alex.cver написав:Это когда есть такая возможность.
Така можливість є завжди.
alex.cver написав:А если тащиться пол часа за фурами когда в твоём направлении пусто впереди фур, а встречка бесконечна и частая
І що? Це не можливо? Понти не дозволяють, чи ще що?
Тут проблема не в авто, а в тому що у когось шило в дупі заставляє будь-якою ціною обганяти фуру, щоб якомога швидше наздогнати наступну, щоб її теж обігнати і так всю дорогу.
alex.cver написав:Когда разгон не 13 а хотя бы 10, окон на обгон горАааздо больше.
Так, звичайно більше, але яке це має відношення до безпеки? До швидкості, так, має відношення. Але до безпеки? Ніякого. З динамікою 13 можно точно так само безпечно їздити як і з динамікою 10, з таким самим запасом по розгону для несподіванок і все інше. Просто будеш рідше обганяти, буде меньша середня швидкість, будеш довше їхати. Але це не буде меньш безпечно.
А якщо в когось проблема з тим що в нього шумахер у штанях, то тут так, з 10 він буде частіше обганяти. Але безпечніше не буде всеодно. Адже і з 10 і навіть з 5, внутрішній шумахер не дозволить обганяти з запасом по розгону, він буде вимагати обгони на максимумі можливостей. Ну подумай, ти будеш як Апрокс, маючи 10, обганяти так, наче в тебе 13? Щоб був запас, і щоб було безпечно. Не будеш. А значить ніякої більшої безпеки від 10, з такою їздою не буде. От і все.
alex.cver написав:победил здравый смысл все равно
Ну, я не знаю чи це здоровий глузд, але остаточний вибір був між авто з мінімумом затрат що задовільняло мої потреби, і авто з максимумом потрібних мені властивостей за яке не шкода віддати гроші. Ну власне зупинився на другому.
LogAn 2013 1.2 Authentique ->
Toyota RAV4 2016 2.0 Live
0