1

Тема: Проблема з кондиціонером

Доброго дня усім! У мене виникла така проблема, машину купив 5 місяців тому, кондиціонер не працював, сьогодні перевірив його на герметичність, все гаразд, заправив його, все супер, все працює... ххххххолодііііна !!!)))) а вот одного не розумію, коли включаю кондиціонер, в мене чомусь оберти на тахометрі - падають, а коли виключаю його - трішечки піднімаються, тобто все навпаки... підкажіть будь-ласка хто що знає з цього приводу, наперід вдячний.блем

  0



2

Re: Проблема з кондиціонером

Та просто, ніби.
Вмикаеш кондиціонер - збільшується навантаження на двигун, але незначно, щоб мізки ЕБУ дали команду на підгазовку, тому оберти незначно знижаються.

MCV-amb, 1,6(ГБО) ==> ФИАТ 1,4 МАXI(ГБО) ==> LODGY PRIVILEGE 1,5D (+ Ларгус, 1,6. 8кл.(ГБО) + Богдан 2312(ГБО))
  0

3

Re: Проблема з кондиціонером

тобто це в межах норми? я думав що оберти відразу повинні зрости + двигун повинен сильніше шуміти... а шуму двигуна теж не наблюдаю

  0

4

Re: Проблема з кондиціонером

Lviv_M написав:

тобто це в межах норми? я думав що оберти відразу повинні зрости + двигун повинен сильніше шуміти... а шуму двигуна теж не наблюдаю

Нехай хтось відпишеться з кондиціонером, але все закономірно.

MCV-amb, 1,6(ГБО) ==> ФИАТ 1,4 МАXI(ГБО) ==> LODGY PRIVILEGE 1,5D (+ Ларгус, 1,6. 8кл.(ГБО) + Богдан 2312(ГБО))
  0

5

Re: Проблема з кондиціонером

ок, спасибі)

  0

6

Re: Проблема з кондиціонером

У меня обороты не меняются, НО! почему-то из воздуховодов с водительской стороны воздух явно холоднее чем с пассажирской. И не могу найти схему воздуховодов, чтоб понять почему.

1.4 ф2+кондей+ГУР+БК+ДХО
  0

7

Re: Проблема з кондиціонером

У нас во Львове  за 500 у.е человк ставит кондишн! 500у.ё ЗА ВСЕ!!!!

"Это невозможно!" - сказала Причина. "Это безрассудство!" - заметил Опыт. "Это бесполезно!" - отрезала Гордость. "Попробуй..." - шепнула Мечта.
  0

8 Відредаговано cherniy (2011-05-30 21:50:39)

Re: Проблема з кондиціонером

А где подводные камни? Очередь должна быть.

1.4 ф2+кондей+ГУР+БК+ДХО
  0

9

Re: Проблема з кондиціонером

cherniy написав:

У меня обороты не меняются, НО! почему-то из воздуховодов с водительской стороны воздух явно холоднее чем с пассажирской. И не могу найти схему воздуховодов, чтоб понять почему.

то виходить що в мене все гаразд з кондюком ))))))

  0

10

Re: Проблема з кондиціонером

Lviv_M написав:

то виходить що в мене все гаразд з кондюком ))))))

абсолютно. Когда включается дополнительный источник потребления ( в данном случае кондиционер), двигателю (через генератор и пр.) приходится отдавать часть своих оборотов этим потребителям. После этого он начинает их восстанавливать, есс-но потребляя больше бензина. Отсюда и тупизна при старте-разгоне. Попробуйте в городском режиме "первая-вторая-первая" прокатиться без кондера а потом с ним. Вы сразу почувствуете, что приходится чуть больше газовать, чтобы наконец-то поехать:):):)
И еще - попробуйте стоя на холостом ходу в абсолютной тишине включить обогрев зеркал/заднего стекла. Вы почувствуете и увидите примерно тоже самое.

Laureat 1,4 + кондей серебристый металлик by Renault + частичная шумка (пока) by Демьян + подлокотник by Armster + фильтр салона by Modus (косовато) + внешние зеркала by Prestige... пока все!
  0

11

Re: Проблема з кондиціонером

Демьян написав:
Lviv_M написав:

то виходить що в мене все гаразд з кондюком ))))))

абсолютно. Когда включается дополнительный источник потребления ( в данном случае кондиционер), двигателю (через генератор и пр.) приходится отдавать часть своих оборотов этим потребителям. После этого он начинает их восстанавливать, есс-но потребляя больше бензина. Отсюда и тупизна при старте-разгоне. Попробуйте в городском режиме "первая-вторая-первая" прокатиться без кондера а потом с ним. Вы сразу почувствуете, что приходится чуть больше газовать, чтобы наконец-то поехать:):):)
И еще - попробуйте стоя на холостом ходу в абсолютной тишине включить обогрев зеркал/заднего стекла. Вы почувствуете и увидите примерно тоже самое.

спасибі велике, значить все гуд))

  0

12 Відредаговано Donpedro (2011-05-30 23:53:08)

Re: Проблема з кондиціонером

Так. Я з самого початку не вкурив. Машина нова тобто всього машині 5-ть місяців? Тоді навіщо перевіряти кондиціонер на герметичність і тим більше його заправляти? Ще, коли вмикається кондиціонер, то блок управління піднімає оберти ХХ. Хвичайно це - 750 а з кондиціонером десь біля 800. У Вас чомусь навпаки і це НЕ нормально. По шуму. На швидкості до 60 км\год. примусово вмикається вентилятор радіатора на другу швидкісь  він як на мене перебиває всі шуми які повязані із ввімкненням кондиціонера. Хіба що прислухатись, то чути додатковий шум роботи компресора кондиціонера. Також в момент увімкнення кондиціонера голосно чути металічне клацання електромагнітної муфти приводу компресора ну і лямпочка на кніпці повинна загорітись  big_smile

  0

13

Re: Проблема з кондиціонером

Donpedro написав:

Так. Я з самого початку не вкурив. Машина нова тобто всього машині 5-ть місяців? Тоді навіщо перевіряти кондиціонер на герметичність і тим більше його заправляти? Ще, коли вмикається кондиціонер, то блок управління піднімає оберти ХХ. Хвичайно це - 750 а з кондиціонером десь біля 800. У Вас чомусь навпаки і це НЕ нормально. По шуму. На швидкості до 60 км\год. примусово вмикається вентилятор радіатора на другушвидкісь  він як на мене перебиває всі шуми які повязані із ввімкненням кондиціонера. Хіба що прислухатись, то чути доатковий шум оботи компресора кондиціонера. Також в момент увімкнення кондиціонера голосно чути металічне клацання електромагнітної муфти приводу компресора ну і лямпчка на кніпці повинна загорітись  big_smile

ні, машина в мене 5 місяців, а куплена в салоні в грудні 2008 року, пробіг 28500 км., в момент увімкнення кондиціонера дійсно  чути металічне клацання електромагнітної муфти приводу компресора, і лампочка горить,

  0

14

Re: Проблема з кондиціонером

у меня при включении кондишина обороты немного повышаются, судя по тахометру

Logan 1.4 Laureate + кондей _ Бортовик тут
ненавижу наш автодор
  0

15 Відредаговано ПЕТРО (2011-07-19 19:50:53)

Re: Проблема з кондиціонером

Обратите, пожалуста, внимание. У всех с пасажирских воздуховодов, при включенном кондее, идет более теплый воздух нежили с водительских?
   Зарание спасибо.

  0

16

Re: Проблема з кондиціонером

Сегодня ездил на "Авео" : то-же с водительской воздух холоднее. hmm

1.4 ф2+кондей+ГУР+БК+ДХО
  0

17

Re: Проблема з кондиціонером

Может это как то связано с заслонками, машине 5 лет, заметил тоько сегодня.

  0

18

Re: Проблема з кондиціонером

В Лансере таже фигня, справа дует теплее.

  0

19

Re: Проблема з кондиціонером

ПЕТРО написав:

при включенном кондее, идет более теплый воздух нежили с водительских

Это может быть признак что в системе заканчивается хладон.

Dacia Logan 1.6 8V-продано.Renault Mégane II-продано
Honda Accord Tourer 2.4 AT Type S-експлуатується
Citroen Jumpy 2.0i-експлуатується
Dacia Logan 1.6 8V MCV-експлуатується
  0

20

Re: Проблема з кондиціонером

Систему перезаправил, изменений нет. Давление было в норе.

  0

21 Відредаговано Yeka (2011-07-23 21:51:09)

Re: Проблема з кондиціонером

ПЕТРО написав:

Давление было в норе.

Давление в заправочном апарате было в норме(по манометру),или в системе автомобиля при запущеном двигателе и включеном кондиционере датчик давления в системе показал норму(провер.через комп)?

Dacia Logan 1.6 8V-продано.Renault Mégane II-продано
Honda Accord Tourer 2.4 AT Type S-експлуатується
Citroen Jumpy 2.0i-експлуатується
Dacia Logan 1.6 8V MCV-експлуатується
  0

22

Re: Проблема з кондиціонером

Проверяли каким-то апаратом, с манометрами, балоном и дисплеем, при заведенном двигателе и включенном кондее. Сказали давление в системе в норме, но для надежности, по моей просьбе, перезаправили кондей.
   Или имеется ввиду не этот комп?

  0

23

Re: Проблема з кондиціонером

ПЕТРО написав:

имеется ввиду не этот комп?

Нет не этот.На трубке высокого давления(она тонкая) стоит датчик давления в системе который посылает сигнал на комп автомобиля.А с этого компа уже можно прочитать инфу диагностическим компом.У тебя может происходить следующее:-кол-во хладона в системе нормальное и давление в норме.Когда включаешь компрессор газ сжимается и нагревается.Потом газ попадает в радиатор(который перед основным радиатором) для охлаждения,только потом поступает на испаритель(радиатор под торпедой который охлаждает воздух).Если забит радиатор то газ будет поступать перегретым и с большим давлением.Перепад давлений будет меньше,система будет работать вяло.Состояние радиатора можно определить или на просвет или через подключение компа и проверку рабочего давления в системе.

Dacia Logan 1.6 8V-продано.Renault Mégane II-продано
Honda Accord Tourer 2.4 AT Type S-експлуатується
Citroen Jumpy 2.0i-експлуатується
Dacia Logan 1.6 8V MCV-експлуатується
  0

24

Re: Проблема з кондиціонером

Спасибо, проверю отпишусь.

  0

25

Re: Проблема з кондиціонером

Шановні досвідчені Логановоди!
У мене інше питання стосовно роботи системи вентиляції.
Моїй ПЕРШІЙ машині (Renault Logan sedan + кодиціонер) 3 місяці. Тому не дивуйтесь запитанню.

Проблема - взимку у мене сильно запотіває салон. Намагався вирішити кондиціонером. Але при вмиканні його оберти двигуна не падають, конденсат не зникає і взагалі жодних ознак роботи кондиціонера. В настанові з експлуатації написано: "Примітка: систему кондиціонування повітря можна використовувати у будь-яких умовах, але вона не функціонує, коли температура ззовні низька". Теж класне формулювання!!!

Питання: 1. Чи хтось знає за якої температури починає працювати система кондиціонування і чи можна її запустити взамку?
2. Як ефективно боротись з конденсатом, оскільки обігрів з максимальною вентиляцією розпотіває бічні стекла тільки на третину в районі дзеркал?

P.S. Модератору -  Якщо моє питання виходить за межі цієї теми і для його обговорення потрібно створити нову - повідомте.

  0