1

Тема: Логан на метане!

Поставил вчера газовое оборудование фирмы BRC 4 поколение, в багажнике баллон 90 литров (22 куба). Метан! Первое впечатление отличное, ожидал всяких нюансов больше. Потеря динамики есть, но она не большая. В целом, компьютер всё делает сам. Пропан не рассматривал как вариант, проблем с ним поболее да и экономия не такая..

Кто ещё есть на метане? делитесь опытом:)

LOGAN 1.4 СПГ
Не уверен - Не обгоняй!
  0



2

Re: Логан на метане!

не страшно?

Logan 1.4 Laureate + кондей _ Бортовик тут
ненавижу наш автодор
  0

3

Re: Логан на метане!

shtar написав:

Пропан не рассматривал как вариант, проблем с ним поболее да и экономия не такая..

езжу 3 года на пропане - так и не понял какие с ним проблемы... dntknw

Suzuki SX4 New (S-Cross)

Logan Ambiance-1,6 (2006-2014)
  0

4

Re: Логан на метане!

shtar написав:

Поставил вчера газовое оборудование фирмы BRC 4 поколение, в багажнике баллон 90 литров (22 куба). Метан!

Оборудование BRC качественное, должно работать без проблем. А баллон тоже BRC? Вариатор тоже ставили?

  0

5

Re: Логан на метане!

shtar написав:

Пропан не рассматривал как вариант, проблем с ним поболее да и экономия не такая.

Хотілося б знати, який розхід і яка економія на метані.
Проїжджаючи поруч із нечисельними заправками метану, бачу там ціну 6 гривень із хвостиком за кубометр.

Здається мені, що не маючи доступу до безкоштовного метану (або майже безкоштовного - мати власний компресор для накачування газу із мережі), економія порівняна із економією на пропані.
Підтверджую слова мекени - проблем із пропаном немає. В мене - більш ніж 4,5 років і більш ніж 200 тис.км.
На днях купив новий редуктор томасетто. Хоча і первинний ще робочий, але хай краще лежить дома редуктор, ніж гроші, які до зими може з"їсти інфляція. imho2

При движении по встречке желательно соблюдать хотя бы рядность. (пункт Правил дорожного движения - проект)
  0

6

Re: Логан на метане!