b1ss написав:Так чому їх не н@їбати, якщо вони нас дурять?
Ще раз запитаю: податки теж пора переставати платити? І у всіх інших місцях де можливо, наприклад комуналка і т.д., теж потрібно ухилятись, щоб "їх" нaiбати?
b1ss написав:Чому я не можу купити Дастера в Німеччині за 5000 тис. євро?
Кеп підказує: "тому що ти не живеш в Німеччині". А ще кеп питає: "а бензин по цінах як в Німеччині не хочеш? А електрику? Газ? Комуналку всяку різну, податки і тому подібне? Ні? Тільки Дастера?"
b1ss написав:То ми багатші за німців?
І хто, по твоєму, повинен компенсувати нам нашу бідність, щоб підтягнути рівень життя до Німецького? Тіпа "держава"? А держава де гроші на це візьме? З наших же кишень, адже бюджет на податках тримається, а податки, причому всі податки, безпосередньо або упосередковано платимо саме ми - громадяни. Так по твоєму, держава має з наших кишень вийняти більше, щоб компенсувати нам нашу бідність?
b1ss написав:Можна було б зробити стандарт євро4, машини випущені не пізніше 2008 року.
Думаєш не знайшлося б тоді таких, хто б обурювався що це занадто жорстоко і треба опустити до євро3? Дивлячись на бляхи, я не впевнений що серед них більшість євро4. Крім того, навіть євро4, через 10 років вже давно не факто що взгалі якимось євро відповідає, з заблокованим ЕГР, випіленим катом і т.д.
b1ss написав: і розмитнення фіксоване 500-1000 євро.
Ну це не логічно. Якщо хтось собі гонить якогось Ягуара і Бентлі, з якої радості він має платити стільки ж як скромний власник Мегана чи Гольфа?
b1ss написав: Тоді зникли б з наших доріг ВАЗи, Ланоси, Сенси і при дтп ймовірність вижити була набагато більшою.
Ну прям таки зникнути їм зовсім не просто, але зменьшення витрат на розмитнення, і вимог до авто (рік, норма євро), звісно, зменьшила б їх кількість. Тому боротись за такі зміни в законодавстві я вважаю корисно. Але я не вважаю що це оправдує бляхи, адже бляхи, крім нaiбалoва держави, ще й вносять додаткові загрози для інших учасників ДР. Скільки з них взагалі мають автоцивілку? В минулому році таких було близько 25%. Скільки з них взгалі можна вичислити в разі втечі з місця пригоди? Скільки з них тупо ложать на все, бо їм пох і на правила і на саму машину, бо вона по факту одноразова, а не куплена на багато років? Ну і в додачу - скільки з них в жахливому технічному стані і вже давно не відповідають ніяким нормам екології і безпеки? Скільки битих з неробочими системами пасивної і активної безпеки? Мало? А нічого що значній частині блях під 20 років і більше?
Короче, закон треба міняти, від нього ніякої користі. Ввіз, легальний, треба спрощувати. Але бляховодів це не оправдує, бляхи треба забрати з наших доріг.
LogAn 2013 1.2 Authentique ->
Toyota RAV4 2016 2.0 Live
0