1 Відредаговано Хтось (2018-05-06 11:47:34)

Тема: Як часто потрібно міняти ремені ГРМ, фільтри тощо.

Я ось подумую поміняти свій старий автомобіль, подивляюсь на те, що є нового на ринку, підшукую альтернативу. Звернув, зокрема, увагу і на Рено Сандеро. Оскільки їжджу багато, то мене приваблюють варіанти або бензинового двигуна із встановленням ГБО, або дизель. Звісно, витрати на експлуатацію автомобіля для мене важать немало, тож детально вивчаю вартість обслуговування автомобіля. Що помітив у випадку з Рено - це те, що регламентні роботи з ТО коштують чи не вдвічі дорожче за інші автомобілі (наприклад, Тойоту Короллу, Форд Фокус, КІА Ріо). Почав розбиратись чому так і ось що накопав.

Взяти, наприклад, інтервал заміни мастила. У Форда інтервал заміни 20 тисяч км. Або інтервал заміни ременя ГРМ. У того ж Форда Фієсти (на якому я їжджу зараз) інтервал заміни раз на 160 тис. км. Я пішов на зарубіжні сайти по Рено і о чудо - там пишуть, що виявляється ремені потрібно міняти кожні 160 тис. км, а мастило кожні 30 тис. км!  http://www.powertrain.renault.com/our-r … 1.5-dcik9k

Я пішов далі і вирішив з'ясувати офіційну позицію українського Рено з приводу регламентів заміни ременів і мастила. Але на їхньому офіційному ресурсі є лише інструкція користувача, де жодної інформації з приводу регламентів техобслуговування немає, а натомість сором'язливо посилаються на інструкцію з технічного обслуговування, котрої в публічному доступі я так і не знайшов. Натомість на renault.ua відсилають за інформацією до конкретного дилера, котрий "усе розкаже, усе покаже". А дилер каже, що ремені треба міняти кожні 60 тисяч кілометрів.

Отакі якісь дивні справи із цим технічним обслуговуванням в Україні. Як на мене, виглядає на те, що споживачів усвідомлено розводять за зайві витрати і Рено в курсі цих розводів.

p.s. Хтось почне говорити про якість нашого пального. Але поясніть мені яким чином якість пального впливає на термін служби ременя ГРМ?

Слухайте більше гаражних майстрів: вони зовсім не зацікавлені, щоб ви почастіше до них приїжджали.
  0
Спасибо сказали: Graas1



2 Відредаговано Хтось (2018-05-06 16:11:26)

Re: Як часто потрібно міняти ремені ГРМ, фільтри тощо.

Продовжую колупати цю тему. Надибав на британському форумі http://www.daciaforum.co.uk/forum/topic … programme/


dCi 90 1.5 K9K Service Programme

Service Interval   12K or 1yr                                 (мій переклад: сервісний інтервал ~19 тис. км або один рік)                   

Oil Change          OCS upto 12K or 1yr               (мій переклад: заміна мастила до ~19 тис. км або один рік)         

Oil Filter               OCS upto 12K or 1yr                (мій переклад: заміна маслофільтра до ~19 тис. км або один рік)       

Cabin Filter         12K or 1yr                                  (мій переклад: заміна фільтра салону  ~19 тис. км або один рік)

Air Filter               36K or 4yrs                                (мій переклад: заміна повітряного фільтра ~58 тис. км або чотири роки)

Fuel Filter            36K or 4yrs                               (мій переклад: заміна паливного фільтра ~58 тис. км або чотири роки)

FAP                      When blocked                          (мій переклад: заміна сажного фільтра - коли заб'ється)

Timing Belt           72K or 6yrs                              (мій переклад: заміна ременя ГРМ ~115 тис. км або шість років)

Accessories Belt 72K or 6yrs                              (мій переклад: заміна ременя приводу агрегатів ~115 тис. км або шість років)

Coolant                 72K or 5yrs                             (мій переклад: заміна охолоджувальної рідини ~115 тис. км або п'ять років)

Brake Fluid          72K or 4yrs                              (мій переклад: заміна гальмівної рідини ~115 тис. км або чотири роки)


У нас такі інтервали?

Слухайте більше гаражних майстрів: вони зовсім не зацікавлені, щоб ви почастіше до них приїжджали.
  0
Спасибо сказали: Graas1

3 Відредаговано Игорь Петрович1 (2018-05-06 22:27:53)

Re: Як часто потрібно міняти ремені ГРМ, фільтри тощо.

На старих моторах К7 таксисти комплект грм міняють на 100000км.Якщо ремінь Gates ,тощо. На маслах,фільтрах не варто економити,якщо важкі умови експлуатації особливо. Але якщо в планах 100000км наїздив та сплавляй машинку,то вже інші власники будуть вас проклинати,то можна економити.

Водительское  удостоверение категории А выдано 29.12.1979,категория В открыта 06.02.1988  Pannoniа 250,Jawa 350 12 V ,ВАЗ 21011 ,Dacia logan 1.4 , BYD F3 1.6 , Skoda Octavia 1.8 turbo 4×4 ,Skoda Fabia,Chevrolet lacetti 1.6 , Renault clio 1.4 , Dacia logan 1.6 ,Dacia sandero 1.4 ,Dacia mcv 1.6 ,Daewoo Matiz 0.8, Sym x pro 125
  0

4

Re: Як часто потрібно міняти ремені ГРМ, фільтри тощо.

Хтось написав:

що споживачів усвідомлено розводять за зайві витрати

Стосовно мастила, то практично доведено по аналізам відпрацьованого мастила, що в наших умовах воно витримує десь в межах 10 т.км, іноді більше, іноді менше. Говорити про 30 тисяч можна, якщо автомобіль для володаря по цінності як смартфон, який не вдарить по карману при перепродажу чи відправці на звалище. Ніяке мастило не втримає свої властивості по захисту двигуна за 30 тис пробігу

  0

5 Відредаговано Хтось (2018-05-06 22:45:12)

Re: Як часто потрібно міняти ремені ГРМ, фільтри тощо.

Игорь Петрович1 написав:

Але якщо в планах 100000км наїздив та сплавляй машинку,то вже інші власники будуть вас проклинати,то можна економити.

Мова йде не про економію на мастилах. Мова йде про використання матеріалів за специфікацією Рено та інтервалів за специфікацією Рено. Я, наприклад, не розумію чому так відрізняються сервісні інтервали для українських та британських споживачів. В Україні діє якесь більш агресивне середовище до ременів? Чи в Україні в чотири рази брудніше повітря, ніж в Великобританії, що у нас повітряний фільтр треба в чотири рази частіше міняти? Чому тоді Форд не вважає наші умови експлуатації такими, що відрізняються від середньоєвропейських і встановлює такі само регламенти, як і для європейців? Я ось ремінь замінив на 160 тисячах, як про те і каже Форд. Зауважень щодо ременю, котрий я міняв, не було. То це я зекономив по вашому на ремені і мене наступний власник повинен за це проклинати?
[merge_posts_bbcode]Added: 2018-05-06 22:41:43[/merge_posts_bbcode]

RUNO написав:

Ніяке мастило не втримає свої властивості по захисту двигуна за 30 тис пробігу

Значить конструктори Рено лохи, вони не знають того, що знаєте ви. Більш того, вони встановлюють такі регламенти обслуговування, щоб нашкодити двигунам і щоб клієнти були невдоволені компанією Рено саме на європейському ринку, де у Рено якраз найбільші продажі.

Слухайте більше гаражних майстрів: вони зовсім не зацікавлені, щоб ви почастіше до них приїжджали.
  0

6

Re: Як часто потрібно міняти ремені ГРМ, фільтри тощо.

Я чогось думаю,що в Великій Британії ніхто не проїздить на логані 500-700000 км. Максимум 300000 та на звалище. От ці інтервали витримує. Ну спробуйте по британським інтервалам,потім розкажете))

Водительское  удостоверение категории А выдано 29.12.1979,категория В открыта 06.02.1988  Pannoniа 250,Jawa 350 12 V ,ВАЗ 21011 ,Dacia logan 1.4 , BYD F3 1.6 , Skoda Octavia 1.8 turbo 4×4 ,Skoda Fabia,Chevrolet lacetti 1.6 , Renault clio 1.4 , Dacia logan 1.6 ,Dacia sandero 1.4 ,Dacia mcv 1.6 ,Daewoo Matiz 0.8, Sym x pro 125
  0

7 Відредаговано Хтось (2018-05-06 23:24:24)

Re: Як часто потрібно міняти ремені ГРМ, фільтри тощо.

Игорь Петрович1 написав:

Я чогось думаю,що в Великій Британії ніхто не проїздить на логані 500-700000 км. Максимум 300000 та на звалище. От ці інтервали витримує. Ну спробуйте по британським інтервалам,потім розкажете))

Я зараз пробую по Фордовським інтервалам. І знаєте, виходить. Мені передрікали, що як я масло мінятиму не раз на 10 тисяч км, а раз на 20 тисяч, то у мене двигун до 100 тисяч не виходить. Ну і підкріплювали це аргументами по те, що "жодне масло не здатне..." і далі по тексту. Я вже проїхав 162 тисячі, політ нормальний, машинка масло не їсть від заміни до заміни (а це, нагадаю, 20 тис. км) доливаю може двісті-триста грамів.

Те саме і про ремінь казали: як не заміниш на 100 тис км, в тебе він обов'язково порветься, погне клапани, це Форд понтується так, а насправді ремінь стільки виходити не може, та ще й в наших українських умовах. Замінив ремінь рівно по регламенту на 160 тисячах, як писав вище.

Із Рено є лише одна заковика. Коли я купую новий автомобіль, я хочу використати переваги нового автомобіля: адже я за перший рік втрачаю 20% його вартості, але повинен отримати натомість гарантію, за яку я плачу гроші, коли купую новий автомобіль. Який мені сенс проводити ТО за європейскими інтервалами, коли українське Рено зніме мене з гарантії? Але особливого сенсу залишатись на українських регламентах та переплачувати за ті роботи та матеріали, за котрі небідні європейці чомусь не переплачують, я теж не бачу. Я ретельно підрахував вартість ТО за 120 тис. км. для Сандеро і для інших марок. Різниця становить 20 тис. гривень. Тож для мене, як потенційного покупця автомобіля Рено, тут виграшної ситуації не існує. Лише програш-програш. Особливо на фоні конкурентів, котрі не задирають ціни за своє ТО, як за обслуговування Мерседеса.

p.s. Я тут наводив приклад Форда не тому, що рекламую, я просто на ньому катаюсь. Існує ще чимало марок (Тойота, КІА та ін.), котрі ведуть більш помірковану політику в плані технічного обслуговування.

Слухайте більше гаражних майстрів: вони зовсім не зацікавлені, щоб ви почастіше до них приїжджали.
  0

8 Відредаговано RUNO (2018-05-06 23:33:47)

Re: Як часто потрібно міняти ремені ГРМ, фільтри тощо.

Хтось написав:

Значить конструктори Рено лохи

Конструктори двигунів Рено дуже розумні. Але сервісні операції та їх терміни пишуть маркетологи Рено. Вони рекомендують інтервали заміни мастила виходячи з пробігу автомобіля по гарантійному терміну. Так як в різних країнах маркетологи Рено - це дилерські центри, тому ми й бачимо такі різні рекомендації по заміні розхідників. А  після гарантії доля автомобіля в руках власника, тому він сам повинен розуміти що робити зі своєю машиною.   До того ж в  нормальних країнах автомобіль міняють як забивається попільничка. На любому мастилі з подовженим інтервалом заміни можна проїхати до продажу автомобіля в тих країнах, де автомобіль міняють разом зі смартфоном. А якщо власник хоче берегти свою автівку, то повинен сам розібратися як мастило вплива на знос двигуна, як реально ходить ремінь ГРМ тощо.
[merge_posts_bbcode]Добавлено: 2018-05-07 00:33:24[/merge_posts_bbcode]

Хтось написав:

Я вже проїхав 162 тисячі, політ нормальний, машинка масло не їсть від заміни до заміни (а це, нагадаю, 20 тис. км) доливаю може двісті-триста грамів.

А я міняв масло раз в 7-9 тисяч, поки була гарантія а потім проїхав 13 тисяч на бензині і в мене закрасило лаком не тільки метал двигуна а й кришку горловини масла та щуп. А це значить, що мастило Эльф не витримало навантажень

  0

9

Re: Як часто потрібно міняти ремені ГРМ, фільтри тощо.

RUNO написав:

Але сервісні операції та їх терміни пишуть маркетологи Рено

Скажіть мені будь ласка, ви працюєте розробником автомобілів? Ні. Ну тоді не пишіть дурниць.

Маркетологи будь-якої фірми в принципі не здатні писати технічні регламенти. Вони лише можуть поставити конструкторам завдання: ви повинні зробити двигун, у якого регламентні заміни повинні відбуватись з таким-то періодом і який повинен мати такий-то ресурс. Для Сандеро цей ресурс дорівнює 15 років або 300 тисяч кілометрів. Звідки я це знаю? Бо я працюю розробником комплектуючих до автомобілів і у мене є доступ до цієї інформації безпосередньо від компанії Рено. Що відбувається далі? Далі конструктори розробляють двигун і проводять його ресурсні випробування за специфікаціями маркетологів. І не дай бог їм не виконати ці вимоги, тоді маркетологи бракують їх роботу і такий двигун не йде в серійне виробництво.

Слухайте більше гаражних майстрів: вони зовсім не зацікавлені, щоб ви почастіше до них приїжджали.
  0

10 Відредаговано RUNO (2018-05-06 23:53:26)

Re: Як часто потрібно міняти ремені ГРМ, фільтри тощо.

Хтось написав:

Бо я працюю розробником комплектуючих до автомобілів і у мене є доступ до цієї інформації безпосередньо від компанії Рено.

ОК, тоді приводжу власний приклад. В моїй машині стояла АКБ 40А. Через 3 місяці як купив батарея стала розряджатися до 10 вольт як автомобіль постоїть на стоянці 2 дні. Це так задумали конструктори Рено?
Якщо ви дійсно працюєте розробником комплектуючих для автомобілів, то чому тут на форумі у нас питаєте, чому це компанія Рено в Україні зробила такий регламент а в ЕС другий  big_smile  Тож  розкажіть чому компанія Рено так робить?  wink

  0

11

Re: Як часто потрібно міняти ремені ГРМ, фільтри тощо.

RUNO,
В ЕС чаще меняют авто.!
1. Гарантия закончилась 3-5 лет и продают
2. ТО. так дешевле, но от замены масла раз 30т износ намного больше.
Можно представить какие фильтра ,  если на 10т они тупо черные.

Киев
Шкода Рапид 1.6, .110л.с ....+  Дастер 1.5,  110л.с
Бортовой тут: https://www.logan.in.ua/forum/topic1840 … 110ls.html
  0

12

Re: Як часто потрібно міняти ремені ГРМ, фільтри тощо.

В ЄС інші умови експлуатації. Навіть з нашим регламентом в 15тис., міжсервісний інтервал слід зменьшувати в 2 рази, при складних умовах експлуатації. Не дивно що наші "нормальні" умови, вимагають в 2 рази частішого обслуговування ніж європейські.

LogAn 2013 1.2 Authentique -> Toyota RAV4 2016 2.0 Live
  0

13

Re: Як часто потрібно міняти ремені ГРМ, фільтри тощо.

RUNO написав:

Через 3 місяці як купив батарея стала розряджатися до 10 вольт як автомобіль постоїть на стоянці 2 дні.

Не аргумент. Міряйте ток утеєчкі і шукайти "паразитів" споживачів: сигналка, магнітола, etc. Було у мене таке на попер.авто - виявилася магнітола ток був 80мА, після виправлення стало 10-15мА і акб стало жити нормально.
Доречі, а чому акб "аж" 40мАч, це тепер заводська така??!

А стосовно сабжа, то все що з завода можна не поспішити міняти по регламенту 60тик (ремні, ролики, помпа, ... ), при умові постійного періодичного огляду. А от коли вже замінили заводську детальку, хоч і на оригінальну запчастину, то тут краще в рулетку не гратися... тема для роздумів - у людини ремінь після заміни відходив "аж" 37к.

Stepway 1.6 8V  '2011 (+ГБО)
  0

14

Re: Як часто потрібно міняти ремені ГРМ, фільтри тощо.

gatuno написав:

Не аргумент. Міряйте ток утеєчкі і шукайти "паразитів" споживачів: сигналка, магнітола, etc.

Чому не аргумент? Мені продали автомобіль з батареею 40 А. Це конструктори розрахували таку ємність чи маркетологи, яким треба продати в базовій комплектації аби щось там було подешевше? Якщо конструктори, то це їх лажа, якщо маркетологи, то їх. Якщо проблема не в батареї, то тоді машина заїжджає на СТО і там офіційний дилер Рено шукає проблему і ремонтує. Ділер працює по чітким методикам що робити і хто винен у поломці. Але чітка методика Рено на СТО не виявила проблеми ні з витоком току ні з АКБ. Тоді ще раз задаю питання - це лажа конструкторів, маркетологів чи це політика компанії Рено розводити клієнтів?

  0

15

Re: Як часто потрібно міняти ремені ГРМ, фільтри тощо.

RUNO написав:

В моїй машині стояла АКБ 40А. Через 3 місяці як купив батарея стала розряджатися до 10 вольт як автомобіль постоїть на стоянці 2 дні. Це так задумали конструктори Рено?

RUNO написав:

Але чітка методика Рено на СТО не виявила проблеми ні з витоком току ні з АКБ. Тоді ще раз задаю питання - це лажа конструкторів, маркетологів чи це політика компанії Рено розводити клієнтів?

у меня авто с 2011 года акумм. ни разу не менял , ни разу не подзаряжал , заводится без проблем в любую погоду ( тьху ,тьху ,тьху ) а ведь стоит по 9 дней без езды пока я на вахте . Так шо считаю шо конструкторі рены вродь всё правильно рассчитали.

  0

16

Re: Як часто потрібно міняти ремені ГРМ, фільтри тощо.

RUNO написав:

Мені продали автомобіль з батареею 40 А. Це конструктори розрахували таку ємність чи маркетологи, яким треба продати в базовій комплектації аби щось там було подешевше?

Звісно конструктори, і нічого кримінального в такій ємності батареї нема. В мене зі штатною 40А батареєю Логан бувало по 2 тижні літом стояв на відкритій стоянці, після чого з першого тика заводився. Насправді, поки акум не здох, ніколи з ним не було ніяких проблем, ні при довгих стоянках, ні в морози. Так що тут якась індивідуальна проблема, а не конструкторів Рено.  imho2

LogAn 2013 1.2 Authentique -> Toyota RAV4 2016 2.0 Live
  0

17

Re: Як часто потрібно міняти ремені ГРМ, фільтри тощо.

Larsen написав:

Насправді, поки акум не здох, ніколи з ним не було ніяких проблем, ні при довгих стоянках, ні в морози.

а сколько прослужил ?

  0

18 Відредаговано gatuno (2018-05-07 12:17:51)

Re: Як часто потрібно міняти ремені ГРМ, фільтри тощо.

RUNO написав:

чітка методика Рено на СТО не виявила проблеми

... ойййой, я б їм зовсім, від слова ЗОВСІМ не довіряв. Ви самі хоч міряли токи (це доволі просто)?

Stepway 1.6 8V  '2011 (+ГБО)
  0

19

Re: Як часто потрібно міняти ремені ГРМ, фільтри тощо.

сяся написав:

а сколько прослужил ?

Трошки не дотягнув до 3-х років. Але в цьому була і моя вина. В мене багато коротких поїздок, акум не завжди встигає зарядитись після запуску. Якось я провтикав, і довго іздив з низьким зарядом, от він і здох. sad

LogAn 2013 1.2 Authentique -> Toyota RAV4 2016 2.0 Live
  0

20 Відредаговано RUNO (2018-05-07 13:06:55)

Re: Як часто потрібно міняти ремені ГРМ, фільтри тощо.

Larsen написав:

Так що тут якась індивідуальна проблема, а не конструкторів Рено.

Я до цього й підводжу тему. Якою б не була проблема, її потрібно діагностувати й виправляти. В компанії Рено на якомусь етапі відбувся збій і проблема через офіційного дилера не була вирішена. Тому що в самій компанії допускаються відхилення в диагностиці, обслуговуванню й таке інше. Мені не потрібно розбиратися на якому етапі відбувся збій, мені як клієнту потрібно їздити на сто з проблемами і платити кошти за їх вирішення а не отримувати відмазки - у вас все нормально, проблем не виявлено, чекаємо за 2 дні на евакуаторі а потім знову нічого не знайдемо.
Тому я й кажу, що якщо для одного двигуна в різних країнах стоять різні терміни технічного обслуговування, то  до цього точно не причетні конструктори. Маркетологи вирішують, виходячи зі своїх міркувань. Приблизно логіка така - конструктори зробили добрий двигун, який здатен в ідеальних умовах проходити до мільйона кілометрів. Але статистика каже, що до утилізації автомобіля його середній пробіг десь 300 тисяч кілометрів. Отже якщо завдання маркетолога продати автомобіль який би пройшов мільйон кілометрів, він би чітко давав рекомендації, як зберегти двигун, що заливати, коли міняти. Але виходячи з 300 тисяч км можна розширити рекомендації задля комфорту клієнта. Навіщо берегти двигун, коли його відправлять на звалище з відпрацьованим ресурсом 30-50%. Навпакии, треба клієнту догодити, який буде задоволений тим, що мастило мотрібно міняти раз в 30 тис км. Свої 200-300 тис км хороший двигун пройде і на такому інтервалі. Хоча що таке хороший двигун? Сучасні форсовані двигуни вбивають мастила дуже швидко. Їх ресурси і так невеликі. Так що не кожен двигун витримає знущання в міжсервісний інтервал 30 тис км. Але К7 - це дійсно дуже надійний та простий двигун.

  0

21

Re: Як часто потрібно міняти ремені ГРМ, фільтри тощо.

RUNO написав:

Сучасні форсовані двигуни вбивають мастила дуже швидко. Їх ресурси і так невелик

ну наприлад мой 1.4 ДВС трудно назвать сучасным хотя он новый и я думаю шо как минимум 20ооо км межТО ему никак не повредит , правда если работаешь агрономом и ездишь по полям особенно в кильватере за авто с химией или зерном наприлад то там да - воздушник нуно через5-6 тык менять

  0

22

Re: Як часто потрібно міняти ремені ГРМ, фільтри тощо.

А є інфа в кого на яких пробігах рвався ремінець грм?  Просто цікаво. Шлапаки гнуло?

Dacia Logan MCV Laureate 7місць 2008р.
  0

23

Re: Як часто потрібно міняти ремені ГРМ, фільтри тощо.

Andriy1352 написав:

Шлапаки гнуло?

ВАы про что ? шлапаки на украинском как будет ?

Andriy1352 написав:

А є інфа в кого на яких пробігах рвався ремінець грм?  Просто цікаво. Шлапаки гнуло?

  - https://www.logan.in.ua/forum/topic1278 … atsya.html
https://www.logan.in.ua/forum/topic1520 … a-grm.html

Jackyboom написав:

Один раз ремень ГРМ не дожил до своего срока (буквально 1000км) и оборвался... Погнуло клапана

https://www.logan.in.ua/forum/post605081.html#p605081
[merge_posts_bbcode]Добавлено: 07-05-2018 13:39:59[/merge_posts_bbcode]

вот ещё -  гнет ли клапана обрыв ремня ГРМ на движке 1,6 ?     https://www.logan.in.ua/forum/topic1275 … ke-16.html

  0

24

Re: Як часто потрібно міняти ремені ГРМ, фільтри тощо.

Виявляється всяке буває і оригінал не панацея. Ще може впливає як натягнули.

Dacia Logan MCV Laureate 7місць 2008р.
  0

25

Re: Як часто потрібно міняти ремені ГРМ, фільтри тощо.

сяся написав:
Andriy1352 написав:

Шлапаки гнуло?

ВАы про что ? шлапаки на украинском как будет ?

Клапана

Renault Sandero Stepway 1.5 dci -2017
VW Golf MK III 1.8 1994 - был
  0