Eyheniy K. написав:Я вижу електрокар со стороны потребителя, и про экологию не особо думаю в данном вопросе.
Ну от, бачиш, а я ж тут зовсім про інше говорив. Це всеодно що один каже: "Феррарі краще бо швидше", а йому відповідають: "ні, воно гірше бо розхід більший". Ну чи щось в цьому роді.
Eyheniy K. написав:Так вот, со стороны потребителя - она никакая,
Вже ми якось про це говорили. Не для всіх, навіть в наших реаліях, вона ніяка. Якщо брати другим авто в сім'ю, а в нас таких сімей багато, тоді все може бути не так вже й погано. Ну от, наприклад, в мене щоденні поїздки по місту не перевищують пробіга Ліфа на одній зарядці, навіть зимою. Поїздив день по справах, повернувся додому, поставив в гараж на зарядку на ніч. І ніяких поїздок на заправки. Витрати на електрику копієчні порівнюючи з бензином. Звісно, витрати на обслуговування можуть бути дуже навіть великими, якщо БУ і не повезе. Але вцілому, навіть так, варіант привабливий, враховуючи те як він їде.
Eyheniy K. написав:Зависть - то, чего у меня никогда не было
Це радує! Але звідки тоді така антипатія до електромобілів? Ні, ну я розумію що вони тобі можуть неподобатись, і це нормально. Але ж ти наполягаєш на тому що вони погані для всіх. Чому так?
Eyheniy K. написав:В Ес решили - звучит крайне не убидительно
Поїздть по ЄС, подивись на пейзажі, зрозумієш. Ну і є статистика, і плани, офіційні. Переконливо чи ні, не має значення. В Норвегії через пару років взагалі заборонять ДВЗ, це не місцевий вибрик якихось фріків, це тенденція, причому безповоротня. І причини в ній не тільки в екологічності чи економічності, не забуваємо про обмежені запаси вуглеводнів. Якщо не почати зпригувати з них зараз, потім буде пізно.
LogAn 2013 1.2 Authentique ->
Toyota RAV4 2016 2.0 Live
0
Спасибо сказали: Автоматчик1