26

Re: Дизельний друг і помічник

Замінив резинки на щітках склоочисника, куплені в Епіцентрі, Китайські Voin за 37 пара. При зняття правої щітки зламав пласмасовий фіксатор на щітці, думав треба буде щітку нову купляти. Але виявляється, що дані штучки знімаються з щітки, купив в автомагазині новий фіксатор, чи як він там правильно називається, за 2 грн. Встановив,  все нормально труть. Попередні, рідні також терли нормально, але при низьких температурах видавали сильний неприємний звук, так ніби по сухому склі терли. І ще одне, резинки купив 60 см, праву врізав на 50 см, а ліву на 56 см, можна  було і праву на 1-2 см довші врізати.

Renault Logan Authentique 1.5 dCi
  0
Спасибо сказали: MaksTrout1



27 Відредаговано samol (2015-11-28 20:08:14)

Re: Дизельний друг і помічник

3370 написав:

Китайські Voin за 37 пара

В Киеве на Привозе летом за 80 продавались
Это на бескаркасные?

Зим Газ-12 1958
Ваз 21063 1989
Dacia Logan 1.4 2006 - Renault Logan 1.6 2010
Renault Fluence 2011  1,6 16v
  0

28

Re: Дизельний друг і помічник

На каркасні (заводські)

Renault Logan Authentique 1.5 dCi
  0

29 Відредаговано Ігор3370 (2016-01-03 17:54:25)

Re: Дизельний друг і помічник

Сьогодні вночі було мінус 17, вдень мінус 12. Завелась без проблем., з пів оберту, правда декілька хвилин з вихлопної йшов димок темно-сірий, і була вібрація двигуна. Вже не памятаю, чи було таке при морозах минулої зими. Оскільки довгостроковий прогноз говорить, що в другій половині місяця очікувати мінус 24, то вирішив вперше заправити ДП Пульс на ОККО. Залив 20л, чисто субєктивно машина почала їхати веселіше. Виртрата пального зимою, середня 5,4 л,   траса,місто 50 на 50. Катаємось дальше. Всіх з Новим Роком, веселих свят.

Renault Logan Authentique 1.5 dCi
  0
Спасибо сказали: MaksTrout1

30

Re: Дизельний друг і помічник

3370 написав:

Сьогодні вночі було мінус 17, вдень мінус 12. Завелась без проблем., з пів оберту, правда декілька хвилин з вихлопної йшов димок темно-сірий, і була вібрація двигуна. Вже не памятаю, чи було таке при морозах минулої зими. Оскільки довгостроковий прогноз говорить, що в другій половині місяця очікувати мінус 24, то вирішив вперше заправити ДП Пульс на ОККО. Залив 20л, чисто субєктивно машина почала їхати веселіше. Виртрата пального зимою, середня 5,4 л,   траса,місто 50 на 50. Катаємось дальше. Всіх з Новим Роком, веселих свят.

У меня пробег чисто город, расход 5,8-5,9 л/100 км, летом был 5,1-5,4 л/100 км.

Утром сегодня заводился тоже с дымом)

Renault Logan 1,5 dci (2014)
  0

31

Re: Дизельний друг і помічник

Помітив, що між заднім бампером і правим крилом утворився зазор 2 мм. Зліва все щільно, без зазору. Поки не критично, понаблюдаю чи буде збільшуватись зазор. А потепліє треба буде виправити самому чи на сервісі під час ТО.

Renault Logan Authentique 1.5 dCi
  0

32

Re: Дизельний друг і помічник

Robben написав:

У меня пробег чисто город, расход 5,8-5,9 л/100 км, летом был 5,1-5,4 л/100 км.

Аналогично, но сейас расход 6,0 и перебежки в пригород его не опукают.
Катаюсь на ВОГ, керосина (Арктика, Вентус и пр.) пока избегаю.

  0

33

Re: Дизельний друг і помічник

Zevs, чи можна змінити Імя користувача 3370 на таке: Ігор3370

Renault Logan Authentique 1.5 dCi
  0

34 Відредаговано alex.cver (2016-01-28 18:07:53)

Re: Дизельний друг і помічник

Расход 7,3-7.4 город-пробки-прогрев. Летом 6.0 в городе. Я наверное тапок жму может быть

KIA Sportage 4WD,2.0 бенз,ручка,2013 upp
Sandero STEPWAY 1,5 dCi, синий, 2014 - продано
Плюсы/минусы реношного дизеля по опыту владения Stepway - https://www.logan.in.ua/forum/post738140.html#p738140
В игноре - только странные люди (3)
  0

35

Re: Дизельний друг і помічник

alex.cver написав:

Расход 7,3-7.4 город-пробки-прогрев. Летом 6.0 в городе. Я наверное тапок жму может быть

Або поїздки на короткі відстані. imho2

Renault Logan Authentique 1.5 dCi
  0

36 Відредаговано alex.cver (2016-01-29 09:14:01)

Re: Дизельний друг і помічник

3370 написав:
alex.cver написав:

Расход 7,3-7.4 город-пробки-прогрев. Летом 6.0 в городе. Я наверное тапок жму может быть

Або поїздки на короткі відстані. imho2

Так и есть. На работу с работы и в сильных пробках особенно вечером. Но все равно летом около 6. Надеюсь скоро вырвусь в Буковлеь на поездку.
Как лучше с Киева ехать через объездную Львова далее на Стрий Ив-Франковск Буковель или можно через Дубно Тернополь и Буковель?

KIA Sportage 4WD,2.0 бенз,ручка,2013 upp
Sandero STEPWAY 1,5 dCi, синий, 2014 - продано
Плюсы/минусы реношного дизеля по опыту владения Stepway - https://www.logan.in.ua/forum/post738140.html#p738140
В игноре - только странные люди (3)
  0
Спасибо сказали: MaksTrout1

37

Re: Дизельний друг і помічник

alex.cver написав:
3370 написав:
alex.cver написав:

Расход 7,3-7.4 город-пробки-прогрев. Летом 6.0 в городе. Я наверное тапок жму может быть

Або поїздки на короткі відстані. imho2

Так и есть. На работу с работы и в сильных пробках особенно вечером. Но все равно летом около 6. Надеюсь скоро вырвусь в Буковлеь на поездку.
Как лучше с Киева ехать через объездную Львова далее на Стрий Ив-Франковск Буковель или можно через Дубно Тернополь и Буковель?

Можна через Дубно-Тернопіль. Так всі їздять. Великий гак через Львів, неоправдано.

Renault Logan 1.5 dCi 2013 Authentique Бежевий попелястий | БК
  0

38

Re: Дизельний друг і помічник

alex.cver написав:

Расход 7,3-7.4 город-пробки-прогрев. Летом 6.0 в городе. Я наверное тапок жму может быть

Наверно жмешь и долго греешь.
у меня на бензине такой расход по Киеву 7.4

Киев
Шкода Рапид 1.6, .110л.с ....+  Дастер 1.5,  110л.с
Бортовой тут: https://www.logan.in.ua/forum/topic1840 … 110ls.html
  0

39 Відредаговано OLEG1970 (2016-01-29 14:25:18)

Re: Дизельний друг і помічник

alex.cver написав:

Как лучше с Киева ехать через объездную Львова далее на Стрий Ив-Франковск Буковель или можно через Дубно Тернополь и Буковель?

мне больше нравиться через Стрый. Хоть и дальше, но ехать значительно приятнее, да и для подвески значительный плюс. По времени получилось где то на 20 мин больше. До Стрыя практически на одном дыхании.

Logan 1,6 Ambiance, (2006) был, Fluence Comfort 1,6 МКПП  (2011) есть
  0

40

Re: Дизельний друг і помічник

alex.cver написав:

Как лучше с Киева ехать через объездную Львова далее на Стрий Ив-Франковск Буковель или можно через Дубно Тернополь и Буковель?

До Стрия   дорога  і дальше до Моршина добра. А на Франківщині які дороги не знаю.

Renault Logan Authentique 1.5 dCi
  0

41 Відредаговано Ігор3370 (2016-01-29 17:48:28)

Re: Дизельний друг і помічник

Zevs  Дякую

Renault Logan Authentique 1.5 dCi
  0

42

Re: Дизельний друг і помічник

Помив машину, заправив літнє ДП, поміняв колеса на штатний Барум. В порівнянні з зимовою Фулдою шум збільшився від коліс на процентів 20, субєктивно. Середня витрата 4,8 л (траса, місто - 50 на 50). Пора думати про чергове ТО.

Renault Logan Authentique 1.5 dCi
  0

43

Re: Дизельний друг і помічник

Потепліло.  Оглядав авто з ями. Помітив що в місці зєднання порогу з днищем, на ребрі, відшарувався кусок антикору 7-8 см. Можливо десь під час поїздок на природу черканув. Метал вже вкрився іржою. Таке враження що голий метал був покритий антикором. Зачистив наждачкою, обробив перетворювачем іржі, замалював бітумним лаком. Підсохне намажу ще бітумною мастикою.

Renault Logan Authentique 1.5 dCi
  0

44

Re: Дизельний друг і помічник

Проведено чергове ТО. 2600 грн. При заміні масла захист не відкручували, на відміну від попереднього ТО. Та і необхідності в цьому, як я переконався, не  має. Повітряний фільтр був сильно забруднений. А от паливний виглядав з дуже незначним забрудненням, думаю ще тисяч 5-7 можна було катати. Доречі на нових дизельних Рено Логан (євро 5), зі слів майстра СТО, заміна паливного через 20 тис. км. Витрата палива в заміському режимі знизилась на 0,3 л , так показує БК. Думаю новий повітряний фільтр старається.
І ще одне спостереження. Після заміни коліс появився скрип в дверях при їзді по нерівностях. Через 2-3 тижні таких звуків вже не було.  При заміні коліс авто піднімали одним домкратом одночасно переднє і задне колесо, можливо деформація-кручення кузова, а може просто співпадіння.

Renault Logan Authentique 1.5 dCi
  0

45

Re: Дизельний друг і помічник

Ігор3370 написав:

Проведено чергове ТО. 2600 грн. При заміні масла захист не відкручували, на відміну від попереднього ТО. Та і необхідності в цьому, як я переконався, не  має. Повітряний фільтр був сильно забруднений. А от паливний виглядав з дуже незначним забрудненням, думаю ще тисяч 5-7 можна було катати. Доречі на нових дизельних Рено Логан (євро 5), зі слів майстра СТО, заміна паливного через 20 тис. км. Витрата палива в заміському режимі знизилась на 0,3 л , так показує БК. Думаю новий повітряний фільтр старається.
І ще одне спостереження. Після заміни коліс появився скрип в дверях при їзді по нерівностях. Через 2-3 тижні таких звуків вже не було.  При заміні коліс авто піднімали одним домкратом одночасно переднє і задне колесо, можливо деформація-кручення кузова, а може просто співпадіння.

      А як міняли  фільтри : масляний і  паливний? При заміні масляного які патрубки знімали ?  А паливний мініли через праве колесо ?

Sandero Stepway,  2014 г.в.,  1.5 dci,  84 л.с. ;  DACIA LOGAN MCV  1.6. 16 кл.  2009 р.в.
  0

46

Re: Дизельний друг і помічник

А як міняли  фільтри : масляний і  паливний? При заміні масляного які патрубки знімали ?  А паливний мініли через праве колесо ?

Патрубки не знімали, акуратно зйомник (багатогранний) надів на фільтр, а потім довгим воротком відкрутив. Нічого складного не має, якщо мати такий зйомник.
Ну а паливний трохи складніше, треба відкрутичи чистину підкрильника і загнути його, колесо не знімали. Хоча якщо перший раз самому міняти то напевно зручніше зняти колесо. На цьому форумі можна знайти відео про заміну паливного фільтра. Краще один раз побачити.
Можливо наступне ТО буду сам робити. Якщо замовити фільтра і масло в через інтернет, то можна вкластися у суму 1500-1700 гр. Головне знайти   перевірену точку де купити масло, що не потрапити на підробку.

Renault Logan Authentique 1.5 dCi
  0
Спасибо сказали: знд, MaksTrout2

47

Re: Дизельний друг і помічник

Ігор3370 написав:

А як міняли  фільтри : масляний і  паливний? При заміні масляного які патрубки знімали ?  А паливний мініли через праве колесо ?

Патрубки не знімали, акуратно зйомник (багатогранний) надів на фільтр, а потім довгим воротком відкрутив. Нічого складного не має, якщо мати такий зйомник.
Ну а паливний трохи складніше, треба відкрутичи чистину підкрильника і загнути його, колесо не знімали. Хоча якщо перший раз самому міняти то напевно зручніше зняти колесо. На цьому форумі можна знайти відео про заміну паливного фільтра. Краще один раз побачити.
Можливо наступне ТО буду сам робити. Якщо замовити фільтра і масло в через інтернет, то можна вкластися у суму 1500-1700 гр. Головне знайти   перевірену точку де купити масло, що не потрапити на підробку.

     Дякую за відповідь.  Я обслуговую Кенго самостійно, але там розмістили фільтри  по - людськи, можна всі поміняти за пів-години. А до масляного в Логанах я не знайшов хоч якоїсь щілинки, щоб до нього добратись, навіть з ключем-чашкою ( мабуть на 76 мм, 12 гранний ). Хтось із хлопців-форумчан писав, що потрібно знімати патрубок, що йде до повітряного фільтра. А щодо паливного, вважаю, зняти колесо не проблема, але жалко курочити підкрилка кожен раз.
     А скільки тис.пройшов у тебе паливний і через скільки ти вважаєш його можна мініти по- максимуму?  А якщо брати фільтри і масло у магазині на форумі ?
Я брав недавно у оффіціалів  антифриз (концентрат) на доливку, то заплатив за 1 літр 253 грн.

Sandero Stepway,  2014 г.в.,  1.5 dci,  84 л.с. ;  DACIA LOGAN MCV  1.6. 16 кл.  2009 р.в.
  0

48 Відредаговано Ігор3370 (2016-05-06 21:28:18)

Re: Дизельний друг і помічник

Ще раз повторю, бачив на власні очі, як легко зняти масляний без зняття патрубків. Багатогранний зйомник взяв в руку і акуратно поміж патрубками добрався до фільттра, а пізніше довгий вороток, встановив в зйомник зробив один чи два оберти, а дальше рукою відкрутив.
Щодо паливного фільтра, то давати якісь рекомендації не хочу, дуже багато залежить від якості  палива, а паливна система в Логані "ніжна".  Я заправляюсь на ОККО, звичайним ДП євро, і думаю що тисяч через 15 можна міняти фільтр. Але це моя особиста думка нічим не підкріплена. Можливо є на форумі єксперементатори щодо термінів заміни фільтра.

Renault Logan Authentique 1.5 dCi
  0

49

Re: Дизельний друг і помічник

Ігор3370 написав:

Я заправляюсь на ОККО, звичайним ДП євро, і думаю що тисяч через 15 можна міняти фільтр

У коллеги - рено флюенс дизель 1,5, движок как у нас, но система впрыска - бош. Заправляется только на брендовых заправках - ОККО, ВОГ. На одном топливном фильтре отъездил более 20 тыс. Говорит: будут проблемы с фильтром - ухудшится подача топлива, загорится лампочка, поменяю фильтр.
У меня на ТО-1 меняли топливный фильтр (7,5 тыс) он был как новенький. После завершения гарантии буду менять сам через 20 тыс или более

Renault Logan - 1.5, 2013
  0

50 Відредаговано MACK (2016-05-07 23:20:42)

Re: Дизельний друг і помічник

Все ТО, пока машинка была на гарантии, менял ТФ через 10 тыс. км., забирал их и разрезал. Визуальным осмотром был доволен, были достаточно чистые. Заправлял белорусское ДТ Евро-4, а позже только Евро-5. В Европе интервал ТО раз в 20 тыс., для нас перестраховались и рекомендуют раз в 10 тыс. Думаю при уверенности в качестве ДТ и больших годовых пробегах может и имеет смысл менять хотя бы через 15 тыс.
З.Ы. А литовское ДТ, субъективно, ещё лучше чем бульбашское.  smile

Renault Logan 1,5 dCi Ambiance 2012 KNM + БК by_AlexSander_
  0
Спасибо сказали: twinik1