1,051 Відредаговано Дядя Федор (2017-01-26 14:29:47)

Re: Україна ввелла спецмито на імпорт нових автомобілів

Larsen написав:

Тобі ж пояснили:

Ні, тільки болтовня а не пояснення.... Я стверджую, що ККД у ДВС, а точніше у ДПС не змінився за останній час, з моменту введення Евро 3 і до Евро 5-6... За дуже великим винятком... Та й то не суттево... І становить ККД ДПС не більше 20-30%, як і 10 років тому...  А як що так, то і викиди в атмосферу в масовому вимирі не змінились!

А ось Ви, шановні захистники обмежень на тимчасове ввезення автівок, ЛУКАВИТЕ!!!! Вас не екологія турбує, а той факт, що Ваша машинка втратить 1,5-3 тисячи долярів..., коли буде запроваджений механізм тимчасового ввезення авто....
[merge_posts_bbcode]Добавлено: 2017-01-26 13:29:34[/merge_posts_bbcode]

Grafik87 написав:

Ну это пздц... Если не в теме то не позортесь...

А расшифруй! Вот чисто "по теме"!!! Хотя тебе то не дано... Потому как не знаешь "темы"....
[merge_posts_bbcode]Добавлено: 2017-01-26 13:31:58[/merge_posts_bbcode]

lukis написав:

Еще такое мнение: Украинского автопрома нет. Нам за сумасшедшие деньги продают обычный китайский хлам – координатор "Авто Евро Сила"

А вот с этим абсолютно согласен!!!!!!!!!! По сему "защищать" какого то мифического Отечественного производителя легковых авто нет смысла, ввиду полного отсутствия такового!

Российско-фашистская "Империя зла" - стойло для безмозглого козла!
http://www.youtube.com/watch?v=m4qPH0LDxeg
http://www.youtube.com/watch?v=hdyZMVuVGss
http://www.youtube.com/watch?v=QYRIwfvsyww
  0
Спасибо сказали: Schranznbasser1



1,052

Re: Україна ввелла спецмито на імпорт нових автомобілів

Дядя Федор написав:

Вас не екологія турбує, а той факт, що Ваша машинка втратить 1,5-3 тисячи долярів...

И эгоистическая боязнь того, что автомобилей станет больше и будет сложнее доехать до работы... ))

ЗАЗ-1102 Таврия (1993) -> Opel Vectra A (1991) -> Logan-2 (2013) 1.2 ГБО
Ban-List: Инноватор, Георгич, Дядя Федор, karakuda78, sdj387jsd, sergiosem, Grey, Александр007 - Ban-List отключен до конца войны.
  0
Спасибо сказали: Дядя Федор, Schranznbasser2

1,053

Re: Україна ввелла спецмито на імпорт нових автомобілів

Aprox написав:

И эгоистическая боязнь того, что автомобилей станет больше

Не думаю, что сильно больше авто станет на дороге... Может в час пик несколько подрастет плотность потока, но не критично... А вот Жигулей-Москвичей-Запорожцев-Волг станет таки много меньше в потоке... А это таки и безопасней и, ... экологичней  и, ... гуманней....

Так, что поддерживаю протестующих!!! Даешь доступный временный ввоз!!!!!

Российско-фашистская "Империя зла" - стойло для безмозглого козла!
http://www.youtube.com/watch?v=m4qPH0LDxeg
http://www.youtube.com/watch?v=hdyZMVuVGss
http://www.youtube.com/watch?v=QYRIwfvsyww
  0

1,054

Re: Україна ввелла спецмито на імпорт нових автомобілів

Дядя Федор написав:

Даешь доступный временный ввоз!!!!!

Хотя бы на несколько лет, просто чтоб запустить свежих (относительно) машин в страну... Правда потом перекрыть такую шару уже не получится... )))

ЗАЗ-1102 Таврия (1993) -> Opel Vectra A (1991) -> Logan-2 (2013) 1.2 ГБО
Ban-List: Инноватор, Георгич, Дядя Федор, karakuda78, sdj387jsd, sergiosem, Grey, Александр007 - Ban-List отключен до конца войны.
  0

1,055 Відредаговано Александр007 (2017-01-26 15:46:09)

Re: Україна ввелла спецмито на імпорт нових автомобілів

Надо ввести закон по программе утилизации.
Авто жигули и ланосы взамен без пошлин и разтаможки на европейское до 10лет.
Тогда развалюх станет меньше.

Киев
Шкода Рапид 1.6, .110л.с ....+  Дастер 1.5,  110л.с
Бортовой тут: https://www.logan.in.ua/forum/topic1840 … 110ls.html
  0
Спасибо сказали: Larsen1

1,056

Re: Україна ввелла спецмито на імпорт нових автомобілів

Ой цены на жигули/москвичи подпрыгнут! ))) Сразу копейки тысячи по три станут! )))

ЗАЗ-1102 Таврия (1993) -> Opel Vectra A (1991) -> Logan-2 (2013) 1.2 ГБО
Ban-List: Инноватор, Георгич, Дядя Федор, karakuda78, sdj387jsd, sergiosem, Grey, Александр007 - Ban-List отключен до конца войны.
  0

1,057

Re: Україна ввелла спецмито на імпорт нових автомобілів

Дядя Федор написав:

а точніше у ДПС

Що таке "ДПС"? Дорожно Патрульна Служба?  crazy

Дядя Федор написав:

Я стверджую, що ККД

Та можеш собі хоч стверджувати що земля плоска, а ККД гібридів з ДВЗ на циклі Аткінсона по любому вище ніж ККД будь-чого на циклі Отто що їздило 20 років тому.

Дядя Федор написав:

не змінився за останній час, з моменту введення Евро 3 і до Евро 5-6...

Евро Х - норма екологічності а не економічності, і до ККД прямого вдношення не має. Ці норми обмежують викиди шкідливих речовин, а не економічність авто.

Дядя Федор написав:

І становить ККД ДПС

Ну я не знаю який Коефіцієнт Корисної Дії Дорожно Патрульної Служби... Думаю він прямує до нуля, виходячи з того що робиться на дорогах.  wink
Але яке ДПС має відношення до екології? Мало ловлять порушників з випіляними каталізаторами?  dntknw

Дядя Федор написав:

А як що так, то і викиди в атмосферу в масовому вимирі не змінились!

В масовому вимірі вони звісно збільшились, адже збільшилась кількість авто. Однак мова йде про хімічний склад цих викидів, про вміст шкідливих речовин в них.

Дядя Федор написав:

Вас не екологія турбує, а той факт, що Ваша машинка втратить 1,5-3 тисячи долярів...

Ну звісно! Напевно саме тому що мене хвилюють такі речі, я Логана віддав по трейд-іну, можливо й на тищу дешевше ніж якби сам продавав. Не суди по собі, друже. empathy
Я вже сказав, і досить ясно чому я проти: я проти незареєстрованих авто на наших дорогах. Все. Це єдина причина. А про екологію мова зайшла в контексті обмежень по Євро5 при постановці на облік. Так, я підтримую цю вимогу, адже це корисно для всіх нас, навіть для тих хто цього в упор не хоче розуміти. wink

Дядя Федор написав:

А расшифруй! Вот чисто "по теме"!!!

Розшифровую: хімічний склад вихлопних газів буває дуже різний, а ти не в темі, бо цього не знаєш. tongue

Дядя Федор написав:

А вот с этим абсолютно согласен!!!!!!!!!! По сему "защищать" какого то мифического Отечественного производителя легковых авто нет смысла, ввиду полного отсутствия такового!

Все вірно! Але захищають його митами, які треба відмінити, і які, впринципі, для індивідуального покупця, вже пів-року як відмінені! А тут мова зовсім про інше, а саме про, фактично, відміну реєстрації авто. Наступним кроком, можна взагалі відмінити реєстрацію авто в Україні, і нехай всі їздять на тих номерах, з якої країни пригнали, або імпортували авто.
Це дуже "позитивно" відіб'ється на дорожній обстановці, безпеці руху, технічному стані цих авто, ну і, вже згаданій екології...

Aprox написав:

И эгоистическая боязнь того, что автомобилей станет больше и будет сложнее доехать до работы... ))

Ну, це більше тебе повинно хвилювати, нам тут в Луцьку до ваших корків як до Києва рачки.  empathy

Дядя Федор написав:

А вот Жигулей-Москвичей-Запорожцев-Волг станет таки много меньше в потоке...

В абсолютному значенні, їх кількість не сильно зміниться. Просто тому, що мало хто буде своє старе корито викидати, будуть продавати хоч за якусь копійку. Далі на них будуть їздити інші люди.

Aprox написав:

просто чтоб запустить свежих (относительно) машин в страну

Відносно свіжі, це ті які і зараз можна розмитнити майже за безплатно. А 20-ти річний шрот, перепрошую, це не "свіжі" машини. В нас таких і так повно.

Александр007 написав:

Надо ввести закон по программе утилизации.
Авто жигули и ланосы взамен без пошлин и разтаможки на европейское до 10лет.

А от це хороша ідея! Підтримую.  upp

LogAn 2013 1.2 Authentique -> Toyota RAV4 2016 2.0 Live
  0
Спасибо сказали: alex.cver1

1,058

Re: Україна ввелла спецмито на імпорт нових автомобілів

Larsen написав:

А 20-ти річний шрот, перепрошую, це не "свіжі" машини. В нас таких і так повно.

25..40-летние совковые сменить на 10-15 летние немецкие... Так понятнее? ))

ЗАЗ-1102 Таврия (1993) -> Opel Vectra A (1991) -> Logan-2 (2013) 1.2 ГБО
Ban-List: Инноватор, Георгич, Дядя Федор, karakuda78, sdj387jsd, sergiosem, Grey, Александр007 - Ban-List отключен до конца войны.
  0

1,059

Re: Україна ввелла спецмито на імпорт нових автомобілів

Aprox написав:

25..40-летние совковые сменить на 10-15 летние немецкие... Так понятнее? ))

Цього якраз таки не буде. Подивись на чому самі ті протестувальники були. По твоєму третій гольф це 10 років? Ні. Там більшість саме за 20-річні бореться бо вони взагалі дешеві шо сміття в Європі. В кого є гроші на 10- річне, можуть і в Євро 5 вкластися. Або взагалі взяти щось в нас.
Ну і не про яку заміну мова не йде. Мало хто свої старі корита від такого щастя здадуть в металобрухт. Більшість продасть і на них буде і далі хтось пихтіти.

LogAn 2013 1.2 Authentique -> Toyota RAV4 2016 2.0 Live
  0

1,060

Re: Україна ввелла спецмито на імпорт нових автомобілів

Aprox написав:

просто чтоб запустить свежих (относительно) машин в страну

Відносно свіжі, це ті які і зараз можна розмитнити майже за безплатно. А 20-ти річний шрот, перепрошую, це не "свіжі" машини. В нас таких і так повно.


от 1500 баксов за 6 летнюю машину-малолитражку, и около 2500 за С класс-это почти бесплатно? ну огонь вообще... да 2500 даже при з.п. в 500 нужно год откладывать, если экономить... где ж тут бесплатно то???

  0

1,061 Відредаговано Larsen (2017-01-26 18:30:18)

Re: Україна ввелла спецмито на імпорт нових автомобілів

Schranznbasser написав:

от 1500 баксов за 6 летнюю машину-малолитражку, и около 2500 за С класс-это почти бесплатно?

Розпиши точніше що це за числа. Мито за півторалітрові двигуни вроді було пару сотень.

Schranznbasser написав:

ну огонь вообще... да 2500 даже при з.п. в 500 нужно год откладывать, если экономить... где ж тут бесплатно то???

Льготне мито десь в 10 разів меньше повного. Тому і кажу "майже безплатно". І якби ці активісти протестували за його повне скасування а також за спрощення постановки авто на облік (наприклад відміна збору до ПФ), то я б їх повністю підтримував.

LogAn 2013 1.2 Authentique -> Toyota RAV4 2016 2.0 Live
  0

1,062 Відредаговано alex.cver (2017-01-26 20:58:48)

Re: Україна ввелла спецмито на імпорт нових автомобілів

Larsen написав:

Я вже сказав, і досить ясно чому я проти: я проти незареєстрованих авто на наших дорогах. Все. Це єдина причина. А про екологію мова зайшла в контексті обмежень по Євро5 при постановці на облік. Так, я підтримую цю вимогу, адже це корисно для всіх нас, навіть для тих хто цього в упор не хоче розуміти.

Чесно, с Larsen очень трудно спорить. Причина - все обычно на его фоне выглядят полными.. ну вы поняли сори еси шо. Ибо против эрудиции и железнобетонных фактов не попрешь. Его доводы всегда основаны на фактах или четких обоснованиях,  так что я бы бросил эту затею с ним спорить:) Только себя опускать все ниже smile.  Причем, если он в какой то области не силен или не подготовлен  - она так и пишет я это не мониторил не инвестигейтил и сильно не знаю. Я уже завязал с ним спорить даже о вкусах на цвет машины. Все равно докажет причем убедительно, что белый цвет лучший  storstark 
    А если без сарказма - я тоже категорически против кучи машин на которых хз кто ездит и в случае ДТП даже не найдешь откуда ноги растут и кого привлекать если удрало оно с места ДТП. Законы верные и про Евро 5 и про 5 лет. Можно спорить сколько угодно о большом налоге (хотя тоже он копейки сейчас для себя-любимого если ввозить авто) но не о правильных законах не ввозить хлам сюда. А ЗАЗ или жигули, они и так отомрут по времени и ездить вечно они не будут.
По поводу боязни продешевить тож не верно. Я в свое время продавал КИА Сид минимум на 2000$ меньше чем самая маленькая цена на тот момент была где бы то нибыло, но для своих на фирме. Быстро хотел продать. Продал за неделю, но на 1300$ дешевле рыночной цены и его купил первый же кто приехал смотреть машину. Через 5 дней у меня уже были деньги и машина была его. Так что тут зависит от того как быстро кто то хочет продать машину и насколько его давит жаба скинуть 1-2 тыс за скорость.

KIA Sportage 4WD,2.0 бенз,ручка,2013 upp
Sandero STEPWAY 1,5 dCi, синий, 2014 - продано
Плюсы/минусы реношного дизеля по опыту владения Stepway - https://www.logan.in.ua/forum/post738140.html#p738140
В игноре - только странные люди (3)
  0
Спасибо сказали: Larsen1

1,063

Re: Україна ввелла спецмито на імпорт нових автомобілів

Larsen написав:

ьготне мито десь в 10 разів меньше повного. Тому і кажу "майже безплатно"

Это только акциз - да он стал копейки по сравнению с тем что был. Но еще надо уплатить пошлину 10% от стоимости и НДС 20% от стоимости. Потом еще в ПФ 3%. Вот если бы эти платежи поубирать - тогда да - было бы хорошо. Ну хотя бы НДС - это вообще причем, когда я - частное лицо, покупаю у частного лица для собственного пользования, а не для продажи или какого другого получения прибыли. Ну причем здесь НДС? Вот и получается - при оценочной цене 5000 Евро за авто не старше 5-ти лет с дизелем 1.5 надо уплатить
1.131 €20% НДС
500 €10% Пошлина
155 €0,103€ за см3 Акциз
1.785 € Итого только растаможка
Дополнительные расходы: 170 €3% Налог в пенс. фонд
Плюс - сертификация, постановка на уче и прочая дребедень.
Оставьте требования по Евро5 и акциз, но уберите поборы в виде пошлин и НДС и прочей лабуды - и кто позажиточнее привезет себе нормальные авто не за дорого, а 10-летние логаны/ланосы/нексии просядут в цене до европейского уровня цен (особенно если заставить народ следить за состоянием авто такого и более возраста) и обеспечат предложением тот сегмент, кому надо нормальное авто за 1,5 - 3 тысячи долларов.
Не надо Украине чужой мотлох - у нас своего такого валом, только украинцы хотят за него втрое больше европейцев.
И я тоже хочу втрое больше за свой Логан 2007г. Такой в Европе можно наверное за 1500$ найти, но я хочу 4500$. Но это потому, что все такие Логаны на Украинском вторичном рынке стоят столько или больше... Если бы они все стоили 1500 - я бы даже не задумывался - почему так мало, а просто продал его за столько или тестю бы подарил... за 1500 точно бы подарил вместо его 25-ти летней 8-ки, которая кстати в отличном состоянии. Но за 1500 у нас как раз такие восьмерки продают, а то и что похуже...
Поэтому по поводу цены на вторичном рынке вопросы себе надо задавать, а не правительству.
И мне кажется лучше не жечь шины за отмену каких-либо налогов-податей а контролировать их правильное расходование, что в нашей стране - утопия. Надеюсь что пока...

Renault Kangoo II Model type KW08 02.2014 1.5 dCi K9K 66kW logan.in.ua
"Кевин" drive2.ru
DACIA Logan 1.4Mpi Ambiance 2007 - продан
Daewoo Matiz 1.0 Best 2007 - продан
  0
Спасибо сказали: Schranznbasser1

1,064

Re: Україна ввелла спецмито на імпорт нових автомобілів

alex.cver написав:

Все равно докажет причем убедительно, что белый цвет лучший 

Нє ну про кольори я точно не сперичаюсь. angel

Abashyn написав:

Но еще надо уплатить пошлину 10% от стоимости и НДС 20% от стоимости. Потом еще в ПФ 3%. Вот если бы эти платежи поубирать - тогда да - было бы хорошо.

Я всіма руками за! Нехай проводять акції за відміну цих поборів, і я підтримаю.

Abashyn написав:

Оставьте требования по Евро5 и акциз, но уберите поборы в виде пошлин и НДС и прочей лабуды

Згоден! storstark

LogAn 2013 1.2 Authentique -> Toyota RAV4 2016 2.0 Live
  0

1,065

Re: Україна ввелла спецмито на імпорт нових автомобілів

Наконец то сошлись что стоять нужно за понижение акцизов и не на Бориспольской трассе, а у Рады или на Банковой. Тогда и весь народ поддержал бы акции.
Насколько я знаю я платил 13% акциза на Спортедж. Но потом их сильно уменьшили до 4% и 10% помоему уже нет. Хотя не мониторил.
  Я понял акцизына БУ и новые авто разные и вы о бу
https://www.autocentre.ua/rastamozhka-auto

KIA Sportage 4WD,2.0 бенз,ручка,2013 upp
Sandero STEPWAY 1,5 dCi, синий, 2014 - продано
Плюсы/минусы реношного дизеля по опыту владения Stepway - https://www.logan.in.ua/forum/post738140.html#p738140
В игноре - только странные люди (3)
  0

1,066 Відредаговано Дядя Федор (2017-01-27 15:47:57)

Re: Україна ввелла спецмито на імпорт нових автомобілів

Larsen написав:

Що таке "ДПС"? Дорожно Патрульна Служба? 

Двигун попереднього сумішоутворення.... ДМС - двигун миттевого сумішоутворення...

Larsen написав:

гібридів з ДВЗ на циклі Аткінсона

А, так ось які автівки Євро-5-6!!!! ОЙ!!!! Але це лише типу  Пріус!? А інші ж тоді як?

А якщо чесно - чогось мені здавалось, що Ви відрізняєтесь від загальної маси балакунів... Але з аргументаціїї бачу, що з усіх сил намагаєтесь притягнути "фактів" до висловленної раніше думки, мовляв Євро вимоги з номером чим вище тим менше забруднюється довкілля, а в основі всього ККД... А я ж Вам такі довів - нічогісенько ті Євро № не знижують забруднення, бо в паливі як містилась певна кількість калорій так і міститься і на ту ж саму роботу витрачається таж сама кількість калорій тоб то масса викидів не зменьшується з введенням Євро №...

А це тому, що Євро№ ні як не збільшують ККД двигунів... Експеременти з двигунами на циклі Аткінсона не більше ніж експеременти.... Чотирьох тактний двигун так і лишився таким, що лише 25% енергії використовує на корисну роботу....

ТАк, що тут Ваша карта бита... Як не крути...

Larsen написав:

Я вже сказав, і досить ясно чому я проти: я проти незареєстрованих авто на наших дорогах.

Знов лукавство!!! Відомо, що акція протесту власників авто з іноземною реєстрацією направлена на те, щоб Держава дозволила, запровадивши дієвий і справедливий механізм тимчасового ввезення, саме тимчасово реєструвати такі автівки на умовах тимчасового ввезення терміном на 1 рік!!!!
І тут Карта Ваша бита!

Larsen написав:

А тут мова зовсім про інше, а саме про, фактично, відміну реєстрації авто.

Вище вже зауважив, але повторю - не лукавте!!! Тимчасове ввезення оформлюється офіційно з тимчасовою реєстрацією, проходженням технічного огляду, та придбанням страхового полісу!!!! І ті Люди, що вчинили попереджувальну акцію протесту саме на таких умовах наполягають!!!!!!!!!!!!!!!

Larsen написав:

Розшифровую: хімічний склад вихлопних газів буває дуже різний, а ти не в темі, бо цього не знаєш.

Оп'ять  балакунство і не більше!!!! Я стверджую, що коли горять вуглеводні в основному утворюється вуглекислий газ та вода, а також угарний газ, та інші сполуки які зумовлені перш за все складом палива! А уж у другу чергу умовами горіння!
Тобто масса вуглецевого газу, інших сполук, що утворюються при згорянні бензину не зменьшується!!!! Тобто довкілля забруднююється що автівкою Євро-3, що Євро-6 однаково... Бо ККД двигуна не змінився!!!
А ось ресурси двигунів таки зменьшуються, складність виробництва збільшується, на що йде більше ресурсів, тобто забруднення в розрізі циклу виробництво-використання авто-утилізація, або життевого циклу авто збільшується!!!!!!!!!!!!!!!!!
Так що Ваша карта знову бита!!!!

Хоча Ви по суті таки нічогісенько не сказали крім загально-балакунського бла-бла-бла!

Larsen написав:

В абсолютному значенні, їх кількість не сильно зміниться. Просто тому, що мало хто буде своє старе корито викидати, будуть продавати хоч за якусь копійку.

За якусь копійку?! На металобрухт - це теж "за якусь копійку"... Може де по селам і будуть ще Волги-Жигулі рухатись, але не довго... Всеж таки іномарка, хоч і десяти-пятнадцяти років з моменту виробництва, що свіжо пригнана з Європи на 10 000 порядків краща за саму кращу Волгу-Жигулі "тільки з масла"!!!!
З свого досвіду скажу - чотирі корита особисто здав на металобрухт... Зрозуміло, що попередньо зняв і продав ті запасні частини, що мали якусь цінність....

Larsen написав:

Відносно свіжі, це ті які і зараз можна розмитнити майже за безплатно. А 20-ти річний шрот

Не знаю за 20-ти річний шрот, але автівки 2006-2009 року за новими правилами ввозити дорого, бо не підпадають під нові правила, Євро не пускає...,  а вартість такіх автівок на ринкох Ойропи - буває і до 1500 ойро... І тут тимчасове ввезення з платою в Бюджет до 300 ойро на рік за автівку дуже вже інтересна штука!!!! І вихід!!!! Скажімо для тих кому потрібна машинка "для роботи", на 40-50 тис км пробігу на рік....
[merge_posts_bbcode]Добавлено: 2017-01-27 14:36:14[/merge_posts_bbcode]

Abashyn написав:

И мне кажется лучше не жечь шины за отмену каких-либо налогов-податей а контролировать их правильное расходование

Шины жгут не для отмены налогов, а наоборот, чтоб ввели порядок временного ввоза авто с платежами в бюджет и временной регистрацией авто!!!
Что до цены на внутреннем рынке б.у. авто, который мы якобы устанавливаем, так это только от того, что на рынке спрос выше предложения!!!
А спрос от чего выше?! Да от того, что б.у. авто в продаже не так много как в Ойропе! А почему так?! Да потому, что не пускают в Украину авто из иных стран, потому как Васадзэ и ко "национальные производители"  - сборщики Китайских и Корейских авто пострадают!!!!
Лоббируют Васадзэ и ко Законы, что ограничивают ввоз в Украину авто и тем самым подталкивают покупателей, точнее принуждают платить за их... поделки... Которые хуже (!!!!) чем десяти лет давности иномарки из Ойропы, которые по ценам еще и в три раза дешевле чем поделки от Васадзэ-ЗАЗы....
Легализованный временный ввоз - пополнит бюджет, а не карманы польско-прибалтийских "коней", удовлетворит спрос на не дорогие б.у. авто, снизит разительно стоимость авто на вторичке в Украине! И хэкнет таки этот Васадзэпром... Или заставит разрабатывать и  производить действительно национальное авто со степенью локализации производства близкой к 100 процентам...
В общем от легализации временного ввоза лишь одни плюсы!!!! Кроме минуса для Васадзэ и ко... Но то их проблемы!

Российско-фашистская "Империя зла" - стойло для безмозглого козла!
http://www.youtube.com/watch?v=m4qPH0LDxeg
http://www.youtube.com/watch?v=hdyZMVuVGss
http://www.youtube.com/watch?v=QYRIwfvsyww
  0

1,067

Re: Україна ввелла спецмито на імпорт нових автомобілів

В кои-то веки согласен с ДФ... ))

Даже в селе та же фронтера 2000-х будет полезнее волги/москвича 80-х... )))

ЗАЗ-1102 Таврия (1993) -> Opel Vectra A (1991) -> Logan-2 (2013) 1.2 ГБО
Ban-List: Инноватор, Георгич, Дядя Федор, karakuda78, sdj387jsd, sergiosem, Grey, Александр007 - Ban-List отключен до конца войны.
  0
Спасибо сказали: Дядя Федор1

1,068 Відредаговано Дядя Федор (2017-01-27 16:19:13)

Re: Україна ввелла спецмито на імпорт нових автомобілів

Aprox написав:

Даже в селе та же фронтера 2000-х будет полезнее волги/москвича 80-х... )))

У соседа не растаможенный Патрол 92 г.в. с лебедкой, дизель.., для охоты и рыбалки .... Обошелся в 1000 ойро... Катает "по Стамбульской Конвенции" пока...
Куда там тому, что ныне выпускает автопром!!!!! Это таки МАШИНКА!!!!! За поделки АВТОЗАЗы вообще говорить не о чем!!!!
[merge_posts_bbcode]Добавлено: 2017-01-27 15:17:55[/merge_posts_bbcode]

Aprox написав:

В кои-то веки согласен с ДФ...

Это его многогранность .... Такая...

wink

Российско-фашистская "Империя зла" - стойло для безмозглого козла!
http://www.youtube.com/watch?v=m4qPH0LDxeg
http://www.youtube.com/watch?v=hdyZMVuVGss
http://www.youtube.com/watch?v=QYRIwfvsyww
  0

1,069

Re: Україна ввелла спецмито на імпорт нових автомобілів

Дядя Федор написав:

А, так ось які автівки Євро-5-6!!!! ОЙ!!!! Але це лише  Пріус!? А інші ж тоді як?

Тобі навели приклад, а не правило.

Дядя Федор написав:

вро вимоги з номером чим вище тим менше забруднюється довкілля, а в основі всього ККД...

В основі всього вміст шкідливих речовин в вихлопних газах. ККД теж упосередковано впливає на це, адже підвищуючи ефективність двигуна, зменьшуються викиди вцілому, а отже і шкідливих речовин в тому числі. Однак ККД не входить в вимоги екологічних норм безпосередньо, тому чистіші моделі можуть мати як вищий так і нижчий ККД (звісно, за винятком CO2). Більше того, норми Євро для легкових автомобілів не передбачають відношення викидів до потужності двигуна, або виконаної роботи, а лише відношення викидів до пройденого шляху.

Дядя Федор написав:

А я ж Вам такі довів - нічогісенько ті Євро № не знижують забруднення, бо в паливі як містилась певна кількість калорій так і міститься і на ту ж саму роботу витрачається таж сама кількість калорій тоб то масса викидів не зменьшується з введенням Євро №...

Єдине що ти цим довів, так це те, що ти не в темі. В твому "доведенні" не вистачає, наприклад, залежності між "калоріями" і массою NOx в вихлопних газах.

Дядя Федор написав:

Експеременти з двигунами на циклі Аткінсона не більше ніж експеременти...

Розкажи це Мазді з їхнім Скайактивом. А краще помовчи, тобі ж ясно натякнули - ти не в темі. wink

Список моделей що постійно працюють на циклі Аткінсона:

Chevrolet Volt
Chrysler Pacifica (front-wheel drive) plug-in hybrid model minivan
Ford C-Max (front-wheel drive / US market) hybrid and plug-in hybrid models
Ford Escape/Mercury Mariner/Mazda Tribute electric (front- and four-wheel drive) with a compression ratio of 12.4:1
Ford Fusion Hybrid/Mercury Milan Hybrid/Lincoln MKZ Hybrid electric (front-wheel drive) with a compression ratio of 12.3:1
Honda Accord Plug-in Hybrid[7]
Honda Accord Hybrid (front-wheel drive)
Hyundai Sonata Hybrid (front-wheel drive)
Hyundai Elantra Atkinson-cycle models
Hyundai Grandeur hybrid (front-wheel drive)
Hyundai Ioniq hybrid, plug-in hybrid (front-wheel drive)
Infiniti M35h hybrid (rear-wheel drive)
Kia Niro hybrid (front-wheel drive)
Kia Optima Hybrid Kia K5 hybrid 500h (front-wheel drive) with a compression ratio of 13:1
Kia Cadenza Hybrid Kia K7 hybrid 700h (front-wheel drive)
Lexus CT 200h (front-wheel drive)
Lexus ES 300h (front-wheel drive)
Lexus GS 450h hybrid electric (rear-wheel drive) with a compression ratio of 13:1
Lexus GS F (rear-wheel drive)
Lexus RC F (rear-wheel drive)
Lexus HS 250h (front-wheel drive)
Lexus IS 200t (2016)[8]
Lexus NX hybrid electric (four-wheel drive)
Lexus RX 450h hybrid electric (four-wheel drive)
Mazda Mazda6 (2014 and newer in North America, 2013 rest of world)
Mercedes ML450 Hybrid (four-wheel drive) electric
Mercedes S400 Blue Hybrid (rear-wheel drive) electric
Toyota Camry Hybrid electric (front-wheel drive) with a compression ratio of 12.5:1
Toyota Highlander Hybrid (2011 and newer)[9]
Toyota Prius hybrid electric (front-wheel drive) with a (purely geometric) compression ratio of 13.0:1
Toyota Yaris Hybrid (front-wheel drive) with a compression ratio of 13.4:1
Toyota Auris Hybrid (front-wheel drive)
Toyota Tacoma V6 (beginning in 2015 for the 2016 model year)
Toyota RAV4 Hybrid (beginning in 2015 for the 2016 model year)
Toyota Sienna (2016 for the 2017 model year)

Дядя Федор написав:

які зумовлені перш за все складом палива! А уж у другу чергу умовами горіння!

Ще про каталізатори забув. Але ми тут не паливо вибираємо, а автомобілі. wink

Дядя Федор написав:

А ось таки Ви нічогісенько не сказали крім загально-балакунського бла-бла-бла!

Можливо просто те що я кажу занадто складне для твого розуміння? Давай ще раз спробуємо, "на пальцях". І так, є норми Євро Х, які для легкових автомобілів встановлюють максимально допустиму кількість конкретних шкідливих речовин у вихлопі на 1 кілометр пройденого шляху, при чітко встановлених експериментальних умовах. Все. Нікого не хвилює ККД, твої фантазії, биті карти і т.д. Що б ти не вигадував, авто яке відповідає Євро 5, викине меньше шкідливих речовин в атмосферу ніж авто яке відповідає Євро 1. Ну і так, на всякий випадок уточню: ці норми вигадав не я, якщо хочеш довести їх хибність, це не до мене. wink

Дядя Федор написав:

на 10 000 порядків

Ти поняв сам що написав? На 10000 порядків, це в 10 в 10000 степені разів більше (одиниця з 10000 нулями). Це більше ніж кількість атомів у всесвіті. wink

Дядя Федор написав:

але автівки 2006-2009 року за новими правилами ввозити дорого

Впринципі я згоден що це не добре. Але я б не так зробив, а просто замість поточного обмеження на Євро 5, понизив би вимогу до Євро 4 для першої реєстрації. Думаю це було б не погано. Але ти ж подивись на чому самі ті протестувальники їздять, і більшість авто на польсько-литовській реєстрації що зараз толпами їздять по всій країні. Там дуже багато екземплярів 90-х років.

Дядя Федор написав:

а вартість такіх автівок на ринкох Ойропи - буває і до 1500 ойро...

Якщо в людини нема грошей, то за 1500 можна купити авто і в Україні. Так, воно буде старіше і гірше ніж за ті самі гроші в ЄС, але тут понти вже недоречні. А купивши авто на нашому ринку, ти не погіршиш екологічного стану, адже якщо його не купиш ти, купить хтось інший, і воно всеодно буде однаково забруднювати наше повітря. А от якщо ввезеш брудне авто з Європи, то їх стане більше.

LogAn 2013 1.2 Authentique -> Toyota RAV4 2016 2.0 Live
  0
Спасибо сказали: Дядя Федор, alex.cver2

1,070

Re: Україна ввелла спецмито на імпорт нових автомобілів

Про экологию тема тупиковая. Пока по стране ездят КамАЗы, МАЗы и прочие ГАЗы с отрицательной нормой токсичности, говорить, что 10-летняя Хонда будет ухудшать ситуацию - от лукавого.
Поддерживать украинские автосборочные заводы тоже можно лишь в случае, если это будет экономически обосновано без учета интереса депутатов и Ко. А то сейчас сборка Форза или Сенса - это все равно что ношпой лечить аппендицит: сначала даже помогает...

Logan II 1,6 чип-тюн, ГБО
С уважением, Александр
  0
Спасибо сказали: Дядя Федор1

1,071

Re: Україна ввелла спецмито на імпорт нових автомобілів

az74 написав:

Пока по стране ездят КамАЗы, МАЗы и прочие ГАЗы с отрицательной нормой токсичности, говорить, что 10-летняя Хонда будет ухудшать ситуацию - от лукавого.

Іншими словами, поки не вилікували пневмонію, нема сенсу дбати про такі дрібниці як санітарний стан приміщення, гігієну хворого, і різного роду протяги. nose_eat

LogAn 2013 1.2 Authentique -> Toyota RAV4 2016 2.0 Live
  0
Спасибо сказали: alex.cver1

1,072

Re: Україна ввелла спецмито на імпорт нових автомобілів

Larsen написав:

Іншими словами

Если не лечить пневмонию, можно мыть пол до посинения - в итоге не поможет.

Logan II 1,6 чип-тюн, ГБО
С уважением, Александр
  0
Спасибо сказали: Дядя Федор1

1,073 Відредаговано Larsen (2017-01-27 16:38:22)

Re: Україна ввелла спецмито на імпорт нових автомобілів

az74 написав:

Если не лечить пневмонию, можно мыть пол до посинения - в итоге не поможет.

Правда, правда, але якщо не усунути протяги, то до посиніння можна лікувати пневмонію. wink
Одне другого не відміняє. Від того є КамАЗи чи нема, шкідливість викидів легкових авто не змінюється ніяк, і кільккість жертв саме від їхньої долі забруднень, теж ніяк не змінюється.

LogAn 2013 1.2 Authentique -> Toyota RAV4 2016 2.0 Live
  0

1,074

Re: Україна ввелла спецмито на імпорт нових автомобілів

Larsen написав:

шкідливість викидів легкових авто не змінюється ніяк, і кільккість жертв саме від їхньої долі забруднень, теж ніяк не змінюється.

Не меняется, но доля смертей от выхлопов ввезенных из Европы машин мне представляется весьма ничтожной в разрезе всех остальных источников загрязнения воздуха, включая курение.
Но вернемся к пошлинам. Я - за их снижение на порядок. От этого будет лучше населению. А власть и так зажралась

Logan II 1,6 чип-тюн, ГБО
С уважением, Александр
  0
Спасибо сказали: Дядя Федор1

1,075

Re: Україна ввелла спецмито на імпорт нових автомобілів

Я бы еще поуговаривал Larsen'а, но, к сожалению решает не он... Потому - лениво... smile

ЗАЗ-1102 Таврия (1993) -> Opel Vectra A (1991) -> Logan-2 (2013) 1.2 ГБО
Ban-List: Инноватор, Георгич, Дядя Федор, karakuda78, sdj387jsd, sergiosem, Grey, Александр007 - Ban-List отключен до конца войны.
  0
Спасибо сказали: Дядя Федор1