51

Re: Потік паливний фільтр. В чому причина?

vlad5229 написав:

Пропоную провести експеримент, взяти мідну монету і потерти по сухому склу і по запотілому, різниця відчутна. Якщо взяти алюміній, то по вологому склі алюміній буде залишати слід, в той час коли по сухому легко ковзає без слідів

Не корректний експеремент вийде...Мідь- скло,алюміній-скло.У помпі працює пара графіт-мідь.

vlad5229 написав:

графітові щітки залишились цілими, зносився тільки колектор.

Проблема у щітках,точніше у їх якості(твердості).На новому насосі через 2000 км я дістав такий самий результат.Машина не завелася перед гаражом.Після заміни помпи їздив на спиртовому бензі років 3(правда тільки літом),ніяких проблем з нею(помпою) не було і досі немає.Машина ,правда ФОРД,але це не суттєво(на мій погляд)

  0



52

Re: Потік паливний фільтр. В чому причина?

vlad5229, Так, ще міднографітні, вони більш тверді

Dacia Logan MCV 1,6V8 2008 Base0 +ГБО + ЭСП + ЦКБЭС(Expression)_by_Лево +БК_by_Лево + ГУР + Airbag пассажира
Бортовой тут
  0

53

Re: Потік паливний фільтр. В чому причина?

Лево написав:

vlad5229, Так, ще міднографітні, вони більш тверді

Звичайний графіт.

https://slavuta-club.info/wp-content/uploads/pub/7%20%282%29.jpg

Dacia Logan MCV 1.4 F2 2009 р.в.
  0

54

Re: Потік паливний фільтр. В чому причина?

vlad5229, Ні, на фото міднографітні )) А от графітові - будуть тупо чорні

Dacia Logan MCV 1,6V8 2008 Base0 +ГБО + ЭСП + ЦКБЭС(Expression)_by_Лево +БК_by_Лево + ГУР + Airbag пассажира
Бортовой тут
  0