13,651 Відредаговано Larsen (2020-09-27 16:21:15)

Re: Следующий автомобиль

Vader написав:

На мою думку, взагалі не треба рівняти авто по таких показниках, як час розгону до 100 і максимальна швидкость.

Добре. Але на думку багатьх інших автомобілістів, це не просто треба порівнювати, а і взагалі перевіряти на світлофорах і не тільки. wink Ну і якийсь задрипаний коросовер що рве гордих вершників БМВ, це щось явно надзвичайне. Як не крути. smile

Vader написав:

А в повсякденному використанні вони взагалі не важливі.

Ну, максималка впринципі так, хоча і не для всіх, в нас навіть на форумі є народ який понад 180 ганяє... А от динаміка в певній мірі штука важлива. Причому навіть в межах ПДР. Від неї залежить наскільки зручно і безпечно буде здійснювати обгін всіляких повільних фур чи автобусів на трасі. Так що ігнорувати цей показник повністю я думаю можна тільки тим хто ніколи не виїзджає за місто.

Vader написав:

І мотоцикли

Ну, мотоцикли не автомобілі. Так то можна тоді вже й літаки згадати. lol

LogAn 2013 1.2 Authentique -> Toyota RAV4 2016 2.0 Live
  0



13,652 Відредаговано Vader (2020-09-27 16:27:18)

Re: Следующий автомобиль

Larsen написав:

Добре. Але на думку багатьх інших автомобілістів, це не просто треба порівнювати, а і взагалі перевіряти на світлофорах і не тільки. wink Ну і якийсь задрипаний коросовер що рве гордих вершників БМВ, це щось явно надзвичайне. Як не крути. smile

Зараз, коли двигуни від Субару ставлять в кузови від Запорожця, взагалі нікого не здивуєш швидким стартом з світлофора на будь-якій машині. Та й стартувати, здебільшого, нема куди - прсото смикаєшся з однієї тянучки в іншу.

Від неї залежить наскільки зручно і безпечно буде здійснювати обгін всіляких повільних фур чи автобусів на трасі. Так що ігнорувати цей показник повністю я думаю можна тільки тим хто ніколи не виїзджає за місто.

На мій погляд, динаміка на рівні приблизно 10 с до 100 - це вже цілком достатньо для безпечної їзди в межах здорового глузду. Більше - то вже для дурнуватих гонщиків.

Ну, мотоцикли не автомобілі. Так то можна тоді вже й літаки згадати. lol

Літаки не пересуваються по тих самих шляхах, що й авто smile

  0

13,653

Re: Следующий автомобиль

Vader написав:

На мій погляд, динаміка на рівні приблизно 10 с до 100 - це вже цілком достатньо для безпечної їзди в межах здорового глузду.

Так, тут я з тобою згідний. Але все ж таки, коли динаміка 15с, то це вже меньш приємно ніж коли 10с. Так що казати що динаміка неважлива не можна. Ну, якщо вона краща ніж наші вимоги, тоді звичайно, далі вже особливої ролі не грає. smile

LogAn 2013 1.2 Authentique -> Toyota RAV4 2016 2.0 Live
  0

13,654

Re: Следующий автомобиль

Если про 3008, то сказано было. При резкой езде расход примерно 9 литров, а не рекламный 1 литр. Вот цена динамики в 6 секунд.

Logan II 1,6 чип-тюн, ГБО
С уважением, Александр
  0

13,655

Re: Следующий автомобиль

az74 написав:

При резкой езде расход примерно 9 литров, а не рекламный 1 литр. Вот цена динамики в 6 секунд.

Так 9 літрів для такої динаміка в цьому класі це дуже мало!  upp

LogAn 2013 1.2 Authentique -> Toyota RAV4 2016 2.0 Live
  0

13,656

Re: Следующий автомобиль

Там є дуже приємний режим їзди який максимізує еффективність обох силових агрегатів при умові зарядженої батареї. Власне ІМХО він і повинен бути в ньому основним. Тому що чисто електромотру в 100 кінських сил для цієї машини все ж мало.

Chevrolet Volt 2014
Ford Explorer 2016
  0

13,657

Re: Следующий автомобиль

Vader написав:

не треба рівняти авто по таких показниках, як час розгону до 100

Згоден. Від 0 до 100 це понти.
Але! Мабуть всі погодяться, що іноді, при тривалих обгонах, або обгонах довгомірних авто ривок дуже корисна щтука. Тому для мене важливо не від 0 до 100, а від 60 до 100, чи навіть від 100 до 130.

Dacia Logan Ambiance 1.4 був.
New Koleos Dynamique Pack1 2.5 CVT - був.
Skoda Octavia 1.4 MT - є.
  0

13,658

Re: Следующий автомобиль

Vader написав:

не треба рівняти авто по таких показниках, як час розгону до 100

Згоден. Від 0 до 100 це понти.
Але! Мабуть всі погодяться, що іноді, при тривалих обгонах, або обгонах довгомірних авто ривок дуже корисна щтука. Тому для мене важливо не від 0 до 100, а від 60 до 100, чи навіть від 100 до 130.

Dacia Logan Ambiance 1.4 був.
New Koleos Dynamique Pack1 2.5 CVT - був.
Skoda Octavia 1.4 MT - є.
  0

13,659

Re: Следующий автомобиль

Doc написав:

Тому для мене важливо не від 0 до 100, а від 60 до 100, чи навіть від 100 до 130.

Але всі ці значення між собою досить тісно пов'язані. Тому як правило, авто що швидше набирає сотню, і в інших діапазонах теж розженеться швидше.

LogAn 2013 1.2 Authentique -> Toyota RAV4 2016 2.0 Live
  0

13,660

Re: Следующий автомобиль

Larsen, можна трохи не погодитись? Бо на трасі для мене важливо от якраз від 100 до 130, а іноді -до 150. А це вже майже максималка для Логана. Але до 100 все ок і питань нема

Ford Escape SE 4WD 1.5 ecoboost
  0

13,661 Відредаговано Larsen (2020-09-27 21:06:11)

Re: Следующий автомобиль

Don Kortes, а що, Логан 100-130 робить сильно гірше ніж інші авто які 0-100 роблять повільніше ніж Логан?

LogAn 2013 1.2 Authentique -> Toyota RAV4 2016 2.0 Live
  0

13,662

Re: Следующий автомобиль

Комусь важливо стартанути, комусь обігнати, а комусь просто доїхати... Тому і на ринку представлені різні варіанти авто на будь який гаманець і потребу.

Renault Grand Scenic ІІІ (2011) дизель 1,5 110 л.с., механика - Крокодил
Volkswagen Polo 1.4 (2011) 85 л.с. + робот DSG 7ст + кондей - рабочая - был
Logan Ambiance 1,4 (2008) 75 л.с. + ГУР + передние ЭСП + ГБО by rk03 - был
Deawoo Matiz 0.8 (2002) 52 л.с.- был
  0
Спасибо сказали: tigrunyara1

13,663 Відредаговано aviator_it (2020-09-28 07:24:49)

Re: Следующий автомобиль

-

Renault Logan II MCV універсал 1.5 dCi "Рижик" - БЖ
  0

13,664 Відредаговано Don Kortes (2020-09-27 21:44:12)

Re: Следующий автомобиль

Larsen, на стоковій прошивці то був жах- нервово вмикав 4, тапцю у підлогу і поки обганаяв довгу фуру з причепом дивився як збільшується у розмірі якесь круте авто у лоб. Вже давно машину привів до ладу під свій стиль, прошивка гарна і навіть з ГБО і обертами до 3500 почуваю себе спокійніше на обгонах

Ford Escape SE 4WD 1.5 ecoboost
  0

13,665

Re: Следующий автомобиль

Don Kortes написав:

на стоковій прошивці то був жах- нервово вмикав 4, тапцю у підлогу і поки обганаяв довгу фуру з причепом дивився як збільшується у розмірі якесь круте авто у лоб

Так все вірно. Який у Логана розгін з 0 до 100? От воно і відповідає такій поведінці при обгонах. А якщо у авто 10с до 100, тоді обгони жвавіші. А от якщо до 100 довше ніж Логан, тоді фури бажано не обганяти взагалі.
Час розгону з 0 до 100 приблизно характеризує загальну динамічність авто. Авто з розгоном до 100 за 10с ніколи не буде обганяти фуру повільніше ніж авто з розгоном до 100 за 14с.

LogAn 2013 1.2 Authentique -> Toyota RAV4 2016 2.0 Live
  0

13,666 Відредаговано Don Kortes (2020-09-27 23:22:18)

Re: Следующий автомобиль

Larsen, Я не про це. В мене був і ЗАЗ і ВАЗ і я вважав що вмію гарно їздити. А потім купив Форда Скорпа у знайомого, який привозив машини з Німеччини і ось він змусив мене переглянути повністю свій стиль їзди. Він продав багато різних авто, і коли я з ним їздив то постійно дивувався динаміки цих авто. Сідав сам за кремо його наступної машини, наприклад Опеля Кадета і в мене він їхам як дришпак  старий. А в нього летів як літак. Бо в мене мозок так працював. Я багато їздив з ним на різних марках і багато з них були жвавими на 0-100 а потім після 120 просто тухли. Не всі вже могли вільно їхати 150. А от була аудюшка, яка весело перла 220, так вона рівненько без рекордів розганялась 0-100 і так точно рівненько і весело розганялась 100-200. Багато сучасних авто роблять сотню десь 10-12с. Але мало хто і далі рівно розганяються для безпечного обгону

Ford Escape SE 4WD 1.5 ecoboost
  0

13,667

Re: Следующий автомобиль

Larsen написав:

Тому як правило, авто що швидше набирає сотню, і в інших діапазонах теж розженеться швидше.

Прикольне правило... Жаль що це абсолютно точно не так.

Doc написав:

Тому для мене важливо не від 0 до 100, а від 60 до 100, чи навіть від 100 до 130.

Зазвичай рахується діапазон 80-120. У цьому діапазоні зазвичай і проходить рух по трасі у рамках ПДД навіть з урахуванням не штрафних+20км/год...

  0
Спасибо сказали: Don Kortes1

13,668

Re: Следующий автомобиль

веселий хлопець  plus   4-25

Ford Escape SE 4WD 1.5 ecoboost
  0

13,669

Re: Следующий автомобиль

SanychGT написав:

Прикольне правило... Жаль що це абсолютно точно не так

До карантина частенько ребята на гаражах просили поразвозить на машине одного из них дружбанов по домам. Если машинка интересная- всегда соглашался. На следующий день многие удивленно говорили- не думал что моя машина так умеет ездить  coffee

Ford Escape SE 4WD 1.5 ecoboost
  0

13,670 Відредаговано SanychGT (2020-09-27 23:58:46)

Re: Следующий автомобиль

Larsen написав:

а що, Логан 100-130 робить сильно гірше ніж інші авто які 0-100 роблять повільніше ніж Логан?

автомобіль       Skoda Fabia II 1.2 TSI vs Dacia Sandero 0.9 TCe
Потужність         86 при 4800 об/хв та 90 при 5500 об/хв
Крутний момент160 при 1500 об/хв та 135 при 2500 об/хв             
Заявлений розгін до 100  11,7 та 11,1 відповідно
Реальна динаміка
60-100 на 4 передачі       10,8 та 10,1
80-120 на 4 передачі        11,3 та 13,1
80-120 на 5 передачі        16,4 та 19,5

Як бачимо трохи гірше... Але це все через передаточні числа, та менш моментні характеристики мотору.

  0

13,671

Re: Следующий автомобиль

Don Kortes написав:

А от була аудюшка

Вона часом на відміну від інших не була з АКПП?

Don Kortes написав:

в мене він їхам як дришпак  старий. А в нього летів як літак

Ну так це не має ніякого відношення до характеристик авто.

Don Kortes написав:

Багато сучасних авто роблять сотню десь 10-12с. Але мало хто і далі рівно розганяються для безпечного обгону

Можеш навести приклад коли авто яке робить 0-100 швидше, далі розганяється повільніше? Якщо мова про Ауді яке ти згадував, тоді назви модель, і назви модель яка до 100 розганяється швидше, а далі повільніше.

SanychGT написав:

Прикольне правило... Жаль що це абсолютно точно не так.

Це не точно, а приблизно так. Відмінності можуть бути тільки в радикально іншій аеродинаміці, і то вони проявляються не настільки швидко. При схожій аеродинаміці розгін у всіх діапазонах в першу чергу залежить від питомої потужності авто, в усіх діапазонах.

SanychGT написав:

Зазвичай рахується діапазон 80-120.

Дуже добре. Тепер давай приклади авто які сильно повільніші в 0-100, і при цьому сильно швидші в 80-120.

Don Kortes, SanychGT, мова про те що не знаючи всіх характеристик авто, а всі вони ніде не заявляються, тільки з розгону 0-100, який відомий для всіх (хоча виробники інколи і прибрехують) можна робити якісь висновки щодо розгону в інших діапазонах. Тому якщо комусь важливо 80-120, але ці дані недоступні, тоді можна приблизно порівняти різні моделі виходячи з 0-100.

LogAn 2013 1.2 Authentique -> Toyota RAV4 2016 2.0 Live
  0

13,672 Відредаговано Larsen (2020-09-28 00:07:50)

Re: Следующий автомобиль

SanychGT написав:

Як бачимо трохи гірше...

Це тому що розгін 80-120 на одній передачі не є максимальним.

SanychGT написав:

Але це все через передаточні числа, та менш моментні характеристики мотору.

В даному випадку це в першу чергу через невчасне перемикання передач.

Хоча, виникають певні сумніви щодо реальності наведених значень...

LogAn 2013 1.2 Authentique -> Toyota RAV4 2016 2.0 Live
  0

13,673 Відредаговано SanychGT (2020-09-28 00:21:48)

Re: Следующий автомобиль

Larsen написав:

Дуже добре. Тепер давай приклади авто які сильно повільніші в 0-100, і при цьому сильно швидші в 80-120.

Логан і так овоч... Найти повільніших тяжко.  А от сильно швидших у 80-120 легко.
автомобіль  Audi A3 III Sportback 1.0 TFSi S-Tronic vs Dacia Sandero 0.9 TCe
Потужність         115 при 5000 об/хв та 90 при 5500 об/хв
Крутний момент200 при 2000 об/хв та 135 при 2500 об/хв             
Заявлений розгін до 100 9,9 та 11,1 відповідно
Реальна динаміка
80-120          7,9 у кікдауні та 13,1 на 4 передачі

Larsen написав:

В даному випадку це в першу чергу через невчасне перемикання передач.

Точно! Невчасно вмикнув передачу на якій і проїхав весь розгін, бо він проводиться на одній передачі.  crazy

  0

13,674 Відредаговано Larsen (2020-09-28 00:33:52)

Re: Следующий автомобиль

SanychGT написав:

Audi A3 III Sportback 1.0 TFSi S-Tronic vs Dacia Sandero 0.9 TCe

Цей приклад підтверджує те що кажу я. Ауді виграє і в 0-100, і в 80-120.

SanychGT написав:

Точно! Невчасно вмикнув передачу на якій і проїхав весь розгін, бо він проводиться на одній передачі. 

Ми гворимо про максимальну динаміку авто, чи про щось інше? Якщо про максимальну, тоді яка може бути мова про 4ту передачу на 80км/год?
Якщо ж мова про розгін на одній передачі, то там все дійсно залежить від конкретних передаточних чисел, і в різних діапазонах можуть виграти різні авто. Але в середньому всеодно динамічнішим буде те яке іі 0-100 робить швидше. Адже в житті діпазон швидкостей кожного обгону різний.

LogAn 2013 1.2 Authentique -> Toyota RAV4 2016 2.0 Live
  0

13,675 Відредаговано SanychGT (2020-09-28 00:38:33)

Re: Следующий автомобиль

Larsen написав:

Цей приклад підтверджує те що кажу я. Ауді виграє і в 0-100, і в 80-120.

у 80-120 незрівняно більше виграє...
Добре ось інший приклад...  vissla

автомобіль       VW Polo VI 1.6 TDi vs Dacia Sandero Stepway 1.5 dCi
Потужність         95 при 2750 об/хв та 90 при 3800 об/хв
Крутний момент250 при 1500 об/хв та 205 при 1800 об/хв             
Заявлений розгін до 100  11,2 та 11,7 відповідно
Реальна динаміка
80-120 на 5 передачі        16,3 та 12,9
У Поло більший двигун, більша потужність, більший крутний, менший розгін до 100 і явно довший розгін 80-120...  fly

  0