1

Тема: Прем'єра нового трициліндрового двигуна

RENAULT В УКРАЇНІ ПРЕДСТАВЛЯЄ НОВИЙ ТРИЦИЛІНДРОВИЙ БЕНЗИНОВИЙ ТУРБОДВИГУН (ENERGY TCE90)

https://www.cdn.renault.com/content/dam/Renault/UA/news/ENERGYTCE90/energy%20tce90.jpg.ximg.l_12_m.smart.jpg

Перші автомобілі бренду Renault з новим трициліндровим бензиновим двигуном з турбонаддувом вже знаходяться в дилерській мережі.

СИЛОВИЙ АГРЕГАТ, ЯКИЙ ПОКЛИКАНИЙ ДОКОРІННО ЗМІНИТИ РИНОК

У невеликому корпусі двигуна вміщаються надсучасні технології. Результат абсолютно нового конструкторського рішення Renault, цей трициліндровий бензиновий турбодвигун об'ємом 898 куб. см повністю виконаний з алюмінію.

Фахівці компанії Renault по двигунах мали чітке завдання на етапі розробки: використати всі можливі способи для підвищення задоволення від керування, при цьому знизити експлуатаційні витрати за рахунок низької витрати палива. Завдяки турбіні з дуже низькою інерційністю (найнижчою на ринку) разом з фазорегулятором - двигун Energy TCe 90 пропонує найкраще на ринку співвідношення задоволення від керування та економії палива.

Двигун Energy TCe 90, зібраний в Пітешті (Румунія) з деталей, виготовлених на заводах силових установок Групи і поступово замінить TCe100, зберігаючи ту ж привабливість, не дивлячись на менший на 25% обсяг циліндра.

90 К.С. ТА 140 Н/М ДЛЯ РОБОЧОГО ОБСЯГУ ДВИГУНА ЛИШЕ 898 КУБ. СМ

Новий двигун розвиває потужність 90 к.с. при 5000 об/хв і крутному моменті 140 Н/м. Це стає можливим завдяки широкому діапазону оборотів двигуна, гарантуючи повне задоволення від їзди. При 90% крутного моменту, доступного при 1650 об/хв, забезпечується плавний рух на низьких швидкостях двигуна. Навіть в густо забудованих районах міста автомобіль рухається плавно, тому що немає необхідності часто перемикатися між передачами. Проте його поступальний характер дозволяє при необхідності легко підвищувати обороти, маючи запас потужності до 5500 об/хв.

ЕКСПЕРТНИЙ ВНЕСОК фахівців по двигунах F1

Наслідуючи приклад Філіпа Кобленса (Philippe Coblence), який працював над створенням Energy dCi 130, Жан-Філіп Мерсьє (Jean-Philippe Mercier) поставив собі за мету спроектувати нові трьо- і чотирициліндрові силові агрегати Energy TCe. Жан-Філіп Мерсьє розробляв двигуни для F1 в Вірі-Шатійон протягом 20 років і керував проектним відділом з 2004 по 2007 рік. Його досвід був використаний при створенні Energy TCe 90 в наступних ключових моментах:

· були охоплені всі «квадратні» конфігурації двигуна (відношення ходу поршня до діаметру циліндра дорівнює 1);
· було зменшено тертя: в Energy TCe 90 використані матеріали з низькими коефіцієнтами тертя, які застосовуються в F1: штовхачі клапана з алмазоподібним вуглецевим покриттям, а також покриття поршневих кілець, нанесене методом вакуумного напилення;
· була забезпечена надійність: Energy TCe виділяється особливою потужністю на вихідному валу.

…І ЦІЛА НИЗКА ІНШИХ ТЕХНОЛОГІЙ

· технологія Stop&Start: ця система автоматично визначає положення кожного поршня для надшвидкого пуску. Вона пов'язана з системою рекуперації (перетворення енергії) при гальмуванні генератором: він відбирає енергію переважно тільки в момент гальмування, оскільки в цьому випадку ця енергія безкоштовна, тобто отримана шляхом зниження оборотів двигуна;
· високий вихровий ефект: оптимізована витрата суміші палива всередині камери згоряння;
· технологія керування температурою: в середньому на 15% прискорює вихід на рівень, при якому двигун досягає своєї ідеальної робочої температури;
· інші системи, які допомагають зменшити тертя: масляний насос з об'ємним регулюванням і ланцюги ГРМ з покриттям Teflon®;
· також варто відзначити неповторний звук двигуна, що нагадує той, який видають шестициліндрові силові агрегати.

ВИСОКА ЕФЕКТИВНІСТЬ В КЛАСІ БЕНЗИНОВИХ ДВИГУНІВ

Це стало можливим завдяки копіткій дослідно-конструкторській роботі, в результаті якої вдалося домогтися максимального повітряно-вихрового ефекту всередині циліндрів в порівнянні з іншими двигунами, наявними на ринку. Для миттєвого згоряння використані всі переваги, який дає зменшений обсяг трициліндровий двигуна:

· зменшення розмірів: методика, яка допомагає знизити витрату палива за рахунок зменшення робочого об'єму двигуна без втрати потужності завдяки турбонаддуву. Пов'язана з цим економія витрати палива, за оцінками становить 5%;
· скорочення кількості циліндрів: зменшує механічні втрати (на тертя) на 20% в порівнянні з чотирициліндровою конфігурацією двигуна того ж робочого об'єму, що дає 4% економії палива;
· власний пульс трьоциліндрового двигуна пов'язаний з більш довгою фазою вихлопу. Цей імпульс в самому серці двигуна вдвічі потужніший, ніж в еквівалентному чотирициліндровому двигуні. Завдяки такому природному наддуву турбіна менш напружена, що підвищує ефективність її роботи і безпосередньо зменшує витрату палива.

Силові агрегати Energy: досконалість технологій Renault в F1, спрямована на автомобілі масового виробництва

Компанія Renault виховала 10 володарів Кубка конструкторів у F1 і широко відома як лідер серед постачальників двигунів, тому готова кинути виклик і іншим провідним фахівцям в області двигунів на гоночному треку. Починаючи з двоциліндрового двигуна малолітражки з 16 к.с. типу K, яка виграла гонку Париж-Відень в 1902 р. і до участі Renault у F1, вже протягом 114 років компанія Renault постійно демонструє свою потяг до інновацій, розробляючи надійні, високоефективні двигуни, перед якими постають 2 завдання: задоволення від керування та економія палива.

Компанія залишається вірною собі в лінійці силових агрегатів Energy. Засновані на ультрасучасному досвіді зменшення габаритів двигунів, який компанія Renault отримала на F1, ці двигуни оснащені технологіями, які ніколи раніше не застосовувалися для агрегатів таких розмірів. Вони дають справжнє задоволення від керування  і знижують витрати на експлуатацію транспортного засобу. Автомобілі, оснащені двигунами Energy, відрізняються рекордно низькою витратою палива і викидами CO2 (в окремих випадках до -25%).

  0



2

Re: Прем'єра нового трициліндрового двигуна

Читал-читал, так и не увидел, каков ресурс двигателя? Ну, там в моточасах, или в км пробега?

Laureat 1.6+ABS+кондей+ПБП+Toreador Red+вешалка для пиджака+подлокотник+литьё. 2007г.р.
лучше по утру на Google Earth искать ГДЕ ты пил, чем на youtube КАК...
Постарайся получить то, что любишь, иначе придется любить то, что получил.....
Никому не доверяй, и тебя никто не предаст.
  0
Спасибо сказали: Дядя Федор1

3

Re: Прем'єра нового трициліндрового двигуна

Rothmanz написав:

каков ресурс двигателя?

Швидше за все  - ніякий у нього ресурс. Все малюсіньке - клапанчики, коленвальчик. И реальний розхід буде > ніж у старого лампового 1.6 v8.

Stepway 1.6 8V  '2011 (+ГБО)
  0
Спасибо сказали: Дядя Федор1

4

Re: Прем'єра нового трициліндрового двигуна

Renault Ukraine,
Також цікавить ресурс двигуна.
Чи є можливість встановлювати ГБО на даний двигун?
Чи будуть поставлятись автомобілі на механічній КПП?

Dacia Logan Prestige 1.6mpi (тільки приємні спогади)
Renault M3 1.5dci https://www.logan.in.ua/forum/post629501.html#p629501
  0

5

Re: Прем'єра нового трициліндрового двигуна

Ему уже пять лет в обед в европах.
И судя по рейтингам среди маломерных трехцилиндровых он регулярно на последних позициях (5 - 6 места). Первое три года подряд у экобуста.

Сузуки Джимни, Хонда Стид
  0

6

Re: Прем'єра нового трициліндрового двигуна

OKurylyshyn написав:

Чи будуть поставлятись автомобілі на механічній КПП?

Логаны будут, а степвеи нет...

Renault Ukraine, почему для Renault Sandero Stepway нет альтернатив КПП для двигателя TCe 90?

ЗАЗ-1102 Таврия (1993) -> Opel Vectra A (1991) -> Logan-2 (2013) 1.2 ГБО
Ban-List: Инноватор, Георгич, Дядя Федор, karakuda78, sdj387jsd, sergiosem, Grey, Александр007 - Ban-List отключен до конца войны.
  0

7 Відредаговано Александр007 (2016-11-10 13:08:18)

Re: Прем'єра нового трициліндрового двигуна

OKurylyshyn,
Ресурс одноразовый.
Турбина тоже долго не проживет.
Всем известно про технологию в F1 кпп поломка то сразу на замену.
Движки долго не выхаживают зато оборотистые.
Это для богатых...
Для нашего человека выброс не главное а ресурс и цена...
Удовольствие от вождения когда нет поломок и долгий срок эксплуатации.
Оцинковка тоже желает лучшего.
Металл на Логана можно и покрепче.

Киев
Шкода Рапид 1.6, .110л.с ....+  Дастер 1.5,  110л.с
Бортовой тут: https://www.logan.in.ua/forum/topic1840 … 110ls.html
  0

8

Re: Прем'єра нового трициліндрового двигуна

Чо вы все плачете? 1.2 никуда не делся... Берите и наслаждайтесь!  tbsenile

ЗАЗ-1102 Таврия (1993) -> Opel Vectra A (1991) -> Logan-2 (2013) 1.2 ГБО
Ban-List: Инноватор, Георгич, Дядя Федор, karakuda78, sdj387jsd, sergiosem, Grey, Александр007 - Ban-List отключен до конца войны.
  0

9

Re: Прем'єра нового трициліндрового двигуна

Aprox,
1.2 это дорогое удовольствие.
Эксплуатация дороже чем 1.4 и 1.6

Киев
Шкода Рапид 1.6, .110л.с ....+  Дастер 1.5,  110л.с
Бортовой тут: https://www.logan.in.ua/forum/topic1840 … 110ls.html
  0
Спасибо сказали: Дядя Федор, Mister2

10 Відредаговано Aprox (2016-11-10 13:12:51)

Re: Прем'єра нового трициліндрового двигуна

Александр007 написав:

Aprox,
1.2 это дорогое удовольствие.
Эксплуатация дороже чем 1.4 и 1.6

Это если 1.4 обслуживать в гаражиках, а 1.2 в официальном сервисе?  big_smile Что мы сравниваем, если 1.4 и 1.2 стоят на разных машинах? 1.4 уже не выпускают, а 1.6 законодательно запрещен к продаже...

ЗАЗ-1102 Таврия (1993) -> Opel Vectra A (1991) -> Logan-2 (2013) 1.2 ГБО
Ban-List: Инноватор, Георгич, Дядя Федор, karakuda78, sdj387jsd, sergiosem, Grey, Александр007 - Ban-List отключен до конца войны.
  0

11 Відредаговано Александр007 (2016-11-10 13:18:26)

Re: Прем'єра нового трициліндрового двигуна

Aprox,
спросите в гаражах что проще и дешевле  1.4 или 1.2  smoke
Мы видим прогресс к всему одноразовому.

Киев
Шкода Рапид 1.6, .110л.с ....+  Дастер 1.5,  110л.с
Бортовой тут: https://www.logan.in.ua/forum/topic1840 … 110ls.html
  0
Спасибо сказали: Дядя Федор1

12

Re: Прем'єра нового трициліндрового двигуна

Rothmanz написав:

каков ресурс двигателя?

Тоже интересно.

Уже есть RENAULT Logan Ambiance 1.4 + ГУ + кондиционер   Бортовик
  0

13 Відредаговано OKurylyshyn (2016-11-10 13:25:00)

Re: Прем'єра нового трициліндрового двигуна

Aprox написав:

Чо вы все плачете? 1.2 никуда не делся... Берите и наслаждайтесь!

думаю слабоватий для MCV.

Dacia Logan Prestige 1.6mpi (тільки приємні спогади)
Renault M3 1.5dci https://www.logan.in.ua/forum/post629501.html#p629501
  0

14

Re: Прем'єра нового трициліндрового двигуна

OKurylyshyn написав:

думаю слабоватий для MCV.

А я думаю що це взагалі не двигун. Не тільки для.
Не тільки наша країна котиться не туди.
Весь світ пішов за здешевленням.
Куди не глянь - одне одноразове лайно лайно.

Logan MCV 1.6 2011+ГБО Zenit Pro+OBD, KME Gold, Hana Red, повна шумоізоляція і шикарні сидіння на електриці від Sport BMW+підігрів+компресорна бокова підтрима+ шини Michelin Primacy 4
  0
Спасибо сказали: Дядя Федор1

15

Re: Прем'єра нового трициліндрового двигуна

Evgenий,
Ресурс меньше однозначно.
Но сколько Рено не скажут иначе кто покупать будет.

Киев
Шкода Рапид 1.6, .110л.с ....+  Дастер 1.5,  110л.с
Бортовой тут: https://www.logan.in.ua/forum/topic1840 … 110ls.html
  0

16

Re: Прем'єра нового трициліндрового двигуна

Сіренький написав:

А я думаю що це взагалі не двигун. Не тільки для.

Ну тут, так сказать, что вам важнее... Ресурс или ехать... Либо есть вариант дизель - и едет и ресурс... Но со своими заморочками...

ЗАЗ-1102 Таврия (1993) -> Opel Vectra A (1991) -> Logan-2 (2013) 1.2 ГБО
Ban-List: Инноватор, Георгич, Дядя Федор, karakuda78, sdj387jsd, sergiosem, Grey, Александр007 - Ban-List отключен до конца войны.
  0

17

Re: Прем'єра нового трициліндрового двигуна

Aprox, Міша, ну в тебе 1,2 ГБО, як скажеш, його тяги вистарчить на МСВ?

Dacia Logan Prestige 1.6mpi (тільки приємні спогади)
Renault M3 1.5dci https://www.logan.in.ua/forum/post629501.html#p629501
  0

18 Відредаговано Aprox (2016-11-10 16:15:06)

Re: Прем'єра нового трициліндрового двигуна

OKurylyshyn написав:

Aprox, Міша, ну в тебе 1,2 ГБО, як скажеш, його тяги вистарчить на МСВ?

Тут весь вопрос для чего? Просто ездить - с головой! Выиграть драг - не получится с любым двигателем на логане... А всё, что между этими крайностями - каждый сам решает для себя... У каждого свои требования к авто...

Я с нетерпением жду тест-драйв 0.9Т на ручке и на роботе - потом буду сравнивать ощущения... Для МСВ (если подразумевается езда с грузом на дальние дистанции) я бы однозначно брал дизель! Потому, что у 1.2 банально слишком короткая коробка для трассы и, говорят, что робот переключается такому же "короткому" алгоритму - есть вариант, что коробка там тоже "короткая"... Если это так, то для межгорода вариантов и вовсе нет... Я на трассе не бываю, а для города эта коробка оптимальная - 70 км/ч и чуть больше двух тысяч на тахометре! Расход 7-9 л/100 газа, что еще надо? Едет, не едет... Тут куча субъективных факторов... Всегда хочется больше, чем есть, но... Люди на тавриях ездят, у которых 54 л.с., пол-страны ездит на сенсах, у которых столько же лошадей, но мелитопольских, а не циганско-хранцузских... ))) А кому-то всё, что меньше двух турболитров "не едет"... А есть люди, которым 4,4 битурбо маловато, надо еще чипануть, впуск/выпуск сделать...

Если было интересно лично моё, субъективное, мнение - 1.2 мне совсем чуток не хватает... Процентов 15% наверно... Вот если бы он с кондеем ехал, как без него, а с выключенным пропорционально бодрее, то мне было бы уже достаточно... Еще, для полного счастья, 6-ю передачу и ваще агонь! )) Наверно даже грамотный чип-тюнинг мог бы дать нужную прибавку, но это надо искать/вникать/ехать/платить/рисковать... Лень...

ЗАЗ-1102 Таврия (1993) -> Opel Vectra A (1991) -> Logan-2 (2013) 1.2 ГБО
Ban-List: Инноватор, Георгич, Дядя Федор, karakuda78, sdj387jsd, sergiosem, Grey, Александр007 - Ban-List отключен до конца войны.
  0
Спасибо сказали: Lavrik, Red zander, alex.cver3

19

Re: Прем'єра нового трициліндрового двигуна

OKurylyshyn написав:

Міша, ну в тебе 1,2 ГБО, як скажеш, його тяги вистарчить на МСВ?

Олег, мне 1,6 порой не хватает. А ты 1,2 да ещё и на МСВ.

Laureat 1.6+ABS+кондей+ПБП+Toreador Red+вешалка для пиджака+подлокотник+литьё. 2007г.р.
лучше по утру на Google Earth искать ГДЕ ты пил, чем на youtube КАК...
Постарайся получить то, что любишь, иначе придется любить то, что получил.....
Никому не доверяй, и тебя никто не предаст.
  0

20 Відредаговано Larsen (2016-11-10 20:58:09)

Re: Прем'єра нового трициліндрового двигуна

gatuno написав:

Все малюсіньке - клапанчики, коленвальчик.

Всі ці деталі там такого самого розміру як і в 1.2.

gatuno написав:

И реальний розхід буде > ніж у старого лампового 1.6 v8.

Це майже неможливо. Ну хібашо якщо приймати участь в Формулі 1.  lol1

OKurylyshyn написав:

Aprox, Міша, ну в тебе 1,2 ГБО, як скажеш, його тяги вистарчить на МСВ?

Ну, в мене був 1.2 без ГБО, і хоча мені його для Логана впринципі вистачало, то для МЦВ думаю навіть мені було б малувато. imho2 Я розглядав для себе МЦВ як варіант, але виключно з дизелем.

Aprox написав:

Люди на тавриях ездят, у которых 54 л.с.

Споряджена маса Таврії в якої 54кс - 745кг. Відповідно, питома потужність в неї приблизно 72кінських сили на тонну. Не так вже й погано, враховуючи що за таку ціну, і вимоги до динаміки трошки інші. wink

LogAn 2013 1.2 Authentique -> Toyota RAV4 2016 2.0 Live
  0

21

Re: Прем'єра нового трициліндрового двигуна

вот фотка, делал вчера.

/upload/iblock/34b/img_20161109_141808.jpg
[merge_posts_bbcode]Добавлено: 2016-11-10 21:39:22[/merge_posts_bbcode]

Олежка, я вчера катался на мцв таком с роботом. довольно таки интересно.

Dacia Sandero 2008 K7M 1.6MPI -продано Renault Kangoo II 2013 K9K 90 -продано, Renault Clio III 2007 K4M801 DP0 110 - продано
VW Golf IV GT 2004 1.9TDI арендовано-повернуто
VW Tiguan Sport 2012 2.0TSI, MAZDA CX-5 2018 2.5 SKYACTIV®-G, VW ID.4 2023
Heckler-Koch VP9 , AK-103
  0
Спасибо сказали: alex.cver1

22

Re: Прем'єра нового трициліндрового двигуна

vikkin написав:

Первое три года подряд у экобуста.

да-да, первое место по прогоранию поршней smile

_AlexSander_ написав:

Олежка, я вчера катался на мцв таком с роботом. довольно таки интересно.

они уже есть на тест дравах? и как впечатления? как тяга? реакция коробки, не тупит?

Нет неразрешимых проблем, есть неприятные решения.
Уже Opel Astra H 2013 и Mazda CX5
  0

23

Re: Прем'єра нового трициліндрового двигуна

Отписывал в другой теме

Dacia Sandero 2008 K7M 1.6MPI -продано Renault Kangoo II 2013 K9K 90 -продано, Renault Clio III 2007 K4M801 DP0 110 - продано
VW Golf IV GT 2004 1.9TDI арендовано-повернуто
VW Tiguan Sport 2012 2.0TSI, MAZDA CX-5 2018 2.5 SKYACTIV®-G, VW ID.4 2023
Heckler-Koch VP9 , AK-103
  0

24

Re: Прем'єра нового трициліндрового двигуна

Первое три года подряд у экобуста.

да-да, первое место по прогоранию поршней 

Если кто не понял, я с сарказмом.

Если экобусты с их три года первыми местами у нас уже прочно получили репутацию недомоторов, то чего тогда ожидать от реношного 0,9, который в европах на последних местах в рейтингах.

Кстати, тот же форд в Украине исправился и вместо фиест с экобустами стал завозить атмосферники: сначала 1,25, а теперь вот и 1,4.

Сузуки Джимни, Хонда Стид
  0

25

Re: Прем'єра нового трициліндрового двигуна

Так проблема не в виробниках. Вони б не проти ставити собі якісь атмосферні 2.5 четвірки, на 8 клапанів і без всяких там змінних фаз, каталізаторів і інших хітрожопостей. Це ж ЗНАЧНО простіше і дешевше. Біда в тому, що є екологічні норми, під які прості, дешеві і довговічні двигуни загнати неможливо. От тут і доводиться всяку фігню вигадувати.
Не думайте що турбіна з інтеркулером, балансуючими валами і т.д., для виробника простіше і дешевше ніж четвертий циліндр. Не думайте що збільшення об'єму двигуна взагалі щось коштує (звісно в межах однакової кількості циліндрів). Тому малооб'ємні наворочені двигуни це для виробників ще більший головняк ніж для нас...

LogAn 2013 1.2 Authentique -> Toyota RAV4 2016 2.0 Live
  0