501

Re: Следующий автомобиль

Aprox написав:

Эластичность не рассчитывается! )) Эластичность - это когда не переключая передачу нажал в тапок с низких оборотов и машина попёрла!

Як можна говорити про еластичність двигуна, якщо в твому розумінні "поперла" вже присутній вплив трансмісії? wink

А так то ти говориш про якесь суб'єктивне сприйняття еластичності, а Алекс говорить про суб'єктивне сприйняття динамічності, ні те ні друге не можна поміряти. В результаті кожен говорить про своє і взагалі це все ніяк не співвідноситься, не підлягає порівнянню а значить немає нічого спільного з об'єктивною реальністю а лише характеризує відчуття задоволення певного конкретного водія. reta

LogAn 2013 1.2 Authentique -> Toyota RAV4 2016 2.0 Live
  0



502 Відредаговано Aprox (2016-06-02 08:50:42)

Re: Следующий автомобиль

Larsen написав:

не підлягає порівнянню а значить немає нічого спільного з об'єктивною реальністю а лише характеризує відчуття задоволення певного конкретного водія

При том условии, что за авто платит именно конкретный водитель, то как раз его субъективное удовольствие только и имеет значение! Вы мне можете насчитать хоть 30 страниц формул и графиков, но если мне не понравилось, как машина едет - я её не куплю... Я смотрел на цифры 1.5dci и был практически заранее влюблён в них, а по факту - сплошное разочарование...

ЗАЗ-1102 Таврия (1993) -> Opel Vectra A (1991) -> Logan-2 (2013) 1.2 ГБО
Ban-List: Инноватор, Георгич, Дядя Федор, karakuda78, sdj387jsd, sergiosem, Grey, Александр007 - Ban-List отключен до конца войны.
  0

503 Відредаговано Larsen (2016-06-02 08:55:21)

Re: Следующий автомобиль

Aprox написав:

то как раз его субъективное удовольствие только и имеет значение!

Безумовно! Але проблема в тому що воно у кожного різне, так само як смаки фломастерів і т.д., тому впринципі, це не піддається обговоренню. smile
А то одному Степвей швидший Спотеджа, а другому навпаки. І що далі, хто правий? wink

LogAn 2013 1.2 Authentique -> Toyota RAV4 2016 2.0 Live
  0

504

Re: Следующий автомобиль

Larsen написав:

А то одному Степвей швидший Спотеджа, а другому навпаки. І що далі, хто правий?

Если бы кто-то был безоговорочно прав в этом вопросе, то либо бы степвей не продавался вообще либо спортейдж...  lol 

В том и прикол, что правых тут нет! Потому что у всех разный подход к автомобилю! На таврофоруме есть чувак, который купил логан 1.2 в топе, при том, что машина была откровенно хорошая, он проездил на ней совсем не много и продал, теперь купил старый суперб ездит, чинит и кайфует от машины! И рассказывает всем, какое логан говнище... А я когда читаю про его ремонты мне просто жутенько становится и нахрен бы впёрлась вся его динамика от 1.8Т и весь комфорт бизнес-седана с такими ремонтами... Кто прав? А никто... Точнее все правы! Просто мне важнее ездить дешево и пореже ломаться, а ему главное шоп валило, шоп комфорт и шоп внешне смотрелось... В итоге все довольны! Или в той же степени НЕ довольны... Он ремонтами, а я динамикой...

ЗАЗ-1102 Таврия (1993) -> Opel Vectra A (1991) -> Logan-2 (2013) 1.2 ГБО
Ban-List: Инноватор, Георгич, Дядя Федор, karakuda78, sdj387jsd, sergiosem, Grey, Александр007 - Ban-List отключен до конца войны.
  0
Спасибо сказали: Red zander1

505

Re: Следующий автомобиль

Aprox написав:

Если бы кто-то был безоговорочно прав в этом вопросе, то либо бы степвей не продавался вообще либо спортейдж...

Ні, ну чому? Адже люди не виключно заради динаміки машини купляють. Тим більше якщо це Степвей чи навіть Спортедж. smile

Aprox написав:

Он ремонтами, а я динамикой...

Так я про це і кажу - це просто різні властивості. Ви ж обоє погоджуєтеся що Суперб швидший і комфортніший, а Логан надійніший? Значить протиріч в даному випадку нема, просто різна система цінностей, різні пріорітети.
А я говорив про випадок коли та сама характеристика сприймається по різному. Як в даному конкретному випадку було з Степвеєм проти Спортеджа в плані динаміки. Алекс каже що Степан динамічніший, однак я впевнений що на будь-якому випробуванні в вигляді перегонів, Спортедж переможе.

LogAn 2013 1.2 Authentique -> Toyota RAV4 2016 2.0 Live
  0

506

Re: Следующий автомобиль

Aprox написав:

но если мне не понравилось, как машина едет - я её не куплю... Я смотрел на цифры 1.5dci и был практически заранее влюблён в них, а по факту - сплошное разочарование...

100500!
Я, когда тестдрайвил 1.2 бенз после 1.5. дизеля сразу понял ху из ху.

Logan 2007 1.4 давно был - Logan 2013 1.2 позже был - Duster 2018 1.6 теперь есть
  0

507

Re: Следующий автомобиль

Larsen написав:

А я говорив про випадок коли та сама характеристика сприймається по різному. Як в даному конкретному випадку було з Степвеєм проти Спортеджа в плані динаміки. Алекс каже що Степан динамічніший, однак я впевнений що на будь-якому випробуванні в вигляді перегонів, Спортедж переможе.

В гонке да, но речь шла про разгон без переключения 5-й передачи из крейсерского режима! В такой "гонке" наверно таки степвей победит! А значит дело опять не в паспортном разгоне а именно в комфорте водителя! Об этом речь шла изначально!

ЗАЗ-1102 Таврия (1993) -> Opel Vectra A (1991) -> Logan-2 (2013) 1.2 ГБО
Ban-List: Инноватор, Георгич, Дядя Федор, karakuda78, sdj387jsd, sergiosem, Grey, Александр007 - Ban-List отключен до конца войны.
  0

508 Відредаговано Larsen (2016-06-02 13:24:04)

Re: Следующий автомобиль

Aprox написав:

В гонке да, но речь шла про разгон без переключения 5-й передачи из крейсерского режима!

Правильно. Але цей конкретний випадок не є критерієм "динамічності" авто. Комфорт водія? Можливо, але не "динамічність". wink
А мова йша всеж таки про динамічність.

LogAn 2013 1.2 Authentique -> Toyota RAV4 2016 2.0 Live
  0

509

Re: Следующий автомобиль

Larsen написав:

Ну раз тебе так сильно мучить це питання то я скажу.

Не мучить абсолютно, сабж мною досліджено ще в 80-их. Тому розповідаю, а не запитую

Larsen написав:

Еластичність двигуна розраховується наступним чином: оберти максимальної потужності ділимо на оберти максимального моменту.

Нічого подібного - не відношення, а співвідношення. Тому і:

Larsen написав:

...крива обертального моменту у різних двигунів може дуже сильно відрізнятись, тому два двигуни з однаковою еластичністю, можуть поводитись дуже по різному.

І тут не вірно - ці 2 двигуни поводяться по різному саме тому, що мають різну еластичність.

  0

510

Re: Следующий автомобиль

Георгич написав:

не відношення, а співвідношення

Тоді давай формулу того, що ти називаєш "співвідношенням". wink

Георгич написав:

- ці 2 двигуни поводяться по різному саме тому, що мають різну еластичність

Отдже, еластичність це і є крива обертального моменту? Адже будь-які двигуни з різними кривими, поводяться по різному. А ти кажеш що якщо вони поводяться по різному, значить в них різна еластичність. wink

LogAn 2013 1.2 Authentique -> Toyota RAV4 2016 2.0 Live
  0

511

Re: Следующий автомобиль

Larsen написав:

якщо вони поводяться по різному, значить в них різна еластичність.

саме так

  0

512

Re: Следующий автомобиль

Георгич, е ні. Ну якшо хочеш, можеш криву обертального моменту називати еластичністю. Але я так не буду. Це всетаки різні речі. smile

LogAn 2013 1.2 Authentique -> Toyota RAV4 2016 2.0 Live
  0

513

Re: Следующий автомобиль

Larsen, методика визначення еластичності: розгін автомобіля від 60 до 100 км/год на 4-ій передачі.
Крива обертального моменту тут не головне.
А ідеальна еластичність все таки у ДПТ  smile

  0

514

Re: Следующий автомобиль

Будэ за що  - куплю Дастер, ібо це самий дешевий із кросоверів. Буде чуть більш грошей - Кашкай. Ібо Дастер по комфорту та єргономіці, як і Логан - пасе задніх. Буде забагато грошей - купую дом за містом, насаджу ялинок, усілякої зелені...але більш дорожчій авто не купую.

Машинка с педальками -> ЗАЗ 965 -> ИЖ 2125 -> ВАЗ 2103 -> ВАЗ 2107 -> Ланос 1,4 -> Renault Logan Silver Line
- Шановні колеги, ну що ж це так твориться? Дерева сохнуть, ріки міліють…
Скоро не буде де втопити чи повісити москаля.
  0

515

Re: Следующий автомобиль

GlaS написав:

Будэ за що  - куплю Дастер, ібо це самий дешевий із кросоверів. Буде чуть більш грошей - Кашкай. Ібо Дастер по комфорту та єргономіці, як і Логан - пасе задніх. Буде забагато грошей - купую дом за містом, насаджу ялинок, усілякої зелені....

«Все говорят: Кремль, Кремль. Ото всех я слышал про него, а сам ни разу не видел.» Венидикт Ерофеев
Volvo XC60 2,4 - турбодизель
  0

516 Відредаговано alex.cver (2016-06-02 21:36:27)

Re: Следующий автомобиль

Larsen написав:

Ну, вцілому Степвей меньш динамічний. В нього до сотні 13.3с, тоді як в спортеджа 11.7с (якщо я не переплутав моделі). Та і енергоозброєність у Спортеджа трошки більша - 100кс/т, тоді як у Степвея лише 85кс/т.
А тепер я тобі поясню чому Степан так жваво розганяється на п'ятій. Дивись, максимальний обертальний момент у 1.5дці починається на 1750 об/хв. Тоді як у Спортеджа він аж на 4600 об/хв. Так от, на яких обертах ти їдеш на п'ятій, перед тим як почати обгін?

У моего Спортейджа 10,4 сек ибо механику специально заказывали. В теории все что Вы описали я знаю и понятно. И на обгон на Спортейдж я обычно иду на 4 (5ти ступка механика), а вот жена, когда за рулём, на 5 , что часто заставляет меня нервничать видя приближающуюся встечку. Стэпвэй овощ на 1-2 скорости и потому там пресловутые 13,2 сек, но с 3 скорости и дальше он становится очень динамичным и резким "вжиком", и на 4 и на 5 он тоже "вжик".  После 130 Степвэй уже все, почти не разгоняется, в то время как Спортейдж только начинает " просыпаться". Но мне как раз важна динамичность на Стевэее начиная с 3 скорости, ибо на 5 обгон легкий и непринужденный. А толку мне от 130 и более скорости. У нас дорог нет даже для 110 в округе. 120 и то рискованно, везде одни ямы м убитые дороги. Вроде по крутящему моменту у них паритет, у Степвэя 200, у Спортейдж 195. Но последний все равно овощ на обгонах, плюс заторможенная реакция на педаль газа, может пресловутая электронная педаль газа, когда ты ее в пол, а ему до дупи. А когда я на 2см втапливаю обычную педаль у Степвэя, я аж пинок под зад получаю и резкое ускорение. Вот вам и доказательство того что математика врет и 13,2 на деле < 10,4 у Спортейджа. Спортейдж с низких скоростей разгоняется шустрее, а как раз в обгоне он овощ, он не может выдать резкое ускорение с 70 до 110 например как Степан. Я к тому что математика иногда врет, только тестдрайв полноценный даст вам насколько хорошо едет машинка. Спасибо за кучу информации и подробное описание. Кстати мне кажется что максимальный крутящий по ощущениям у Степвэя где то на 2000 а не на 1750 оборотов, но только по ощущениям за рулем.
[merge_posts_bbcode]Добавлено: 2016-06-02 21:22:08[/merge_posts_bbcode]

Aprox написав:

А я когда читаю про его ремонты мне просто жутенько становится и нахрен бы впёрлась вся его динамика от 1.8Т и весь комфорт бизнес-седана с такими ремонтами... Кто прав? А никто...

Кстати я тоже такого мнения как и Вы мне абсолю почти по барабану громкое имя марки машины, мне важно не то что я на Мерсе, поверьте мог бы купить его если захотеть сильно, мне лучше новый Степвэйчик недорогой и два года только ТО и я даже не хочу знать ничего про запчасти. Все мои нужды он удовлетворяет на пять, динамика, подвеска, обгоны, супер экономный(салон? Ну так 13куе стоит). Я тоже не понимаю, как можно новый Логан сменить на какой то старый пускай мерин, который тыс 500 прошел и возможно еще мотор пройдет, но с СТО не вылазить из-за других проблем. Я не понимаю тоже таких людей. Я понимаю если есть деньги на новый мерин, а не 2000 года, тогда да. Вот была Мазда, 1995 года у меня. Неубиваемая машинка, но все время заказывал запчасти по мелочам, что то постоянно летело, то масло капает, кольцо нада, а тебе грят бери трамплер в сборе например и тд. И ты все время отвлекается и тратишь кучу времени на эти мелочи. Ну да, хотя можно сказать "я ш зато на мазде". Хотя подвеска у Логана лучше для наших реалий и дорог. Но вы правы у каждого свои тараканы smile И тут осуждать кого то.  А про то что лучше или хуже Спортейдж или Степка, они в разных нишах как поигабаритам так и по наличию всяких няшек датчиков там дождя, круиз контроль, датчики света, откатная система под горку и тд тп за что можно содрать доп деньги и конечно зимой безопаснее и теплее в бензиновом Спортейдж с его более длинной базой, наличием ЕСП, полным приводом в снега. Потому каждый хорош по своему и имеет свои недостатки. Могу сказать что линзованые фары у Спортейдж много хреновей ночью светят чем обычные  у Степвэя, в последнем ярче и виднее ночью и тд. Я не говорю что зимой на Степане нельзя поехать в Буковель за 1300 км (через Киев), но на Спортейдж будет безопаснее и менее устанешь за рулём, плюс в голлолед он едет на ура ( не из-за полного привода, он выключается после 35км час), наверное из-за базы длинной и ЕСП, более широко расставленных колес и 17 го размера. Так что спорить бесполезно что лучше что хуже. Ценовая категория сильно разная. Но Степвей это цена-качество суппер. От Спортейдж за его цену я ожидал гораздо больше. У Степвэя когда брали, наоборот, ожидания было что купил Жигули, а поездив, наоборот пришел в восторг что за такие деньги небольшие Рено сделало не плохую машинку с кучей плюсов, и главное это Дизель. Фух, шо то многа на сегодня от меня бла бла бла

KIA Sportage 4WD,2.0 бенз,ручка,2013 upp
Sandero STEPWAY 1,5 dCi, синий, 2014 - продано
Плюсы/минусы реношного дизеля по опыту владения Stepway - https://www.logan.in.ua/forum/post738140.html#p738140
В игноре - только странные люди (3)
  0
Спасибо сказали: Larsen1

517

Re: Следующий автомобиль

Георгич написав:

Larsen, методика визначення еластичності: розгін автомобіля від 60 до 100 км/год на 4-ій передачі.

Ха! Хто сказав? І чого на 4-й а не на третій? А шо робити з варіатором? wink
Короче, завязуємо флудити. Якщо у нас різні визначення еластичності, тоді ми просто сперичаємось ні про що. І кожен з нас правий, по своєму. storstark

Георгич написав:

А ідеальна еластичність все таки у ДПТ

Признаюсь, довелось використати дзвінок другу (Гуглу)  angel . Якщо мова про двигун постійного струму, тоді і за моїм означенням, це теж так. upp

LogAn 2013 1.2 Authentique -> Toyota RAV4 2016 2.0 Live
  0

518

Re: Следующий автомобиль

Larsen написав:
Георгич написав:

Larsen, методика визначення еластичності: розгін автомобіля від 60 до 100 км/год на 4-ій передачі.

Ха! Хто сказав? І чого на 4-й а не на третій?

Я сказав, привівши загальноприйняту практика. Іншої просто не існує, не враховуючи методику НАМІ-85, хоча і та грунтувалась на 4/60-100, додавався лише параметр 5/80-120.

Larsen написав:

Короче, завязуємо флудити. Якщо у нас різні визначення еластичності...

Завязуй. Не цікавлять мене інші визначення еластичності, оскільки вони не мають загальновживаної практики, тобто просто не існують.

  0

519

Re: Следующий автомобиль

Георгич написав:

Я сказав, привівши загальноприйняту практика. Іншої просто не існує

Та невже? А від 80 до 120 вже перестали заміряти? wink
Практик існує дуже багато. Дехто взагалі це робить перевіряючи до якої швидкості з нуля можна розігнатись не переключаючи передачу. Різні є способи, і всі їх називають "еластичністю", хоча всі вони дають різний результат. Однак, строго кажучи, жоден з них не перевіряє еластичність двигуна, тому що всі вони повністю залежні від трансмісії. Два автомобілі з однаковим двигуном але різними КПП, можуть пройти всі ці тести по різному, однак еластичність двигуна у них однакова.

Георгич написав:

Не цікавлять мене інші визначення еластичності, оскільки вони не мають загальновживаної практики, тобто просто не існують.

Для тебе не існують. Тільки для тебе. wink

LogAn 2013 1.2 Authentique -> Toyota RAV4 2016 2.0 Live
  0

520

Re: Следующий автомобиль

Larsen написав:

Та невже? А від 80 до 120 вже перестали заміряти? wink

Та вже. Так перестали. А про НАМІ я згадував вище.
Так що завязуй.

  0

521

Re: Следующий автомобиль

Георгич написав:

Та вже. Так перестали.

"А народ і не знає!" lol Продовжують тестувати, ролики в ютюб викладати, багато кого власне 80-120 більше цікавить бо цей розгін тяжкіший і небезпечніший. Все суб'єктивно, якщо вже говорити про "народні методи". wink

Георгич написав:

Так що завязуй.

А ти спочатку поясни, як можна міряти еластичність двигуна твоїм методом, якщо його результат залежить від трансмісії? smile

LogAn 2013 1.2 Authentique -> Toyota RAV4 2016 2.0 Live
  0

522

Re: Следующий автомобиль

Larsen написав:

А ти спочатку поясни, як можна міряти еластичність двигуна твоїм методом, якщо його результат залежить від трансмісії?

А навіщо пояснювати, якщо і коню ясно, що еластичність двигуна на хх нікого не цікавить і абсолютно ні про що не говорить. Так само і його динаміка.
Всіх цікавить еластичність і динаміка автомобіля в цілому.

  0

523 Відредаговано Larsen (2016-06-02 23:08:40)

Re: Следующий автомобиль

Георгич, твоя "еластичність автомобіля" це і є "динаміка". wink А еластичність двигуна - об'єктивний параметр, який має своє значення і використання. Хоча реально - насправді нікого еластичність не цікавить. Цікавить динаміка. Це правда. Тому я з самого початку казав що еластичність тут не головне. smile

LogAn 2013 1.2 Authentique -> Toyota RAV4 2016 2.0 Live
  0

524 Відредаговано Георгич (2016-06-02 23:18:08)

Re: Следующий автомобиль

Larsen написав:

твоя "еластичність автомобіля" це і є "динаміка"

Моя еластичність характеризує прискорення автомобіля в межах однієї передачі. Методика наведена вище.
Динаміка характеризує прискорення автомобіля з урахуванням перемикання передач та будь-яких трансмісій, заміряється як розгін 0...100 км/ч, рідше 0...60, 0....200 км/ч.
Це різні речі.

  0

525

Re: Следующий автомобиль

Серьезно зацепились...

"Жизни верь,она ведь учит лучше всяких книг". " Главное -живой жизнью жить, а не по закоулкам памяти шарить". Dacia Logan 1.6 Laureat 2006, темно зелёный хамелеон-продан. Ситроен С4 Пикассо серый гранд 2011г- продан. Езжу Ситроен С4 Пикассо 2011   черный эксклюзив
  0