Yanus написав: ремонтно пригодность повышается.
Тільки якщо міняти весь кузов в зборі, або повністю все шассі в зборі. Заміна меньших компонентів аж ніяк не простіша ніж у звичайних авто, адже вони так само з'єднані зі своєю частиною авто як і аналогічні компоненти з'єднані з усім авто у конструкції з несучим кузовом.
Так що від цього мало користі. Практично всі ремонти вимагають заміни меньших компонентів.
Yanus написав:замена например верхнего кузова если приелся седан например - сделал хетч бек.
Ну от подумай, продаєш старий кузов, купуєш і ставиш новий, при цьому залишаєшся зі старим шассі. А не простіше просто продати старе і купити нове авто? При цьому поміть, і старе і нове будуть при всіх інших рівних дешевшими і легшими ніж модульне. Кому таке треба? Ну от може комусь би і було цікаво, але щось мені здається що таких одиниці. А більшість хто цього хоче просто не усвідомлюють що за таку можливість доведеться чимось іншим пожертвувати, на що вони б не погодились на практиці.
Yanus написав:да и в производстве будет дешевле модульное авто. подход к сборке и т.д.
Не буде. Уніфікація можлива і без модульності. Сучасні платформи якраз цим і користуються, коли значна кількість компонентів однакова. Перевага в тому що при виробництві можна на ходу вирішувати який кузов прикрутити має значення лише при вкрай дрібносерійному виробництві, особливо при ручній збірці. Але для масштабного виробництва, де все робиться на налагоджених конвейєрах, по суті нема різниці що до чого прикручується і в якій послідовності. Всеодно одна лінія збірки збирає один варіант. Зате меньша кількість деталей у монокока, меньша маса (а значть меньша собівартість по матеріалам і енергетичним витратам), реально роблять виробництво дешевшим.
Доречі, щодо цієї переваги для штучного виробництва, то саме через неї у гоночних авто рамна конструкція є найбільш поширеною. Правда там трошки не такі рами, але суті це не міняє.
Так що в підсумку нема таких переваг, які б реально перекрили недоліки. Якщо буде модульний Логан по ціні немодульного Гольфа, ніхто не буде його купувати.
LogAn 2013 1.2 Authentique ->
Toyota RAV4 2016 2.0 Live
0