26-летний Volkswagen Golf с дизельным двигателем и пробегом свыше миллиона километров.
дизельным двигателем 1.9 SDI, который будучи новым развивал 67 л.с. и 124 Н·м, а также механической пятиступкой. Паспортная «максималка» модели составляет 156 км/ч
Раньше делали авто на долго.. 26-летний Volkswagen Golf с дизельным двигателем и пробегом свыше миллиона километров.
Ну і скільки їх таких? Одиниці. Так само через 26 років знайдеться якийсь гольф 2020 року з пробігом понад мільйон, і хтось буде розказувати що от в 2020 робили авто на довго, не то що тепер.
Якщо вже так подумати, то "шнурок" є в кожній хаті, а шланг тільки на заправках, так що...
В хаті може і є Власник приватного будинку більше підготовлений до електрофікації продуктів майбутнього автопрому. А в квартирі на 12 поверсі багатоквартирного будинку як ту розетку до свого авто подати? По WiFi?
світом правлять бабки, хто б шо не казав. все купується та продається. у бізнесу свої ікони та боги...
ПТН-ПНХ "Нам не страшні московські воші, нам страшні українські гниди." (С. В. Петлюра) "Переговори з окупантами на твоїй землі можуть тривати не довше автоматної черги!" (В. С. Кук) Дастер 4х2, робот, К9К G667, 2024 рік
Так, це перевага. Але на заправку треба їздити, а електричку можна на ніч вдома в розетку вмикати, це її перевага. Є переваги і недоліки у обох варіантів. Хоча я згідний що вцілому на даний момент електромобілі значно меньш практичні і універсальні.
PGP написав:
А в квартирі на 12 поверсі багатоквартирного будинку як ту розетку до свого авто подати?
Ну, блін, Ви чудово розумієте про що я. До чого тут тролінг? Там де з крану ллється бензин, я могу заправити своє бюджетне авто за лічені хвилини і їхати далі.
А щоб, на данному епаті розвитку електромобілів, я міг зарядити акум електрокара до 100% за 75 хвилин на Supercharger станції, то я що маю купити Tesla Model S 90D?
Ну, блін, Ви чудово розумієте про що я. До чого тут тролінг?
Я не знаю чому ти почав тролити зі своєю квартирою, адже я говорив про те що розетки доступніші в нашому побуті ніж бензинові заправки. Від того що заряджати в приватному будинку простіше ніж в квартирі, цей факт не змінюється.
PGP написав:
лічені хвилини
Почитай уважно моє повідомлення яке ти вирішив потролити, і знайди в ньому хоч якісь натяки на час заправки/зарядки. Очевидно їх нема. Ти читаєш одне, вкладаєш в прочитане інше, те що захотілось тобі, і потім це спростовуєш. Навіщо?
А щоб, на данному епаті розвитку електромобілів, я міг зарядити акум електрокара до 100% за 75 хвилин на Supercharger станції, то я що маю купити Tesla Model S 90D?
Шевроле Болт(який привозять за 20 тисяч із США), має зарядний порт CСS(до 55 кіловат/годин). Десь якраз і буде 75 хвилин до 100%(в ньому 60квт/год батарея). Тому чисто технічно, така можливість є. Інша проблема що вартість зарядки на таких станціях в Україні - дорожче ніж заправляти пікап із 5 літровим ДВЗ.
Larsen, і дійсно, з чого ще я вирішив, що Ваші пости про шнурок у кожній хаті, якось прив'язані до реального життя? Вибачаюсь. Мабуть у сферичному вакуумі це має якийсь інший, неосяжний сенс.
Шевроле Болт(який привозять за 20 тисяч із США), має зарядний порт CСS(до 55 кіловат/годин). Десь якраз і буде 75 хвилин до 100%(в ньому 60квт/год батарея). Тому чисто технічно, така можливість є. Інша проблема що вартість зарядки на таких станціях в Україні - дорожче ніж заправляти пікап із 5 літровим ДВЗ.
Болт за 20 тисяч, звісно не Tesla Model S, але мені теж ну ніяк не здається бюджетним авто Ну і організувати, навіть в приватному будинку, зарядку в 55кВт/год теж мабуть дорого і треба три фази заводити.
Болт за 20 тисяч, звісно не Tesla Model S, але мені теж ну ніяк не здається бюджетним авто Ну і організувати, навіть в приватному будинку, зарядку в 55кВт/год теж мабуть дорого і треба три фази заводити.
Ні, але це вже в межах розумного. Тим паче що сама по собі машина має досить непогані характеристики, більш ніж співставні з ДВЗ аналогами(а в чомусь і кращі). І ні, в приватному будинку 50 кіловат/год зарядку організувати проблематично. По перше через ціну самої станції, по друге наскільки я знаю, у нас взагалі до приватних будинків кидають лінії 36 кіловат(можу помилятись звичайно). Стандартна домашня зарядка це 7квт/год(3 фази). Просто впринципі не дуже зрозуміло для чого дома машину заряджати швидкими зарядками. 60 кіловат батарея це впевнених 300км влітку і 200-250км зимою. Я думаю переважній більшості людей цього вистачить з головою на один день. Ну і ще важливий момент, швидкі зарядки досить сильно вбивають батареї, так що ними не рекомендується зловживати.
і дійсно, з чого ще я вирішив, що Ваші пости про шнурок у кожній хаті, якось прив'язані до реального життя?
Напевно тому що це факт з реального життя!
PGP написав:
Мабуть у сферичному вакуумі це має якийсь інший, неосяжний сенс.
Про сферичний вакуум нічого сказати не можу, а от в реальному житті розетки є в кожній хаті. Дослівно. Причому навіть слово квартира тут відсутнє якщо вже тобі так сильно хочеться пожалітися на незручності пов'язанні з життям в квартирі. Що в цьмоу очевидному факті для тебе настільки неосяжне що потребує додаткових пояснень?
Larsen, не треба мені від Вас жодних додаткових пояснень. Я мав намір долучитися до розмови про електрари і проблеми з їх заряджанням, враховую як сучасну інфраструктуру зарядних станцій, так і не найкращу перспективу її розвитку у найближчі 10 років. Але з Вашим настроєм на хіханьки і хаханьки, зрозумів що розмови не буде.
Я мав намір долучитися до розмови про електрари і проблеми з їх заряджанням, враховую як сучасну інфраструктуру зарядних станцій, так і не найкращу перспективу її розвитку у найближчі 10 років.
Так не було тут такої дискусії. Мова була про залежність від шнурка чи шланга. Яка є у всіх авто. На відміну від, наприклад, велосипедів. І я не маю нічого проти твоєї дискусії, з радісню в ній прийму участь. Тільки не треба її починати спростуванням фатку що "шнурок є в кожній хаті", фактом що заряджати електромобіль в квартирі дуже складно.
Стосовно моїх думок щодо ситуації з електромобілями, то я вже їх не раз висловлював. На сьогоднішній день я не вважаю електромобіль достатньо універсальним транспортним засобом на роль єдиного авто в сім'ї. Це чудовий варіант для їзди по місту, і то тільки за умови що є можливість на ніч ставити на зарядку вдома або, як варіант, вдень на роботі чи десь в зручному для себе місці. Для дальніх поїздок, за відсутності розвиненої мережі електричних зарядок в нашій країні, це не варіант взагалі. І навіть в країнах де така мережа вже існує, наприклад в США, з такими поїздками бувають проблеми. Можна сказати що там це вже не можна назвати нереальним, але всеодно це помітно меньш зручно ніж дальні поїздки з ДВЗ. Щодо перспектив, то тут головний напрямок очевидно на подальший розвиток мережі і технологій швидкої зарядки. Ну і звичайно, збільшення ємності батарей в машинах. На рахунок зарядки вдома, для цього не потрібна велика потужність, адже заряджати авто як правило можна годин 10-12, чого повинно вистачити на день звичайної їзди по місту, і навіть можливо трохи далі. Як ми вже звикли на ніч телефон ставити на зарядку, можна ставити і авто. Що впринципі зручніше ніж поїздки на заправку навіть раз в тиждень як на мене. Але звичайно, для квартир це як правило не варіант. Ось практичний відгук про дальняк по США:
Киевляне для этого покупают место на паркинге и заказывают розетку. Цена на круг с проектом и согласованием обходится в 100 тыс
Я вибачаюсь, що втручаюсь. Але можете мені якось розтолкувати про сенс того паркінгу? стін не має, резину не кинеш, машину нормально не покрутиш бо поряд щільно стоять сусідні. Саме головне ціна... в моєму будинкові паркінг коштує 10-15 тис баксів, це вартість нового сандеро/лохана ну якось мені цей Київ з цими цінами... Взагалі дивлюся що для бомжацького бюжету, або брати БУ з пробігом 200, або Сандеро/Логан/Равон Р2/Р4. Власне й все..
ВАЗ 21111 2003 -> Renault Logan 2013 -> Renault Clio 2011 -> Ravon R4 2017 (Chevrolet Cobalt)
0
16,449Відповідь від Георгич2021-04-25 22:20:27Відредаговано Георгич (2021-04-25 23:00:00)
машину нормально не покрутиш бо поряд щільно стоять сусідні.
Так
Kap1toshka написав:
Саме головне ціна... в моєму будинкові паркінг коштує 10-15 тис баксів
В спальниках від 7 до 25 тис. В центрі дорожче.
Kap1toshka написав:
Але можете мені якось розтолкувати про сенс того паркінгу?
А тут дуже просто - в багатьох ЖК та їх околицях фізично немає місця де кинути авто. Всі двори ними заставлені, а в будинку 600 квартир і у кожного більше ніж по одному авто. Тому паркінг це єдиноможиве реальне спасіння приїхати після роботи та приткнути авто. За це й гроші. На сьогодні паркінги це вигідна інвестициія. А гаражі нікому не потрібні, тому вони втричі дешевші. Ну а якщо їздиш в місті + дача в пригороді, то радіуса дії єлектромобіля вистачає. І якшо паркінг купив, то не поставити в ньому розетку просто нерозумно...