1

Тема: Здійснення контролю за технічним станом КТЗ (!пока что зареестровано!)

МІНІСТЕРСТВО ВНУТРІШНІХ СПРАВ УКРАЇНИ
Н А К А З
13.10.2008 N 534
Зареєстровано в Міністерстві юстиції України 17 листопада 2008 р. за N 1107/15798
Про затвердження Порядку здійснення контролю за технічним станом колісних транспортних засобів під час їх експлуатації
Відповідно до вимог Законів України "Про міліцію" ( 565-12 ), "Про дорожній рух" ( 3353-12 ), постанов Кабінету Міністрів України від 14 квітня 1997 року N 341 ( 341-97-п ) "Про Положення про Державну автомобільну інспекцію Міністерства внутрішніх справ" (зі змінами), від 9 серпня 2007 року N 1036 ( 1036-2007-п ) "Про деякі питання реформування системи державного технічного огляду колісних транспортних засобів" і від 9 липня 2008 року N 606 ( 606-2008-п ) "Про затвердження Порядку проведення державного технічного огляду колісних транспортних засобів" Н А К А З У Ю:
1. Затвердити Порядок здійснення контролю за технічним станом колісних транспортних засобів під час їх експлуатації (далі - Порядок), що додається.
2. Цей Порядок набирає чинності відповідно до законодавства.
3. Начальникам ГУМВС, УМВС України в Автономній Республіці Крим, областях, містах Києві та Севастополі організувати роботу підрозділів Державтоінспекції з контролю за технічним станом колісних транспортних засобів під час їх експлуатації відповідно до цього Порядку.
4. Департаменту Державтоінспекції МВС (Коломієць С.Г.):
4.1. У п'ятиденний строк після підписання наказу забезпечити його подання на державну реєстрацію до Міністерства юстиції України.
4.2. Організувати виготовлення бланків документів, передбачених цим Порядком, та постачання їх підрозділам Державтоінспекції.
5. Контроль за виконанням цього наказу покласти на заступника Міністра генерал-лейтенанта міліції Савченка О.І.
6. Наказ надіслати за належністю.
Міністр Ю.В.Луценко
ЗАТВЕРДЖЕНО Наказ МВС 13.10.2008 N 534
Зареєстровано в Міністерстві юстиції України 17 листопада 2008 р. за N 1107/15798
ПОРЯДОК здійснення контролю за технічним станом колісних транспортних засобів під час їх експлуатації
I. Загальні положення
1. Цей Порядок визначає процедуру проведення перевірок технічного стану колісних транспортних засобів (далі - КТЗ) під час їх експлуатації в період між державними технічними оглядами.
2. На автомобільних дорогах і вулицях можуть бути перевірені КТЗ незалежно від їх призначення, місця реєстрації та належності, крім автомобілів: швидкої медичної допомоги, оперативних та аварійно-рятувальних служб, військових і дипломатичних представництв, консульських установ іноземних держав, а також тих, що рухаються в колонах.
3. За результатами перевірки складається Акт перевірки технічного стану колісного транспортного засобу (далі - Акт перевірки) за формою, наведеною у додатку до цього Порядку, копія якого надається водієві КТЗ.
II. Організація роботи щодо перевірки технічного стану КТЗ
1. Перевірка технічного стану КТЗ проводиться працівниками автомобільно-технічної інспекції підрозділів Державтоінспекції (далі - працівники АТІ) не менше одного разу на тиждень за окремо розробленою та затвердженою керівництвом управлінь (відділень) ДАІ ГУМВС, УМВС України в Автономній Республіці Крим, областях, містах Києві та Севастополі дислокацією.
2. Перевірка технічного стану КТЗ може здійснюватися спільно з уповноваженими представниками Міністерства охорони навколишнього природного середовища України під час проведення цільових заходів щодо контролю за дотриманням нормативів вмісту забруднюючих речовин у відпрацьованих газах двигунів КТЗ.
3. Перевірка технічного стану автобусів, що здійснюють перевезення пасажирів за встановленими маршрутами, проводиться в місцях їх стоянки або в початкових, проміжних чи кінцевих пунктах маршруту.
4. Перевірка технічного стану КТЗ здійснюється в місцях, де їх зупинка і стоянка не заборонені ПДР та вони не створюють перешкоди в дорожньому русі іншим учасникам.
5. Зупинення і перевірка КТЗ проводяться з дотриманням заходів особистої безпеки відповідно до вимог наказу МВС від 13.11.2006 N 1111 ( z1243-06 ) "Про затвердження Інструкції з діяльності підрозділів дорожньо-патрульної служби Державтоінспекції МВС України", зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 29.11.2006 за N 1243/13117.
Час на проведення перевірки одного КТЗ не повинен перевищувати 20 хв.
6. Технічний стан та обладнання КТЗ під час їх експлуатації перевіряється візуально та з використанням засобів вимірювальної техніки відповідно до ДСТУ 3649-97 "Засоби транспортні дорожні. Експлуатаційні вимоги безпеки до технічного стану та методи контролю" без втручання в роботу (розбирання) вузлів та агрегатів КТЗ, які перевіряються.
У разі незгоди водія з результатами перевірки КТЗ, а також перевірки КТЗ, які належать іноземцям, застосовуються засоби фото- і кінозйомки, відеозйомки для збереження результатів цієї перевірки.
6.1. Візуально перевіряються складові частини КТЗ, перелічені в підпунктах b, f, g, h, i, k, l пункту 14 Акта перевірки.
6.2. З використанням засобів вимірювальної техніки перевіряються складові частини КТЗ, перелічені в підпунктах a, c, d, e, f пункту 14 Акта перевірки.
7. Складений працівником АТІ Акт перевірки не є підставою для оформлення результатів проведення державного технічного огляду.
8. Контроль технічного стану КТЗ не здійснюється, якщо водієм надано протокол перевірки технічного стану цього транспортного засобу, виданий уповноваженим суб'єктом господарювання на проведення перевірки технічного стану, або міжнародний сертифікат технічного огляду, виданий центром технічного огляду для засобів, що виконують міжнародні перевезення вантажів і пасажирів, з моменту дати оформлення яких пройшло не більше 45 діб та за відсутності явних ознак, що свідчать про технічну несправність КТЗ, його переобладнання або пошкодження внаслідок дорожньо-транспортної пригоди.
9. У разі виявлення технічних несправностей складових частин КТЗ, перелічених у підпунктах a, c, d, e, g, j пункту 14 Акта перевірки, працівник АТІ робить відповідну відмітку в пункті 17 Акта перевірки, а також складає протокол про адміністративне правопорушення.
10. Здійснення контролю технічного стану КТЗ під час їх експлуатації не належить до переліку платних послуг, які можуть надаватися органами та підрозділами Міністерства внутрішніх справ,затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 4 червня 2007 року N 795 ( 795-2007-п ), і кошти за це не стягуються.
11. Результати перевірки, проведеної працівником АТІ, можуть бути оскаржені в установленому законодавством порядку.
III. Порядок складання Акта перевірки технічного стану колісного транспортного засобу
1. Записи в Акті перевірки мають бути чіткими, розбірливими, а прізвище, ім'я та по батькові водія КТЗ, його місце проживання, а також прізвище, ім'я та по батькові особи, яка склала Акт перевірки, записуються друкованими літерами.
2. Під час заповнення пункту 12 Акта перевірки навпроти певного типу КТЗ, що перевіряється, проставляється відмітка "Х".
3. У пункті 14 Акта перевірки під час перевірки технічного стану заповнюються підпункти a, b, c, d, e, f, g, h, i, j, k, l, в одній з трьох граф (перевірено, не перевірено, не відповідає вимогам) проставляється відмітка "Х" у таких випадках:
у разі, якщо перевірка технічного стану щодо зазначених пунктів проводилася, то в першій графі (перевірено) проставляється відмітка "Х";
якщо перевірка не проводилась, відмітка "Х" проставляється в другій графі (не перевірено);
у разі виявлення технічних несправностей або переобладнання КТЗ з порушенням вимог стандартів, правил і нормативів відмітка "Х" проставляється в третій графі (не відповідає вимогам).
4. Пункт 15 Акта перевірки заповнюється з урахуванням підпунктів a, c, d, e, g, j.
Якщо хоча б в одному із зазначених підпунктів буде зроблено відмітку в третій графі "не відповідає вимогам", експлуатація КТЗ забороняється.
5. У пункті 16 Акта перевірки працівник АТІ зазначає короткий опис несправностей, які виявлені під час перевірки, а також у разі застосування засобів фото- і кінозйомки, відеозйомки - проставляє про це відповідну відмітку.
6. У разі коли перевірка технічного стану проводилася з використанням засобів фото- і кінозйомки, відеозйомки матеріали фото- і кінозйомки, відеозйомки долучаються до оригіналу Акта перевірки і є його невід'ємною частиною. На кожному матеріалі зазначаються дата і час зйомки, дублюється інформація, визначена в пунктах 4-12 протоколу, а також якому з підпунктів пункту 15 вони відповідають.
7. У складеному Акті перевірки працівник АТІ ставить свій підпис та особистий штамп.
IV. Порядок обліку та зберігання матеріалів за результатами здійснення контролю технічного стану КТЗ
1. Складені акти перевірки та матеріали фото- і кінозйомки, відеозйомки, якщо такі робились під час перевірки (далі - матеріали), протягом доби реєструються в підрозділі Державтоінспекції.
2. Складений Акт перевірки на КТЗ, зареєстрований в іншій місцевості, у триденний термін разом з іншими матеріалами направляється до підрозділу Державтоінспекції за місцем державної реєстрації КТЗ.
3. Провадження в справах про адміністративні правопорушення здійснюється відповідно до вимог наказу МВС від 22.10.2003 N 1217 ( z0974-03 ) "Про виконання Закону України від 5 квітня 2001 року "Про внесення змін до Кодексу України про адміністративні правопорушення щодо відповідальності за порушення Правил дорожнього руху" (із змінами), зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 24.10.2003 за N 974/8295.
4. У разі виявлення в КТЗ, що належать іноземцям, технічних несправностей та переобладнання КТЗ з порушенням вимог стандартів, правил і нормативів, перелічених у підпунктах a, c, d, e, g, j пункту 14 Акта перевірки, копія протоколу про адміністративне правопорушення в триденний термін разом з копіями матеріалів перевірки надсилаються до МВС.
5. Контроль за дотриманням порядку обліку, зберігання матеріалів перевірки технічного стану КТЗ покладається на керівника відділу (відділення) Державтоінспекції (автомобільно-технічної інспекції).
6. Перевірки дотримання порядку проведення технічного стану КТЗ під час їх експлуатації та обліку цієї роботи в підпорядкованих підрозділах здійснюються працівниками АТІ управлінь (відділів) Державтоінспекції ГУМВС, УМВС України в Автономній Республіці Крим, областях, містах Києві та Севастополі щокварталу.
7. Справи з матеріалами перевірок технічного стану КТЗ зберігаються протягом трьох років.
Начальник Департаменту ДАІ МВС генерал-майор міліції С.Г.Коломієць
Додаток до Порядку здійснення контролю за технічним станом колісних транспортних засобів під час їх експлуатації
АКТ перевірки технічного стану колісного транспортного засобу N___________
1. Місце проведення перевірки_____________________________________
__________________________________________________________________ (населений пункт, вулиця, N будинку, місце стоянки або
початкового, проміжного чи кінцевого пункту маршруту руху КТЗ)
2. Дата_________________________ 3. Час___________________________
4. Регіон (країна), реєстраційний номер КТЗ_______________________
5. Марка, модель_______________ 6. Рік виготовлення ______________
7. Номер кузова_____________________ 8. Номер шасі (рами)_________
9. Власник КТЗ____________________________________________________ (назва юридичної особи; прізвище, ім'я, по батькові)
10. Представник власника КТЗ______________________________________
__________________________________________________________________ (прізвище, ім'я, по батькові)
11. Реєстраційний документ (свідоцтво про реєстрацію ТЗ) серія ______ номер_________
12. Тип КТЗ_______________________________________________________
-----
(a) | | вантажний транспортний засіб (не більше 12 т)
-----
-----
(a1) | | легковий автомобіль
-----
-----
(b) | | причіп
-----
-----
(c) | | автопоїзд
-----
-----
(d) | | автобус
-----
-----
(e) | | вантажний транспортний засіб (більше 12 т)
-----
-----
(f) | | напівпричіп
-----
-----
(g) | | сідловий тягач
-----
13. Водій____________________________________________________ (прізвище, ім'я, по батькові)
14. Відомість про результати технічного контролю:
------------------------------------------------------------------
| |Перевірено|Не перевірено| Не відповідає |
| | | | вимогам |
|-------------------+----------+-------------+-------------------|
|(а) гальмова | ----- | ----- | ----- |
|система та її | | | | | | | | | |
|складники | ----- | ----- | ----- |
|-------------------+----------+-------------+-------------------|
|(b) система випуску| ----- | ----- | ----- |
| | | | | | | | | | |
| | ----- | ----- | ----- |
|-------------------+----------+-------------+-------------------|
|(c) вміст СН/ | ----- | ----- | ----- |
|димність випускних | | | | | | | | | |
|газів дизельного | ----- | ----- | ----- |
|двигуна | | | |
|-------------------+----------+-------------+-------------------|
|(d) вміст СО | ----- | ----- | ----- |
|(паливо: бензин, | | | | | | | | | |
|природний газ або | ----- | ----- | ----- |
|зріджений нафтовий | | | |
|газ) | | | |
|-------------------+----------+-------------+-------------------|
|(e) рульове | ----- | ----- | ----- |
|керування та його | | | | | | | | | |
|складники | ----- | ----- | ----- |
|-------------------+----------+-------------+-------------------|
|(f) зовнішні | ----- | ----- | ----- |
|світлові прилади та| | | | | | | | | |
|сигналізації | ----- | ----- | ----- |
|-------------------+----------+-------------+-------------------|
|(g) колеса/шини | ----- | ----- | ----- |
| | | | | | | | | | |
| | ----- | ----- | ----- |
|-------------------+----------+-------------+-------------------|
|(h) підвіска | ----- | ----- | ----- |
|(видимі дефекти) | | | | | | | | | |
| | ----- | ----- | ----- |
|-------------------+----------+-------------+-------------------|
|(і) шасі (видимі | ----- | ----- | ----- |
|дефекти) | | | | | | | | | |
| | ----- | ----- | ----- |
|-------------------+----------+-------------+-------------------|
|(j) переобладнання | ----- | ----- | ----- |
| | | | | | | | | | |
| | ----- | ----- | ----- |
|-------------------+----------+-------------+-------------------|
|(k) інші недоліки | ----- | ----- | ----- |
|(згідно з | | | | | | | | | |
|підпунктом 31.4.7 | ----- | ----- | ----- |
|Правил дорожнього | | | |
|руху, затверджених | | | |
|постановою Кабінету| | | |
|Міністрів України | | | |
|від 10.10.2001 | | | |
|N 1306 | | | |
|(із змінами)) | | | |
|-------------------+----------+-------------+-------------------|
|(l) підтікання | | ----- | ----- |
|палива та/або оливи| | | | | | | |
| | | ----- | ----- |
------------------------------------------------------------------
15. Результат контролю:
------------------------------------------------------------------
|----- |----- |----- |
|| |- відповідає || |- не відповідає || |- заборонено |
|----- вимогам безпеки|----- вимогам безпеки|-----експлуатацію |
|дорожнього руху |дорожнього руху |транспортного засобу|
| | |у зв'язку з небезпе-|
| | |кою його подальшої |
| | |експлуатації |
------------------------------------------------------------------
16. Короткий опис несправностей______________________________
__________________________________________________________________
__________________________________________________________________
__________________________________________________________________
__________________________________________________________________
__________________________________________________________________
__________________________________________________________________
17. Інспектор, який перевіряв________________________________
__________________________________________________________________ (особистий підпис працівника АТІ, П.І.Б. та особистий штамп)
18. Копію Акта перевірки отримав:____________________________
__________________________________________________________________ (підпис, П.І.Б. водія транспортного засобу)
Начальник Департаменту ДАІ МВС генерал-майор міліції С.Г.Коломієць

Logan 1.4 Laureate + кондей _ Бортовик тут
ненавижу наш автодор
  0



2

Re: Здійснення контролю за технічним станом КТЗ (!пока что зареестровано!)

Тупість.

  0

3

Re: Здійснення контролю за технічним станом КТЗ (!пока что зареестровано!)

Donpedro написав:

Тупість.

А это не тупость???

«Глупых вопросов не бывает, бывают глупые ответы»
______________________
DACIA LOGAN Престиж 1.6
  0

4

Re: Здійснення контролю за технічним станом КТЗ (!пока что зареестровано!)

или это
снял сегодня

Logan 1.4 Laureate + кондей _ Бортовик тут
ненавижу наш автодор
  0

5

Re: Здійснення контролю за технічним станом КТЗ (!пока что зареестровано!)

Не понятно. Поехал на работу - дороги на 10 минут и тут тебя остановил АТИшник и грит давай как проверим машинку  на все что не лень, и уходит еще час моего времени. А что мне на работе говорить?
Вот если б что и следовало проверять - так это маршрутные транспортные средства.

Миру - мир, а грекам - деньги!
  -  -  -  -  -  -  -  -  -  -  -  - 
Logan PRESTIGE blue mineral
  0

6

Re: Здійснення контролю за технічним станом КТЗ (!пока что зареестровано!)

плять  mad
получается что талон ТО можно выкинуть на йух???
нафига тогда То проходить и платить за это бабки???
ну что за страна такая, господи  dash1

Logan 1.4 Laureate + кондей _ Бортовик тут
ненавижу наш автодор
  0

7

Re: Здійснення контролю за технічним станом КТЗ (!пока что зареестровано!)

Не, в таком виде не пройдет макумент ( в правовом то государстве!!!!). Как минимум основания для остановки КТС на предмет действий указанных не  изложены... Хотя может в каком ином макументе, но тогда отсылочная норма должна быть... Сыроват папирец, а может с умыслом состряпан, что бы тормозить и потрошить всех кого не попадя!!! Поглядим чего примут.

Российско-фашистская "Империя зла" - стойло для безмозглого козла!
http://www.youtube.com/watch?v=m4qPH0LDxeg
http://www.youtube.com/watch?v=hdyZMVuVGss
http://www.youtube.com/watch?v=QYRIwfvsyww
  0

8

Re: Здійснення контролю за технічним станом КТЗ (!пока что зареестровано!)

Antuan написав:

плять 
получается что талон ТО можно выкинуть на йух???

Просто в другой раз надо бы внимательней подходить к кандидатурам тех, за кого голос отдаем  в пору выборную. Однозначно  одно - "в ту степь" или на йу..."г" тех, кто подобную практику поддерживает, хотя иное обязан и клятвенно обещался гарантировать, а равно сторонников и аппонентов, кумов, кумовей и прочую родственную им сволочь!!!! Ну блин дают опарыши!!!

Российско-фашистская "Империя зла" - стойло для безмозглого козла!
http://www.youtube.com/watch?v=m4qPH0LDxeg
http://www.youtube.com/watch?v=hdyZMVuVGss
http://www.youtube.com/watch?v=QYRIwfvsyww
  0

9

Re: Здійснення контролю за технічним станом КТЗ (!пока что зареестровано!)

Antuan написав:

8. Контроль технічного стану КТЗ не здійснюється, якщо водієм надано протокол перевірки технічного стану цього транспортного засобу, виданий уповноваженим суб'єктом господарювання на проведення перевірки технічного стану, або міжнародний сертифікат технічного огляду, виданий центром технічного огляду для засобів, що виконують міжнародні перевезення вантажів і пасажирів, з моменту дати оформлення яких пройшло не більше 45 діб та за відсутності явних ознак, що свідчать про технічну несправність КТЗ, його переобладнання або пошкодження внаслідок дорожньо-транспортної пригоди.

вроде бы не будут проверять если внешне все норм (красным выделил..)

шануймося!  empathy
  0

10

Re: Здійснення контролю за технічним станом КТЗ (!пока что зареестровано!)

Плохо, но не так страшно. Работников автотехнической инспекции думаю не так много. На всё у них по этому же приказу есть 20 мин. В полевых условиях можно только СО проверить, и то только с предствавителем министерства охраныы окр среды. Кому нужно бояться - так это ГБОшникам с незарегистрированной установкой.

  0

11

Re: Здійснення контролю за технічним станом КТЗ (!пока что зареестровано!)

21.11. утром ехал возле м.Черниговская обратил внимание как ГАЙцы маршрутку торбили, заглядывали на колеса под подкрылки и что то в руках наподобе штангеля-замеряли им. Я еще подумал нифига себе ТО устроили.

  0

12

Re: Здійснення контролю за технічним станом КТЗ (!пока что зареестровано!)

Наверное, меряли высоту протектора. Если маршрутки  заставят на зиму вместо "сликов" поставить зимние колёса, то это неплохо.

  0

13

Re: Здійснення контролю за технічним станом КТЗ (!пока что зареестровано!)

Devil написав:

8. Контроль технічного стану КТЗ не здійснюється, якщо водієм надано протокол перевірки технічного стану цього транспортного засобу, виданий уповноваженим суб'єктом господарювання на проведення перевірки технічного стану, або міжнародний сертифікат технічного огляду, виданий центром технічного огляду для засобів, що виконують міжнародні перевезення вантажів і пасажирів, з моменту дати оформлення яких пройшло не більше 45 діб та за відсутності явних ознак, що свідчать про технічну несправність КТЗ, його переобладнання або пошкодження внаслідок дорожньо-транспортної пригоди.
вроде бы не будут проверять если внешне все норм (красным выделил..)

Возможно, но ДАИльники сей пункт будут трактовать иначе (при чем однозначно в свою пользу!!!). В случае, если водителем не предоставлен документ, что значится в исчерпывающем списке абзаца первого ст.8, то "отсутствие явных признаков..." их (ДАИльников) не остановит. По сему, если не бедет в рассмотренном документе прямой нормы, гласящей о основаниях для остановки КТС на предмет выполнения действий, предусмотренных в сим подзаконном акте, то торбить будут всех, в основном с целью поиметь на булочку с маслицом да статистику наполнить.....

Российско-фашистская "Империя зла" - стойло для безмозглого козла!
http://www.youtube.com/watch?v=m4qPH0LDxeg
http://www.youtube.com/watch?v=hdyZMVuVGss
http://www.youtube.com/watch?v=QYRIwfvsyww
  0

14

Re: Здійснення контролю за технічним станом КТЗ (!пока что зареестровано!)

Ajk написав:

Плохо, но не так страшно. Работников автотехнической инспекции думаю не так много. На всё у них по этому же приказу есть 20 мин. В полевых условиях можно только СО проверить, и то только с предствавителем министерства охраныы окр среды. Кому нужно бояться - так это ГБОшникам с незарегистрированной установкой.

Та ні. Знову будуть ручник перевіряти, трикутник, вогнегасник, аптечку (комплектність), тонування а воно у всіх поза нормою. Тепер у них появиться можливісь безпричинно нас зупинити.

  0

15

Re: Здійснення контролю за технічним станом КТЗ (!пока что зареестровано!)

К тонировке действительно могут придолбаться, но защищаться всё равно можно и нужно. Проверку по этому приказу может проводить сотрудник автотехнической инспекции, насколько я понимаю их не так много, поэтому требуйте соответствующее удостоверение. Ему даётся на всё 20 мин. времени.
Дальше информация, которую стянул на сайте своего провайдера:
"Разрешается тонировать пленкой с любой степенью светопропускной способности все стекла автомобиля, кроме ветрового и боковых передних.
Заднее стекло разрешено затонировать, только если имеются наружные зеркала заднего вида.
Лобовое стекло должно иметь светопропускную способность не менее 75%, а передние боковые не менее 70%. Профессиональные тонировочные пленки позволяют подобрать светопропускную способность пленок для передних и лобового стекол в соответствии с ГОСТом.
Какой тонировкой оклеивать стекла, темной или светлой, каждый решает сам.
Для тех, кто все же любит пленку потемнее, привожу технические данные тауметра (устройства для проверки светопропускной способности стекол) «Блик», с помощью которого и осуществляется проверка стекол на уровень светопропускной способности.
Существуют и другие тауметры, но «Блик» на сегодняшний момент самый распространенный.
Итак:

* данный тауметр не применяется при температуре воздуха менее -10 C, при влажности воздуха более 80%, а также в дождь;
* тауметр рассчитан на напряжение 12 + 0,6 В, и если у вас не в порядке аккумулятор, то его показания будут не верны;
* тауметр должен проходить метрологическую проверку не реже одного раза в год в местном органе сертификации и иметь заверенную неповрежденную пломбу и свидетельство с отметкой метролога о проверке.

Ну и не поленись перед проверкой протереть стекла. Подождут.

Если хоть одно из этих правил не соблюдено, то инспектор ДПС не имеет право выписывать штраф или предпринимать иные действия.

Если же инспектор "вооружен" другим тауметром, потребуй инструкцию по его эксплуатации.

Сответственно, если тауметра у инспектора нет, то и разговора нет.

Потом, если ты использовал профессиональную, а не "левую" пленку, возьми у продавца копию сертификата и вози с собой.
Будет основание оспорить измерения."

  0

16 Відредаговано mekena (2008-11-26 21:24:11)

Re: Здійснення контролю за технічним станом КТЗ (!пока что зареестровано!)

Ajk написав:

Профессиональные тонировочные пленки позволяют подобрать светопропускную способность пленок для передних и лобового стекол в соответствии с ГОСТом.

Это какие например?
Даю таблицу одной из самых распространенных и качественных тонировочных пленок, там, кроме как для лобового стекла, нет пленок, которые бы имели светопропускную способность для передних боковых не менее 70%. :
http://www.solarex.kiev.ua/llumar/auto.html

Suzuki SX4 New (S-Cross)

Logan Ambiance-1,6 (2006-2014)
  0

17

Re: Здійснення контролю за технічним станом КТЗ (!пока что зареестровано!)

mekena написав:

Это какие например?
Даю таблицу одной из самых распространенных и качественных тонировочных пленок, там, кроме как для лобового стекла, нет пленок, которые бы имели светопропускную способность для передних боковых не менее 70%. :
http://www.solarex.kiev.ua/llumar/auto.html

Отредактированно mekena (Вчера 19:24:11)

Не знаю, просто стянул с сайта своего провайдера.

  0

18

Re: Здійснення контролю за технічним станом КТЗ (!пока что зареестровано!)

Вот ещё что нарыл по поводу тонировки:

Antuan написав:

Технічний стан та обладнання КТЗ під час їх експлуатації перевіряється візуально та з використанням засобів вимірювальної техніки відповідно до ДСТУ 3649-97 "Засоби транспортні дорожні. Експлуатаційні вимоги безпеки до технічного стану та м

Скачал этот ДСТУ - там методика проверки тонировки вообще не описана - т.е.на дороге даже автотехнические инспектора этого делать не имеют права. Юристы, просветите - если я не прав, то в чём?

  0

19

Re: Здійснення контролю за технічним станом КТЗ (!пока что зареестровано!)

Donpedro написав:

(l) підтікання | | ----- | ----- |
|палива та/або оливи

Это что? если "запотела маслом крышка ГРМ" то пипец! fool  fool Ну с топливом тут все понятно.

"Нам дана жизнь с непременным условием храбро защищать ее до последней минуты"
  0