1

Тема: Проблеми з гальмами (без АБС)

Звернув увагу перший раз минулого тижня коли мало не догнав Октавію. Швидкість була біля 40-50, екстренне гальмування.  Здивувало те, що спочатку педаль без великого опору провалилась десь на 2/3 ходу без блокування коліс, далі натиснув на педальку на скільки міг, блокування так і не відбулось. Зупинився десь біля півметра від тієї Октавії. Через пару км. на пустій ділянці дороги провів тестове екстренне гальмування на приблизно такій  ж швидкості результат приблизно такий ж але колеса заблокувались дуже пізно (чорна смуга була всього біля метра) через метрів триста знов спробував при тих ж умовах - чорна смуга вже біля 4-х метрів і не такий сильний провал педалі. А вчора вирішив стоячи з заведеним двигуном потиснути на педальку. Так от дивне відчуття, десь на 1/2 ходу педалі відчутна  легка металічна віддача в педалі. Схоже на те що в гальмівному циліндрику зустрічається перший поршень з другим після цього педаль дещо робиться тугішою. На скільки знаю у нас перехресна схема гальм а таке відчуття ніби як розподілена як в жигулі, один поршень на перед і другий через пружинку назад. Порадьте пліз щось.   :empathy:  З гальмами жартів немає. Ага, колодки в нормальному стані. Сьогодні дивився. Гарантія вже закінчилась нажаль.  :(

  0



2

Re: Проблеми з гальмами (без АБС)

Швидше за все, повітря в системі. В Марчелло подібне було. Йому прокачали і стало все ОК. В мене також інколи така штука відбувається, правда не так сильно як в тебе

  0

3 Відредаговано Дядя Федор (2008-09-05 18:42:13)

Re: Проблеми з гальмами (без АБС)

Дуже схоже на те, що на одному з поршнів ГТЦ зруйнувалась манжета. В такому випадку або ГТЦ замінити, або шукати ремонтний комплект і проводити заміну манжети. Може бути, що утворилась раковина  на самому циліндрику, але те суттево  стану речей не змінює.
Треба глянути, якщо рівень гальмівної рідини не впав (контури гальмівної сиистеми герметичні), то напевно проблема в ГТЦ. Повітря теж можливо, прокачати варто гальма, але в разі повторного проявлення несправності треба шукати місце де повітря засмоктується (щільність його менша, тому слідів підтікання рідини може і не бути), та ретельно дослідити  гтц. Гальма важлива система і має бути впевненність у їїх абсолютній надійності.
І ще, може бути підклинювання колодок, але з рідиною ДОТ (та аналогами) то підклинювання має бути суттевим, та дуже перегрівати диск і супорт, що супроводжується викіпанням рідини.  Пара може відігравати роль  повітря у системі гальм. Зверніть увагу на диски та барабани.
Ще одною з причин збільшення вільного ходу педалі гальм може бути порушення в механізмі самопідведення задніх колодок. Цей дефект важко виявити якщо ручне гальмо відрегульовано вірно. Тому, якщо ручник не відрегульований, спробуйте його відрегулювати. І в разі зникнення проявленя дефекту (великого вільного ходу педалі гальм) готуйтесь через деякий час замінити робочій тормозний циліндр однгого з задніх гальм....

Российско-фашистская "Империя зла" - стойло для безмозглого козла!
http://www.youtube.com/watch?v=m4qPH0LDxeg
http://www.youtube.com/watch?v=hdyZMVuVGss
http://www.youtube.com/watch?v=QYRIwfvsyww
  0

4

Re: Проблеми з гальмами (без АБС)

Дядя Федор написав:

Дуже схоже на те, що на одному з поршнів ГТЦ зруйнувалась манжета. В такому випадку або ГТЦ замінити, або шукати ремонтний комплект і проводити заміну манжети. Може бути, що утворилась раковина  на самому циліндрику, але те суттево  стану речей не змінює.
Треба глянути, якщо рівень гальмівної рідини не впав (контури гальмівної сиистеми герметичні), то напевно проблема в ГТЦ. Повітря теж можливо, прокачати варто гальма, але в разі повторного проявлення несправності треба шукати місце де повітря засмоктується (щільність його менша, тому слідів підтікання рідини може і не бути), та ретельно дослідити  гтц. Гальма важлива система і має бути впевненність у їїх абсолютній надійності.
І ще, може бути підклинювання колодок, але з рідиною ДОТ (та аналогами) то підклинювання має бути суттевим, та дуже перегрівати диск і супорт, що супроводжується викіпанням рідини.  Пара може відігравати роль  повітря у системі гальм. Зверніть увагу на диски та барабани.
Ще одною з причин збільшення вільного ходу педалі гальм може бути порушення в механізмі самопідведення задніх колодок. Цей дефект важко виявити якщо ручне гальмо відрегульовано вірно. Тому, якщо ручник не відрегульований, спробуйте його відрегулювати. І в разі зникнення проявленя дефекту (великого вільного ходу педалі гальм) готуйтесь через деякий час замінити робочій тормозний циліндр однгого з задніх гальм....

Все зрозумів. Зроблю як радите та відпишу.

  0