grinder написав:Ага. Расскажи это бухгалтерам
Та ні, я не про професійну діяльність, а про побутову. Постійно доводиться "прикидувати" то те, то інше, і грошей скільки на що треба, і скільки чого купувати, та і взагалі все, все, все. Усно без знання таблички множення це все робити не зручно, а кожен раз користуватись калькулятором ще незручніше. Тому ті хто табличку не знає, або знає погано, часто просто уникають багатьох усних розрахунків, або роблять неправильні, інтуїтивні висновки. Звісно, без неї можна жити, і ті хто її не знають, так і живуть. Однак знаючи її, забути наврядчи вдасться, адже нагоди для її використання виникають щодня.
До речі, в мене є друг, закінчив радянську школу, причому на пристойні оцінки. Але колись мене нехіло так здивував, заявивши що не знає частини таблиці множення. Хоча, як і всі, часто рахує щось подумки, просто коли попадає на ті числа, яких не знає, викручується додаванням. Повільно, але дієво. Так що тут приклад зворотнього - в житті потрібно, але як не вивчив, так і все життя без неї і викручується...
grinder написав:Но эта информация как бы используется в дальнейшем.
Так я ж про це і кажу. І якщо учень її не засвоїв, він або стає невстигаючим, або починає користуватись табличкою чи калькулятором. І в тому і в іншому випадку, він її вже ніколи нормально не вивчить. Ну, хіба що поза школою, самостійно. А школа йому в цьому вже не допоможе.
Доречі, по цій програмі про яку я кажу, тільки самостійними, позашкільними заняттями можна вивчити таблицю множення. Виділеного часу недостатньо щоб вивчити її в школі. І це катастрофічний фейл такої програми. Дитина вчиться 12 років, але на одну із базових, і реально потрібних в житті речей, виділено лише місяць, тоді коли 90% всього іншого матеріалу, реально ніколи не знадобляться, і забудуться як не до закінчення, то невдовзі після закінчення школи. Ця незбалансованість руйнує все. Те що треба - не знають бо мало часу дали на вичення, бо ж багато іншого ще треба встигнути "прочитати". Все решта - і не вивчили бо "галопом по європах", і забули бо просто більше ніколи про це не згадували. В результаті в голові "нуль".
Георгич написав:Ну и как сегодня нужно преподавать к примеру химию?
Осонови, і тільки основи. Ніяких заглиблень в органічну/неорганічну, ніяких складних сполук і реакцій. Кому це буде треба в житті, всеодно будуть вчити поглиблено поза межами школи. Тому треба лише дати базу і навчити самому вчитися і знаходити інформацію. Все решта - зайве. Шкільний курс хімії, більшість тих, хто навіть здав його на 5 (або по новій 10-12), пам'ятають не більше ніж на 5%, після закінчення школи. Звісно, мова не про тих, кому хімія далі потрібна в житті. Біда в тому, що в ті 5% спогадів, далеко не завжди входять основи, базові речі. Виходить що галопом проскакали по всьому, а основи в голові не відклалися.
Сарданапал написав:Эх, Ларсен, сам же говорил о тщетных попытках забороть аргументами. И сам же попался
Інколи треба коментувати, а то інші читачі, можуть повестись на ці нісенітниці, якщо ніякого заперечення не послідує.
LogAn 2013 1.2 Authentique ->
Toyota RAV4 2016 2.0 Live
0