2,501

Re: Это интересно (разное) - 2

Дядя Федор написав:

Бо досвід експлуатації авто в Ойропі (ФРН), таких як ЛуАЗ говорить

В мене є інший досвід. А на ЛуАЗі тебе навіть не у всі міста ЄС впустять.

Дядя Федор написав:

Дивно виглядає,в такому випадку, Поршє на  бляхах, або Ренжровер... Такий собі...., "одноразовий" авто за кишенькові гроші....

Зовсім не дивно якщо поцікавишся скільки коштує нормальний ремонт корит такого типу, і ціну по якій їх беруть. Звісно за всіх розписуватись на можна, але більшість хто бере понтогони типу Х5 чи Кайєна на бляхах за 10куо, не здатні їх утримувати, для них це одноразовий крутий понт. Який закінчується як тільки авто починає вимагати серйозних вкладень грошей. Після чого його спихають куди вийде, бо ремонтувати не вигідно.

Дядя Федор написав:

Скажіть відверто -хочу продати своє авто дорожче, трохи доплатити і взяти нове...

Ну раз тобі хочеться перейти на особистості то скажу відверто - мене зараз ціни на вторичці взагалі не цікавлять. Минуле авто я віддав по трейдіну, нижче ринкової, тому що не було ні часу, ані бажання заморочуватись тим щоб "продати дорожче і доплатити меньше". І мене не хвилює за скільки віддам те що зараз, коли на це прийде час.
А от ти краще скажи відверто що дуже хочеться халяви, будь-якою ціною, і не важливо наскільки вона безпечна у всіх відношеннях, і для будь-кого. Правда?

Дядя Федор написав:

А так то все ні про що розмови!!

Ти, як бляховод, маєш упереджене ставлення до цього питання. Мені, як незацікавленій особі, зі сторони легше дивитись на це явище об'єктивно.



Игорь Петрович1 написав:

Кстати, почему такие большие цены на бу авто в Украине?

Ціни в ринковій економіці формуються співвідношенням попиту до пропозиції. Якщо порівнювати ціни в Україні і ЄС, то тут все доволі очевидно: через те що у нас низький рівень життя, попит на вживані авто значно вищий ніж в ЄС, адже нові авто собі можуть дозволити меньше людей. При цьому пропозиція вживаних авто в ЄС значно вища ніж у нас, адже там в результаті вищого рівня життя, люди більше купують нових авто, а значить більше авто поступає на ринок вживаних. В результаті у них висока пропозиція і низький попит, а у нас навпаки - високий попит і мала пропозиція. Тому і ціна в нас вища ніж у них.
[merge_posts_bbcode]Added: 2018-05-21 16:01:01[/merge_posts_bbcode]

Дядя Федор написав:

Но только бу авто из Ойропы станут легализовываться на приемлемых условиях в Украине

Так вже ж зробили минулого року льготне розмитнення, яке практично повністю анулювало побори, що були введені в захист інтересів Васадзе. Я так розмію, ці умови неприйнятні? А які прийнятні? Нуль, і ще й льготне звільнення від автоцивілки впридачу?

Дядя Федор написав:

Безопасность вырастет, экология поправится и Украина выиграет...

Ти думаєш авто, яке новим відповідало, наприклад, Євро 3, але з випіленим каталізатором і перекритим клапаном ЕГР сильно екологічніше будь-якого шкарабана що не відповідає ніяким нормам взагалі? А безпека у битка?

Дядя Федор написав:

Я бы пустил в Украину авто из Ойропы, с уплатой в бюджет 10% от стоимости  приобретения, если такой авт не старше 15 лет и пройдет ТО в Украине...

Там йшла мова про нове авто, а не 15-річний хлам. Хоча про 10% я згідний. Мене в бляхах хвилює тільки те, що вони не легальні, що знімає відповідальність з їх власників, і дає можливість їм влаштовувати повне свавілля. Якщо закони змінять на 10%, та хоч на 0%, але в результаті авто буде ставитись на облік так само як і всі інші - я всіма руками "за"! Адже мене в цій всій ситуації не влаштовує саме це, а не те скільки що повинно коштувати.

LogAn 2013 1.2 Authentique -> Toyota RAV4 2016 2.0 Live
  0



2,502 Відредаговано Larsen (2018-05-21 18:14:41)

Re: Это интересно (разное) - 2

Evgenий написав:

у нас тоже редкость, я в "метро" нашел.Раньше было в АТБ
Жду отзыв smile
БУД вроде ничего, но у него какой то  imho2  "конфетный" привкус. smile

Ну во, знайшов, це воно?

/upload/iblock/743/beer.jpg

Перше враження дуже навіть класне! upp Воно ще солодкіше за Бад, але мені це подобається. Смак насичений, чіткий. Короче буду брати ще, можливо стане моїм новим улюбленим. smile

ЗИ Здається в ньому медом чути. smile

LogAn 2013 1.2 Authentique -> Toyota RAV4 2016 2.0 Live
  0

2,503

Re: Это интересно (разное) - 2

Larsen написав:

Перше враження дуже навіть класне

Я на рыбалку, когда за рулём, беру такое. Наверное одно из лучших безалкогольных, которое я пробовал.

Renault  Logan 2013 1.2 бежевый пепельный HNK+ABS+туманки.
  0

2,504 Відредаговано Дядя Федор (2018-05-21 21:53:35)

Re: Это интересно (разное) - 2

Larsen написав:

В мене є інший досвід. А на ЛуАЗі тебе навіть не у всі міста ЄС впустять.

http://www.luaz-fan.de/Blog/RIMG5508.A.jpg
http://www.luaz-fan.de/Blog/Muellabfuhr.1-1.A.jpg
http://www.luaz-fan.de/Blog/Muellabfuhr.1-2.A.jpg
Ниже фото из Швейцарии...
http://www.luaz-fan.de/Blog/Muellabfuhr.1-13.A.jpg

http://www.luaz-fan.de/Blog/DSCI0072.A.jpg

http://www.luaz-fan.de/Blog/ZAZ09.Hausach.1-1.A.jpg

ЛуАЗ "отдыхает ... по хозяйству"


http://www.luaz-fan.de/Blog/kuehlschrank%20001.A.jpg

Ниже по ссілочке можно реально узнать как "на ЛуАЗі тебе навіть не у всі міста ЄС впустять..." А коли інтересно, то і  попитати у власника ЛуАЗ-у як його "не пускають у міста ЄС"
http://luazzz.ru/showthread.php?t=4345&page=2

http://www.luaz-fan.de/Blog/R0023943.A.jpg

http://www.luaz-fan.de/Blog/R0024330.A.jpg
[merge_posts_bbcode]Добавлено: 2018-05-21 21:06:20[/merge_posts_bbcode]

Larsen написав:

А от ти краще скажи відверто що дуже хочеться халяви, будь-якою ціною, і не важливо наскільки вона безпечна у всіх відношеннях, і для будь-кого. Правда?

Не така вже й " халява"... Але особистий досвід експлуатації говорить за те, що "євробляхи" в відмінному технічному стані, в основному, забеспечені страховкою, та експлуатуються людьми відповідальними (в основному), сміливими, розумними і стабільними... Хоча буває виключення, але то не більше 5-6 відсотків... На "укр номерах" ідіотів більше катається... в рази...

[merge_posts_bbcode]Добавлено: 2018-05-21 21:08:08[/merge_posts_bbcode]

Larsen написав:

Ти думаєш авто, яке новим відповідало, наприклад, Євро 3, але з випіленим каталізатором і перекритим клапаном ЕГР сильно екологічніше

А зчого це авто, що пройшло техогляд у Ойропі буде мати такі недоліки?

Российско-фашистская "Империя зла" - стойло для безмозглого козла!
http://www.youtube.com/watch?v=m4qPH0LDxeg
http://www.youtube.com/watch?v=hdyZMVuVGss
http://www.youtube.com/watch?v=QYRIwfvsyww
  0
Спасибо сказали: VH1

2,505 Відредаговано Larsen (2018-05-22 00:08:50)

Re: Это интересно (разное) - 2

Дядя Федор написав:

Ниже по ссілочке можно реально узнать как "на ЛуАЗі тебе навіть не у всі міста ЄС впустять..." А коли інтересно, то і  попитати у власника ЛуАЗ-у як його "не пускають у міста ЄС"

Так він навколо одного села весь час катається. facepalm А питати мені є у кого і без інтернету.

Дядя Федор написав:

Але особистий досвід експлуатації говорить за те, що "євробляхи" в відмінному технічному стані, в основному, забеспечені страховкою, та експлуатуються людьми відповідальними (в основному), сміливими, розумними і стабільними... Хоча буває виключення, але то не більше 5-6 відсотків...

Все вірно, крім відсотків. Раніше приводилась статистика що приблизно 75% євроблях катаються без автоцивілки. Так що "відповідальних і стабільних" бляховодів лише чверть, всі решта - небезпечні шахраї.

Дядя Федор написав:

На "укр номерах" ідіотів більше катається... в рази...

Яка різниця скільки ідіотів на офіційній реєстрації, якщо ми говоримо про ідіотів на бляхах? Бляхи дають можливість уникати відповідальності за ДТП, бляхи дають можливість не цінувати своє авто, бляхи дають можливість отримати авто, яке реально не шкода. Врешті решт, більшість шахраїв-халявщиків, при можливості взяти бляху, візьмуть її, а не авто на "укр номерах", а значить серед бляховодів їх буде більше. А це, крім всього іншого, ті люди які не тільки авто, а і права здобувають на халяву. Скільки таких серед блях а скільки серед легалів? Виходячи зі статистики по страховкам, серед бляховодів їх три чверті, і це точно, адже людина яка не оформляє автоцивілку і є тим самим ідіотом якому нас.рати на все. А як визначити скільки ідіотів серед легалів?

Дядя Федор написав:

А зчого це авто, що пройшло техогляд у Ойропі буде мати такі недоліки?

В момент проходження техогляду? Чи через місяць, коли щасливий український бляховод повирізає з нього всю екологію, яка одна за другою вийде з ладу до цього часу?

LogAn 2013 1.2 Authentique -> Toyota RAV4 2016 2.0 Live
  0

2,506

Re: Это интересно (разное) - 2

Larsen,  А баба Яга против facepalm  Цікаво,який процент українських авто пройшло техогляд у тій же Литві. Я думаю,процентів 10 smoke

Водительское  удостоверение категории А выдано 29.12.1979,категория В открыта 06.02.1988  Pannoniа 250,Jawa 350 12 V ,ВАЗ 21011 ,Dacia logan 1.4 , BYD F3 1.6 , Skoda Octavia 1.8 turbo 4×4 ,Skoda Fabia,Chevrolet lacetti 1.6 , Renault clio 1.4 , Dacia logan 1.6 ,Dacia sandero 1.4 ,Dacia mcv 1.6 ,Daewoo Matiz 0.8, Sym x pro 125
  0

2,507 Відредаговано Larsen (2018-05-22 07:11:51)

Re: Это интересно (разное) - 2

Игорь Петрович1 написав:

А баба Яга против

За бабу ягу не знаю, але те що бляховодам тяжко бути об'єктивними в обговоренні цього питання - факт, адже вони зацікавлена сторона.

Игорь Петрович1 написав:

Цікаво,який процент українських авто пройшло техогляд у тій же Литві

Це мало б значення, якби за кожну ввезену бляху, вивозили або здавали в металобрухт якусь українську розвалюху. Але це не так. А "зроблені" під продаж евробитки і шрот, приходять до свого натурального стану невдовзі після проходження цього останнього техогляду, поповнюючи собою ряди наших розвалюх.
Ні, звісно є і нормальні авто, і нормальні власники серед бляховодів. Це десь приблизно ті 25% що пригнавши машину, оформили в нас автоцивілку. От вони, скоріш за все, серйозно ставляться і до свого авто, і до його технічного стану, і до того як вони їздять. До таких в мене особливих претензій нема, навпаки я радий за тих, кому ця схема дала можливість отримати більш-меньш нормальний ТЗ, чого вони не могли б собі дозволити без неї. Але те що ця схема відкрила двері величезній кількості свавільників - погано. Причому погано для нас всіх, хоча й не всі це розуміють.

LogAn 2013 1.2 Authentique -> Toyota RAV4 2016 2.0 Live
  0

2,508

Re: Это интересно (разное) - 2

Larsen написав:

е десь приблизно ті 25% що пригнавши машину, оформили в нас автоцивілку. От вони, скоріш за все, серйозно ставляться і до свого авто, і до його технічного стану, і до того як вони їздять.

Ой шота сильно оптимистично... Не пахнет там 25%! В 2,5% я бы еще поверил...  lol

Игорь Петрович1 написав:

Цікаво,який процент українських авто пройшло техогляд у тій же Литві. Я думаю,процентів 10

Несовершенство и коррупция в ситуации с авто на украинской регистрации никак не относится к беззаконию с бляхами... Что за логика такая "Он нарушает закон - значит и мне можно!" Стадный инстинкт не поддаётся воспитанию или что?

ЗАЗ-1102 Таврия (1993) -> Opel Vectra A (1991) -> Logan-2 (2013) 1.2 ГБО
Ban-List: Инноватор, Георгич, Дядя Федор, karakuda78, sdj387jsd, sergiosem, Grey, Александр007 - Ban-List отключен до конца войны.
  0

2,509

Re: Это интересно (разное) - 2

Larsen написав:

Ні, звісно є і нормальні авто, і нормальні власники серед бляховодів. Це десь приблизно ті 25% що пригнавши машину, оформили в нас автоцивілку. От вони, скоріш за все, серйозно ставляться і до свого авто, і до його технічного стану, і до того як вони їздять. До таких в мене особливих претензій нема, навпаки я радий за тих, кому ця схема дала можливість отримати більш-меньш нормальний ТЗ, чого вони не могли б собі дозволити без неї.

Это когда покупают "народное" авто: Шкоду, Опель, Логан и всякие Рено и Ситро, а когда Х5, Q7 или Мерсы S класса, так это совсем не по бедности.

  0

2,510

Re: Это интересно (разное) - 2

Aprox написав:

Не пахнет там 25%! В 2,5% я бы еще поверил...

Може й так. Головне що їх не більше ніж 25%.

svserj написав:

а когда Х5, Q7 или Мерсы S класса, так это совсем не по бедности.

Ага. Цікаво звучить аргумент що брати авто на бляхах доводиться бо не вистачає грошей з нашими високими цінами, по відношенню до тих бляховодів які беруть бляху по ціні нового Логана... facepalm

LogAn 2013 1.2 Authentique -> Toyota RAV4 2016 2.0 Live
  0

2,511

Re: Это интересно (разное) - 2

svserj написав:

когда Х5, Q7 или Мерсы S класса, так это совсем не по бедности.

А с какого перепугу? Зачем небедным людям лишний геморрой? smile

Уже есть RENAULT Logan Ambiance 1.4 + ГУ + кондиционер   Бортовик
  0

2,512

Re: Это интересно (разное) - 2

Larsen написав:

Ага. Цікаво звучить аргумент що брати авто на бляхах доводиться бо не вистачає грошей з нашими високими цінами

Особенно, если учесть, что пригон бляхи стоит 1-1,5к евро плюс сам автомобиль тоже хоть чего-то стоит, а за эти деньги можно купить автомобиль на украинской регистрации и это будет даже не таврия и не копейка...

ЗАЗ-1102 Таврия (1993) -> Opel Vectra A (1991) -> Logan-2 (2013) 1.2 ГБО
Ban-List: Инноватор, Георгич, Дядя Федор, karakuda78, sdj387jsd, sergiosem, Grey, Александр007 - Ban-List отключен до конца войны.
  0

2,513

Re: Это интересно (разное) - 2

Страна давно требует перезагрузки. Но с нынешним поколением - не возможно. Почти все "бляховоды" - нарушители закона. Не нравится закон - меняйте власть, но не становитесь преступниками! Дисциплины нет вообще в обществе. В Китай бы их всех, или в африку! Пущай покатаются на бляхах! В любом африканском племени дисциплины больше, чем в Украине...  А для граждан Украины ( большинства) название " народ" слишком далеко от истины и и не скоро таковым станет.

SANDERO NEW 1.2,  2013, Белый лёд...
Принцип национального единства : НЕ ВЫ ВЫБИРАЛИ, НА КАКОМ ЯЗЫКЕ ГОВОРИТЬ, КОГДА ПОЯВИЛИСЬ НА БЕЛЫЙ СВЕТ, -  НЕ ВАМ  ВИРIШУВАТИ, ЯКОЮ МОВОЮ РОЗМОВЛЯТИ IНШИМ!
  1

2,514

Re: Это интересно (разное) - 2

Aprox, 600 евро обычно берут,если что я на укр.номерах wink

Водительское  удостоверение категории А выдано 29.12.1979,категория В открыта 06.02.1988  Pannoniа 250,Jawa 350 12 V ,ВАЗ 21011 ,Dacia logan 1.4 , BYD F3 1.6 , Skoda Octavia 1.8 turbo 4×4 ,Skoda Fabia,Chevrolet lacetti 1.6 , Renault clio 1.4 , Dacia logan 1.6 ,Dacia sandero 1.4 ,Dacia mcv 1.6 ,Daewoo Matiz 0.8, Sym x pro 125
  0

2,515

Re: Это интересно (разное) - 2

https://biz.nv.ua/economics/prezident-o … 71245.html

Логан 1.4, ГУР, кондиционер, ГБО Alpha
  0

2,516

Re: Это интересно (разное) - 2

И что это даёт? Всё равно для растаможки нужен этот сертификат...

ЗАЗ-1102 Таврия (1993) -> Opel Vectra A (1991) -> Logan-2 (2013) 1.2 ГБО
Ban-List: Инноватор, Георгич, Дядя Федор, karakuda78, sdj387jsd, sergiosem, Grey, Александр007 - Ban-List отключен до конца войны.
  0

2,517

Re: Это интересно (разное) - 2

Aprox, "Во время пропуска на таможенную территорию Украины транспортных средств сертификат подтверждения соответствия экологическим стандартам не будет требоваться"
Ни это ли  возможность легализироваться евробляхам?

Логан 1.4, ГУР, кондиционер, ГБО Alpha
  0

2,518

Re: Это интересно (разное) - 2

karakuda78 написав:

Ни это ли  возможность легализироваться евробляхам?

Что подразумевается под "легализоваться"? Если встать на украинский учёт - то нет... Как еще можно "легализовать"?

ЗАЗ-1102 Таврия (1993) -> Opel Vectra A (1991) -> Logan-2 (2013) 1.2 ГБО
Ban-List: Инноватор, Георгич, Дядя Федор, karakuda78, sdj387jsd, sergiosem, Grey, Александр007 - Ban-List отключен до конца войны.
  0

2,519

Re: Это интересно (разное) - 2

я т ак понимаю что бы легализоваться нуно стать на учёт в гаи а для этого предоставить какойто необходимый пакет документов требуемый на время постановки ( эти  требования постийно меняються ) если есть таки бумаги то уперьод и всё получиться .

  0

2,520

Re: Это интересно (разное) - 2

Aprox написав:

Логан в кредит там стоит примерно 70-100 евро месяц... Перечитать через среднюю з/п, это как у нас бы он стоил гривен 500 наверно, если не меньше... Сильная проблема купить авто при таком раскладе? Три раза покушать в кафешке = месячный взнос за кредит на авто...

Зато забываем что от 30% до 60% платят за съем хаты(либо по кредиту) + за все там платить нужно. А сколько стоит парковки + страховки и тд тп.  Европейцы очеь даже экономят. Миф - про то что там и жук и жаба имеет авто. В Дании например совсем не так и не только в ней. При сильно развитом общественном транспорте многие в Европе не видят смысл содержать авто (налоги там не хилые), но зато имеют по 3 вела дома. Да конечно у немцев каких то навреное по машине на члена семьи, но Европа это не только Германия и она разношерстная сильно. Чем беднее страна - тем больше люди "повернуты" на "обязательно иметь хоть какую то оповозку". Где то так.

KIA Sportage 4WD,2.0 бенз,ручка,2013 upp
Sandero STEPWAY 1,5 dCi, синий, 2014 - продано
Плюсы/минусы реношного дизеля по опыту владения Stepway - https://www.logan.in.ua/forum/post738140.html#p738140
В игноре - только странные люди (3)
  0

2,521

Re: Это интересно (разное) - 2

Aprox написав:

Если встать на украинский учёт - то нет...

Не пойму почему "нет" Делают перезаезд, и пожалуйста, в МРЭО. По моему евробляхи не оформляли  из-за несоответствия евро-5. Или есть ещё какие подводные камни?

Логан 1.4, ГУР, кондиционер, ГБО Alpha
  0

2,522 Відредаговано Evgenий (2018-05-22 13:01:50)

Re: Это интересно (разное) - 2

karakuda78 написав:

Или есть ещё какие подводные камни?

Какие камни? Раньше сертификат нужно было предъявлять два раза , а теперь один раз.

сертификат нужно будет предоставить только при таможенном оформлении для свободного обращения на внутренней таможне.

Уже есть RENAULT Logan Ambiance 1.4 + ГУ + кондиционер   Бортовик
  0

2,523

Re: Это интересно (разное) - 2

alex.cver написав:

у немцев каких то навреное по машине на члена семьи

Та і у німців не у всіх так. Це більше американський стиль життя, коли кожний повнолітній має своє авто, як тільки зможе собі його дозволити. В Європі це явище не настільки розповсюджене. Особливо серед жителів великих міст, яким просто фізично простіше жити без авто. Через це величезна популярність маленьких машинок, навіть таких як Смарти. У нас тяжко собі уявити щоб хтось взяв Смарта як едине сімейне авто. А в Європі таке буває, причому у людей рівень життя яких, по нашим поняттям, дозволяє взяти і утримувати декілька машин С, чи навіть Д класу.
Як ти правильно кажеш, при наявності зручного, доступного суспільного транспорту, таксі і прокату авто, питання своїх колес сприймається по іншому. Якщо так подумати, найнеобхідніше мати свій транспорт якраз таки в найдикіших частинах світу - в джунглях, в пустелях, в віддалених від цивілізації поселеннях. Найменьше сенсу його мати в центрі густонаселеного мегаполісу з розвинутою інфраструктурою. Ми десь по середині, але чим ближче до "джунглів", тим більша потреба у власному авто. Та і по собі скажу - коли жив в квартирі, не відчував особливої потреби в своїх колесах. Це для мене було скоріше примхою ніж потребою. Інша річ коли живеш в українському передмісті, тут без свого транспорту неможна. Але як подивлюсь як подвір'я дев'ятиповерхівок переповнені, переважно старезними, євробляхами, складається враження що для більшості наших міських жителів таки тяжко ногами до маршрутки 50 метрів пройтися... Ну але це вже інше питання - гарно жити не заборониш.  lol1

LogAn 2013 1.2 Authentique -> Toyota RAV4 2016 2.0 Live
  0
Спасибо сказали: alex.cver1

2,524

Re: Это интересно (разное) - 2

Larsen написав:

Якщо так подумати, найнеобхідніше мати свій транспорт якраз таки в найдикіших частинах світу - в джунглях, в пустелях, в віддалених від цивілізації поселеннях

последнее как раз мой случай

  0

2,525

Re: Это интересно (разное) - 2

Але якщо люди  хочуть пересуватись з комфортом,а не чути сморід немитих тіл работяг у маршрутках). А от у передмісті їздити чогось вже не комфорт у маршрутках.

Водительское  удостоверение категории А выдано 29.12.1979,категория В открыта 06.02.1988  Pannoniа 250,Jawa 350 12 V ,ВАЗ 21011 ,Dacia logan 1.4 , BYD F3 1.6 , Skoda Octavia 1.8 turbo 4×4 ,Skoda Fabia,Chevrolet lacetti 1.6 , Renault clio 1.4 , Dacia logan 1.6 ,Dacia sandero 1.4 ,Dacia mcv 1.6 ,Daewoo Matiz 0.8, Sym x pro 125
  0