sdj387jsd написав:(с) Георгич - доречі не задумувались, як вади керованості, логана допомагають тормозам?, зад теж нехило із-за підвіски вжимається!!! Ітого зусилля до асфальту більші!!! Цікаво з Вами цей момент обговорити!!! Ось ту фішка теж! мені принаймні так здалось! Головне перший момент зносу, плавно, передолати. В нових електроніка цьому запобігає сильно.
П.С. цікаво з Вами поспілкуватись, гадаю зі свого того логана все вижимали ...
Ха-ха. От зверни увагу, після американських фільмів з їх автівками "+5метрів", як вони гальмують і як крениться ніс під час гальмування.
А тепер зверни увагу на сучасних німців - ніс ніфіга не клює, і їх не кренить. Чому?
Це заслуга алгоритму гальмування. Секрет - в кінці циклу брейкасіста відпускається переднє гальмо і догальмування здійсюється лише за рахунок задніх (дискових) гальм. Тому ніс не клює, навпаки, його майже задирає :)
Але, до цього дійшов лише німецький мозок. На кшталт, японський, вирішив інакше - зменшив діаметр тормозних дисків, і якщо це гібрид, то авто динамічно пригальмує рекуперацією, якщо та спрацює, я якщо ні, .... то вибачайте, вам не пощастило, в цьому житті - вийдіть і перезавантажтесь (Esc, Alt+F4, Ctrl+Alt+Del, тощо), якщо у вас ще є наступне життя ))).
Таких нюансів безліч.
Ти знаєш, що я працюю в японській компанії, але я ніколи в житті не куплю япономобіль. Крапка.
0
Спасибо сказали: sdj387jsd1