51

Re: Електромобільний шлях України. Частина 2.

Георгич написав:

Но стоит 200 км-овый комплект 11500уе!!!

При том, что за 10 куе сейчас можно купить лиф... Который будет лучше таврии по всем параметрам (включая и электрокаровскую начинку)!  lol

ЗАЗ-1102 Таврия (1993) -> Opel Vectra A (1991) -> Logan-2 (2013) 1.2 ГБО
Ban-List: Инноватор, Георгич, Дядя Федор, karakuda78, sdj387jsd, sergiosem, Grey, Александр007 - Ban-List отключен до конца войны.
  0



52

Re: Електромобільний шлях України. Частина 2.

Aprox написав:

При том, что за 10 куе сейчас можно купить лиф... Который будет лучше таврии по всем параметрам (включая и электрокаровскую начинку)!

plus
А если в багажник Лифа кинуть дизель-генератор, то он превратится в дизельный гибрид, с неограниченным запасом хода!

  0

53

Re: Електромобільний шлях України. Частина 2.

Не забуваємо що така електро-таврія не має пічки і підсилювача гальма, не кажучи вже про те що 20кВт якось малувато, навіть для такого авто...

LogAn 2013 1.2 Authentique -> Toyota RAV4 2016 2.0 Live
  0

54 Відредаговано Bob3000 (2017-05-16 12:04:59)

Re: Електромобільний шлях України. Частина 2.

Во всяком случае IMHO направление достаточно реальное, цену сбросить не помешает конечно.
В селе не знаю, а в городе вполне неплохая подмога, чтоб не дыркаться ДВС.
Не знаю как в Таврии, а в MCV есть место.

2019 Стёпа 5МКПП 1.5 dci азурный Zen буддист               35 тк
2007 Logan MCV 7 мест 1.6 8v серокометный Laureate     113 тк
...Доборолась Україна до самого краю. Гірше ляха свої діти її розпинають...
(старший по бан-листу: Дядя Фёдор, рядовой состав: тоже есть, лень перечислять...)
  0

55 Відредаговано Larsen (2017-05-16 12:06:43)

Re: Електромобільний шлях України. Частина 2.

Bob3000 написав:

Во всяком случае IMHO направление достаточно реальное

Але ж не для Таврії! От якби такі комплекти були для Логана, і рази в 2 дешевше, ну і по ТТХ відповідно кращі, тоді можна було б подумати що хтось погодиться їздити на такому продукті за такі гроші. А кому потрібна гнила таврія за більш-ніж 10 кілобаксів, хай вона навіть 10 раз електрична??? Не вірю що таке цікаво комусь, крім особливих оригіналів.

LogAn 2013 1.2 Authentique -> Toyota RAV4 2016 2.0 Live
  0

56

Re: Електромобільний шлях України. Частина 2.

Larsen написав:

Не забуваємо що така електро-таврія не має пічки і підсилювача гальма, не кажучи вже про те що 20кВт якось малувато, навіть для такого авто...

Если я правильно понял - этот электропакет не вместо, а дополнительно.

2019 Стёпа 5МКПП 1.5 dci азурный Zen буддист               35 тк
2007 Logan MCV 7 мест 1.6 8v серокометный Laureate     113 тк
...Доборолась Україна до самого краю. Гірше ляха свої діти її розпинають...
(старший по бан-листу: Дядя Фёдор, рядовой состав: тоже есть, лень перечислять...)
  0

57 Відредаговано Larsen (2017-05-16 12:09:10)

Re: Електромобільний шлях України. Частина 2.

Bob3000 написав:

Если я правильно понял - этот электропакет не вместо, а дополнительно.

Не може бути! Якщо ті електроколеса поставити спереду, куди в них втикати полуосі? crazy Та і маса такого порожнього тавромобіля наблизиться до максимальної, так що невідомо чи запасу вистачить навіть на одного водія. wink

LogAn 2013 1.2 Authentique -> Toyota RAV4 2016 2.0 Live
  0

58

Re: Електромобільний шлях України. Частина 2.

Larsen написав:
Bob3000 написав:

Во всяком случае IMHO направление достаточно реальное

Але ж не для Таврії!...

Не для Таврии конечно, а взагали. И творческое переосмысление никто не запрещает.

2019 Стёпа 5МКПП 1.5 dci азурный Zen буддист               35 тк
2007 Logan MCV 7 мест 1.6 8v серокометный Laureate     113 тк
...Доборолась Україна до самого краю. Гірше ляха свої діти її розпинають...
(старший по бан-листу: Дядя Фёдор, рядовой состав: тоже есть, лень перечислять...)
  0

59 Відредаговано Larsen (2017-05-16 12:18:13)

Re: Електромобільний шлях України. Частина 2.

Bob3000 написав:

Не для Таврии конечно, а взагали. И творческое переосмысление никто не запрещает.

Так то згоден. Правда не знаю як воно буде в плані реєстрації такого пепелаца. Можуть бути певні проблеми. І ще, напевно, сенс є тільки в переробці старих авто, в яких вже штатний двигун відпрацював своє. Але з другої сторони, є старі Ліфи в асортименті, по доступних цінах. Не виключено що така переробка впринципі не може бути дешевшою, і наврядчи буде кращою. Хібашо якщо знайти нішу без конкуренції, наприклад переробляти великі авто, адже таких електромобілів по доступним цінам нема. А так то можна якісь Мерси 124 переробляти на електрику, якщо з ціною вгадати, можливо хтось купить.

LogAn 2013 1.2 Authentique -> Toyota RAV4 2016 2.0 Live
  0

60

Re: Електромобільний шлях України. Частина 2.

До кучи, китайский электромобиль обставил по скорости ДВС собратьев  crazy

2019 Стёпа 5МКПП 1.5 dci азурный Zen буддист               35 тк
2007 Logan MCV 7 мест 1.6 8v серокометный Laureate     113 тк
...Доборолась Україна до самого краю. Гірше ляха свої діти її розпинають...
(старший по бан-листу: Дядя Фёдор, рядовой состав: тоже есть, лень перечислять...)
  0

61

Re: Електромобільний шлях України. Частина 2.

Aprox написав:

А на другие авто оно не встанет?

У Тварии специфические колесные диски - с огромным ЦО. В него ставится электродвиг. Вроде так.

  0

62

Re: Електромобільний шлях України. Частина 2.

Larsen написав:

Не забуваємо що така електро-таврія не має пічки і підсилювача гальма

Усилителя и на обычных тавриях нет... Он только на "новах" появился! Ну ничего страшного - главное ездить с умом и помнить, что не на БМВ! )))

А печку можно оставить родную, если ставить электро- на заднюю ось, либо сделать автономку...

Но всё это не важно, ибо проще и дешевле купить лиф! ))
[merge_posts_bbcode]Добавлено: 2017-05-16 12:39:56[/merge_posts_bbcode]

Георгич написав:

У Тварии специфические колесные диски - с огромным ЦО. В него ставится электродвиг. Вроде так.

Я так понял, судя по картинкам, что там полностью заменяется крепление колеса (вроде даже вместе с подвеской), или там крепление именно под таврический бублик? )) Хотя картинки там и вовсе от ситроена...

ЗАЗ-1102 Таврия (1993) -> Opel Vectra A (1991) -> Logan-2 (2013) 1.2 ГБО
Ban-List: Инноватор, Георгич, Дядя Федор, karakuda78, sdj387jsd, sergiosem, Grey, Александр007 - Ban-List отключен до конца войны.
  0

63

Re: Електромобільний шлях України. Частина 2.

Aprox написав:

Усилителя и на обычных тавриях нет... Он только на "новах" появился!

Я вкурсі, але це означає даунгрейд для всіх власників Нови, Славути і т.д. При тому що навіть вони ще ті відра з болтами, а так будуть і того гірші... Таврію класичну коли перестали випускати? Вони зараз вже не просто шрот, а мегашрот. smile

Aprox написав:

Ну ничего страшного - главное ездить с умом и помнить, что не на БМВ! )))

Заплативши за це такі гроші? А навіщо тоді взагалі Таврію купувати якщо є такі гроші? За 10куо можна взяти і БМВ, причому навіть свіжіше за Таврію. tongue

Aprox написав:

А печку можно оставить родную, если ставить электро- на заднюю ось

Ти натякаєш залишити штатний двигун? А колеса в такої Таврії не розлізуться від перевантаження? Та і сенс тоді електрики в чому, якщо для пічки доведеться двигун крутити і палити немірянно бензину? Тут вже краще приколхозити пічку від Запорожця, або щось в такому роду. smile

Aprox написав:

Но всё это не важно, ибо проще и дешевле купить лиф! ))

Стопудов!  upp

LogAn 2013 1.2 Authentique -> Toyota RAV4 2016 2.0 Live
  0

64 Відредаговано Aprox (2017-05-16 14:23:38)

Re: Електромобільний шлях України. Частина 2.

Larsen написав:

Та і сенс тоді електрики в чому, якщо для пічки доведеться двигун крутити і палити немірянно бензину?

Ну, например, можно ездить на электротяге когда печка не нужна... )) Гибриды (не типа приуса, а действительно "двуталанты") - штука интересная, но всё убивает цена! )) Вот тойота чуток не дожала с гибридами... Сделали бы им побольше батарею и возможность заряда (пусть даже за счёт уменьшения объёма ДВС) - было бы ооочень интересно! То есть получить все прелести лифа, но чтоб можно было ехать на дальняк и не страшно, если где-то в поле кончился заряд!

ЗАЗ-1102 Таврия (1993) -> Opel Vectra A (1991) -> Logan-2 (2013) 1.2 ГБО
Ban-List: Инноватор, Георгич, Дядя Федор, karakuda78, sdj387jsd, sergiosem, Grey, Александр007 - Ban-List отключен до конца войны.
  0

65

Re: Електромобільний шлях України. Частина 2.

Aprox написав:

Вот тойота чуток не дожала с гибридами... Сделали бы им побольше батарею и возможность заряда (пусть даже за счёт уменьшения объёма ДВС) - было бы ооочень интересно!

Як це недожали? А Пріус тоді що? https://en.wikipedia.org/wiki/Plug-in_hybrid

Aprox написав:

То есть получить все прелести лифа, но чтоб можно было ехать на дальняк и не страшно

Ну якщо прям так як Ліф, тільки ще й з ДВЗ, тоді буде по-перше - коштувати як півтора Ліфа, по-друге буде важити під 2 тони, ну і в результаті розхід буде більший, і динаміка погана, і керованість, і малий корисний об'єм, бла, бла, бла... Ну ти поняв натяк. wink

LogAn 2013 1.2 Authentique -> Toyota RAV4 2016 2.0 Live
  0

66

Re: Електромобільний шлях України. Частина 2.

Aprox написав:

Я так понял, судя по картинкам, что там полностью заменяется крепление колеса (вроде даже вместе с подвеской), или там крепление именно под таврический бублик? )) Хотя картинки там и вовсе от ситроена...

Та фуфел там а не картинка. У Ситроена нарисован моторедуктор, а не мотор-колесо.

Как там брисобачили к таврийскому бублику - вникать влом.
Вот смотри как это делается для ЛЮБОГО автомобиля (для авта с нормальным колесным диском)
https://habrastorage.org/getpro/geektimes/post_images/7fe/425/257/7fe4252577ee1d62038c36818447e977.jpg

Конструкция мотор-колесаhttps://habrastorage.org/getpro/geektimes/post_images/433/0a2/de9/4330a2de9359cf7ac4c00332bccec2a4.jpg

  0

67

Re: Електромобільний шлях України. Частина 2.

Larsen написав:

Як це недожали? А Пріус тоді що?

Приус не заряжается от розетки и запас хода на чистой элекртике у него копеешный...

Larsen написав:

бла, бла, бла...

Ну было бы всё просто - уже давно бы все такое сделали... ))) Но я думаю, что можно просчитать некий сбалансированный вариант, пусть с каким-нибудь 0.6 турбо и лёгкой КПП... ))

ЗАЗ-1102 Таврия (1993) -> Opel Vectra A (1991) -> Logan-2 (2013) 1.2 ГБО
Ban-List: Инноватор, Георгич, Дядя Федор, karakuda78, sdj387jsd, sergiosem, Grey, Александр007 - Ban-List отключен до конца войны.
  0

68 Відредаговано Larsen (2017-05-16 15:07:44)

Re: Електромобільний шлях України. Частина 2.

Aprox написав:

Приус не заряжается от розетки

Вгадай хто на цій картинці заряджається? wink
http://d1r57ja1amoclf.cloudfront.net/wp-content/uploads/2015/02/Prius-Plug-in-14-plate-charging-2000px.jpg

Я ж посилання на plug-in hybrid вище привів. Почитай, Пріус не один такий.  upp

Aprox написав:

и запас хода на чистой элекртике у него копеешный...

Ну, сучасний Пріус, понад 30 км може їхати на батарейках. Для більше - в нього є ДВЗ.

Aprox написав:

Но я думаю, что можно просчитать некий сбалансированный вариант, пусть с каким-нибудь 0.6 турбо и лёгкой КПП...

Ну от, вже порахували, і наразі, найзбалансованіше що вийшло, це Пріус. І аналоги.

LogAn 2013 1.2 Authentique -> Toyota RAV4 2016 2.0 Live
  0

69

Re: Електромобільний шлях України. Частина 2.

Larsen написав:

Я ж посилання на plug-in hybrid вище привів.

Там язык майже незнакомый... ))

ЗАЗ-1102 Таврия (1993) -> Opel Vectra A (1991) -> Logan-2 (2013) 1.2 ГБО
Ban-List: Инноватор, Георгич, Дядя Федор, karakuda78, sdj387jsd, sergiosem, Grey, Александр007 - Ban-List отключен до конца войны.
  0

70

Re: Електромобільний шлях України. Частина 2.

Larsen написав:

Ну, сучасний Пріус, понад 30 км може їхати на батарейках...

Как раз хватит разгоняться со светофора и в тянучке двигаться  cool

2019 Стёпа 5МКПП 1.5 dci азурный Zen буддист               35 тк
2007 Logan MCV 7 мест 1.6 8v серокометный Laureate     113 тк
...Доборолась Україна до самого краю. Гірше ляха свої діти її розпинають...
(старший по бан-листу: Дядя Фёдор, рядовой состав: тоже есть, лень перечислять...)
  0