151

Re: Проблемы выхлопной системы

gri написав:

звук майже не змінився

Ну не знаю.В мене ,замість каталізатора,стояла проста труба,від лямди до штатного резонатора. То рево-дзвін стояв і салоні, і зовні досить сильний. Ніби прогоріла вихлопна. Тому і змушений був уварити резонатор з Жигуля на місце штатного каталізатора.

Dacia Logan 1.6 8V-продано.Renault Mégane II-продано
Honda Accord Tourer 2.4 AT Type S-експлуатується
Citroen Jumpy 2.0i-експлуатується
Dacia Logan 1.6 8V MCV-експлуатується
  0



152

Re: Проблемы выхлопной системы

Yeka написав:

рево-дзвін стояв і салоні, і зовні досить сильний

У салоні ніяких змін по звуку взагалі.Здвору на хх нічим не голосніше від решти машин на гаражах.Труба 1.5 мм стінка, і не доходить до резонатора.

  0

153

Re: Проблемы выхлопной системы

На багатьох корейцях якщо в катколекторі вибити кераміку не вваривши натомість вогнегасник, то починає брати масло.

Dacia Logan MCV 1.4 F2 2009 р.в.
  0

154 Відредаговано gri (2023-12-22 17:11:52)

Re: Проблемы выхлопной системы

vlad5229 написав:

На багатьох корейцях якщо в катколекторі вибити кераміку не вваривши натомість вогнегасник, то починає брати масло

Трошки не так...Спочатку починае брати масло(корейскі кати дуже скоро руйнуються,пил кераміки попадає в циліндри),а вже потім вирізають.Процес "шліфування"ЦПГ на початковій стадіїї не замічають і видаляють кати, коли вони вже торохкотять в середині.А вже пізно...Вогнегасники тут ні причому.

  0

155

Re: Проблемы выхлопной системы

gri написав:
vlad5229 написав:

На багатьох корейцях якщо в катколекторі вибити кераміку не вваривши натомість вогнегасник, то починає брати масло

Трошки не так...Спочатку починае брати масло(корейскі кати дуже скоро руйнуються,пил кераміки попадає в циліндри),а вже потім вирізають.Процес "шліфування"ЦПГ на початковій стадіїї не замічають і видаляють кати, коли вони вже торохкотять в середині.А вже пізно...Вогнегасники тут ні причому.

Є один москалячий канал https://www.youtube.com/@KPOWERtuning спеціалізується в основному на корейцях, то кажуть що вже перевірено, без кераміки і вогнегасника в катколекторі бере двигун масло, навіть після капіталки, вварюють вогнегасник, перестає брати масло.

Dacia Logan MCV 1.4 F2 2009 р.в.
  0

156

Re: Проблемы выхлопной системы

vlad5229 написав:

вварюють вогнегасник, перестає брати масло

Без образ,ти віриш в це?А в то ,що мій сандрік масло не бере без ката?В нас же не" корейці".Просто я трохи мав справу зі всілякими "хундайямами".

  0
Спасибо сказали: jasonua1

157

Re: Проблемы выхлопной системы

gri написав:
vlad5229 написав:

вварюють вогнегасник, перестає брати масло

Без образ,ти віриш в це?

Я на тому каналі не одне відео передвивився, описували випадки коли був масложор коли власник вибивав кераміку, потім вони ставили вогнегасник і масложор припинявся.

gri написав:

А в то ,що мій сандрік масло не бере без ката?В нас же не" корейці".Просто я трохи мав справу зі всілякими "хундайямами".

Конструкція поршнів і товщина кілець різна, тому і не бере.

Dacia Logan MCV 1.4 F2 2009 р.в.
  0

158 Відредаговано gri (2023-12-25 20:00:34)

Re: Проблемы выхлопной системы

vlad5229 написав:

Конструкція поршнів і товщина кілець різна, тому і не бере.

А я про що?Ставиш трубу,дуриш другу лямбду (електроваріант) і маєш щастя.Кореанці нам ні дочого(кіа,хундайня,деу ссанг-йонг,самсунг).

  0