126 Відредаговано Александр007 (2017-06-01 10:51:16)

Re: Особенности езды на ГБО

rk03,
Да есть газ, поэтому и перешел на Шел Ультра , он под газ рассчитан.
Шел вязкость меньше чем Эльф если сравнивать 5w40.
Меняю около 5000км.
Как  писал ранее масло менять надо по моточасам а у нас многие только по киллометрам считают.
Сколько залил столько и слил.

Киев
Шкода Рапид 1.6, .110л.с ....+  Дастер 1.5,  110л.с
Бортовой тут: https://www.logan.in.ua/forum/topic1840 … 110ls.html
  0



127

Re: Особенности езды на ГБО

rk03 написав:

Сіренький, розташування РВ не міняв і такого не було на усіх попередніх маслах. NF i Ultra практично однакові, база лиш різна. Купую в грубших магазинах, не базар, і на контрафакт дивлюсь з того, що є в неті. Но-но, пробіг не зачіпай. МАР здоровіший ніж у молодших. Був до клапанів wink

На що тоді грішиш?  smile

Logan MCV 1.6 2011+ГБО Zenit Pro+OBD, KME Gold, Hana Red, повна шумоізоляція і шикарні сидіння на електриці від Sport BMW+підігрів+компресорна бокова підтрима+ шини Michelin Primacy 4
  0

128

Re: Особенности езды на ГБО

Знав би, не грішив, а поділився рішенням. На свіжому Shelі взвизг пропав повністю. Мабуть старим тюнінганув РВ. Фіча логана - звукова сигналізація старіння масла. Похолодає, стане швидше стигнути, залізу ще раз.

Blue MCV 1,6 Ambiance 2008  LPG 190Мм (15.08.2017)
  0

129

Re: Особенности езды на ГБО

rk03 написав:

Георгич, дик а смисл строїти без довприсків. Іздити ж буде з ними. От і треба бачити всю картину.
Теж IMHO:
1. Корекція в ноль, це не під бенз в баку, а під конкретні стан двига і газ. Під бенз це криві коефів в ноль.
2. Щоб не накладати флуктуації бензи на газові, на криві коефів дивлюсь хіба краєм ока.
3. Чиста правда. На усіх логанах, що мав, після 2000 об стабільної трасової їзди, коли починає відчуватись вплив привідкритого адсорбера, треба багатити. Інакше при 0-вих міських, після траси маємо +14..+18% LTFT.
4. Стосовно клапанів (на високих обертах) погоджуюсь - краще чуть багатше. Але чуть, бо якщо ще багатше, то LTFT все одно мінусне. Так щоб не помітила. Стосовно розходу, краще чуть бідніше. Ближче до газової стехіометрії, ну і високі оберти і нагрузка це часто вже OLoop (при вузькій лямбді і конкретного Акорда не стосується) де на бензі і так дуже багато.
Узагальнено приблизно так. LTFT на бензі це вплив абсолютно всіх факторів: механічних, електронних, паливних. Якщо бензова LTFT наприклад багатить через забиті БФ, то строїти газову LTFT під таку бензову не логічно, бо ця частина авта на газу не працюватиме. Але вичислити, що саме спричинило певну корекцію на бензі не просто. Пробував строїти те ж авто і під бензові корекції і під нульові. У другому випадку відсоток успішності вищий. Хоча, в ідеалі, спочатку лікуємо авт до LTFT +/-5..7%, а тоді вже газ, але хто ж на це піде, якщо воно і так їде. За весь час лише один клієнт привів авт (21112) до порядку, а починалось - підстрой газ.

Spoiler

Були

замінені нові свічки, нові 3 катухи, проводка БФ, прокладки ВпК, лямбда1, вакуумні патрубки, РХХ і ДМРВ, який з третього разу попався живий. Вартість ЗЧ склала біля 5кгрн. Робив сам.

Я так розумію ШДК в нас нема. Маємо іншу лямбду і той параметр Зонди Акорд нам ні до чого.
Зараз маю довгу 0.8. Сьогодні трасса швидкість 100км відстань теж десь така і довга стає -10. Передих від гарних пагорбів по асфальту, хот дог малому. Довга при глушінні знову 0.8. Їду далі 200км, довга стає -10 але потім поступово повертається в свої 0.8. Торк працює всю дорогу. Корекції скачуть по різному. Буває йде в плюс 30. Прошивка поки сток. На верхах по мапу 0.7 і вище завжди коротка з мінусом. Часто спостерігається ерішаю плюсову 20-30% на п'ятій про. Малих обертах 2000-2500. Гішу на катушку. На безині цей режим норм . Поки спостерігаю. В ідеалі відпустка в західному напрямку через Львів але малий вимагає моря... smile

Logan MCV 1.6 2011+ГБО Zenit Pro+OBD, KME Gold, Hana Red, повна шумоізоляція і шикарні сидіння на електриці від Sport BMW+підігрів+компресорна бокова підтрима+ шини Michelin Primacy 4
  0
Спасибо сказали: rk031

130

Re: Особенности езды на ГБО

Зремонтуй телефон і колупай rpm.

Blue MCV 1,6 Ambiance 2008  LPG 190Мм (15.08.2017)
  0
Спасибо сказали: Сіренький1

131

Re: Особенности езды на ГБО

Та нормально він працює. Просто виправляє жартівливо.
[merge_posts_bbcode]Added: 2017-06-03 12:21:54[/merge_posts_bbcode]

В тебе карта РПМ правлена? Якщо є карта кинь в приват. Розумію про особливість прошивки і вього процесу. Просто цікаво. Ще маю один баг. МАП і тиск на ХХ скачуть на 0.03.... Не завжди. Тобто Мап ,0.28 і тиск 1.21, стає 0.31 і 1.18.  dash1 шо за фігня???

П.С. Ти у Львові кращий!

Logan MCV 1.6 2011+ГБО Zenit Pro+OBD, KME Gold, Hana Red, повна шумоізоляція і шикарні сидіння на електриці від Sport BMW+підігрів+компресорна бокова підтрима+ шини Michelin Primacy 4
  0

132

Re: Особенности езды на ГБО

Дивись, для початку живлення газмозгу і МАРа. Глуши по черзі всі штуцера вп. колектора.

Blue MCV 1,6 Ambiance 2008  LPG 190Мм (15.08.2017)
  0

133

Re: Особенности езды на ГБО

rk03 написав:

Глуши по черзі всі штуцера вп. колектора.

Перетиснути шланг? Не пам'ятаю як воно себе веде на бензині. Поки гляну. З штуцерами не второпав.

Logan MCV 1.6 2011+ГБО Zenit Pro+OBD, KME Gold, Hana Red, повна шумоізоляція і шикарні сидіння на електриці від Sport BMW+підігрів+компресорна бокова підтрима+ шини Michelin Primacy 4
  0

134

Re: Особенности езды на ГБО

Зняв з впуску шланг адсорбера, дірку у впуску заткнув пальцем.

Blue MCV 1,6 Ambiance 2008  LPG 190Мм (15.08.2017)
  0

135 Відредаговано rk03 (2017-06-05 19:52:36)

Re: Особенности езды на ГБО

Сіренький написав:

В тебе карта РПМ правлена?

Spoiler

/upload/iblock/679/map.jpg
/upload/iblock/8be/rpm.jpg
/upload/iblock/e10/press.jpg
/upload/iblock/e8b/temp.jpg

Blue MCV 1,6 Ambiance 2008  LPG 190Мм (15.08.2017)
  0
Спасибо сказали: Сіренький1

136

Re: Особенности езды на ГБО

Ну ти геть маньяк. РПМ +-3%. Нагадай мені червона хана в рампі, а тиск ?

Діапазон 2-3мс так і має стартувати з одиниці?

П.С. Акумулятор 12,35В. навантаження чи забив на нього?

Logan MCV 1.6 2011+ГБО Zenit Pro+OBD, KME Gold, Hana Red, повна шумоізоляція і шикарні сидіння на електриці від Sport BMW+підігрів+компресорна бокова підтрима+ шини Michelin Primacy 4
  0

137

Re: Особенности езды на ГБО

Чорна в рампі при 1,32бар (максимум реда). Трохи маловато. Треба 2,2мм або тиск вверх.
Всі настройки індивідуальні.
Забив. Акум 12,6. Десь підокислилось. Тре перебадати.

Blue MCV 1,6 Ambiance 2008  LPG 190Мм (15.08.2017)
  0

138

Re: Особенности езды на ГБО

rk03 написав:

Зняв з впуску шланг адсорбера, дірку у впуску заткнув пальцем.

Нічого не зрозумів про адсорбер. Розкажи яким боком він впливає на роботу і корекції ГБО.

Logan MCV 1.6 2011+ГБО Zenit Pro+OBD, KME Gold, Hana Red, повна шумоізоляція і шикарні сидіння на електриці від Sport BMW+підігрів+компресорна бокова підтрима+ шини Michelin Primacy 4
  0

139

Re: Особенности езды на ГБО

Сіренький, адсорбер влияет на работу ХХ (холостого хода).
У меня когда оторвало адсорбер, то ХХ были в районе 2000 оборотов - ездил без педали газа. Подключил адсорбер (он у меня был лопнутый) - всё попустило. Может там какой-то датчик стоит - ХЗ.

Лень - это универсальное средство защиты человека от бесполезного труда.
_____________________________________________________________
Клонированная Единичная Личность для компЬютерного Террора
  0
Спасибо сказали: Сіренький1

140

Re: Особенности езды на ГБО

Сіренький написав:

яким боком він впливає на роботу і корекції ГБО.

Адсорбер патрубком заведений у впуск. Якщо він не герметичний або патрубок, то підсос і більший МАР.
Двиг >60°, оберти >2000, не повна нагрузка - циклічно відкривається продувка адсорбера у впуск. Тобто додаткове повітря з парАми бензи в двиг на допал. Звичайно ж це міняє ситуацію у ВпК.

Blue MCV 1,6 Ambiance 2008  LPG 190Мм (15.08.2017)
  0
Спасибо сказали: Сіренький1

141

Re: Особенности езды на ГБО

Сьогодні,на трасі,закінчився газ.Пищалку вимкнув і їхав на бензині.Задувся на БРСМ,поглядаю на корекції,в Торці-не міняються. dntknw Потім через пару км доходить що ГБО вимкнуте. dash1  Ввімкнув,суміш збагатилася,але мало.Наприклад на бензині коротка була 3-4,то на газу 6-8. Коли на місці вже зупинився,завівся на бензині і автоматом перейшов на газ,то коротка підскочила до 13-15.

Dacia Logan 1.6 8V-продано.Renault Mégane II-продано
Honda Accord Tourer 2.4 AT Type S-експлуатується
Citroen Jumpy 2.0i-експлуатується
Dacia Logan 1.6 8V MCV-експлуатується
  0

142 Відредаговано Yeka (2017-07-07 08:41:36)

Re: Особенности езды на ГБО

https://ocdn.eu/pulscms-transforms/1/7GSktkpTURBXy9kNmM5MGY4Yjc4ZGNkZjMwOWYxNTM3NTRjMTU4MDZkMC5qcGeRlQLNAwwAwsM

Сверху таблицы написано-Машины у которых подтверждается возможность поломки ГБЦ(клапанов).
В таблице указаны машины в которых после установки ГБО фирмы Prins есть риск до 100т/км пробега получить поломку ГБЦ(седла клапанов,клапана).
Таблица может дополняться.
P/S извините за мой польский http://s20.rimg.info/f53f9a23c4c73eb1723d8afc14fdf73a.gif

Dacia Logan 1.6 8V-продано.Renault Mégane II-продано
Honda Accord Tourer 2.4 AT Type S-експлуатується
Citroen Jumpy 2.0i-експлуатується
Dacia Logan 1.6 8V MCV-експлуатується
  0

143

Re: Особенности езды на ГБО

Yeka, а бренди після літери H типу не ломляться. Де Рено, Ніссан? Не вірю. Та й таксистів з Логаном поза 200-300ткм на газу вагон. І далеко не на Прінсі.

Blue MCV 1,6 Ambiance 2008  LPG 190Мм (15.08.2017)
  0

144 Відредаговано Yeka (2017-07-07 10:58:37)

Re: Особенности езды на ГБО

rk0,та рябої кобили сон та таблиця
Це ось ссиль на повну статтю,думаю польський тобі не проблема
http://www.auto-swiat.pl/lpg/ktore-siln … -lpg/t7vlf

Dacia Logan 1.6 8V-продано.Renault Mégane II-продано
Honda Accord Tourer 2.4 AT Type S-експлуатується
Citroen Jumpy 2.0i-експлуатується
Dacia Logan 1.6 8V MCV-експлуатується
  0

145 Відредаговано Георгич (2017-07-07 11:07:48)

Re: Особенности езды на ГБО

rk03, то Yeka,  по жмотяцьки виложив картинку  smile
Ось сабж http://www.auto-swiat.pl/lpg/ktore-siln … -lpg/t7vlf
[merge_posts_bbcode]Добавлено: 2017-07-07 11:05:43[/merge_posts_bbcode]

аперидил,  storstark

[merge_posts_bbcode]Добавлено: 2017-07-07 11:06:58[/merge_posts_bbcode]
ТИпа перевода

Первый в список автомобилей, которые могли бы нанести ущерб езде на LPG. Он был подготовлен Принс, известным производителем газовых установок, проконсультировать ремонтник. Теперь вы можете также узнать ее вам!

Не секрет, что не все двигателиОни терпимо работают на сжиженном газе. В некоторых моделях довольно быстро приходит, чтобы сжечь клапаны, другие - могут быть ошибки системы впрыска. Если кто-то собирается установить LPG в вашем автомобиле, вы должны проверить, что нет никаких противопоказаний для этого.

РЕКЛАМА

До сих пор это было трудно, потому что это должно было быть основано только на мнении пользователей, которые не всегда давали реальную картину - иногда плохо двигателя на сжиженном по причинам, не связанным с его дизайном.

Еще более невероятно ценный источник информации публикуются нами список автомобилей, которые на самом деле есть проблемы с поставкой сжиженного нефтяного газа. Это было сделано с помощью известного производителя газовых установок, компания Prins, на основе многолетнего опыта и информации, полученной из мастерских сборки LPG от клиентов и производителей автомобилей.

Как был список Prins

Список автомобилей, которые могут вызвать проблемы после установки СУГ является внутренним документом газогенераторных установок Принса. Он подлежит постоянному обновлению, а также список упомянутых в автомобилях формируется на основе, среди прочего, Prins информация от импортеров со всей Европы.

Некоторые данные также приходит от производителей автомобилей, работающих sprawdzająmożliwość топлива LPG двигателей на заводе-изготовителе.

Данные, собранные, в результате многолетнего опыта, позволяют избежать неожиданных проблем после установки. Список должен быть истолкованы.

Есть настройки для обоих автомобилей, которые не могут быть установлены газовые установки, а также те, в которых после установки могут возникнуть необычные проблемы, но решить можно.

Prins является единственным производителем представил сводку данных - не только помогает в мастерских работы, но и позволяет точно консультировать клиентов.

Этот список описывает различные проблемы, но наиболее важными из них являются те из седел клапанов. Владелец гаража не всегда осведомлен о том, что двигатель использует головку, изготовленную из материалов, которые не являются стойкими к повышенным температурам сгорания.

Как правило, на стадии разработки всех современных автомобилей учитываются некоторые альтернативные виды топлива (LPG, CNG, этанол) и 90 процентов клапанов и розетки должны быть устойчивы к нему. К сожалению, субподрядчик компании делают это по-разному и не обязательно из соответствующих материалов. Вот почему наш список очень полезен.

Противопоказания Дизайн

Восприимчивость клапанов и седел клапанов головки блока цилиндров к преждевременному износу из-за поставок сжиженного газа оказывается одной из самых серьезных препятствий для установки сооружения газ.

Эта проблема обычно возникает только после определенного периода работы на газе. К сожалению, в случае некоторых автомобилей уже 20 тысяч человек. км может наблюдаться больший зазор клапана, который в долгосрочной перспективе приводит к повреждению клапанов и седел клапанов.

Смотрите также: Смотрите, что двигатели не терпят СНГ

Фиксируя это достаточно большая стоимость, что во многих случаях ставит под сомнение жизнеспособность установки газа. Автомобили, которые, по словам Принса могут иметь проблемы с газом nieodpornymi головы, находятся в нашем списке.

Другое не менее серьезное препятствие для установки сжиженного газа оказывается непосредственное впрыскивание бензина, все чаще используется в современных двигателях.

  0

146

Re: Особенности езды на ГБО

Георгич написав:

nieodpornymi головы

Как? И здесь порно?? smile

Сандеро 2011, 1.4 ГБО
  0

147

Re: Особенности езды на ГБО

Сарданапал, nieodpornymi - непокобелимы (устойчивы) big_smile

  0

148

Re: Особенности езды на ГБО

Георгич написав:

в случае некоторых автомобилей уже 20 тысяч человек. км может наблюдаться больший зазор клапана, который в долгосрочной перспективе приводит к повреждению клапанов и седел клапанов.

Другими словами: Если не регулировать зазоры. то поломается smile

Уже есть RENAULT Logan Ambiance 1.4 + ГУ + кондиционер   Бортовик
  0

149

Re: Особенности езды на ГБО

Evgenий, очень многие автолюбители, при том у нас, и это не девочки - не знают как открывается капот в их машине.

  0

150

Re: Особенности езды на ГБО

Георгич написав:

Evgenий, очень многие автолюбители, при том у нас, и это не девочки - не знают как открывается капот в их машине.

А зачем его открывать? На сервисе сами откроют...  lol

ЗАЗ-1102 Таврия (1993) -> Opel Vectra A (1991) -> Logan-2 (2013) 1.2 ГБО
Ban-List: Инноватор, Георгич, Дядя Федор, karakuda78, sdj387jsd, sergiosem, Grey, Александр007 - Ban-List отключен до конца войны.
  0