/2017/may/12/Львів.jpg.ximg.l_12_m.smart.jpg
https://www.cdn.renault.com/content/dam/Renault/UA/news/2017/may/12/Одеса.jpg.ximg.l_12_m.smart.jpg
https://www.cdn.renault.com/content/dam/Renault/UA/news/2017/may/12/команда.JPG.ximg.l_12_m.smart.jpg
https://www.cdn.renault.com/content/dam/Renault/UA/news/2017/may/12/Кий%20авто,%20Київ.jpg.ximg.l_12_m.smart.jpg
https://www.cdn.renault.com/content/dam/Renault/UA/news/2017/may/12/Одеса3.jpg.ximg.l_12_m.smart.jpg
https://www.cdn.renault.com/content/dam/Renault/UA/news/2017/may/12/done.jpg.ximg.l_12_m.smart.jpg

У першому прес релізі компанія «Рено Україна» розповіла про перспективи розвитку ринку електромобілів в Україні.

У цьому прес релізі ми хочемо поділитися результатами перевірки готовності інфраструктури для експлуатації електромобілів Renault в Україні.

Рухаючись в ногу з часом і керуючись успішним досвідом продажів електромобілів бренду Renault в світі, компанія «Рено Україна» активно працює над розвитком екосистеми для електромобілів в Україні.

Як ми писали в минулому прес релізі, екосистема включає в себе багато учасників. Одним з ключових учасників екосистеми є виробники і установники зарядних станцій.

На сьогодні в Україні разом із зростанням продажів електромобілів збільшилася і кількість встановлених зарядних пристроїв по всій країні. Якщо в 2013 році зарядна станція була дивиною, то сьогодні практично кожен великий торговий центр має зарядні станції на парковках, зростає кількість мережевих АЗК, які пропонують зарядку електромобіля.

Однак, більшість станцій, встановлених в Україні, не відповідають існуючим стандартам в Європі і не пройшли європейську сертифікацію. Наприклад, виробники зарядних станцій в Європі, які хочуть співпрацювати з таким виробником як Renault, повинні отримати на свою станцію сертифікат ZE Ready, що відповідає найвищим стандартам Renault з безпеки під час зарядки електромобілів.

Відповідно до вимог бренду Renault, перед стартом продажів електромобілів в країні проводиться перевірка інфраструктури зарядних станцій на коректність роботи, а також можливість комфортної та безпечної експлуатації електромобіля Renault в міських умовах. З цією метою і був проведений ZOE тур в Україні.

ZOE тур - це інспекція командою з 3 співробітників штаб-квартири Renault, в яку входять: менеджер з розвитку бізнесу електромобілів в країнах Східної Європи - Сандрін Жодон і 2 технічних фахівця, які називаються "flying doctors".

Алгоритм проведення ZOE тур наступний:

· перед туром складається карта з усіма встановленими публічними зарядними станціями, які сумісні з електромобілями Renault;

· французька команда приїжджає в країну разом з 2 електромобілями Renault ZOE з максимальним запасом ходу 400 км, які доставляються з Франції на автовозі;

· відповідно до розробленої карти команда проїжджає всі зарядні станції і за допомогою спеціального обладнання тестує процес зарядки електромобілів.

Така процедура відбувається в кожному місті, в якому планується старт продажів електромобілів. Залежно від кількості встановлених зарядних станцій час на перевірку займає від 2 до 5 днів в одному місті.

Під час туру по Україні, який тривав 2 тижні, експерти з Франції тестували кожну зарядну станцію на електромобілях ZOE. Перевірка охопила 3 міста (Київ, Львів, Одесу) і 50 км навколо кожного з них.

Відповідно до правил бренду продажі електромобілів Renault можуть здійснюватися тільки в тих містах, де громадська інфраструктура коректно заряджає електромобілі мінімум в 80% випадків.

За результатами перевірки інфраструктури в трьох містах, де першими стартують продажі електромобілів Renault, найбільш підготовленим виявився Львів, де 90% станцій (із загальної кількості 22) працюють коректно. Незважаючи на найбільшу мережу зарядних станцій для електромобілів в Києві (63 станції), тільки 65% станцій забезпечили якісну зарядку Renault ZOE. З 17 станцій в Одесі, тільки 65% змогли зарядити Renault ZOE.

Основними причинами відсутності можливості зарядити електромобіль Renault ZOE на тій чи іншій станції стали:

· недостатнє заземлення,

· некоректне підключення зарядних пристроїв та ін.

З метою виправлення помилок компанія Renault готує звіт по кожній перевіреній станції, який буде надано оператору станції.

Після підтвердження про виправлення помилок від операторів команда Renault проведе повторний ZOE тур, аби перевірити ще раз роботу станцій, що не заряджали електромобілі при першій перевірці, а також тих, які були встановлені після першого ZOE туру.

Щоб надати клієнтам Renault комфортну гарантовану зарядку електромобілів було встановлено по 2 зарядні станції в офіційних дилерських центрах Renault (Київ, Львів, Одеса), а також 1 станцію біля центрального офісу компанії «Рено Україна», які мають сертифікат ZE Ready.

Такий ретельний підхід до підготовки і перевірки інфраструктури з боку компанії Renault в Україні забезпечить майбутнім клієнтам Renault легку і безпроблемну зарядку електромобілів в містах, де офіційно будуть продаватися електромобілі Renault.

У наступному прес релізі ми розповімо про підготовку дилерської мережі до старту продажів і обслуговування електромобілів Renault.

В 2016 р. бренд RENAULT посів 1ше місце на автомобільному ринку України з часткою 10,9%. Другий рік поспіль компанія Renault в Україні займає лідируючі позиції завдяки новому поколінню автомобілів Renault, широкому модельному ряду, конкурентним цінам, власній програмі кредитування Renault Finance і кваліфікованій дилерській мережі.

  0
Спасибо сказали: alex.cver, _AlexSander_, Clone-773



2

Re: Електромобільний шлях України. Частина 2.

400 км это уже конкурент Лифу и это уже пробег.

KIA Sportage 4WD,2.0 бенз,ручка,2013 upp
Sandero STEPWAY 1,5 dCi, синий, 2014 - продано
Плюсы/минусы реношного дизеля по опыту владения Stepway - https://www.logan.in.ua/forum/post738140.html#p738140
В игноре - только странные люди (3)
  0

3

Re: Електромобільний шлях України. Частина 2.

у нас есть цедые 2 точки заряда возле сильпо. только вот места возле них никогда нет. припарковано всё, от жигулей до крутых Жипов.. а вот электро ни разу не видел. нет у нас пока культуры парковки и понимания, что электро хочет есть.  есть лишь зависть доходам водителей электрокаров.

Dacia Sandero 2008 K7M 1.6MPI -продано Renault Kangoo II 2013 K9K 90 -продано, Renault Clio III 2007 K4M801 DP0 110 - продано
VW Golf IV GT 2004 1.9TDI арендовано-повернуто
VW Tiguan Sport 2012 2.0TSI, MAZDA CX-5 2018 2.5 SKYACTIV®-G, VW ID.4 2023
Heckler-Koch VP9 , AK-103
  0

4 Відредаговано MACK (2017-05-13 19:25:46)

Re: Електромобільний шлях України. Частина 2.

_AlexSander_ написав:

у нас есть цедые 2 точки заряда

Видел у нас на ТЦ "Шато-Ледо" место для парко-зарядки електрокаров, но как соблюдается и кто допускается - не интересовался.

Renault Logan 1,5 dCi Ambiance 2012 KNM + БК by_AlexSander_
  0

5

Re: Електромобільний шлях України. Частина 2.

наОКККо лифы частенько заряжаются вижу.

Водительское  удостоверение категории А выдано 29.12.1979,категория В открыта 06.02.1988  Pannoniа 250,Jawa 350 12 V ,ВАЗ 21011 ,Dacia logan 1.4 , BYD F3 1.6 , Skoda Octavia 1.8 turbo 4×4 ,Skoda Fabia,Chevrolet lacetti 1.6 , Renault clio 1.4 , Dacia logan 1.6 ,Dacia sandero 1.4 ,Dacia mcv 1.6 ,Daewoo Matiz 0.8, Sym x pro 125
  0

6 Відредаговано Георгич (2017-05-14 09:21:39)

Re: Електромобільний шлях України. Частина 2.

Частный сектор в пригороде - электромобилезация с малым запасом хода ставится именно на них.

  0
Спасибо сказали: Larsen1

7

Re: Електромобільний шлях України. Частина 2.

Так надо будет покупать зарядную станцию,прошедшую сертификацию. Розетка 220 не пойдет, я так понял. И выдкржат ли сети домашние ,заряжающиеся авто?

Водительское  удостоверение категории А выдано 29.12.1979,категория В открыта 06.02.1988  Pannoniа 250,Jawa 350 12 V ,ВАЗ 21011 ,Dacia logan 1.4 , BYD F3 1.6 , Skoda Octavia 1.8 turbo 4×4 ,Skoda Fabia,Chevrolet lacetti 1.6 , Renault clio 1.4 , Dacia logan 1.6 ,Dacia sandero 1.4 ,Dacia mcv 1.6 ,Daewoo Matiz 0.8, Sym x pro 125
  0

8 Відредаговано Larsen (2017-05-14 09:28:41)

Re: Електромобільний шлях України. Частина 2.

Игорь Петрович1 написав:

Розетка 220 не пойдет, я так понял.

Чому це? Піде звичайна розетка, нічого купувати не треба. Зарядка від побутової мережі передбачена штатно. Тільки сила струму такої зарядки мала, тому заряджатись буде довго, годин 10. Але для дому це не проблема, просто ставиш на ніч, як мобілку, і наступний день собі по місту катаєшся. smile

Игорь Петрович1 написав:

И выдкржат ли сети домашние ,заряжающиеся авто?

Там при зарядці від звичайної мережі, потужність зарядки десь 2кВт. Це як праска. smile

LogAn 2013 1.2 Authentique -> Toyota RAV4 2016 2.0 Live
  0

9 Відредаговано Георгич (2017-05-14 09:55:28)

Re: Електромобільний шлях України. Частина 2.

Игорь Петрович1 написав:

Розетка 220 не пойдет, я так понял. И выдержат ли сети домашние ,заряжающиеся авто?

3-х фазное зарядное ус-во на 2 поста стоит порядка 600 уе. В общем вполне разумные деньги.
По бедности можно и от 220 В, но заряжаться придется всю ночь.
А вот по сетям ситуация хуже - сети и сами электростанции могут обеспечить не более 5% автопарка, переведенного на электротягу.
Мировая энергетика вырабатывает 2 ТВт. Автомобилей катается в мире 1 ярд. Делим и получаем по 3 лысы на автомобиль. так что о массовом переходе на электротягу не может быть и речи.
При этом надо учесть, что в частном секторе электросети как раз самые слабые. И они таковыми будут у нас всегда, в отличие от США, где электроснабжение организовано по-другому принципу.

Электромобиль это на сегодняшний день печалька и баловство, одним словом - 5% авто могут перейти на электро, но при этом придется отключить все заводы, школы и больницы, остановить метро и поезда, потушить свет на улицах, домах и в квартирах, выключить стиралки, холодильники,и электроплиты, и т.д. и т.п.
Баловство!!!

  0

10 Відредаговано Larsen (2017-05-14 10:16:28)

Re: Електромобільний шлях України. Частина 2.

Георгич написав:

ировая энергетика вырабатывает 2 ТВт*ч. Автомобилей катается в мире 1 ярд. Делим и получаем по 3 лысы на автомобиль.

Це якщо всі машини будуть постійно їхати, 24 години на добу, 365 днів в рік. При цьому їх річний пробіг складе в районі 500тис. км. wink
А так як реальний пробіг в житті, як правило, в 20 разів меньший, то і на кожнне авто вже вийде по 60кс, чого більш ніж достатньо (мова про середню потужність, а не про максимальну). smile
Але реально, повний перехід на електрокари займе багато років, за цей час і електромеріжі розвинуться щоб задовільнити новий попит в енергії.

LogAn 2013 1.2 Authentique -> Toyota RAV4 2016 2.0 Live
  0
Спасибо сказали: alex.cver1

11

Re: Електромобільний шлях України. Частина 2.

Larsen написав:

Можливо 2 ТВт?

исправил, сорри.

  0
Спасибо сказали: Larsen1

12

Re: Електромобільний шлях України. Частина 2.

Из углекислого газа уже бензин можно делать,с помощью катализаторов,получен очень хороший результат.

Водительское  удостоверение категории А выдано 29.12.1979,категория В открыта 06.02.1988  Pannoniа 250,Jawa 350 12 V ,ВАЗ 21011 ,Dacia logan 1.4 , BYD F3 1.6 , Skoda Octavia 1.8 turbo 4×4 ,Skoda Fabia,Chevrolet lacetti 1.6 , Renault clio 1.4 , Dacia logan 1.6 ,Dacia sandero 1.4 ,Dacia mcv 1.6 ,Daewoo Matiz 0.8, Sym x pro 125
  0

13

Re: Електромобільний шлях України. Частина 2.

Игорь Петрович1, варианты есть. В прошлом и этом году солнечная энергетика Украины приблизится к одному энергоблоку АЭС - олигархи будут нагреваться на зеленых тарифах, оплачивать которые будем мы.
В любом случае, в ближайшее десятилетие наиболее выгодным останется ГБО.

  0

14 Відредаговано Doc (2017-05-14 10:43:21)

Re: Електромобільний шлях України. Частина 2.

Larsen написав:

Але реально, повний перехід на електрокари займе багато років, за цей час і електромеріжі розвинуться щоб задовільнити новий попит в енергії.

Залишається лише вирішити декілька питань.
1. Чи є електрокари таки дійсно екологічними? У що обійдеться природі виготовлення такої кількості акумуляторів.
2. У що обійдеться природі генерування такої кількості електроенергії і де брати джерело (атомна, теплова, альтернативна)?
3. Чисто українське питання - чи не буде задорого кожну ніч (через ніч, через дві на третю ніч) заряджати годин по 10 одне авто? Може для тих, хто не фанат екології і їздить багато дешевше всеж таки традиційне паливо?

Я скептик по відношенню до електромобілів. Може десь для Швейцарії вони екологічні, а для Китаю, де виготовляють акумулятори для них - далеко не екологічні. І скільки треба спалити вугля, нафти, газу, щоб згенерувати потрібну кількість струму, при масовому впроваджені електрокарів?

Як на мене водневі авта - ось за чим майбутнє.
Звісно поки це дорого і досить не налагоджено, але така ж ситуація була і з електромобілями. Але діло пішло. І це також піде.

Dacia Logan Ambiance 1.4 був.
New Koleos Dynamique Pack1 2.5 CVT - був.
Skoda Octavia 1.4 MT - є.
  0

15 Відредаговано Георгич (2017-05-14 11:09:03)

Re: Електромобільний шлях України. Частина 2.

Doc, так я ж в поередньому пості дав однозначну відповідь на ці питання.
Стосовно екології літієвих АКБ - старий баян і анахронізм. Літію достатньо на нашій планеті, але його доцільно використовувати не для електрохімічної індустрії. Найраціональніше його використання в атомній енергетиці - керованому термоядерному синтезі. Людство піде саме цим шляхом. Власне вже йде.

А ось по водневому авто - про це читав ще в 80-их, радянські інженери це робили. Проблема лише в зберіганні водню на борту.
Розробляли для цього баки з пористим наповнювачем. Цей наповнювач потрібен для уповільення виходу водню в разі розриву бака. Адже водневий бак це бомба в сотні раз потужніжа, ніж бак ГБО. І для того, щоб ГБО бахнуло, потрібне розжарене до 600 град. тіло. А водень вибухне в любому випадку.
Не спішив би я з водневими авто... подивимось досвід Тойоти, а в його очікуванні подивимось на гібридний Гольф-8...
[merge_posts_bbcode]Добавлено: 2017-05-14 11:08:19[/merge_posts_bbcode]

Электрогольф-2017

  0
Спасибо сказали: alex.cver1

16 Відредаговано Larsen (2017-05-14 11:12:45)

Re: Електромобільний шлях України. Частина 2.

Doc написав:

1. Чи є електрокари таки дійсно екологічними? У що обійдеться природі виготовлення такої кількості акумуляторів.

Це слушне питання. Є альтернативний варіант - водневі авто.

Doc написав:

2. У що обійдеться природі генерування такої кількості електроенергії і де брати джерело (атомна, теплова, альтернативна)?

Сонячна, вітрова, гідро, приливів, можливо геотермальна і т.д. Екологічно безпечних джерел як ці, достатньо, але ціна їх адаптації доволі висока, тому процес швидким не буде.

Doc написав:

3. Чисто українське питання - чи не буде задорого кожну ніч (через ніч, через дві на третю ніч) заряджати годин по 10 одне авто? Може для тих, хто не фанат екології і їздить багато дешевше всеж таки традиційне паливо?

Для Ліфа, розхід складає приблизно 20 кВт*год на 100км. По нашим тарифам, це 1.68грн/кВт*год для населення при великих об'ємах, або по кооператвному (багато приватних будинків на ньому зараз), виходить 34 грн/100км. Ну, або 34 копійки за 1 км.

Doc написав:

І скільки треба спалити вугля, нафти, газу, щоб згенерувати потрібну кількість струму, при масовому впроваджені електрокарів?

Це питання в світі ставиться іншим боком. Перехід на електрику закладений в стратегію саме тому, що на відміну від вуглеводнів, її можна отримувати не тільки з тих самих вуглеводнів, але і екологічно чистим шляхом. Слід розуміти що зараз ми лише на дуже ранній, можна сказати, проектно-пілотній стадії реалізації цієї енергетичної стратегії. Але задумка саме така. А для її реалізації треба прощупувати можливості заміни вуглеводнів на електрику у всіх галузях, де тільки можна. Тому і такий акцент на електрокари. Іншими словами - не енергетика повинна підтягуватись за електрокарами, а навпаки.

Doc написав:

Як на мене водневі авта - ось за чим майбутнє.

Ну, як ми всі добре знаємо, роботи над водневими авто ведуться вже багато десятків років, так само як і над електрокарами. Однак на практиці бачимо поточний стан речей - наразі технології літій-іонних електрокарів, очевидно, значно ближче до практичних потреб користувачів. Це може змінитись, але наразі так.

Doc написав:

Звісно поки це дорого і досить не налагоджено, але така ж ситуація була і з електромобілями. Але діло пішло. І це також піде.

А знаєш як може бути? Спочатку стануть масовими електрокари. Практично замінять собою ДВЗ. А потім, через десятки років, виникне нова екологічна загроза - утилізація аккумів, адже її об'єми стануть дуже великими. Тоді почнеться нова еко-революція, з переходом на щось інше. Але не факт що це буде водень.

LogAn 2013 1.2 Authentique -> Toyota RAV4 2016 2.0 Live
  0

17

Re: Електромобільний шлях України. Частина 2.

Ядро Земли смещается,сколько осталось нашей цивилизации существовать? 5,10,100 лет?
Имеющиеся статистические данные говорят о том, что землетрясения на нашей планете происходят всё чаще. В XX веке (1900 – 1930 гг.) было зарегистрировано всего 2000 землетрясений, с 1940 по 1982 год - ежегодно около (!) 1000 землетрясений. В 1983 году было зафиксировано 300 000 подземных толчков, то есть более 800 в сутки. С 1984 года число регистрируемых землетрясений составляет 1000 в течение каждых суток! С 1994 г. на планете в 2 раза увеличилось количество длиннофокусных, то есть идущих из глубины Земли, землетрясений. Число тектонических катастроф с многочисленными человеческими жертвами тоже возрастает. В первой половине XX века таковых насчитали 33, а во второй половине уже 95. Некоторые из них уносили сотни тысяч жизней!

Водительское  удостоверение категории А выдано 29.12.1979,категория В открыта 06.02.1988  Pannoniа 250,Jawa 350 12 V ,ВАЗ 21011 ,Dacia logan 1.4 , BYD F3 1.6 , Skoda Octavia 1.8 turbo 4×4 ,Skoda Fabia,Chevrolet lacetti 1.6 , Renault clio 1.4 , Dacia logan 1.6 ,Dacia sandero 1.4 ,Dacia mcv 1.6 ,Daewoo Matiz 0.8, Sym x pro 125
  0

18

Re: Електромобільний шлях України. Частина 2.

Игорь Петрович1, помилився темою? wink

LogAn 2013 1.2 Authentique -> Toyota RAV4 2016 2.0 Live
  0

19

Re: Електромобільний шлях України. Частина 2.

Larsen написав:

Для Ліфа, розхід складає приблизно 20 кВт*год на 100км. По нашим тарифам, це 1.68грн/кВт*год для населення при великих об'ємах, або по кооператвному (багато приватних будинків на ньому зараз), виходить 34 грн/100км. Ну, або 34 копійки за 1 км.

Ну по-перше є перші 100 кВт по 0,90 грн за кіловат, по-друге можна перейти на двотарифний облік електроенергії, заряджати автівку вночі і тоді коже кіловат буде вже 0,84 грн, втретє можна встановити генеруючу установку до 30 кВт, заряджати автівку безкоштовно (звичайно якщо не враховувати вартість самого генеруючого та додаткового обладнання) і продавати залишок державі по "зеленому" таріфу (0,184 євро за кіловат для генеруючих установок введених в експлуатацію в 2017 році, якщо я не помиляюсь в ціні).

Renault Grand Scenic II - 2.0 МКПП - "Чорный ворон"
  0

20 Відредаговано Георгич (2017-05-14 14:14:20)

Re: Електромобільний шлях України. Частина 2.

maksim75 написав:

Ну по-перше є перші 100 кВт по 0,90 грн за кіловат

Цього не вистачає навіть для зомбоящика та холодильника...
[merge_posts_bbcode]Добавлено: 2017-05-14 14:15:03[/merge_posts_bbcode]

maksim75 написав:

втретє можна встановити генеруючу установку до 30 кВт, заряджати автівку безкоштовно (звичайно якщо не враховувати вартість самого генеруючого та додаткового обладнання) і продавати залишок державі по "зеленому" таріфу (0,184 євро за кіловат для генеруючих установок введених в експлуатацію в 2017 році, якщо я не помиляюсь в ціні).

Сам це зробити пробував?

  0

21

Re: Електромобільний шлях України. Частина 2.

Георгич написав:
maksim75 написав:

Ну по-перше є перші 100 кВт по 0,90 грн за кіловат

Цього не вистачає навіть для зомбоящика та холодильника...
[merge_posts_bbcode]Добавлено: 2017-05-14 14:15:03[/merge_posts_bbcode]
вистачає.

maksim75 написав:

втретє можна встановити генеруючу установку до 30 кВт, заряджати автівку безкоштовно (звичайно якщо не враховувати вартість самого генеруючого та додаткового обладнання) і продавати залишок державі по "зеленому" таріфу (0,184 євро за кіловат для генеруючих установок введених в експлуатацію в 2017 році, якщо я не помиляюсь в ціні).

Сам це зробити пробував?

живу в квартирі, електромобіль придбати (поки що) не планую

Renault Grand Scenic II - 2.0 МКПП - "Чорный ворон"
  0

22

Re: Електромобільний шлях України. Частина 2.

maksim75, зрозуміло, тобто думкив слух.
Можу поділитися враженням тих, хто в 2015р. впровадив сонячну енергетику на дахах своїх будинків.
Висновок маловтішний.

  0

23

Re: Електромобільний шлях України. Частина 2.

Георгич
Розкажуть,  будь-ласка.
Дуже цікаво.

  0

24

Re: Електромобільний шлях України. Частина 2.

Георгич написав:

maksim75, зрозуміло, тобто думкив слух.
Можу поділитися враженням тих, хто в 2015р. впровадив сонячну енергетику на дахах своїх будинків.
Висновок маловтішний.

факти в студію!!!

Renault Grand Scenic II - 2.0 МКПП - "Чорный ворон"
  0

25 Відредаговано alex.cver (2017-05-14 19:55:59)

Re: Електромобільний шлях України. Частина 2.

Игорь Петрович1 написав:

наОКККо лифы частенько заряжаются вижу.

Возле Каравана есть 2 точки и возле МЕТРО на левой стороне.
[merge_posts_bbcode]Добавлено: 2017-05-14 18:44:02[/merge_posts_bbcode]

Larsen написав:

тому заряджатись буде довго, годин 10.

у Лифа полная заряка 5 часов от обычной.

[merge_posts_bbcode]Добавлено: 2017-05-14 18:50:28[/merge_posts_bbcode]

Георгич написав:

Электрогольф-2017

Класс upp Но как же на недалеко они еще способны "катиться". рано еще очень рано для электро. Ну 200 км че то маловато для Фольца.

KIA Sportage 4WD,2.0 бенз,ручка,2013 upp
Sandero STEPWAY 1,5 dCi, синий, 2014 - продано
Плюсы/минусы реношного дизеля по опыту владения Stepway - https://www.logan.in.ua/forum/post738140.html#p738140
В игноре - только странные люди (3)
  0