1 Відредаговано igorsh88 (2022-08-10 08:08:49)

Тема: Кут перекриття клапанів на K4M

Всім привіт.

Двигун К4М 1.6 16 клапанний без фазорегулятора. Діагностика показала, що кут перекриття клапанів близько 20 градусів, що зі слів майстра - забагато. ГРМ міняв сам, виставляв все по міткам із застосуванням спеціальних приспособ (не саморобних). Двічі перевіряв – все в нормі.

Можливо підскажете толкового моториста з мотортестером (типу USB Autoscope) що зможе виставити кут перекриття клапанів?  Цікавить Київ + передмістя.
На офіційних сервісах ставлять просто по міткам без перевірки мотортестером.

БОРТОВИЙ ЖУРНАЛ
• Dacia Logan MCV 2011 1.6 16v К4М Laureate ГБО BRC
• Dacia Sandero 2009 1.6 MPI К7М Ambiance
  0



2

Re: Кут перекриття клапанів на K4M

спробуйте звернутись до Андрія
https://www.logan.in.ua/forum/viewtopic.php?id=9129

Dacia Sandero 2008 K7M 1.6MPI -продано Renault Kangoo II 2013 K9K 90 -продано, Renault Clio III 2007 K4M801 DP0 110 - продано
VW Golf IV GT 2004 1.9TDI арендовано-повернуто
VW Tiguan Sport 2012 2.0TSI, MAZDA CX-5 2018 2.5 SKYACTIV®-G, VW ID.4 2023
Heckler-Koch VP9 , AK-103
  0

3

Re: Кут перекриття клапанів на K4M

_AlexSander_ написав:

спробуйте звернутись до Андрія
https://www.logan.in.ua/forum/viewtopic.php?id=9129

Спасибі, звернувся до Андрія однак такого він не робив ніколи.

БОРТОВИЙ ЖУРНАЛ
• Dacia Logan MCV 2011 1.6 16v К4М Laureate ГБО BRC
• Dacia Sandero 2009 1.6 MPI К7М Ambiance
  0

4 Відредаговано az74 (2022-08-08 21:37:18)

Re: Кут перекриття клапанів на K4M

igorsh88 написав:

Діагностика показала, що кут перекриття клапанів близько 20 градусів

Вот с этого места подробнее. Что за диагностика? Зачем?

Logan II 1,6 чип-тюн, ГБО
С уважением, Александр
  0

5

Re: Кут перекриття клапанів на K4M

Можливо ви просто некоректно поставили йому задачу wink

Dacia Sandero 2008 K7M 1.6MPI -продано Renault Kangoo II 2013 K9K 90 -продано, Renault Clio III 2007 K4M801 DP0 110 - продано
VW Golf IV GT 2004 1.9TDI арендовано-повернуто
VW Tiguan Sport 2012 2.0TSI, MAZDA CX-5 2018 2.5 SKYACTIV®-G, VW ID.4 2023
Heckler-Koch VP9 , AK-103
  0

6

Re: Кут перекриття клапанів на K4M

Крім того,  звідки ви взяли що в еталоні 10? Є різні модифікації моторів, відповідно ці дані  можуть бути різними

Dacia Sandero 2008 K7M 1.6MPI -продано Renault Kangoo II 2013 K9K 90 -продано, Renault Clio III 2007 K4M801 DP0 110 - продано
VW Golf IV GT 2004 1.9TDI арендовано-повернуто
VW Tiguan Sport 2012 2.0TSI, MAZDA CX-5 2018 2.5 SKYACTIV®-G, VW ID.4 2023
Heckler-Koch VP9 , AK-103
  0

7

Re: Кут перекриття клапанів на K4M

Фазорегулятора нет, все фазы жестко ставятся по меткам.
С чего началось? Зачем вдруг смотреть фазы?

Logan II 1,6 чип-тюн, ГБО
С уважением, Александр
  0

8 Відредаговано igorsh88 (2022-08-10 08:10:00)

Re: Кут перекриття клапанів на K4M

az74 написав:

Фазорегулятора нет, все фазы жестко ставятся по меткам.
С чего началось? Зачем вдруг смотреть фазы?

Вірно, фазорегулятора немає. Ставиться по міткам, що я й зробив та перевірив.

Мотор K4M 696. Перекриття клапанів дивився по фазам газорозподілу  (тест Px)

Була б можливість тут фото викласти то показав. З якихось пір не можу навіть в галерею завантажити.

Ось на Youtube про мій авто діагност розповідає:

https://youtu.be/_h7KCmH2MJY

Почалося все з того, що вирішив поставити газ та перед цим просто перевірити двигун.

БОРТОВИЙ ЖУРНАЛ
• Dacia Logan MCV 2011 1.6 16v К4М Laureate ГБО BRC
• Dacia Sandero 2009 1.6 MPI К7М Ambiance
  0

9

Re: Кут перекриття клапанів на K4M

Ось Вам, як приклад, що не завжди виставлені правильно мітки ГРМ забезпечують правильну роботу двигуна.

Меган 2 K4J без фазорегулятора

https://youtu.be/KAm30b6vfV4

БОРТОВИЙ ЖУРНАЛ
• Dacia Logan MCV 2011 1.6 16v К4М Laureate ГБО BRC
• Dacia Sandero 2009 1.6 MPI К7М Ambiance
  0

10

Re: Кут перекриття клапанів на K4M

То есть мотор нормально работал, и все было в порядке.

Logan II 1,6 чип-тюн, ГБО
С уважением, Александр
  0

11 Відредаговано igorsh88 (2022-08-10 08:11:30)

Re: Кут перекриття клапанів на K4M

az74 написав:

То есть мотор нормально работал, и все было в порядке.


Ступінь "нормальності" роботи мотора кожен визначає для себе сам. Для мене нормально - це коли всі параметри в нормі.
В даному випадку кут перекриття 20 градусів.
Якщо розглянути осцилограми роботи аналогічних моторів то він близько 10.

Як це впливає на мотор?  Практично ніяк, за тим вийнятком, що на холостих присутнє незначне "плавання" обертів з яким, в принципі, можна жити. Мотору тяжко утримувати холості оберти.

БОРТОВИЙ ЖУРНАЛ
• Dacia Logan MCV 2011 1.6 16v К4М Laureate ГБО BRC
• Dacia Sandero 2009 1.6 MPI К7М Ambiance
  0

12

Re: Кут перекриття клапанів на K4M

igorsh88 написав:

на холостих присутнє незначне "плавання" обертів

Так відбувається ще й тоді, коли гбо криво настроєне

Установка, обслуживание и ремонт ГБО. Компьютерная диагностика (CLIP).
Регулировка клапанов с выездом к клиенту.
  0

13 Відредаговано az74 (2022-08-09 20:40:36)

Re: Кут перекриття клапанів на K4M

igorsh88 написав:
az74 написав:

То есть мотор нормально работал, и все было в порядке.


Ступінь "нормальності" роботи мотора кожен визначає для себе сам. Для мене нормально - це коли всі параметри в нормі.
В даному випадку кут перекриття 20 градусів
Якщо розглянути осцилограми роботи аналогічних моторів то він близько 10.

Як це впливає на мотор?  Практично ніяк, за тим вийнятком, що на холостих присутнє незначне "плавання" обертів з яким, в принципі, можна жити. Мотору тяжко утримувати холості оберти.

Так в чем беда? Если мотор работает нормально, то пусть работает.
Если измеренный параметр не устроил, и есть способ измерения, желание и время, то что мешает самому играться с метками на распредвалах?

Logan II 1,6 чип-тюн, ГБО
С уважением, Александр
  0

14

Re: Кут перекриття клапанів на K4M

Migen написав:

Так відбувається ще й тоді, коли гбо криво настроєне

Але тоді проблема вирішується з переходом на бензин..
igorsh88, у вас на бензині теж плавають обороти?
Педаль газу на к4м електронна?

Logan mcv 2011 CH/UA 1.6 16v К4М 105 к.с. 7місць LAUREATE ABS конд 4подушки ЕГУР ЕПГ ГБО-4 Hi-Flex Вовк в овечій шкурі 
Незалежна, вільна і єдина Україна!!!
  0

15 Відредаговано igorsh88 (2022-08-10 07:56:15)

Re: Кут перекриття клапанів на K4M

З метою встановлення ГБО як раз то й вирішив перевірити двигун. На сьогодні ГБО ще не стоїть.
Двигун дійсно працює нормально. Те незначне плавання на холостих, я б назвав більше "придирством", стрілка практично вкопано стоїть.
Більше бендежить, із слів діагноста, не вірно встановлені фази ГРМ, що виражене в збільшеним кутом перекриття клапанів.
Не виключаю свою "криворукість" при заміні ремення ГРМ, адже робив це вперше в житті, ще й з розкручуванням гайок шестерень розподільчих валів, заміною всіх сальників, помп, роликів і т.п. Зібрав все по міткам  та перепровірив.
На вихідних зроблю повторну діагностику в іншому місці- тест Px по всіх циліндрах та порівняю кути відкриття клапанів з еталоними показниками.

Авто Dacia Logan MCV 2011, двигун K4M696 1.6 16V 105 к.с. без фазорегулятора, бензин, 7 місць, комплектація LAUREATE, ABS, педаль акселератора електрона, дросельна заслінка електрона із сервоприводом, електрогідропідсилювач. ГБО немає но планую встановити

БОРТОВИЙ ЖУРНАЛ
• Dacia Logan MCV 2011 1.6 16v К4М Laureate ГБО BRC
• Dacia Sandero 2009 1.6 MPI К7М Ambiance
  0

16

Re: Кут перекриття клапанів на K4M

igorsh88 написав:

ще й з розкручуванням гайок шестерень розподільчих валів

Ах вот оно что... Очень странная методика. Возможно, это все объясняет

Logan II 1,6 чип-тюн, ГБО
С уважением, Александр
  0

17 Відредаговано igorsh88 (2022-08-10 09:57:56)

Re: Кут перекриття клапанів на K4M

az74 написав:
igorsh88 написав:

ще й з розкручуванням гайок шестерень розподільчих валів

Ах вот оно что... Очень странная методика. Возможно, это все объясняет

Я ж не від хорошого життя вирішив їх розкрутити.

БОРТОВИЙ ЖУРНАЛ
• Dacia Logan MCV 2011 1.6 16v К4М Laureate ГБО BRC
• Dacia Sandero 2009 1.6 MPI К7М Ambiance
  0

18 Відредаговано igorsh88 (2022-08-10 10:05:44)

Re: Кут перекриття клапанів на K4M

Коли поліз міняти то не планував шестерні рухати взагалі, думав малою кровю обійдуся. Но ця гадіна - перевірочна планка ніяк не хотіла вставати в полукіляця розподільчих валів, як не крути. А якщо й вставала то або новий ремінь на пів зуба не попадав в шестерню або колінвал потрібно було трохи "докручувати" після ВМТ або ремінь виявлявся послабленим між шестернями зверху. Явно не в мітках стояло.
Довелося придбати додатковий фіксатор шестерень, виставив колінвал у ВМТ (приспособою для упора довжиною ~69 мм), послабити гайки, встановити новий ремінь, натягнути його, зафіксувати шестерні новими гайками. Додатково замінив помпу, ролики всі, сальники.

Після заміни ГРМ по мітках динаміка зросла  та й розход палива знизився. Тому, вважаю, що ступінь "криворукості" в мене в нормі, гірше я не зробив.
Припускаю, що міг промахнутися на 3-4 градуси, но, блін, перевірив, все ж в мітках стоїть, перевірочна планка входить легко.

Повторно проходити цей ад не хочу. Тому ще раз порівняю з еталоном і вже потім шукатиму "експерта".  Сам я ті градуси не поймаю

БОРТОВИЙ ЖУРНАЛ
• Dacia Logan MCV 2011 1.6 16v К4М Laureate ГБО BRC
• Dacia Sandero 2009 1.6 MPI К7М Ambiance
  0

19 Відредаговано igorsh88 (2022-08-11 16:51:02)

Re: Кут перекриття клапанів на K4M

Якщо Ви володієте знаннями які мають бути ті фази закриття і відкриття клапанів, а також кут перекриття клапанів для двигуна K4M 1.6 16v без фазьора то прошу поділітися.

Ось тут діагност показує саме мій мотор там видна фазова діаграма. З плаванням обертів на холостих я розібрався. Просто дросель був не адаптований після чистки.


Ось скриншот діаграми

/upload/iblock/eb8/jc6b20rxtw51f386j7bbr6bardxrrjcz/Na-STO.jpg

БОРТОВИЙ ЖУРНАЛ
• Dacia Logan MCV 2011 1.6 16v К4М Laureate ГБО BRC
• Dacia Sandero 2009 1.6 MPI К7М Ambiance
  0

20

Re: Кут перекриття клапанів на K4M

360 ділимо на кількість зубів шестерні РВ та визначаємо на скільки градусів змінюється гарозподілення при промаху на один зуб. Далі порівнюємо з похибкою перекриття клапанів, якщо співпадає, то значить криво стоїть ремінь ГРМ.

Dacia Logan MCV 1.4 F2 2009 р.в.
  0

21

Re: Кут перекриття клапанів на K4M

igorsh88 написав:

Авто Dacia Logan MCV 2011, двигун K4M696 1.6 16V 105 к.с. без фазорегулятора, бензин, 7 місць, комплектація LAUREATE, ABS, педаль акселератора електрона, дросельна заслінка електрона із сервоприводом, електрогідропідсилювач

Найкраща комплектація!  У мене така сама. tbsenile 
В яку ціну вийшла?

Logan mcv 2011 CH/UA 1.6 16v К4М 105 к.с. 7місць LAUREATE ABS конд 4подушки ЕГУР ЕПГ ГБО-4 Hi-Flex Вовк в овечій шкурі 
Незалежна, вільна і єдина Україна!!!
  0

22

Re: Кут перекриття клапанів на K4M

jasonua написав:
igorsh88 написав:

Авто Dacia Logan MCV 2011, двигун K4M696 1.6 16V 105 к.с. без фазорегулятора, бензин, 7 місць, комплектація LAUREATE, ABS, педаль акселератора електрона, дросельна заслінка електрона із сервоприводом, електрогідропідсилювач

Найкраща комплектація!  У мене така сама. tbsenile 
В яку ціну вийшла?

Купляв в 2020 році за 6500 доларів США

БОРТОВИЙ ЖУРНАЛ
• Dacia Logan MCV 2011 1.6 16v К4М Laureate ГБО BRC
• Dacia Sandero 2009 1.6 MPI К7М Ambiance
  0

23 Відредаговано igorsh88 (2022-08-10 15:11:51)

Re: Кут перекриття клапанів на K4M

Шукав довго саме таку, готов був і переплатити.

БОРТОВИЙ ЖУРНАЛ
• Dacia Logan MCV 2011 1.6 16v К4М Laureate ГБО BRC
• Dacia Sandero 2009 1.6 MPI К7М Ambiance
  0

24 Відредаговано az74 (2022-08-10 17:48:10)

Re: Кут перекриття клапанів на K4M

Интересная тема.
То есть изначально коленвал по ограничителю (а как метка на звездочке?)
Распредвалы по пазам с обратной стороны, чтоб фиксатор встал.
Потом шестерни распредвалов по ихним меткам (а как метки на ремне?)
И в таком положении все зафиксировано.
И при этом есть сомнения?

Logan II 1,6 чип-тюн, ГБО
С уважением, Александр
  0

25

Re: Кут перекриття клапанів на K4M

igorsh88 написав:

Шукав довго саме таку, готов був і переплатити.

Я теж півроку шукав. У 18р за 7 взяв плюс гбо в 500дол вийшло.
Авто суперове. Тільки позитивні емоції від нього вже 4рік.

Logan mcv 2011 CH/UA 1.6 16v К4М 105 к.с. 7місць LAUREATE ABS конд 4подушки ЕГУР ЕПГ ГБО-4 Hi-Flex Вовк в овечій шкурі 
Незалежна, вільна і єдина Україна!!!
  0