1

Тема: В Україні будуть діяти нові стандарти палива

Сьогодні Уряд оприлюднив постанову «Про затвердження Технічного регламенту щодо вимог до автомобільних бензинів, дизельного, суднових та котельних палив» за N 927 ще від 1 серпня цього року.

Відповідно постанови в Україні таки введуть європейські стандарти якості пального.

Зокрема, затвердили Технічний регламент щодо вимог до автомобільних бензинів, дизельного, суднових та котельних палив та план заходів з його застосування.

Вже з червня 2014 року українські автомобілісти зможуть купувати пальне за євростандартами, а саме Євро3, Євро4 і Євро5 залежно від вмісту сірки. Щоправда, автозаправки зможуть реалізовувати старі запаси, скажімо, пальне класу Євро3 до кінця 2015 року, Євро4 – до кінця 2017 року. Висуваються євро вимоги і до пального класу Євро5. З 2017 року у ньому забороняється використовувати присадки з концентрацією марганцю більше 6 мг на куб дм.

Можна також ще упродовж трьох років реалізовувати також бензин А-76, який вже не продукують ще з літа цього року.

За новим техрегламентом, що вводиться з червня 2014-го, пальне отримає також додаткове маркування, що характеризуватиме кількість біоетанолу в ньому у відсотках: Е5, Е7, Е10. Зміст  метанолу у такому пальному не повинен перевищувати 3 відсотків.

Відповідальним за застосування Технічного регламенту, затвердженого цією постановою, є Міністерство енергетики та вугільної промисловості. Постанова вводиться в дію через шість місяців з дня опублікування

Джерело: kmu.gov.ua, autoportal.ua

Киев
Шкода Рапид 1.6, .110л.с ....+  Дастер 1.5,  110л.с
Бортовой тут: https://www.logan.in.ua/forum/topic1840 … 110ls.html
  0



2

Re: В Україні будуть діяти нові стандарти палива

Украинский авторынок перешел на Евро-4

С 1 января 2014 года в Украине начали действовать стандарты Евро-4. Как отмечает AUTO-Consulting, теперь первая регистрация автотранспорта, соответствующая нормам ниже Евро-4 уже запрещена. Такое решение закреплено принятым еще в июле 2012 года законом. Данное нововведение относится как к новых авто, так и к подержанным.

Если для импортеров авто эта норма вообще не была проблемой, поскольку они уже давно импортировали авто Евро-4, то внутренних производителей законодательная новация заставила поволноваться. Однако, все работы по переходу украинских авто на Евро-4 были выполнены заблаговременно и сложностей не отмечалось. С 1 января все украинские автопроизводители перешли на Евро-4 и их авто теперь также соответствуют нормам Евро-4.

Новшество относится только к автомобилям, которые ввозятся, регистрируются в Украине после 1 января 2014 года. Соответственно, автотранспорт, зарегистрированный до этой даты, данное нововведение не затрагивает, отмечают в AUTO-Consulting.

Нормы Евро-3 были введены в Украине с 1 января 2013 года , а с 1 января 2016 года предполагается введение норм Евро-5.

А вот стандарты топлива пока отстают от требований к самим автомобилям.

Напомним, что Евро-3 - экологический стандарт, регулирующий содержание вредных веществ в выхлопных газах транспортных средств с дизельными и бензиновыми двигателями. Был введен в Евросоюзе в 1999 г. и заменен стандартом Евро-4 в 2005 году. В 2009 году Евро-4 был заменен на стандарт Евро-5.

Suzuki SX4 New (S-Cross)

Logan Ambiance-1,6 (2006-2014)
  0