101

Re: Свист ветра

Ptah написав:
Veterok написав:

Ptah
этот уплотнитель ставится самостоятельно от классики)..себе ставил сам, хотя и до этого свиста не слышал, а ставил с целью уменьшения запыленности моторного отсека. Свистом страдает Ф2 из-за хромированной накладки.

п.с. на российском форуме для борьбы со свистом ставили уплотнитель непосредственно между хром.накладкой и крышкой капота. Найти по поиску не составит труда всем желающим.

Читай уважніше, у мене свист був, а зараз нема. То ти мені пропонуєш поставити ще один. shok .
Мислю так,  що накладка відіграє роль трампліну, по якому повітря заходить під капот, а свист виникає вже тому ,що повітрю є де розгулятися під капотом. А в моєму випадку цей розгін (разот з пилом) зупиняє учільнювач imho2.

Не имеет значения где ставить уплотнитель: там где поставили вы уплотнитель от классики или непосредственно за хром накладкой, т.е. закрыв щель между капотом и этой накладкой - результат одинаковый - свиста нет. А где уж ставить этот уплотнитель каждый решает сам.

  0



102

Re: Свист ветра

visualcontact написав:
Ptah написав:
Veterok написав:

Ptah
этот уплотнитель ставится самостоятельно от классики)..себе ставил сам, хотя и до этого свиста не слышал, а ставил с целью уменьшения запыленности моторного отсека. Свистом страдает Ф2 из-за хромированной накладки.

п.с. на российском форуме для борьбы со свистом ставили уплотнитель непосредственно между хром.накладкой и крышкой капота. Найти по поиску не составит труда всем желающим.

Читай уважніше, у мене свист був, а зараз нема. То ти мені пропонуєш поставити ще один. shok .
Мислю так,  що накладка відіграє роль трампліну, по якому повітря заходить під капот, а свист виникає вже тому ,що повітрю є де розгулятися під капотом. А в моєму випадку цей розгін (разот з пилом) зупиняє учільнювач imho2.

Не имеет значения где ставить уплотнитель: там где поставили вы уплотнитель от классики или непосредственно за хром накладкой, т.е. закрыв щель между капотом и этой накладкой - результат одинаковый - свиста нет. А где уж ставить этот уплотнитель каждый решает сам.

Ну не скажіть, не скажіть.
У мане з Птахом операція "Чайник Капут" зараз проходить стадію остаточного тестування.
Тобто, поставлений Птахом і викладений на фото ущільнювач від свисту не спасає, принаймі не завжди (мабуть має значення напрямок вітру)
Тому ми зараз тестимо два варіанти
1) ущільнювач відразу за хром накладкою
2) ущільнювач з невеликим (5-7 мм) відступом від хром накладки +  продубльований вверху ущільнювач по капоту (так, щоб вони притискались один до одного.
У першому випадку закривається сама щілина між хромнакладкою і капотом, а я думаю, що свист народжується саме там. У другому сама щілина не закривається, просто герметизується моторний відсік згори, що на мою думку не повинно давати ніякого результату.
Коротше, за тиждень тестів обовязково відпишемо, що до чого

Dacia Logan "Сіра комета" base1.4 (Phase1.RO) 2007-2011
Renault Logan "Чорна перлина" amb1.6 (Phase2.RU) since 2011
http://www.logan.in.ua/forum/viewtopic. … 44#p348444
  0

103

Re: Свист ветра

Grabb написав:
visualcontact написав:
Ptah написав:

Читай уважніше, у мене свист був, а зараз нема. То ти мені пропонуєш поставити ще один. shok .
Мислю так,  що накладка відіграє роль трампліну, по якому повітря заходить під капот, а свист виникає вже тому ,що повітрю є де розгулятися під капотом. А в моєму випадку цей розгін (разот з пилом) зупиняє учільнювач imho2.

Не имеет значения где ставить уплотнитель: там где поставили вы уплотнитель от классики или непосредственно за хром накладкой, т.е. закрыв щель между капотом и этой накладкой - результат одинаковый - свиста нет. А где уж ставить этот уплотнитель каждый решает сам.

Ну не скажіть, не скажіть.
У мане з Птахом операція "Чайник Капут" зараз проходить стадію остаточного тестування.
Тобто, поставлений Птахом і викладений на фото ущільнювач від свисту не спасає, принаймі не завжди (мабуть має значення напрямок вітру)
Тому ми зараз тестимо два варіанти
1) ущільнювач відразу за хром накладкою
2) ущільнювач з невеликим (5-7 мм) відступом від хром накладки +  продубльований вверху ущільнювач по капоту (так, щоб вони притискались один до одного.
У першому випадку закривається сама щілина між хромнакладкою і капотом, а я думаю, що свист народжується саме там. У другому сама щілина не закривається, просто герметизується моторний відсік згори, що на мою думку не повинно давати ніякого результату.
Коротше, за тиждень тестів обовязково відпишемо, що до чого

Я поставил уплотнитель сразу за хромнакладкой, закрыл щель - свиста нет всегда, при любой силе и направлении ветра.

  0

104

Re: Свист ветра

visualcontact написав:

Я поставил уплотнитель сразу за хромнакладкой, закрыл щель - свиста нет всегда, при любой силе и направлении ветра.

Я також схиляюсь до такого варіанту, але хочу поексперементувати, бо мені не дуже подобається, коли ущільнювач видно щерез щілину hmm

Dacia Logan "Сіра комета" base1.4 (Phase1.RO) 2007-2011
Renault Logan "Чорна перлина" amb1.6 (Phase2.RU) since 2011
http://www.logan.in.ua/forum/viewtopic. … 44#p348444
  0

105

Re: Свист ветра

Ptah написав:

Дійсно учільнювача на Ф2 нема. І ось з цього місця деталі.

Ну свист є і з гумовим ущільнювачем (чи класика, чи від газелі немає значення, бо таку штуку ставлять у нас в Вінниці вже дуже давно починаючи з  Ф1).
А от додатковий ущільнювач між капотом і хром накладкою потрібен! Свист в Ф2 саме від хром накладки, вона ширша від Ф1 і має більшу парусність при великій швидкості і тому є свист!
Не можу зловити сусіда і спитати, як справи після ущільнювача.

Logan 1.6 2008 + ГБО
  0

106

Re: Свист ветра

Aleksandr17 написав:
Ptah написав:

Дійсно учільнювача на Ф2 нема. І ось з цього місця деталі.

Ну свист є і з гумовим ущільнювачем (чи класика, чи від газелі немає значення, бо таку штуку ставлять у нас в Вінниці вже дуже давно починаючи з  Ф1).
А от додатковий ущільнювач між капотом і хром накладкою потрібен! Свист в Ф2 саме від хром накладки, вона ширша від Ф1 і має більшу парусність при великій швидкості і тому є свист!
Не можу зловити сусіда і спитати, як справи після ущільнювача.

Можеш не ловити, докладую.
Як писав вище, пробую два варіанти.
Перший. Клею самий товстий Д-подібний ущільнювач відразу за хром накладкою, так, щоб щілина між нею і капотом була закрита.
Як і казали наші північні сусіди, при такому варіанті свисту немає ВЗАГАЛІ. Перевірено і протестовано мною і Птахом. Є одне але imho2 - мені не подобається як ущільнювач стирчить із даної щілини.
Зараз юзаю Другий варіант. Приклеїв той самий ущільнювач троха дальше за хромнакладкою. Поки скажу так: час від часу свист появляється, АЛЕ - щоб його почути потрібно прислухатись і це далеко не той винос мізків, що був раніше

Dacia Logan "Сіра комета" base1.4 (Phase1.RO) 2007-2011
Renault Logan "Чорна перлина" amb1.6 (Phase2.RU) since 2011
http://www.logan.in.ua/forum/viewtopic. … 44#p348444
  0

107

Re: Свист ветра

Grabb написав:

Я також схиляюсь до такого варіанту, але хочу поексперементувати, бо мені не дуже подобається, коли ущільнювач видно щерез щілину hmm

А какой размер уплотнителя? Я взял 1см в сечении, его вполне хватило, чтобы решить проблему и при этом, на мой взгляд, внешний вид не портит.

  0

108 Відредаговано Colba (2012-07-13 19:22:50)

Re: Свист ветра

В сентябре 2011 стал логановодом ф-2 ambiance 1.4 и через время услышал свист соловья-разбойника.Покрутил антенку туда-сюда,по мануалу,без успеха,плюнул,растер,включил музон и пофиг свист.Дальше-интереснее,пришла весна,стрелка спидометра чаще стала переваливать за сотку-а свиста НЕТ! Стал вспоминать, что я делал и где ковырял и вспомнил, что зимой в жестокий мороз примерз тросик открытия капота,открылся с трудом и так и остался.На работе стал принимать меры, дергать этот трос.Пришлось открутить замок капота(накидной ключ на 13),добрался до кончика троса и длиногубцами подергал его туда-сюда,чем-то побрызгал и все заработало.Замок полностью не откручивал а отпустил пока хватало резьбы болтов.Для регулировки он двигается на прорезях и я прикрутил его на удачу как получилось,попробовал как захлопуется капот и оказалось,что капот захлопнулся плотнее, чем было с завода.Мне это понравилось и я так и оставил.С завода было так,что капот после закрытия имел неольшой люфт в замке,если слегка придавить рукой,то это чуствуется.Менять регулировку замка и проверять это влияет на свист или нет мне в облом,но может кому-то будет полезно.

Logan sedan 1,4 Ambiance 2011 фаза 2
  0