76

Re: Дизельний друг і помічник

В дискусію не вступаю. Думаю що при бажанні можна проїхатись з витратою і 3,0 л/100 км, але тільки для експеременту. На ютубі є відео, як журналісти на дизельному Логані перевіряли його максимальну  економічность.
Перегоріла лампа ДХО, купив  2 шт за 64 грн. Brevia W21/5W   , поміняв тільки одну, іншу поки світить міняти не буду.

Renault Logan Authentique 1.5 dCi
  0



77 Відредаговано Ігор3370 (2017-06-05 10:38:56)

Re: Дизельний друг і помічник

Поміняв масло. Чомусь масляний фільтр був закручений дуже сильно, ну приблизно з таким зусиллям, як колісні диски закручують (попередне ТО проходив на оф.сервісі). При знятті фільтра використовував зйомник
/upload/iblock/c38/76mm12.png
Поставив такий фільтр PURFLUX (Франция) LS933, закрутив його спочатку рукою до упору, а пізніше ще ключом на пів оберта.
Також поміняв фільтр салону, поставив вугільний WIX WP2111. Спочатку вийшов такий прикол, фільтр виявився приблизно на 1 см вищий від старого фільтру і відповідно встановити його на місце не можливо. Але пізніше звернув увагу, що новий фільт також і по ширині відрізняється (менший на 1 см). Порівнюючи з старим фільтром випадково повернув його на 90 град, і побачив, що в такому положенні розміри двох фільтрів співдадають. Так і встановив новий фільтр, в принципі не так вже й складно.
Повітряний і паливний фільтри буду міняти через 15 т.км.

Renault Logan Authentique 1.5 dCi
  0
Спасибо сказали: MaksTrout1

78

Re: Дизельний друг і помічник

Ігор3370, не знаю как правильно , но я никогда ключом не дотягивал - бо потом фиг открутишь так присасывает шо жуть . imho2

  0

79

Re: Дизельний друг і помічник

Заміна паливного фільтра через 12,5 тис.км. [img]/upload/iblock/8f5/filtr.jpg[/img]
Думаю ще до 15 тис можна було не міняти.

Renault Logan Authentique 1.5 dCi
  0

80

Re: Дизельний друг і помічник

Ігор3370 написав:

Думаю ще до 15 тис можна було не міняти.

В якій мережі АЗС заправляєтесь?

Renault Logan 1,5 dCi Ambiance 2012 KNM + БК by_AlexSander_
  0

81

Re: Дизельний друг і помічник

Ігор3370 написав:

закрутив його спочатку рукою до упору, а пізніше ще ключом на пів оберт

     
    У мене теж такий ключ-чашка, до нього зробив подовжувач  з  чотиригранника на 10 мм. Цікаво, а щоб дібратись до фільтра  від"єднуєте повітрявод ?

Sandero Stepway,  2014 г.в.,  1.5 dci,  84 л.с. ;  DACIA LOGAN MCV  1.6. 16 кл.  2009 р.в.
  0

82

Re: Дизельний друг і помічник

MACK написав:
Ігор3370 написав:

Думаю ще до 15 тис можна було не міняти.

В якій мережі АЗС заправляєтесь?

ОККО, тільки ДП євро, пульс не заливаю
[merge_posts_bbcode]Added: 2017-10-27 10:50:11[/merge_posts_bbcode]

знд написав:

Цікаво, а щоб дібратись до фільтра  від"єднуєте повітрявод ?

Ні

Renault Logan Authentique 1.5 dCi
  0

83

Re: Дизельний друг і помічник

достаточно чистый фильтр

  0

84

Re: Дизельний друг і помічник

Проїхав 65 (60 траса, 5 місто) км з середньою витратою пального 4.2 л/100 км.
Обнули БК і на зворотньому шляху  середня витрата палива 3.1 л/100 км, середня швидкість 62 км/год. В машині 3 чол, радіо і пічка працюють. ДП євро від ОККО. На АЗС підкачав колеса до норми, були 1.5-1.8 атм.
Ще раз переконався наймешша витрата палива на швидкості приблизно: 55км\год - 4 пер, 85 км/год - 5 пер., тобто коли обороти двигуна 1700-1800.
фото тут https://www.logan.in.ua/forum/post660585.html#p660585

Renault Logan Authentique 1.5 dCi
  0

85

Re: Дизельний друг і помічник

Ігор3370 написав:

Ще раз переконався наймешша витрата палива на швидкості приблизно: 55км\год - 4 пер, 85 км/год - 5 пер., тобто коли обороти двигуна 1700-1800.

         
       Теж так вважаю, але  четверта  при  1500 - 1800 обертах найекономніша.  Звичайно, на четвертій з обертами нижче 1500 буде ще економніше, але то вже шкода для двигуна.  На мій погляд, до 80 км/год краще їздити на четвертій.

Sandero Stepway,  2014 г.в.,  1.5 dci,  84 л.с. ;  DACIA LOGAN MCV  1.6. 16 кл.  2009 р.в.
  0

86

Re: Дизельний друг і помічник

Ігор3370 написав:

Заміна паливного фільтра через 12,5 тис.км.
Думаю ще до 15 тис можна було не міняти.

Офи радять його заміну після перших 10 ткм. потім - через кожні 20 тис.
ІМХО, до європейських 30 тис. чекати ризиковано, адже ДТ у нас не найкраще.

  0

87

Re: Дизельний друг і помічник

знд написав:

до 80 км/год краще їздити на четвертій

На бензине начиная с 70 км/ч равномерное движение  экономнее на пятой smile  imho2 на дизеле и подавно.

Уже есть RENAULT Logan Ambiance 1.4 + ГУ + кондиционер   Бортовик
  0

88

Re: Дизельний друг і помічник

Evgenий написав:

На бензине начиная с 70 км/ч равномерное движение  экономнее на пятой

Коробки разные... У дизеля сильно "длиннее" передачи! Там на 2500 об/мин на 5-й толи 100 толи 110 точно не помню... А у меня на таких же оборотах всего 85-90 км/ч...

ЗАЗ-1102 Таврия (1993) -> Opel Vectra A (1991) -> Logan-2 (2013) 1.2 ГБО
Ban-List: Инноватор, Георгич, Дядя Федор, karakuda78, sdj387jsd, sergiosem, Grey, Александр007 - Ban-List отключен до конца войны.
  0

89

Re: Дизельний друг і помічник

Aprox написав:

Коробки разные... У дизеля сильно "длиннее" передачи! Там на 2500 об/мин на 5-й толи 100 толи 110 точно не помню... А у меня на таких же оборотах всего 85-90 км/ч...

Неа. У дизеля на 5-й 110 км/ч точно меньше 2500 об/мин. Может 2000-2100. Но не 2500 (точно не помню, но сейчас проверить не смогу - снег, лёд кругом знаете-ли ).

  0

90

Re: Дизельний друг і помічник

vovakvn написав:

Неа. У дизеля на 5-й 110 км/ч точно меньше 2500 об/мин. Может 2000-2100. Но не 2500

Тем более! Значит еще больше разница с бензином! Неужели я тогда 120 ехал на тест-драйве...  angel

ЗАЗ-1102 Таврия (1993) -> Opel Vectra A (1991) -> Logan-2 (2013) 1.2 ГБО
Ban-List: Инноватор, Георгич, Дядя Федор, karakuda78, sdj387jsd, sergiosem, Grey, Александр007 - Ban-List отключен до конца войны.
  0

91

Re: Дизельний друг і помічник

Aprox написав:

Неужели я

или ехал на четвертой smile

Уже есть RENAULT Logan Ambiance 1.4 + ГУ + кондиционер   Бортовик
  0

92 Відредаговано Aprox (2018-01-23 13:46:44)

Re: Дизельний друг і помічник

Evgenий написав:
Aprox написав:

Неужели я

или ехал на четвертой smile

http://lukomore.org/w/images/b/b9/%D0%9E%D1%82%D0%BB%D0%B8%D1%87%D0%BD%D0%B0%D1%8F%D1%88%D1%83%D1%82%D0%BA%D0%B0.jpg

Ой, это БЖ... Шота мы расфлудились...

ЗАЗ-1102 Таврия (1993) -> Opel Vectra A (1991) -> Logan-2 (2013) 1.2 ГБО
Ban-List: Инноватор, Георгич, Дядя Федор, karakuda78, sdj387jsd, sergiosem, Grey, Александр007 - Ban-List отключен до конца войны.
  0

93

Re: Дизельний друг і помічник

Evgenий написав:
знд написав:

до 80 км/год краще їздити на четвертій

На бензине начиная с 70 км/ч равномерное движение  экономнее на пятой smile  imho2 на дизеле и подавно.

       Не знаю як на бензині, але на дизелі ( Степвей  з 2013 року , 84 к.с. )  витрата палива при 70 км /год однакова, що на 4-й, що на 5-й.  Не забувайте, що четверта це пряма передача. Крім економії потрібно пам"ятати ще і про шкоду для двигуна при низьких обертах ( масляне голодування).  У нас 70 км/год на 4-й - близько 2000 об., на 5-й  -  біля 1500 обертів.  100 км/год  на 5-й  2000 обертів.

Sandero Stepway,  2014 г.в.,  1.5 dci,  84 л.с. ;  DACIA LOGAN MCV  1.6. 16 кл.  2009 р.в.
  0
Спасибо сказали: Evgenий, сяся, MaksTrout3

94

Re: Дизельний друг і помічник

да и кроме ДВС на малыз оборотах и КПП страдает от маслянного голодания . и тут нужно поймать золотую средину .

  0

95

Re: Дизельний друг і помічник

vovakvn написав:

У дизеля на 5-й 110 км/ч точно меньше 2500 об/мин. Может 2000-2100.

offtopic  Не знаю как на новых дизелях, а у меня 2500 об/мин на 5-й ~ 110km/ч, 2000 об/мин на 5-й ~ 90km/ч, 1500 об/мин на 5-й ~ 60 км/ч.

Renault Logan 1,5 dCi Ambiance 2012 KNM + БК by_AlexSander_
  0

96

Re: Дизельний друг і помічник

MACK написав:

Не знаю как на новых дизелях, а у меня 2500 об/мин на 5-й ~ 110km/ч, 2000 об/мин на 5-й ~ 90km/ч, 1500 об/мин на 5-й ~ 60 км/ч.

У себя на dci замечал на 5-й передаче: при ~ 1900 об. - 100 км/ч; при ~ 2050 об. - 110 км/ч.

"Степашка": Renault Sandero Stepway, 1.5 d, лазурит, увидел свет в марте 2016.
БЖ: https://www.logan.in.ua/forum/topic1725 … ol008.html
  0

97

Re: Дизельний друг і помічник

Отже за останні 2-3 місяці зроблено:
1.Антикорозійна обробка арок задніх коліс.  Знімав  задні напівпідкрилки, все вимив, і наніс Мастику (антикоррозионная резино-битумная VELVANA Велкор-Стабил) в два шари.
2. Заміна охолоджувальної рідини на Антифриз TOTAL GLACELF AUTO SUPRA (G12 +). 3 л концентрату по 121 грн, заміна на СТО 250 грн.
3. Заміна гальмівнох рідини. 1л ELF FRELUB 650 DOT 4 - 240 грн, заміна на СТО 250 грн.
4. Перевзув авто на зиму( Fulda Kristall Montero 3) - 220 грн, прокатали один диск (десь влетів в яму, літній Барум без пошкоджень) - 70 грн. Фулда тихіша.
5. Заміна ламп ДХО.

Renault Logan Authentique 1.5 dCi
  0

98

Re: Дизельний друг і помічник

Для себе.
1.5 dCi,   84 л.с. / 62 kW Дизель   
Код двигуна: K9K 838

Renault Logan Authentique 1.5 dCi
  0

99

Re: Дизельний друг і помічник

/upload/iblock/40d/TO-GRM.JPG
Ремені були, як нові (5 років, 40 т. км), думаю, якщо міняти по рокам, то через 6-7 років.
Фільтр паливний поміняв через 14 тис.

Renault Logan Authentique 1.5 dCi
  0

100

Re: Дизельний друг і помічник

Заміна паливного фільтра через 15 т.км. Фільтр візуально забруднений на 30-40%. Паливо - звичайний дизель на ОККО. Думаю фільтр в подальшому буду міняти через 20 т.км, так як і повітряний

Renault Logan Authentique 1.5 dCi
  0