151

Re: Электротранспорт

jasonua написав:

Mellon, з кожним роком ємність батареї падає....

З кожним роком надійність ДВЗ знижується... Цифри в студію будь-ласка. Cкільки, як, в яких моделях ітд. Я зараз можу написати що через 3 роки більшість сучасних двигунів іде на смітник. Повірите?

jasonua написав:

Електромашини це іграшки

Все в нашому житті іграшка. Якщо підходити з філософської точки зору. Якщо електромобіль виконує всі необхідні його власнику функції то це повноцінний засіб пересування. Знову ж таки вас ніхто не заставляє на разі його купувати.

Chevrolet Volt 2014
Ford Explorer 2016
  0



152

Re: Электротранспорт

Mellon написав:

Якщо електромобіль виконує всі необхідні його власнику функції то це повноцінний засіб пересування. З

upp

Рено Логан 1.6 2011 - проданий. Найкращі спогади!
Nissan QASHQAI 2.0 2021
Nobody dies a virgin, life fucks us all
  0

153

Re: Электротранспорт

При наличии денег я бы купил БМВ электричку. На каждый день мне бы хватило.

Logan II 1,6 чип-тюн, ГБО
С уважением, Александр
  0

154 Відредаговано Vader (2020-03-04 16:19:54)

Re: Электротранспорт

Mellon написав:

Якщо електромобіль виконує всі необхідні його власнику функції то це повноцінний засіб пересування.

Декому і самоката цілком вистачає. Але ж це не означає, що самокат - повноцінний засіб пересування.

Ну, і якщо трохи ширше підійти до питання: автомобіль завжди був втіленням свободи. Свободи їхати, куди і скільки заманеться, незважаючи ні на що. І в цьому сенсі єлектромобілі - не повноцінні авто. Бо вони суттєво обмежують власника, і зробити з цим на сучасному етапі розвитку техніки неможливо.

  0
Спасибо сказали: az74, SanychGT, alex.cver3

155

Re: Электротранспорт

Vader написав:

Ну, і якщо трохи ширше підійти до питання: автомобіль завжди був втіленням свободи. Свободи їхати, куди і скільки заманеться, незважаючи ні на що. І в цьому сенсі єлектромобілі - не повноцінні авто. Бо вони суттєво обмежують власника, і зробити з цим на сучасному етапі розвитку техніки неможливо.

Гаразд. Вот вам інший приклад. Особисто мені надзвичайно подобаються великі американські пікапи. Після того як я вживу бачив Шеві Сільверадо, не покидає бажання притягти собі таку штуку. І ні, скоріш за все я його не куплю по якій причині? Тому що я розумію, що для мене це буде іграшка. Я не буду використовувати і половини його можливостей, а його габарити не дозволять мені нормально пересуватись у Львові. Тобто ця машина якраз і буде мене обмежувати в основній функції.

Vader написав:

Бо вони суттєво обмежують власника, і зробити з цим на сучасному етапі розвитку техніки неможливо.

Обмежують в чому? Є купа історій про подорож Європою на Теслі користуючись Суперчарджерами. Шевроле Болт приймає через швидку зарядку 50квт/год. За годину зарядки ви отримаєте ще 350км. Нові суперчарджери заряджають ще швидше. Я згоден що відстає на разі інфраструктура. Чисто технічні можливості електромобілів по швидкості зарядки прийнятні навіть сьогодні.

Chevrolet Volt 2014
Ford Explorer 2016
  0

156 Відредаговано Bob3000 (2020-03-04 16:44:44)

Re: Электротранспорт

Vader написав:
Mellon написав:

Якщо електромобіль виконує всі необхідні його власнику функції то це повноцінний засіб пересування.

Декому і самоката цілком вистачає. Але ж це не означає, що самокат - повноцінний засіб пересування.

Ну, і якщо трохи ширше підійти до питання: автомобіль завжди був втіленням свободи. Свободи їхати, куди і скільки заманеться, незважаючи ні на що. І в цьому сенсі єлектромобілі - не повноцінні авто. Бо вони суттєво обмежують власника, і зробити з цим на сучасному етапі розвитку техніки неможливо.

Соломон бы сказал, что одна машина с ДВС для свободы ваапче, а вторая электро - для свободы в городе... Все счастливы  coffee

P.S. Но сам я - за гибрид с возможностью зарядки.

2019 Стёпа 5МКПП 1.5 dci азурный Zen буддист               35 тк
2007 Logan MCV 7 мест 1.6 8v серокометный Laureate     113 тк
...Доборолась Україна до самого краю. Гірше ляха свої діти її розпинають...
(старший по бан-листу: Дядя Фёдор, рядовой состав: тоже есть, лень перечислять...)
  1
Спасибо сказали: Larsen1

157

Re: Электротранспорт

Bob3000 написав:

Соломон бы сказал, что одна машина с ДВС для свободы ваапче, а вторая электро - для свободы в городе...

То був я, а не Соломон. tongue lol

LogAn 2013 1.2 Authentique -> Toyota RAV4 2016 2.0 Live
  0

158

Re: Электротранспорт

Пока одни думают,как быстрее зарядить авто,а другие,как увеличить ёмкость,китайцы сделали съёмные батареи и меняют их как на шуруповерте и по времени как двс заправить топливом.уже построена часть пунктов по быстрой замене батареи и они увеличиваются

  0

159 Відредаговано Vader (2020-03-04 16:59:23)

Re: Электротранспорт

Mellon написав:

Гаразд. Вот вам інший приклад. Особисто мені надзвичайно подобаються великі американські пікапи. Після того як я вживу бачив Шеві Сільверадо, не покидає бажання притягти собі таку штуку. І ні, скоріш за все я його не куплю по якій причині? Тому що я розумію, що для мене це буде іграшка. Я не буду використовувати і половини його можливостей, а його габарити не дозволять мені нормально пересуватись у Львові. Тобто ця машина якраз і буде мене обмежувати в основній функції.

Так, звісно, пікап буде не надто зручним в місті, а якийсь Смарт - на лісовій грунтовці. Але при бажанні (чи необхідності) ви все одно зможете кататись Львовом на Сілверадо, або проїхати 1000 км без зупинки на Смарті. Без обмежень по тривалості поїздки, швидкості пересування або часу на заправку. Тобто, клас авто може не відповідати вимогам, але головне призначення - їхати, воно все одно буде виконувати.

Обмежують в чому? Є купа історій про подорож Європою на Теслі користуючись Суперчарджерами. Шевроле Болт приймає через швидку зарядку 50квт/год. За годину зарядки ви отримаєте ще 350км. Нові суперчарджери заряджають ще швидше. Я згоден що відстає на разі інфраструктура. Чисто технічні можливості електромобілів по швидкості зарядки прийнятні навіть сьогодні.

Я теж читав різні історії про подорожі на електрокарах. На одній заправці перехідника нема, ні іншій зарядка не працює, на третій черга на цілий день, а до четвертої вже штовхати доводиться. В той час, як звичайне авто можна заправити де завгодно. Нема 95-го - можна залити 92-й. Нема заправки - можна зупинити когось и попросити відлити бензину. Взяти каністру і піти пішки на заправку.  Або заздалегідь кинути каністру в багажник, збільшивши запас ходу. Або поставити ГБО - і мати фактично два баки. І не залежати від температури повітря чи освітленості.

До того ж, авто з ДВС заправляється в десять разів швидше, а проїжджає - втричі довше.

  0

160 Відредаговано alex.cver (2020-03-04 17:07:24)

Re: Электротранспорт

Mellon написав:

60 кіловатники дозволяють за раз проїхати 300-350км, цього мені б особисто вистачило повністю замінити ДВС в любих форс-мажорах.

Та ладно. Это всего 100 макс 120 км в одном направлении а еще и вернуться же нужно? А зима? А под 0 вы не будете рисковать ездить? Как не крути а только город и максимум на дачу если не далее 80 км от города.  Я электро авто воспринимаю как электросамокаты что ездят по городу. До работы и обратно. Вот это реально их доля не более. Пока и еще долго будет пока

KIA Sportage 4WD,2.0 бенз,ручка,2013 upp
Sandero STEPWAY 1,5 dCi, синий, 2014 - продано
Плюсы/минусы реношного дизеля по опыту владения Stepway - https://www.logan.in.ua/forum/post738140.html#p738140
В игноре - только странные люди (3)
  0

161

Re: Электротранспорт

Bob3000 написав:

P.S. Но сам я - за гибрид с возможностью зарядки.

У них запас хода совсем скромный... Километров 50 от силы...

ЗАЗ-1102 Таврия (1993) -> Opel Vectra A (1991) -> Logan-2 (2013) 1.2 ГБО
Ban-List: Инноватор, Георгич, Дядя Федор, karakuda78, sdj387jsd, sergiosem, Grey, Александр007 - Ban-List отключен до конца войны.
  0

162

Re: Электротранспорт

Vader написав:

Нема заправки - можна зупинити когось и попросити відлити бензину. Взяти каністру і піти пішки на заправку.

Без образ будь-ласка, але ці твердження 1 в 1 написані були років 120 назад. Коня можна пасти на найближчому полі, а машині потрібна складна інфраструктура по виготовленню, доставці і розповсюдженню бензину.
Ми ніби дійшли висновку, що проблема не стільки в сучасному розвитку технології, а в тому що потрібно вкладатись комусь в нову інфраструктуру.

Aprox написав:

У них запас хода совсем скромный... Километров 50 от силы...

Вольт влітку 60-70, зимою 45-50. Вольт 2 - 80-90 влітку, 60-65 зимою.

Chevrolet Volt 2014
Ford Explorer 2016
  0

163 Відредаговано Larsen (2020-03-04 18:07:54)

Re: Электротранспорт

Mellon написав:

Ми ніби дійшли висновку, що проблема не стільки в сучасному розвитку технології, а в тому що потрібно вкладатись комусь в нову інфраструктуру.

Треба, і в майбутньому все буде. Але на даний момент електромобілі залишаються дуже обмеженими в порівнянні з автомобілями. Аналогічно як і автомобілі в перші роки і навіть десятиріччя свого впровадження були обмеженими в порівнянні з кіньми.

LogAn 2013 1.2 Authentique -> Toyota RAV4 2016 2.0 Live
  0

164

Re: Электротранспорт

Все развитые страны думают о том,чтобы население пересело на общественный транспорт(быстро,комфортно, не дорого) Бесплатный проезд даже в Таллине сделали))) Конечно, Украине до этого очень далеко. Да ещё понты дороже денег,будет каждый день по пробкам с работы на работу по 2 часа добираться,но не поедет на метро))

Водительское  удостоверение категории А выдано 29.12.1979,категория В открыта 06.02.1988  Pannoniа 250,Jawa 350 12 V ,ВАЗ 21011 ,Dacia logan 1.4 , BYD F3 1.6 , Skoda Octavia 1.8 turbo 4×4 ,Skoda Fabia,Chevrolet lacetti 1.6 , Renault clio 1.4 , Dacia logan 1.6 ,Dacia sandero 1.4 ,Dacia mcv 1.6 ,Daewoo Matiz 0.8, Sym x pro 125
  0

165

Re: Электротранспорт

Aprox написав:
Bob3000 написав:

P.S. Но сам я - за гибрид с возможностью зарядки.

У них запас хода совсем скромный... Километров 50 от силы...

Prius Plug-in Hybrid. Средний расход топлива у машины составляет 2,1 литра на 100 км пробега. Общий запас хода — 1237 километров.
А чисто на батарейках - да, мало.

2019 Стёпа 5МКПП 1.5 dci азурный Zen буддист               35 тк
2007 Logan MCV 7 мест 1.6 8v серокометный Laureate     113 тк
...Доборолась Україна до самого краю. Гірше ляха свої діти її розпинають...
(старший по бан-листу: Дядя Фёдор, рядовой состав: тоже есть, лень перечислять...)
  0

166

Re: Электротранспорт

Bob3000 написав:

Prius Plug-in Hybrid. Средний расход топлива у машины составляет 2,1 литра на 100 км пробега. Общий запас хода — 1237 километров.

Нууу... Воно не так дещо працює. Те як ви написали це типу маркетингова наклейка. 2.1 ви отримаєте тільки один раз, якщо ви від заряду до заряду проїдете рівно 100км. де 50-60км будуть на електриці і 2 літри це 50км на бензині. А по факту воно виходить або ноль або десь 5-7 літрів на сотню в залежності від швидкості).

Chevrolet Volt 2014
Ford Explorer 2016
  0

167

Re: Электротранспорт

Aprox написав:

У них запас хода совсем скромный... Километров 50 от силы...

На каждый день на работу и обратно за глаза. А если больше то всегда есть бензин в баке. В этом плане гибрид офигенный компромис. Но сложность 2 агрегатов удорожание  машинки и их ТО.

KIA Sportage 4WD,2.0 бенз,ручка,2013 upp
Sandero STEPWAY 1,5 dCi, синий, 2014 - продано
Плюсы/минусы реношного дизеля по опыту владения Stepway - https://www.logan.in.ua/forum/post738140.html#p738140
В игноре - только странные люди (3)
  0

168 Відредаговано SanychGT (2020-03-04 22:54:29)

Re: Электротранспорт

Mellon написав:

Самий доступний на сьогодні електромобіль із великим запасом ходу - Шевроле Болт із 60 кіловатною батареєю. Її вистачить на 300-350 впевнених кілометрів із швидкістю 110-120км/год. Ціна - +- 18-20 тисяч $.

Ціна у штатах від 37 495 долярів...
А у нас

Если вы хотите получить новый электрокар, то Chevrolet Bolt LT (средняя версия) оценивается у нас около $44-45 тыс., а за Chevrolet Bolt Premier (максимальная версия) просят около $49-50 тыс

Звісно, якщо ми беремо списаний биток, то ціна буде нижча. Але це не робить його ні доступним, ні самим доступним. Це просто тупо занадто дорога і не сильно практична забавка з гарантованою значною втратою грошей. Такий комфорт та експлуатаційні характеристики, або скоріш за все більші, можна отримати за менші кошти.

  0

169 Відредаговано Vader (2020-03-04 22:52:53)

Re: Электротранспорт

Mellon написав:

Ми ніби дійшли висновку, що проблема не стільки в сучасному розвитку технології, а в тому що потрібно вкладатись комусь в нову інфраструктуру.

Ні, це ви дійшли такого висновку. Особисто я вважаю, що розглядати электрокари у відриві від розгляду інфраструктури взагалі немає сенсу. І проблеми є в обох складових - і в самих електрокарах, і в інфраструктурі. Сучасні електрокари надто сильно залежать від розеток, тому й не можуть вважатися повноцінним транспортом. Звісно, можна помріяти, щоб розетка була на кожному стовпі, але годину зарядки (а в реалі - набагато більше) це не змінить.

  0

170

Re: Электротранспорт

Вихід - натягнути вздовж трас тролеї +лічильник під капотом)))

  0

171

Re: Электротранспорт

Vader написав:

але годину зарядки (а в реалі - набагато більше) це не змінить.

Швидка зарядка просто коштує дорожче ніж заправка дизелем... По трасі швидка заправка(за годину на 150-180км) та пересування електро буде дорожче в 1,3-1,5 рази.
У скільки разів буде дорожче більш швидка зарядка, коли вона у нас з'явиться, страшно уявити.

  0

172

Re: Электротранспорт

SanychGT написав:

Швидка зарядка просто коштує дорожче ніж заправка дизелем... По трасі швидка заправка(за годину на 150-180км) та пересування електро буде дорожче в 1,3-1,5 рази.
У скільки разів буде дорожче більш швидка зарядка, коли вона у нас з'явиться, страшно уявити.

Навіть якщо б вона була дешевою - я не можу собі уявити людину, яка б згодилася їхати в режимі "дві години їдемо - годину стоїмо".  Це треба бути або мазохістом, або маніакально жадібною людиною.

  0

173

Re: Электротранспорт

SanychGT написав:

гарантованою значною втратою грошей.

Гарантованою втратою грошей виявився новий Логан як показав мій досвід

SanychGT написав:

Такий комфорт та експлуатаційні характеристики, або скоріш за все більші, можна отримати за менші кошти.

Не можна. Тому що їзду на електромоторі без кпп купиш тільки в електромобілі(несподівано правда?). + Моментальний відгук на газ.

Vader написав:

яка б згодилася їхати в режимі "дві години їдемо - годину стоїмо"

Ви живете в Німеччині на автобані чи як?...Я на 800км з Одеси витратив 12 годин, де я змушений був 2 години десь відпочити і поїсти. На бензиновому авто.

Chevrolet Volt 2014
Ford Explorer 2016
  0

174

Re: Электротранспорт

Vader написав:

Навіть якщо б вона була дешевою - я не можу собі уявити людину, яка б згодилася їхати в режимі "дві години їдемо - годину стоїмо".  Це треба бути або мазохістом, або маніакально жадібною людиною.

Тут люди купуть з салону Jaguar I‑PACE та ВСЬОГО за 12 годин долають відстань АЖ 350км.
І при цьому ще якусь вигоду бачать... Економія на ТО та паливі за 5 років близько 11000 доларів відносно експлуатації БМВ Х5.  crazy  vissla
[merge_posts_bbcode]Добавлено: 2020-03-04 23:12:48[/merge_posts_bbcode]

Mellon написав:

Тому що їзду на електромоторі без кпп купиш тільки в електромобілі(несподівано правда?). + Моментальний відгук на газ.

Яке це відношення має до комфорту, не підкажете?

  0

175

Re: Электротранспорт

SanychGT написав:

Яке це відношення має до комфорту, не підкажете?

SanychGT написав:

та експлуатаційні характеристики

До слова, ДТЕКівська зарядна станція це 50 квт/год. Що аж ніяк не 150км запасу ходу за годину, а 300+- в залежності від авто. Ну це так, на замітку.

Chevrolet Volt 2014
Ford Explorer 2016
  0