201

Re: ГБО на МСВ...

az74, які саме послуги оплачував?

Logan MCV 1.6 2011+ГБО Zenit Pro+OBD, KME Gold, Hana Red, повна шумоізоляція і шикарні сидіння на електриці від Sport BMW+підігрів+компресорна бокова підтрима+ шини Michelin Primacy 4
  0



202 Відредаговано az74 (2014-03-26 12:04:13)

Re: ГБО на МСВ...

Серинький написав:

az74, які саме послуги оплачував?

пластик, услуги МРЭО, услуги банка.
и эксперт смотрел, но я не помню, было ли отдельной строкой или входило в услуги МРЭ.
Общая сумма - 439, торговаться не получилось.

Проверил по квитанции: услуги банка = 40 грн.

Logan II 1,6 чип-тюн, ГБО
С уважением, Александр
  0

203

Re: ГБО на МСВ...

Серинький, хвалися врешті розходом газу і враженнями від їзди. Чи ще не пригледівся?

Blue MCV 1,6 Ambiance 2008  LPG 190Мм (15.08.2017)
  0

204

Re: ГБО на МСВ...

Перші 100км розхід не більше 7,4л. ладі поїхав на коригування. Суміш була бідна. Проїхав орієнтовно 250км. Після коригування карт машину не впізнав тяга стала на порядок краще. Зараз катаюсь. Розхід  буде великий бо ганяв до 140 в різних режимах, щоб накатати карти.

Logan MCV 1.6 2011+ГБО Zenit Pro+OBD, KME Gold, Hana Red, повна шумоізоляція і шикарні сидіння на електриці від Sport BMW+підігрів+компресорна бокова підтрима+ шини Michelin Primacy 4
  0

205

Re: ГБО на МСВ...

Серинький написав:

Перші 100км розхід не більше 7,4л. ладі поїхав на коригування. Суміш була бідна. Проїхав орієнтовно 250км. Після коригування карт машину не впізнав тяга стала на порядок краще. Зараз катаюсь. Розхід  буде великий бо ганяв до 140 в різних режимах, щоб накатати карти.

7,4 це траса? 140 на газу без варіатора - вважай на клапана. 140 нашими дорогами - просто ВВАЖАЙ.

Blue MCV 1,6 Ambiance 2008  LPG 190Мм (15.08.2017)
  0

206

Re: ГБО на МСВ...

Серинький написав:

Перші 100км розхід не більше 7,4л

  класс  на уровне фантастики , отлично настроено

  0

207

Re: ГБО на МСВ...

rk03 написав:

7,4 це траса? 140 на газу без варіатора - вважай на клапана. 140 нашими дорогами - просто ВВАЖАЙ

Так, в основному траса. 140 їхав на бензині, на газу можливо коротко 130. Просто намагався їздити в різних режимах для накату карт.
140 взагалі їхав всього третій раз за 2,5 роки. В основному їду 90 км. Оберти 2500-2700.
rk03, Варіатор дає раніше іскру? Толи тапка в пол газ просто не встигає згорати?

Єдиний нюанс - після встановлення ГБО при обертах 1800-2100 на передачі, незалежно чи бензин чи газ, є певний резонанс біля форсунок чи в місці установки редуктора. При вижимі щеплення - нема. Майстер сказав що це редуктор - поки новий. Поки спостерігаю.  vissla

Logan MCV 1.6 2011+ГБО Zenit Pro+OBD, KME Gold, Hana Red, повна шумоізоляція і шикарні сидіння на електриці від Sport BMW+підігрів+компресорна бокова підтрима+ шини Michelin Primacy 4
  0

208

Re: ГБО на МСВ...

сяся написав:

класс  на уровне фантастики , отлично настрое

настроєно було погано, просто пробіг по трасі і бідна суміш на певних обертах.

Logan MCV 1.6 2011+ГБО Zenit Pro+OBD, KME Gold, Hana Red, повна шумоізоляція і шикарні сидіння на електриці від Sport BMW+підігрів+компресорна бокова підтрима+ шини Michelin Primacy 4
  0

209

Re: ГБО на МСВ...

Серинький написав:

Варіатор дає раніше іскру? Толи тапка в пол газ просто не встигає згорати?

Да,вариатор делает зажигание раньше,для наших машин оптимально 8-9 градусов,без вариатора,газ догарает в выпускном коллекторе,при этом постоянно обжигая клапаная,теряется КПД двигателя.
Рекомендую вариатор,реально почувствуешь на что способен твой мотор на газу,ну и клапана побережешь.
Слышал,что на западе,установка газового оборудования,на не подготовленные двигателя, без вариатора не производится.

Тише едешь-меньше должен.
  0

210 Відредаговано az74 (2014-03-26 22:00:13)

Re: ГБО на МСВ...

Не путайте грешное с пальцем. Картография параметров впрыска регулируется на ЭБУ ГБО без всяких вариаторов в пределах рабочих диапазонов. И штатно в ЭБУ ГБО есть переход на бензин при превышении 4 тыс. об. мин.

Logan II 1,6 чип-тюн, ГБО
С уважением, Александр
  0

211

Re: ГБО на МСВ...

az74 написав:

Не путайте грешное с пальцем. Картография параметров впрыска регулируется на ЭБУ ГБО без всяких вариаторов в пределах рабочих диапазонов. И штатно в ЭБУ ГБО есть переход на бензин при превышении 4 тыс. об. мин.

Не понятно кому адресован ваш пост.
Картография,как вы говорите,она то регулируется и без вариатора,но для правильного-полного сжигания газа,необходима коректировка  зажигания на более раннее,эту коректировку никак не может выполнить ЭБУ ГБО,потому что по сути не может этого делать,а в ЭБУ авто,сконструированного под бензин,не заложено опережение зажигания на такое ранний угол.
Штатно,ничего не заложено,установщик сам, програмно вносит обороты перехода на бензин и это не обязательно должны быть именно 4 тыс.,например при таких "скорострельных" форсунках как у Серинький,можно поставить и 5 тыс.

Тише едешь-меньше должен.
  0

212

Re: ГБО на МСВ...

aleksandriec написав:

например при таких "скорострельных" форсунках как у Серинький,можно поставить и 5 тыс.

Почему?

Logan MCV 1.6 2011+ГБО Zenit Pro+OBD, KME Gold, Hana Red, повна шумоізоляція і шикарні сидіння на електриці від Sport BMW+підігрів+компресорна бокова підтрима+ шини Michelin Primacy 4
  0

213

Re: ГБО на МСВ...

aleksandriec написав:

для правильного-полного сжигания газа,необходима коректировка  зажигания на более раннее,эту коректировку никак не может выполнить ЭБУ ГБО,потому что по сути не может этого делать

не верно

Logan II 1,6 чип-тюн, ГБО
С уважением, Александр
  0

214 Відредаговано aleksandriec (2014-03-27 09:27:18)

Re: ГБО на МСВ...

Серинький написав:

Почему?

Потому что Hana достаточной хорошо справляется с дозировкой газа на таких высоких  оборотах,что не могут делать другие,более дешевые форсунки.
Но я бы оставил 4тыс,,Логан с 8клапанами,не тот автомтобиль,на котором стоИт долго крутить двигатель на таких оборотах!
Серенький,я забыл,что у вас Zenit установлен,
на  эбу Zenit ,уже програмно заложен переход на бензин после 4,5 тыс.,на Стаге,можно выставлять более высокие обороты .

Тише едешь-меньше должен.
  0

215

Re: ГБО на МСВ...

aleksandriec написав:

на  эбу Zenit ,уже програмно заложен переход на бензин после 4,5 тыс

В мене десь на 4200 поставлено вручну.

Logan MCV 1.6 2011+ГБО Zenit Pro+OBD, KME Gold, Hana Red, повна шумоізоляція і шикарні сидіння на електриці від Sport BMW+підігрів+компресорна бокова підтрима+ шини Michelin Primacy 4
  0

216

Re: ГБО на МСВ...

Серинький,
Возможно, по Зениту точно не подскажу!

Тише едешь-меньше должен.
  0

217

Re: ГБО на МСВ...

aleksandriec написав:

Hana достаточной хорошо справляется с дозировкой газа на таких высоких  оборотах,что не могут делать другие,более дешевые форсунки.

А в чім проблема дозувати газ на високих обертах? Наприклад, відкритись на 15мс. Як на мене, Валтеку складно відпрацювати <3,5мс газу через інерційність плунжера, а відкритись і тримати 15мс - легко. Верхня межа роботи обмежена прохідним отвором форси.

Blue MCV 1,6 Ambiance 2008  LPG 190Мм (15.08.2017)
  0

218

Re: ГБО на МСВ...

rk03, В яких впадкаї вприск іде на 3,5 мс і 15 мс? Від чого це залежить?

Logan MCV 1.6 2011+ГБО Zenit Pro+OBD, KME Gold, Hana Red, повна шумоізоляція і шикарні сидіння на електриці від Sport BMW+підігрів+компресорна бокова підтрима+ шини Michelin Primacy 4
  0

219

Re: ГБО на МСВ...

Серинький написав:

rk03, В яких впадкаї вприск іде на 3,5 мс і 15 мс? Від чого це залежить?

Дивись, ХХ на бензі у нас це 3мс вприску бензофорси(БФ). Газмозк 3мс множить на коеф, що відповідає 3-м мс-ам згідно твоєї кривої (як правило 1,2...1,6) і на цей вирахуваний час відкриває газфорсу(ГФ). 15мс БФ це майже макс час відкриття БФ (тапкі в піл), а оскільки при таких вприсках коеф кривої прямує до 1, то такий же і час ГФ. Я вів до того, що плунжерному Валтеку трудно зрушити з місця, відкритись і ще й закритись всього лиш за 3,5 мс. Не уміє він так хутко. А от відкритись і 15мс протриматись - не бачу проблем. І порція газу буде обмежуватись тоді тільки внутрішнім отвором і тиском газу.

Blue MCV 1,6 Ambiance 2008  LPG 190Мм (15.08.2017)
  0

220

Re: ГБО на МСВ...

rk03, вкурив. Тобто газова форсунка повинна відкритися, подати паливо і закритися за 3м.с. Тільки от менше всього мілісекунд на ХХ і при малих навантаженнях?
Чому газові мізки множать на коефіцієнт?

Logan MCV 1.6 2011+ГБО Zenit Pro+OBD, KME Gold, Hana Red, повна шумоізоляція і шикарні сидіння на електриці від Sport BMW+підігрів+компресорна бокова підтрима+ шини Michelin Primacy 4
  0

221

Re: ГБО на МСВ...

Серинький написав:

Тобто газова форсунка повинна відкритися, подати паливо і закритися за 3м.с.

нет. 3мс это для бензофорсы. в случае газа будет от 3 до 4,8 в зависимости от коэффициента (1-1,6).

Dacia Sandero 2008 K7M 1.6MPI -продано Renault Kangoo II 2013 K9K 90 -продано, Renault Clio III 2007 K4M801 DP0 110 - продано
VW Golf IV GT 2004 1.9TDI арендовано-повернуто
VW Tiguan Sport 2012 2.0TSI, MAZDA CX-5 2018 2.5 SKYACTIV®-G, VW ID.4 2023
Heckler-Koch VP9 , AK-103
  0

222

Re: ГБО на МСВ...

_AlexSander_ написав:

нет. 3мс это для бензофорсы

То я помилився.
Не зрозумів чому час газу більший ніж бензину.

Logan MCV 1.6 2011+ГБО Zenit Pro+OBD, KME Gold, Hana Red, повна шумоізоляція і шикарні сидіння на електриці від Sport BMW+підігрів+компресорна бокова підтрима+ шини Michelin Primacy 4
  0

223

Re: ГБО на МСВ...

потому что плотность газа меньше бензина. поэтому его нужно вдуть больше.

Dacia Sandero 2008 K7M 1.6MPI -продано Renault Kangoo II 2013 K9K 90 -продано, Renault Clio III 2007 K4M801 DP0 110 - продано
VW Golf IV GT 2004 1.9TDI арендовано-повернуто
VW Tiguan Sport 2012 2.0TSI, MAZDA CX-5 2018 2.5 SKYACTIV®-G, VW ID.4 2023
Heckler-Koch VP9 , AK-103
  0

224

Re: ГБО на МСВ...

_AlexSander_ написав:

3мс это для бензофорсы. в случае газа будет от 3 до 4,8 в зависимости от коэффициента (1-1,6).

Так. Але ще + offset (~1мс), ітого від 4 до 5,8мс.

Blue MCV 1,6 Ambiance 2008  LPG 190Мм (15.08.2017)
  0

225

Re: ГБО на МСВ...

Руслан, согласен.

Dacia Sandero 2008 K7M 1.6MPI -продано Renault Kangoo II 2013 K9K 90 -продано, Renault Clio III 2007 K4M801 DP0 110 - продано
VW Golf IV GT 2004 1.9TDI арендовано-повернуто
VW Tiguan Sport 2012 2.0TSI, MAZDA CX-5 2018 2.5 SKYACTIV®-G, VW ID.4 2023
Heckler-Koch VP9 , AK-103
  0