Тема: Як часто потрібно міняти ремені ГРМ, фільтри тощо.
Я ось подумую поміняти свій старий автомобіль, подивляюсь на те, що є нового на ринку, підшукую альтернативу. Звернув, зокрема, увагу і на Рено Сандеро. Оскільки їжджу багато, то мене приваблюють варіанти або бензинового двигуна із встановленням ГБО, або дизель. Звісно, витрати на експлуатацію автомобіля для мене важать немало, тож детально вивчаю вартість обслуговування автомобіля. Що помітив у випадку з Рено - це те, що регламентні роботи з ТО коштують чи не вдвічі дорожче за інші автомобілі (наприклад, Тойоту Короллу, Форд Фокус, КІА Ріо). Почав розбиратись чому так і ось що накопав.
Взяти, наприклад, інтервал заміни мастила. У Форда інтервал заміни 20 тисяч км. Або інтервал заміни ременя ГРМ. У того ж Форда Фієсти (на якому я їжджу зараз) інтервал заміни раз на 160 тис. км. Я пішов на зарубіжні сайти по Рено і о чудо - там пишуть, що виявляється ремені потрібно міняти кожні 160 тис. км, а мастило кожні 30 тис. км! http://www.powertrain.renault.com/our-r … 1.5-dcik9k
Я пішов далі і вирішив з'ясувати офіційну позицію українського Рено з приводу регламентів заміни ременів і мастила. Але на їхньому офіційному ресурсі є лише інструкція користувача, де жодної інформації з приводу регламентів техобслуговування немає, а натомість сором'язливо посилаються на інструкцію з технічного обслуговування, котрої в публічному доступі я так і не знайшов. Натомість на renault.ua відсилають за інформацією до конкретного дилера, котрий "усе розкаже, усе покаже". А дилер каже, що ремені треба міняти кожні 60 тисяч кілометрів.
Отакі якісь дивні справи із цим технічним обслуговуванням в Україні. Як на мене, виглядає на те, що споживачів усвідомлено розводять за зайві витрати і Рено в курсі цих розводів.
p.s. Хтось почне говорити про якість нашого пального. Але поясніть мені яким чином якість пального впливає на термін служби ременя ГРМ?