Re: Это интересно (разное) - 2
Бо досвід експлуатації авто в Ойропі (ФРН), таких як ЛуАЗ говорить
В мене є інший досвід. А на ЛуАЗі тебе навіть не у всі міста ЄС впустять.
Дивно виглядає,в такому випадку, Поршє на бляхах, або Ренжровер... Такий собі...., "одноразовий" авто за кишенькові гроші....
Зовсім не дивно якщо поцікавишся скільки коштує нормальний ремонт корит такого типу, і ціну по якій їх беруть. Звісно за всіх розписуватись на можна, але більшість хто бере понтогони типу Х5 чи Кайєна на бляхах за 10куо, не здатні їх утримувати, для них це одноразовий крутий понт. Який закінчується як тільки авто починає вимагати серйозних вкладень грошей. Після чого його спихають куди вийде, бо ремонтувати не вигідно.
Скажіть відверто -хочу продати своє авто дорожче, трохи доплатити і взяти нове...
Ну раз тобі хочеться перейти на особистості то скажу відверто - мене зараз ціни на вторичці взагалі не цікавлять. Минуле авто я віддав по трейдіну, нижче ринкової, тому що не було ні часу, ані бажання заморочуватись тим щоб "продати дорожче і доплатити меньше". І мене не хвилює за скільки віддам те що зараз, коли на це прийде час.
А от ти краще скажи відверто що дуже хочеться халяви, будь-якою ціною, і не важливо наскільки вона безпечна у всіх відношеннях, і для будь-кого. Правда?
А так то все ні про що розмови!!
Ти, як бляховод, маєш упереджене ставлення до цього питання. Мені, як незацікавленій особі, зі сторони легше дивитись на це явище об'єктивно.
Кстати, почему такие большие цены на бу авто в Украине?
Ціни в ринковій економіці формуються співвідношенням попиту до пропозиції. Якщо порівнювати ціни в Україні і ЄС, то тут все доволі очевидно: через те що у нас низький рівень життя, попит на вживані авто значно вищий ніж в ЄС, адже нові авто собі можуть дозволити меньше людей. При цьому пропозиція вживаних авто в ЄС значно вища ніж у нас, адже там в результаті вищого рівня життя, люди більше купують нових авто, а значить більше авто поступає на ринок вживаних. В результаті у них висока пропозиція і низький попит, а у нас навпаки - високий попит і мала пропозиція. Тому і ціна в нас вища ніж у них.
[merge_posts_bbcode]Added: 2018-05-21 16:01:01[/merge_posts_bbcode]
Но только бу авто из Ойропы станут легализовываться на приемлемых условиях в Украине
Так вже ж зробили минулого року льготне розмитнення, яке практично повністю анулювало побори, що були введені в захист інтересів Васадзе. Я так розмію, ці умови неприйнятні? А які прийнятні? Нуль, і ще й льготне звільнення від автоцивілки впридачу?
Безопасность вырастет, экология поправится и Украина выиграет...
Ти думаєш авто, яке новим відповідало, наприклад, Євро 3, але з випіленим каталізатором і перекритим клапаном ЕГР сильно екологічніше будь-якого шкарабана що не відповідає ніяким нормам взагалі? А безпека у битка?
Я бы пустил в Украину авто из Ойропы, с уплатой в бюджет 10% от стоимости приобретения, если такой авт не старше 15 лет и пройдет ТО в Украине...
Там йшла мова про нове авто, а не 15-річний хлам. Хоча про 10% я згідний. Мене в бляхах хвилює тільки те, що вони не легальні, що знімає відповідальність з їх власників, і дає можливість їм влаштовувати повне свавілля. Якщо закони змінять на 10%, та хоч на 0%, але в результаті авто буде ставитись на облік так само як і всі інші - я всіма руками "за"! Адже мене в цій всій ситуації не влаштовує саме це, а не те скільки що повинно коштувати.