1 Відредаговано Renault Ukraine (2017-07-25 17:18:19)

Тема: Електромобільний шлях України. Європейський досвід

ЧАСТИНА 4. ВНЕСОК КОМПАНІЇ RENAULT В РОЗВИТОК НАПРЯМКУ ЕЛЕКТРОМОБІЛІВ

https://www.cdn.renault.com/content/dam/Renault/UA/news/2017/July/7/1.jpg.ximg.l_12_m.smart.jpg
https://www.cdn.renault.com/content/dam/Renault/UA/news/2017/July/7/2.jpg.ximg.l_12_m.smart.jpg
https://www.cdn.renault.com/content/dam/Renault/UA/news/2017/July/7/3.jpg.ximg.l_12_m.smart.jpg
https://www.cdn.renault.com/content/dam/Renault/UA/news/2017/July/7/4.jpg.ximg.l_12_m.smart.jpg


· виготовлення електромобілів Renault на заводі Флен (Flins);

· вигідні умови придбання електромобілів у Франції;

· партнерство Renault та Powervault щодо повторного використання батареї.

Завод Флен (Flins) розташований у Франції і спеціалізується на виготовленні електромобілів Renault та Nissan. Одночасно на одній лінії конвеєра збирається 3 моделі: Renault ZOE, Renault Clio та Nissan Micra. Основними пріоритетами заводу Флен є якість та своєчасність доставки автомобіля клієнту, що вимагає налагодження процесів виробництва на високому рівні.

В минулому році на заводі Флен в середньому збирали 30-40 електромобілів Renault ZOE  на добу, а сьогодні ця кількість досягає 160-180 електромобілів. Збільшення обсягів виробництва пов’язано з випуском потужної батареї ZE40 із запасом ходу 400 км, що є одним із факторів зростаючого попиту на електромобілі Renault ZOE. Загалом станом на  2016 р. на заводі Флен було виготовлено 50 тис. електромобілів Renault ZOE.

Renault ZOE - повністю французький автомобіль, виготовлений на 90-95% з вторинної сировини. Тому після експлуатації електромобіль піддається повторній переробці, що має позитивний вплив на навколишнє середовище.

Виробництво батареї для електромобілів Renault на заводі Флен автоматизоване на 90%. Їх збирають в двох варіаціях -  потужністю 22 кВт/год і 41 кВт/год. Модулі для батареї постачає компанія LG. Маса однієї батареї для електромобіля після повного процесу збирання складає 300 кг, а процес її збирання триває 2,5 години. Безпосередньо на заводі здійснюється перевірка виготовлених батарей, а також їх підзарядка. Після виготовлення і перевірки батареї встановлюються в електромобілі ZOE.

На території заводу встановлені зарядні станції, які є безкоштовними для співробітників заводу. Також для них передбачені пільгові умови придбання електромобілів.

Крім того, для стимулювання продажу автомобілів у Франції передбачені певні пільги: при купівлі електромобіля, держава компенсує 6000 євро і ще 4000 євро можна отримати за продаж старого дизельного автомобіля (старше 10 років).

Компанія Renault залучена в безліч проектів з установки громадських пунктів підзарядки і веде роботу з державними установами та іншими учасниками в сфері електричної мобільності.

В даний момент по всьому світі налічується більше 100 000 громадських пунктів підзарядки, у тому числі 80 000 знаходяться в Європі, і число їх постійно зростає. Наприклад, Renault надає підтримку проектам Європейської Комісії в вигляді фінансування TEN-T (Транс'європейської транспортної мережі), яка встановила понад 2 300 терміналів швидкої підзарядки на шосе і основних автомагістралях в більш ніж 15 країнах.

Також 5 червня 2017 року у Лондоні компанія Renault та  британська компанія з розробки інтегрованої системи зберігання сонячної енергії Powervault оголосили про партнерство щодо повторного використання батарей електромобілів.

Powervault - це компанія, яка виготовляє інноваційні домашні акумуляторні системи, що дозволяють власникам будинків накопичувати і зберігати сонячну енергію в батареях.

Як відомо, після експлуатації батареї електромобіля її можна повторно використовувати в будинках для накопичення електроенергії на випадок її тимчасового відключення або для оптимізації витрат. Наприклад, накопичувати електроенергію в часи мінімального тарифу вартості електроенергії, а витрачати її в період пікових навантажень на електромережі.

Партнерство Renault та Powervault є вигідним для обох сторін. Крім зниження вартості виробництва інтелектуальної акумуляторної батареї Powervault на 30%, використання батареї другого покоління оптимізує життєвий цикл батареї Renault та зменшить витрати на їх утилізацію.

Ніколас Шотті (Nicolas Schottey), директор програми по запуску інфраструктури електромобілів Renault, пояснює: «Завдяки цьому партнерству зі зберігання домашньої енергії з Powervault, Renault додає нову цеглину в глобальну стратегію для другого  життя своїх батарей, що охоплює великий спектр застосування: від промислових будівель до житлових будинків. Друге життя пропонує не тільки додатковий період використання батарей для електротранспорту до утилізації, але і дозволяє споживачам заощаджувати кошти. Від цього виграють усі – власники автомобілів та будинків, а також планета»

  0
Спасибо сказали: Ant1



2

Re: Електромобільний шлях України. Європейський досвід

електричка для міста, найкраще авто

Престиж тореадор на дисках і руминська бджілка на стопі
  0

3

Re: Електромобільний шлях України. Європейський досвід

Ant написав:

електричка для міста, найкраще авто

Краще для дому зі своїм подвір'ям, бо біля високоповерхівок незручно заряджатись.  big_smile

Renault Logan 1,5 dCi Ambiance 2012 KNM + БК by_AlexSander_
  0

4

Re: Електромобільний шлях України. Європейський досвід

Или с гаражем нормальным. Но я сильно сомневаюсь, насколько штатная электропроводка будет хорошо держать 220В 15 или 30 A зарядного тока. Как бы пожара не устроить

Сандеро 2011, 1.4 ГБО
  0