Re: MCV дизель 1,5 пуск движка в холодное время года
Имею Renault logan mcv 1.5dci 2015 года . При пуске в мороз то ли -20 или -5 особой разницы нет. Всегда заправляюсь на OKKO ,diessel puls .
Ви не увійшли. Будь-ласка, увійдіть або зареєструйтесь.
Нагадування любителям зареєструватися та відразу лізти у розділ "Продаж"!!! Ваш аккаунт будет одразу видалено !!! Читайте Правила ! |
Анкета, правила та реквізити Про політику на форумі |
|
Logan-Клуб в Україні (Logan-Club in Ukraine) → Логан МСВ → MCV дизель 1,5 пуск движка в холодное время года
Щоб відправити відповідь, Ви повинні Увійти або Зареєструватись
Имею Renault logan mcv 1.5dci 2015 года . При пуске в мороз то ли -20 или -5 особой разницы нет. Всегда заправляюсь на OKKO ,diessel puls .
Clone-77 написав:У меня проблем с запуском нет smile ,то я для топикстартера писал(время запуска).
Это ваша цитата, и к вашему пуску не имеет отношения, адресовано автору темы, сорри что не по правопысу
[merge_posts_bbcode]Добавлено: 2017-01-26 20:25:03[/merge_posts_bbcode]And_TC написав:акумулятор рідний (Варта-Рено) 2007 року
Не встречал, но впечатлило , Ромбат реношный если эксплуатировать в интенсивном режиме слабоват, взял АМеГу, будем посмотреть.
+1. В мене на Логані (2011 р.в.) рідний Ромбат цієї осені загнувся, тоже взяв Амегу Перміум 62А.
п.с. В брата Меган з Німеччини, напевно тому там Варта.
Вітаю, панове трактористи!:)
Машина з жовтня 2013. Заводиться щоразу, коли є потреба, незалежно від сезону. Повертаю ключ, чекаю, доки "свічка" згасне, заводжу.
Дизель звичайний на ОККО, зрідка ВОГ. Фільтруюча вставка в паливному фільтрі під час заміни (ТО раз на 10000) завжди була чиста. Люди підказали, що її можна міняти раз на 20-30 тис., так і робитиму.
Люди підказали, що її можна міняти раз на 20-30 тис., так і робитиму
Ой, щоб потім не підказували майстра по паливній апаратурі. Соррі, особиста думка.
Доки ми з дружиною чекали на дитину,Логан ночував кілька днів під Перинатальним Центром у Полтаві.Температура на ніч опускалася до -20, я кожний ранок виходив і заводив авто(коли щось купити з'їздити,а коли просто для цікавості)-авто кожного разу заводилось з перших обертів. Взагалі то трохи переживав,чи заведеться...бо вдома авто ночує у гаражі.
Ой, щоб потім не підказували майстра по паливній апаратурі. Соррі, особиста думка.
Нікого не агітую. Не перше авто. Маю мото- культиватор, пилку, бур, косу, генератор. Для чого техніка комплектується фільтром, здогадуюсь:) Але, продаючи автозапчастини і спілкуючись (робота така) з автоайболітами, зробив такий висновок. Це не економія (у мене "вхідні" ціни). Кожен сам вирішує. Тут головне - якість пального з урахуванням сезону. Я ж не з-під тепловоза соляру заливаю. Що можу, роблю сам. Що потребує додаткових знань або не варте витраченого часу, доручаю фахівцям. Це мій незамінний помічник і економити на ноьму не варто.
Люди підказали, що її можна міняти раз на 20-30 тис., так і робитиму.
Чотири роки заправлявся на ОККО та міняв ТФ на 10 тис.км, потім розрізав ТФ - завжди були чисті. Якщо так то може 15-20 тис.км. Але зараз змінив заправку, тому знову буди дивитися.
Имею Renault logan mcv 1.5dci 2015 года . При пуске в мороз то ли -20 или -5 особой разницы нет. Всегда заправляюсь на OKKO ,diessel puls .
У меня в этом году тоже самое было. На Пульсе от ОККО всю зиму как часы в любой мороз. Заправился на Нефтеке (Днепр) последний раз 33 литра - сразу не понравилась динамика машины и завод на 1 секунде как провал. Хотя тут люди хвалили Нефтек. Я, думаю, вернусь на ОККО на обычный ДТ или ВОГ.
[merge_posts_bbcode]Добавлено: 2017-02-14 09:59:28[/merge_posts_bbcode]
Доки ми з дружиною чекали на дитину,Логан ночував кілька днів під Перинатальним Центром у Полтаві.Температура на ніч опускалася до -20, я кожний ранок виходив і заводив авто(коли щось купити з'їздити,а коли просто для цікавості)-авто кожного разу заводилось з перших обертів. Взагалі то трохи переживав,чи заведеться...бо вдома авто ночує у гаражі.
Поздравляю !
Це мій незамінний помічник і економити на ноьму не варто
Ви самі собі протирічите.
вот вы пристали к человеку. ну заправяется он нормальным топливом, ну его статистка говорит, что фильтр у него ходит хорошо, ну плюс посмотрел может на сервисные интервалы Европы и принял для себя решение. вас НИКТО не заставляет поступать также.
вот вы пристали к человеку. ну заправяется он нормальным топливом, ну его статистка говорит, что фильтр у него ходит хорошо, ну плюс посмотрел может на сервисные интервалы Европы и принял для себя решение. вас НИКТО не заставляет поступать также.
Саша, возможно это из разряда предостережений, что топливная Delphi очень нежная и всякие эксперименты с топливом/фильтрами и т.п. чреваты?
мне не надо рассказывать?
kristal,
Ты чего тут гадишь везде.
Дизель брали и будут брать
У рено надежный дизель на миллион км.
никогда не берите дизель...
Ага, угу ...
никогда не берите дизель...
День Металлурга... Просто принял лишнего...
Щоб відправити відповідь, Ви повинні Увійти або Зареєструватись
Logan-Клуб в Україні (Logan-Club in Ukraine) → Логан МСВ → MCV дизель 1,5 пуск движка в холодное время года
Згенеровано за 0.115 секунд(и), виконано 94 запитів