Re: Следующий автомобиль
КолясикДнепр, принаняли з Європи?
В підписі бачу що старенький надійний к9к. Його можна не боятися.
Ви не увійшли. Будь-ласка, увійдіть або зареєструйтесь.
Нагадування любителям зареєструватися та відразу лізти у розділ "Продаж"!!! Ваш аккаунт будет одразу видалено !!! Читайте Правила ! |
Анкета, правила та реквізити Про політику на форумі |
|
Logan-Клуб в Україні (Logan-Club in Ukraine) → Головний → Следующий автомобиль
Сторінки Назад 1 … 662 663 664 665 666 … 740 Далі
Щоб відправити відповідь, Ви повинні Увійти або Зареєструватись
КолясикДнепр, принаняли з Європи?
В підписі бачу що старенький надійний к9к. Його можна не боятися.
Георгич, ну стосовно форда то мій негатив базується на одному досить показовому ремонті однієї клієнтської фієсти. В людини на фієсті була проблема з АКПП, наш автосалон тільки почав працювати з фордами, а механіки власне АКПП ніколи не крутили і навчання по їх ремонту не проходили. Там у форда був раніше прикол в стилі, що їх програма діагностики підказує де і як що крутити для ремонту, але з фієстою не допомогла. Звернулися до імпортера з проханням допомогти, бо машина на гарантії і т.д. Ті відморозилися в стилі "ідіть нафіг, бігом ремонтуйте самі", інші дилери теж відморозилися (ну дилери ладно, договорів з ними не було і відносини в стилі по плескати язиком). Ну щось по шаманили, але клієнту вистачило на 1000км того ремонту, і він звісно був дуже злий. І нам виставили рахунок на нову АКПП так як ми накосячили, хоча можна сказати що кричали що не зробимо цю коробку... (Як висновок, злий клієнт, злі ми бо нас бортонули, хоча мабуть хлопцям мовчки треба було нову АКПП ставити та й все). Ну от від такої політики я сам форда купляти не хочу...
На тойоті (коли працював) при таких проблемах імпортер не футболив, а підключав інколи навіть інженерів з заводу, хоча то дуже ростягується в часі такі ремонти, проте ніхто на мороз не падає... Ну правда по гібридам, в них політика проста, щось не так з батареєю то міняйте повністю і не трахайте мозок, а там по факту інколи достатньо просто контакти почистити, ну то вже тонкощі.
КолясикДнепр, принаняли з Європи?
В підписі бачу що старенький надійний к9к. Його можна не боятися.
Выбор был осознанный. На замену мцв. Всем доволен. И клиренс, и расход, и комфорт... Купил на авториа. Пробег 115. Из Германии.
тосовно форда то мій негатив базується на одному досить показовому ремонті однієї клієнтської фієсти. В людини на фієсті була проблема з АКПП, наш автосалон тільки почав працювати з фордами, а механіки власне АКПП ніколи не крутили і навчання по їх ремонту не проходили. Там у форда був раніше прикол в стилі, що їх програма діагностики підказує де і як що крутити для ремонту, але з фієстою не допомогла. Звернулися до імпортера з проханням допомогти, бо машина на гарантії і т.д. Ті відморозилися в стилі "ідіть нафіг, бігом ремонтуйте самі", інші дилери теж відморозилися (ну дилери ладно, договорів з ними не було і відносини в стилі по плескати язиком). Ну щось по шаманили, але клієнту вистачило на 1000км того ремонту, і він звісно був дуже злий. І нам виставили рахунок на нову АКПП так як ми накосячили, хоча можна сказати що кричали що не зробимо цю коробку... (Як висновок, злий клієнт, злі ми бо нас бортонули, хоча мабуть хлопцям мовчки треба було нову АКПП ставити та й все). Ну от від такої політики я сам форда купляти не хочу...
А яка коробка втій фієсті була? Бо комплектації були різні - якщо класичний гідрач, то це дивно, бо їх більшість гнормально працює і нарікань не визивало.
А якщо ПаверШифт, то тут все навпаки - їх беспроблемних важко знайти. Летять модулі ТСМ, злітає автоадаптація. Гемор, коротше.
Офи її не зроблять, це міє лише один сервіс в Україні.
Коротше, гешендаорна суха DSG DQ-200 це просто щастя у порівнянні з фордо-маздо ПШ.
А з К4М нормальних авто напевно і нема.
Нових не має а б.у живі є і сценіки і мегани і флюєнси і дастери з мсв...
Якщо правильно па'мятаю то тоді на фієсти ставили тільки гідротрансформатор. Не приємне те що тех.спеціалісти від імпортера морознулись, факт є факт. Ну то вже 10 років пройшло) Але "Осадочек остался".
Якщо правильно па'мятаю то тоді на фієсти ставили тільки гідротрансформатор. Не приємне те що тех.спеціалісти від імпортера морознулись, факт є факт. Ну то вже 10 років пройшло)
З 2013р на форди шли павершифти, але залежить від моделі і комплектації.
Ми свої фокуси-2 не возили на Вінннер, тоді рулив Край Моторз - Нормальний сервіс
Якщо вже казати про позавчорашній інтер'єр то це те що пропонує рено)))))
Рено за 20 тис зелених...
Та Лексус за 40 тис зелених...
Точно Рено пропонує позавчорашній?
Тойоті до такого, як до неба рачки... а за гроші які бере Рено, так і зовсім у Лексус нічого такого немає.
Мене більше приваблює те що то гібрид, я ще придивляюсь до пріусів, цікавий ще prius V, багажний якого не гірший ніж в MCV, але їх дуже мало, а те що продають в нас мають не дитячі пробіги і скоріш за все мертві акуми.
Наскільки чув від тих хто брав старе б/в були живі.
Щодо мультимедіа системи, то мені б головне програвач mp3, навігація до фені і телефона вистачить...
Не впевнений, але здається там мп3 і не пахне. А якщо телефона вистачить, то тоді взагалі дивно. З такими вимогами яка різниця яке авто брати? Тоді головне, щоб по грошам було норм.
В моїй он є навігація, а що толку, карт довбаний ТОМ ТОМ по Україні не малює, покриття 30% чи щось таке
В моїй можна ставити будь-що. Хоча навіть гуглкарти спокійно працюють, як мінімум не набагато гірше телефона.
Для цього не обовязково нове авто брати, простіше купити нову голову на свіжішому залізі та Андроїді.
SanychGT, От на фото рено мені і не подобається)))))
І я не кажу що я буду бігти за лексусом, продам свою там вже буде видно, що буде живіше те і візьму.
Стосовно фото, то мені якраз лексусова більше заходить
Стосовно голови, був цікавився питанням, для Clio 3 не має нічого нормального, на меган є, на кліо облом... Оновлювати карти на штатній навігації понту не має, пробок не бачить все одно, а заморочуватись розкурочувати магнітолу, ставити сімку в телефон та оформлювати підписку за якщо правильно пам'ятаю 30 євро на рік якось не має бажання. Вася в телефоні не погано замінює. По трасі навігацію використовую для обгонів, щоб зрозуміти які віражі по переду і чи варто обгоняти фуру наприклад.
Рено за 20 тис зелених...
Та Лексус за 40 тис зелених...
З конкретно цих двох, Лексус на голову краще і по якості матеріалів, і по оснащенню, і по ергономіці.
Але якщо брати в однаковій ціновій категорії, то Рено дійсно молодці. В новій лінійці багато непоганих рішень по інтер'єру. Хоча Пежо пішли ще далі. Як на мене то саме Пежо по інтер'єру виглядає і відчувається дорожче ніж є насправді, і може навіть закосити під щось преміальне, якщо не сильно придивлятись.
Ще додам чого хочу пріуса/лексус ст200н там автомат планетарний який дуже всі хвалять і проце мать ще свідчать ціни на кпп на розборках, починаються від 4500грн. Хочеться щоб і дружина іноді баранку крутила, з механікою в неї проблема, плюс швидкість реакції в неї набагато меньша, правда я їй і не дозволяю їздити швидше 80км/г.
Kap1toshka,
О как сказал....автомат планетарний .
Обычный АКПП планетарные там не одна...
Айсин на многих авто ставят.
Переключение быстрое, после сел на Логан и это жах какой-то первая вторая долго, .
На АКПП когда стоиш перед светофором уже на первой.
КПП нейтраль, пока включить первую на АКПП ты уже на второй уехал в переди..
Пока включить вторую, на АКПП уже уехал на третьей до 50-60 км.ч
О как сказал....автомат планетарний
Мова йде про Тойотовський гібрид. В нього є одна планетарна передача. Все. Не треба плутати з класичними автоматами.
Larsen,
А я понял про планетарный ряд шестерёнки...
Александр007, у гібрида передаточне число механічно не змніюється. Планетарна передача постійна, і працює як диференціал. На один кінець якого приєднаний двигун, на другий електромотор. Відповідно змінюючи співвідношення обертального моменту двигуна і електромотора (регулюючи роботу електромотора), змінюється передаточне число між двигуном і колесами. Це якщо описати принцип роботи в двох словах.
Цікаве відео про коробку ту
Ще додам чого хочу пріуса/лексус ст200н
Щось виникло питання, а той же Вольт вам не подобається/не підходить?...
Mellon, Бо працював в офіційного дилера тойоти там маю там знайомих механіків
Щось виникло питання, а той же Вольт вам не подобається/не підходить?...
У Капітошки знайомства на автосервісі Тойоти, тому на неї і дивиться.
Особисто я з Тойот зацікавився б Кемрі-гібридом. Правда вона дорогшае стане.
Пріус технічно хороший, але ну... дизайн...Я розумію що це дуже і дуже суб'єктивна річ, але як на мене, нормально Пріус почав виглядати тільки з 4го покоління(з 16го року). А такі автомобілі досить і досить дорогі.
Взагалі, якщо цікаво, то з Тойотами із США взагалі дуже складно, оскільки більшість Тойот з копарту забирають ОАЕ. Тому і ціни накручені. За Лексуси не знаю.
Новый Логан в Турции стоит 25 штук $
Александр007, в Туреччині всі машини в 2 рази дорожчі.
Новый Логан в Турции стоит 25 штук $
А на Кубе столько стоит жигуль...
Сегодня звонил официалам узнавал когда ждать Сандеро 3. Сказали в 2023 году. Мы одна из последних стран, в которую его поставят, я так понял.
А этим летом в Украине выйдет новый Каптюр. Цена от 650 тыс грн. Как-то так.
Сегодня звонил официалам узнавал когда ждать Сандеро 3. Сказали в 2023 году. Мы одна из последних стран, в которую его поставят, я так понял.
Лишь бы только новыми ценами не испортили семейство...
Сторінки Назад 1 … 662 663 664 665 666 … 740 Далі
Щоб відправити відповідь, Ви повинні Увійти або Зареєструватись
Logan-Клуб в Україні (Logan-Club in Ukraine) → Головний → Следующий автомобиль
Згенеровано за 0.360 секунд(и), виконано 72 запитів