jasonua написав:Valerik, на 1.4 передачі короткі, там може і доцільно модернізувати. А на 1.6 спірне питання. Хоча їздив я на к7м (у знайомого брав), то в авто не комфортно їхати звичні 110-120, шум сильний, все таки від голови багато залежить і від шумки. Можливо довша 5передача і робить більше комфорту.
Там так 1, 2, 3 - короткі, 4 - 5 довші.. Дійсно 3000 обертів 110 . Так у мене було точно, я дивувався тоді, у знайомого був КІА RIO 1.4, який йшов 110 на 3500 обертів і як наслідок мав більшу витрату палива на 100км до 0.5..0.8 літра (саме чому я не зрозумів КІА і досі являюся КІА-фобом..)
Просто не розумію взагалі нафіг гробити заводські рощрахункові характеристики...І взагалі тут питання, що краще їхати внатяг чи на оптимальних обертах. Наприклад мій 1.0 по дорозі між селами йде на 5ій на швидкості близбко 90 км/год з витратою палива 4.8..5.1 л/100, як заїзжаю в село і спускаю оберти нижче та тягнуся під 70 на 5-ій, то витрати ростуть до 6..6.5 літрів на 1600 об/хв, а варто перейти на 4-ту то на такій же швидкості при 2500 обертах витрати 3.8..4.2(!).. На 4000 тис обертів на 130 витрати близько 5.5..6 л. Але це трициліндровник Евро 6..6-ступки не вистачає, здається вона вже на 3-му поколінні...Тобто якщо приміська територія. села і мало пробок, то 4.8..5.2 на 100 реальність..
Саме і тому питання навіщо гробити заводські характеристики, не обов'язково витрата буде менша, бо обертів менше а зусилля більше треба..Тут виробником проводиться розрахунок ще з врахуванням кривої графіка потужності двигуна. А гробити силову "вантажну" коробку МЦВ колгоспним "тюнінгом" це взагалі несусвітна дурість..Хоча може комусь економніше їздити буде, але точно не на гірських дорогах.
VW Golf II 1.6D 1987 был в 2003-2008 гг
Logan Ambiance 1.4, ГУР+кондиционер, красный металлик+ГБО 2008 -2019 был
Renault Sandero 1.0sce Life+ ГБО BRC с 2019
0
Спасибо сказали: jasonua1