226 Відредаговано igorsh88 (2023-10-15 21:17:29)

Re: Параметры LTFT/STFT (корекции по топливу)

Yeka написав:

десь через хвилину,зєднання пропадає.

Якщо діло лише в з'єднанні спробуйте ELM-ку з USB шнурком.

Сам я використовую адаптер OBDLink MX+ однак і обидві ELM-ки нормально працюють що по USB що по Bluetooth.

Також якщо у Вас ГБО з OBD підключенням або зовнішній бортовий комп'ютер - будуть проблеми доки не відключите.

БОРТОВИЙ ЖУРНАЛ
• Dacia Logan MCV 2011 1.6 16v К4М Laureate ГБО BRC
• Dacia Sandero 2009 1.6 MPI К7М Ambiance
  0
Спасибо сказали: Yeka1



227 Відредаговано Yeka (2023-10-16 09:02:00)

Re: Параметры LTFT/STFT (корекции по топливу)

igorsh88 написав:

Також якщо у Вас ГБО з OBD підключенням або зовнішній бортовий комп'ютер - будуть проблеми доки не відключите.

Цей варіант можливий.Є три машини з ГБО BRC. Встановлював не сам. Встановлювалось в різних конторах,в різний час.Обзавівся прогою і шнурками щоб за кожним чихом не їздити до газовщиків.Відповідно в Торці 3 профілі. На двох все норм,а на Логані встановили так що поки не перейде на газ Торка машину не бачить. Зпробую витягнути газовий запобіжник і ще раз запустити.

Dacia Logan 1.6 8V-продано.Renault Mégane II-продано
Honda Accord Tourer 2.4 AT Type S-експлуатується
Citroen Jumpy 2.0i-експлуатується
Dacia Logan 1.6 8V MCV-експлуатується
  0

228

Re: Параметры LTFT/STFT (корекции по топливу)

Мої вітання.В мене Степвей з н7м без гбо.Недавно пробило свічку і щоб не шукати в якому циліндрі підключив карсканер.Заради цікавості глянув на коррекції.Коротка в нормі.Довга - 28% в +, і не рухаеться.Питання-як поставити довгу корекцію в норму,чи їздити далі(сама нормалізується)?На роботу двигуна жодних нарікань.Просто не по феншую,хочеться "ідеалу".

  0

229 Відредаговано igorsh88 (2023-11-01 13:04:14)

Re: Параметры LTFT/STFT (корекции по топливу)

Двигун працює на повітрі. Довга (LTFT) +28 вказує на бідну суміш - багато повітря мало палива. Причин тому купа, зокрема пропуски в запалюванні. Якщо пробита свічка була причиною таких пропусків то уход корекцій в плюс закономірне явище, що з часом має нормалізуватися. Інакше, в першу чергу, дивіться можливі підсоси повітря та форсунки.

БОРТОВИЙ ЖУРНАЛ
• Dacia Logan MCV 2011 1.6 16v К4М Laureate ГБО BRC
• Dacia Sandero 2009 1.6 MPI К7М Ambiance
  0
Спасибо сказали: gri1

230

Re: Параметры LTFT/STFT (корекции по топливу)

igorsh88 написав:

дивіться можливі підсоси повітря та форсунки

Підсосів нема.Форсунки подивлюся.А тиск паливної помпи як провірити в цьому моторі?Мається на увазі,як манометр підєднати...

  0

231 Відредаговано igorsh88 (2023-11-01 15:47:46)

Re: Параметры LTFT/STFT (корекции по топливу)

Нізнаю як н7м на k4m/k7m в розрив штуцера паливної рампи.
/upload/iblock/e61/rnelnlqpp41i8iwokiw4tj0o02s8qoav/s6AAAgIeFeA_1920.jpg

БОРТОВИЙ ЖУРНАЛ
• Dacia Logan MCV 2011 1.6 16v К4М Laureate ГБО BRC
• Dacia Sandero 2009 1.6 MPI К7М Ambiance
  0
Спасибо сказали: gri1

232

Re: Параметры LTFT/STFT (корекции по топливу)

igorsh88 написав:

Нізнаю як н7м

Вибачаюсь,помилився.

igorsh88 написав:

в розрив штуцера паливної рампи

Це ясно,цікавило як підєднатися до труби з бака.Дякую.І ще...Чому при +28 чек не горить,двигун ні пчихае,ні троїть,заводится ідеально,так само їде?Адже так до спалених клапанів можна доїхати...

  0

233 Відредаговано igorsh88 (2023-11-01 20:05:19)

Re: Параметры LTFT/STFT (корекции по топливу)

Тому що величину LTFT = +28% Ваш блок управління ще взмозі "переварити" та скоригувати паливну суміш. Як буде ближче до крайньої межі (+50..+100%) з'явиться помилка P0170 (співвідношення паливної суміші виходить за межі параметрів, визначених заводом) з появою Check Engine.

БОРТОВИЙ ЖУРНАЛ
• Dacia Logan MCV 2011 1.6 16v К4М Laureate ГБО BRC
• Dacia Sandero 2009 1.6 MPI К7М Ambiance
  0

234

Re: Параметры LTFT/STFT (корекции по топливу)

Може, на"ти"?

igorsh88 написав:

(+50..+100%)

Я щось думав після 20% чек мав би бути...Значить, можна трохи поїздити?Модуль насоса палива буде десь в суботу.Грішу на нього, бо всі свічки білі. Малоїмовірно,що усі форси забилися одразу.

  0

235

Re: Параметры LTFT/STFT (корекции по топливу)

А сделать полнее диагностику? Зачем все сразу менять? MAP какой на холостых на полностью прогретом движке (90 0с)? Подсосов точно нет, проверяли чем?

Установка, обслуживание и ремонт ГБО. Компьютерная диагностика (CLIP).
Регулировка клапанов с выездом к клиенту.
  0

236

Re: Параметры LTFT/STFT (корекции по топливу)

Подсосы дымом проверял,МАР - 31-32.Фильтр топлива хотел менять еще при покупке авто(30 000км уже проехал) но...Сейчас его время пришло.Модуль в сборе меняю-по цене подходит(и возится с заменой фильтра не буду).

  0

237

Re: Параметры LTFT/STFT (корекции по топливу)

Для початку, чим LTFT дивитися? )) Бо звичайні сканери показують тільки но роботу на середніх та макисмальних нагрузках.
Треба ж не забувати, що в нас є ще "хх та малі нагрузки" й вони обратно пропорційні.

Dacia Logan MCV 1,6V8 2008 Base0 +ГБО + ЭСП + ЦКБЭС(Expression)_by_Лево +БК_by_Лево + ГУР + Airbag пассажира
Бортовой тут
  0

238

Re: Параметры LTFT/STFT (корекции по топливу)

Лево написав:

Для початку, чим LTFT дивитися?

ELM, CAR SCANNER

Лево написав:

реба ж не забувати, що в нас є ще "хх та малі нагрузки

Так спочатку на холостому и провіряють всі показники,хіба ні?Показник LTFT на моій машині +28%  власне на холостому ходу.

  0

239 Відредаговано igorsh88 (2023-11-03 15:58:04)

Re: Параметры LTFT/STFT (корекции по топливу)

Показники L/S-TFT отримані по протоколу OBD не відображають роботу на холостому ходу, більше корелюючи з роботою на середніх та повних навантажень. Необхідно підключитися до реношного протоколу програмками Pyren або Ddt4All. По аналогії з Car Scaner-ом існує Torque Pro, що дає змогу в зручному форматі відобразити дані параметри попередньо створивши PID-и. Тут описано даний процес.

Приклад паливних корекції K4M - паливна суміш в нормі

https://logan.in.ua/upload/iblock/ffb/6cnhxwukcm2s1q24uv7iu5wxfn0cv7ck/screenshot_014542.png

Приклад паливних корекці K7M - суміш збагачена

https://logan.in.ua/upload/iblock/465/za3mzz8ybej1o4231h9rt8jn3aa247wo/LTFT_STFT.jpg

БОРТОВИЙ ЖУРНАЛ
• Dacia Logan MCV 2011 1.6 16v К4М Laureate ГБО BRC
• Dacia Sandero 2009 1.6 MPI К7М Ambiance
  0
Спасибо сказали: gri1

240

Re: Параметры LTFT/STFT (корекции по топливу)

Реношні програми чомусь не лізуть в телефон.TORGUE спробую,але щось занадто складно це все...

igorsh88 написав:

В даному пості описано даний процес

Драйв - заблокований у мене.

  0

241 Відредаговано Yeka (2023-11-03 11:35:49)

Re: Параметры LTFT/STFT (корекции по топливу)

gri написав:

Драйв - заблокований у мене.

Постав браузер Puffin.
Була схожа ситуація з корекціями але з мінусовими значеннями. Взяли МСВху для роботи бензин 1,6. Пробіг не великий,але вона фіг знає скільки стояла по перекупам.Коли підключив Торку довга корекція була -28 і не падала.Змінив повітряний стала -19 і на тому все. Недопомагало ні заміна свічок,ні чистка форсунок і тд. Поставили ГБО ситуація та ж сама -21,-19.Примусово,за допомогою ГБО загнав газовий вприск в дуже бідну суміш. В русі,поступово,дуже повільно, з -19 доходило й до + значень.Але коли заглушив двигун,при повторному запуску,байдуже,холодна гаряча-на екрані -21,-19 і так по кругу.Бісило дуже. Питання вирішилось тільки після того,як за допомогою igorsh88 і форумчан  встановив Piren. Постійно обнуляв корекції і після разу 4-5 ЕБУ прийшов до тями. Зараз при старті двигуна +3. Коли корекція стабілізувалась ГБО перевів в штатний режим. Зараз ,в залежності місто-траса,корекція плаває від -5 до +12.

Dacia Logan 1.6 8V-продано.Renault Mégane II-продано
Honda Accord Tourer 2.4 AT Type S-експлуатується
Citroen Jumpy 2.0i-експлуатується
Dacia Logan 1.6 8V MCV-експлуатується
  0
Спасибо сказали: gri1

242

Re: Параметры LTFT/STFT (корекции по топливу)

Yeka написав:

Змінив повітряний стала -19

До заміни повітряного було +32.

Yeka написав:

Недопомагало ні заміна свічок,ні чистка форсунок

Свічки нові(майже),форси в адекваті(но це не точно,поки що).Завтра міняю паливний модуль, і щось воно буде...205000 км машині,а в бак (хоч ради заміни фільтра палива,ніхто на заглядав).До речі,скільки помпи паливні ходять на цих авто?

Yeka написав:

. Постійно обнуляв корекції

Без анулювання  не вийде на нормальні параметри(звісно, якщо все добре з двигуном-не жере,ні трясе і т.д.)?

Yeka написав:

Постав браузер Puffin

Yeka написав:

Piren

Не заходять.

  0

243

Re: Параметры LTFT/STFT (корекции по топливу)

igorsh88, у меня к вам вопрос
ваш п.239 от сегодня, пример топл.коррекций для к7м - 4 показателя: PR 438 STFT И PR 143 LTFT режим нагрузок и для ХХ PR 444 STFT и PR 144 LTFT.
ваш п.214 от10.10.2023 готовые ПИД для К7М где п.23 PR 139, п.24  PR 140, п.25 PR 438, п.32 PR 444
*сегодня* отсутствуют 139-я и 140-я, в готовых ПИДах нет 143-й и 144-й
п.193 за далекий 2020 год от Лево
коррекций целых ТРИ - 438-я STFT  139-я средние и макс.нагрузки  140-я ХХ и малые нагрузки.
Сам вопрос  - откуда взялись 143-я и 144-я, почему нет 139-й и 140-й в *сегодняшнем* примере ...и как мы скажем Лево про четвертую коррекцию ))) ( он наверно до сих пор настраивает по трем).

MCV-1.6 Ambiance фаза2 2009, ГБО, газовая прошивка
  0

244 Відредаговано igorsh88 (2023-11-04 14:36:21)

Re: Параметры LTFT/STFT (корекции по топливу)

Да пробачать мене французи... Полетіли crazy_pilot

# 1

alexei74 написав:

откуда взялись 143-я и 144-я

Sandero. Двигатель и его системы. 17B Система впрыска бензинового двигателя. EMS 3134. K7M732

/upload/iblock/613/bhd8hhs8jfs6k42wlsh7p31wqvfz7yqa/0.jpg /upload/iblock/493/jy8b7zdosk1wmdkzx9wd5ast9c2695n9/2.jpg /upload/iblock/f80/5yblbje8gz0b2upmcgilrx3wnu5dhwjt/1.jpeg
-> тут мона качнуть перевірити

# 2

alexei74 написав:

почему нет 139-й и 140-й в *сегодняшнем* примере

Тому що ЕБУ інший. Вони присутні в:

Logan. Двигатель и его системы. 17B Система впрыска бензинового двигателя. EMS 3132. K7M710

/upload/iblock/932/v5ohfchxpxnistxcjyqq70pq5q8acc9h/3.jpg /upload/iblock/cf8/3ifu3qq8mazqqnhl5aam3xged4owmsmr/4.jpg /upload/iblock/dac/kw41ymfj2loften94rxsjvzuics6ad5m/5.jpg
-> тут качаємо перевіряємо

Пояснення: PR139 (EMS3132) теж саме, що і PR143 (EMS3134)
Докази в студію:

Однаковий код запиту - 21AA та байт відповіді - E

EMS3132: "PR_КОРРЕКЦИЯ СОСТАВА СМЕСИ ПРИ РАБОТЕ","PR139","21AA","E","0","0","","827AF1"
(читаємо файл згенерованих PID-ов)
EMS3134: "PR_УСИЛЕНИЕ ПАР. САМОАД. КОРР. СОСТ. СМЕСИ","PR143","21AA","E","0","0","","827AF1"
(читаємо файл згенерованих PID-ов)

Різне найменування - неточність перекладу. В оригіналі (франц.) означають одне і те ж

EMS3132: "Gain apprentissage régulation richesse": "comment": "gain d' apprentissage de la régulation de vitesse"
(файл Ddt4All строки 2107 та 7435)
EMS3134: "ADGAINM": "comment": "gain d' apprentissage de la régulation de vitesse"
(файл Ddt4All строки 2183 та 11103)

Пояснення: PR140 (EMS3132) теж саме, що і PR144 (EMS3134)
Докази в студію:

Однаковий код запиту - 21AA та байт відповіді - D

EMS3132: "PR_КОРРЕКЦИЯ СОСТАВА СМЕСИ ХОЛ. ХОДА","PR140","21AA","D","0","0","","827AF1"
(читаємо файл згенерованих PID-ов)
EMS3134: "PR_СМЕЩ. ПАРАМ. САМОАД. КОРР. СОСТ. СМЕСИ","PR144","21AA","D","0","0","","827AF1"
(читаємо файл згенерованих PID-ов)

Різне найменування - неточність перекладу. В оригіналі (франц.) означають одне і те ж

EMS3132: "Offset d apprentissage de la régulation de richesse": "comment": "offset d' apprentissage de la régulation de richesse"
(файл Ddt4All строки 2087 та 4535)
EMS3134: "ADZEROM": "comment": "offset d' apprentissage de la régulation de richesse/"
(файл Ddt4All строки 2240та 8132)

# 3

alexei74 написав:

и как мы скажем Лево про четвертую коррекцию ))) ( он наверно до сих пор настраивает по трем)

Це буде несподіванка для нього!  shok Лево та його Зелений крокодил робили вірно:
• Спостерігали LTFT (PR139/PR143) - на середніх та повних навантажень;
• Спостерігали STFT (PR438) - на середніх та повних навантажень;
• Спостерігали LTFT (PR140/PR144) - на холостому ходу та малих навантажень
• Однак не звернули увагу на четвертий параметр - PR444, аналог STFT холостого хода і малих навантажень
(в апноті до EMS3132 не згадується  dntknw в EMS3134 - присутній)

Однаковий код запиту - 21AB та байт відповіді - E

EMS3132: "PR_ОБЩ. КОРРЕКЦИЯ РЕГУЛИРОВКИ Х. ХОДА", "PR444", "21AB", "E", "0", "0", "%", "827AF1". (читаємо файл згенерованих PID-ов)
EMS3134: "PR_ОБЩ. КОРРЕКЦИЯ РЕГУЛИРОВКИ Х. ХОДА", "PR444", "21AB", "E", "0", "0", "%", "827AF1". (читаємо файл згенерованих PID-ов)

Оригінальне (франц.) найменування PR444

EMS3132: "Intégral du RCO théorique régulation ralenti": "comment": "terme integral du RCO théorique de commande de vanne de régulation ralenti"
(файл Ddt4All строки 3318 та 7631)
EMS3134: "RRINT": "comment": "terme integral du RCO théorique de commande de vanne de régulation ralenti"
(файл Ddt4All строки 3456 та 8815)

P.S. PR444 допоміг мені при адаптації дроселя.

БОРТОВИЙ ЖУРНАЛ
• Dacia Logan MCV 2011 1.6 16v К4М Laureate ГБО BRC
• Dacia Sandero 2009 1.6 MPI К7М Ambiance
  0
Спасибо сказали: alexei741

245 Відредаговано Yeka (2023-11-04 11:05:47)

Re: Параметры LTFT/STFT (корекции по топливу)

gri написав:

Без анулювання  не вийде на нормальні параметри(звісно, якщо все добре з двигуном-не жере,ні трясе і т.д.)?

Можлива така ситуація що у Вас там все і гаразд,але дуже давно ніхто не обнуляв комп.  В Логана ну ДУЖЕ інерційний ЕБУ.Є ще дві машини,на них довга корекція змінюється в межах хвилини-пяти.В Логана потрібно кілометрів з 20 проїхати поки щось зміниться.То ж я б заморочився з Piren.Інший варііант це прога CLip,вона у офіціалів,можливо вже й на руках є ломані версії.
Оновлений Piren спробуйте скачати звідси,під відео є посилання-https://www.youtube.com/watch?v=Q7yaaS1Hq24

Dacia Logan 1.6 8V-продано.Renault Mégane II-продано
Honda Accord Tourer 2.4 AT Type S-експлуатується
Citroen Jumpy 2.0i-експлуатується
Dacia Logan 1.6 8V MCV-експлуатується
  0
Спасибо сказали: gri1

246

Re: Параметры LTFT/STFT (корекции по топливу)

Yeka написав:

кілометрів з 20 проїхати поки щось зміниться

Отож, так і є.Помпу поміняв,поїздив- усе так само,в плюсі корекція (ltft)

Yeka написав:

То ж я б заморочився з Piren.Інший варііант це прога CLip

Складно для мене це все...В колєги сина є якась приблуда-сканер(як планшет).Може воно обнулить?

Yeka написав:

дуже давно ніхто не обнуляв комп

Я -ні.5 років машина стояла в німцях,її підготували до техогляду(щоб продати) - гальми і т.д., а в комп лізти - кому воно там нада?

  0

247

Re: Параметры LTFT/STFT (корекции по топливу)

igorsh88, большое спасибо, або якщо більш до вподоби - велика подяка розумній людині ))).
Если я прально понял, на двигателе К7М могут стоять мозги как 3132 так и 3134, и соответственно название топл.коррекций будут у каждого свои. Всего величин коррекций ЧЕТЫРЕ, а не ТРИ, как было принято считать ранее --   STFT 444 и  LTFT 140 для ХХ и  STFT 438 и  LTFT 139 для средних и высоких нагрузок ( мозги 3132). Для 3134 - другие, но STFT 444 и STFT 438 присутствуют в обоих вариантах.
Ну и кто эти французские разработчики после этого, каким местом они работу работают?)))

MCV-1.6 Ambiance фаза2 2009, ГБО, газовая прошивка
  0

248

Re: Параметры LTFT/STFT (корекции по топливу)

Так, мотор однаковий, різні мозги... точно так жє, як на других логанах стоять мозги Valeo, там 5 коррекцій довгих, на приклад  dash1 .
А на рахунок що в плюсі... то цікава є фраза в тех нотах, на рахунок того, що  якщо корекції стоять в нулях (128), значить щось не так, вони повинні уходити в плюс, або мінус

Dacia Logan MCV 1,6V8 2008 Base0 +ГБО + ЭСП + ЦКБЭС(Expression)_by_Лево +БК_by_Лево + ГУР + Airbag пассажира
Бортовой тут
  0

249 Відредаговано igorsh88 (2023-11-06 09:33:16)

Re: Параметры LTFT/STFT (корекции по топливу)

Лево написав:

на других логанах стоять мозги Valeo, там 5 коррекцій

Логан з Valeo аналогічно - 4 корекції. Дві довгих, дві коротких. П'ятий параметр, із-за не вірного перекладу, інтерпретують як корекцію, насправді то лише статус режима (відкрита петля, закрита петля і т. п)

"PR138 - Коррекция состава рабочей смеси" в  оригіналі на французькому означає зовсім інше

    Код - 22284E
    Назва - Richness regulation status
    Коментарій - Etat de la regulation de richesse
        "8": "before closed loop mode",
        "1": "starting mode",
        "2": "open loop mode",
        "4": "full load mode",
        "16": "closed loop mode"
    Формула - A

/upload/iblock/044/qz19tdhx5qaljvl1bc3tbixclnuqoq9y/IMG_20231105_194653.jpg /upload/iblock/c6e/ktjidepbdgxk2qjafeq8lz8osrn7vq6n/IMG_20231105_194526.jpg

-> тут детальніше.

Література для Лево і Зеленого крокодила
БОРТОВИЙ ЖУРНАЛ
• Dacia Logan MCV 2011 1.6 16v К4М Laureate ГБО BRC
• Dacia Sandero 2009 1.6 MPI К7М Ambiance
  0

250

Re: Параметры LTFT/STFT (корекции по топливу)

Ну, значить я не вірно зрозумів це все, але ось тут 5 коррекцій.
https://logan.in.ua/upload/iblock/ffd/zl6r0xci88gyk4oa3ffmmngln80035as/Screenshot-2023_11_06-105145.png
128 дефолтні значення, коли обучається - точно так же міняються й реагують на якість палива й усе таке

Dacia Logan MCV 1,6V8 2008 Base0 +ГБО + ЭСП + ЦКБЭС(Expression)_by_Лево +БК_by_Лево + ГУР + Airbag пассажира
Бортовой тут
  0