1 Відредаговано igorsh88 (2021-11-22 10:36:00)

Тема: Адаптація електронного дроселя. Dacia logan 1.6 16v.

Всім привіт.

На днях почистив електронний дросель. Був брудним всередині. Ущільнюючі кільця овальної форми. Зняв мінусову клему акумулятора, зняв дросель, промив, ущільнюючі кільця замінив, поставив все на місце. Адаптацію зробив програмою Pyren через ELM 327 v1.5.

Завів і почались проблеми. В роботі двигуна появилась невелика дрож. В моменти розгону і переключення на другу - третю передачі закидуються оберти до 2.5 тисяч хоча газ відпускаю на 2 тис. Плюс до всього вилізла помилка  DTC 063877 Несоответствие положения дроссельной заслонки сервоприводу.

Повторив адаптацію - ситуація не змінилася.
Поїздив, думав пройде, не пройшло. Перевірив підсос повітря - відсутній. Тиск в колекторі на холостик близько 380-400 мБар (по Pyren-у)

В Pyreni пише, що адаптація здійснена (Done), но по факту як її перевірити не знаю.

Подальші плани, щодо вирішення проблеми:
- змінити програму на Pyclip;
- провести адаптацію без застосування програм. В Інтернеті пишуть:" Для установки дроссельной заслонки в рабочее положение подключаем аккумулятор, 5 раз по 10 секунд включаем зажигание ... "  і вже потім завести двигун;
- придбати нормальний сканер Renault CAN clip, блін, дорого однако...;
- придбати сканер подешевше типу DS150 но невідомо чи це домоможе;

Можливо хтось мав справу з чисткою дроселя і його подальшою адаптацією. Як її проводили, чим, який порядок? Можливо я щось не вірно роблю. Підскажіть.

По машині стараюся робити все сам. Для щастя не вистачає лише нормального діагностичного обладнання.

Авто: Dacia Logan MCV 7 місць (1G друга фаза), двигун K4M696, механіка, дросель електроний, пробіг 125 тис. км., 2011 р, бензин 95 Shell v-power.

БОРТОВИЙ ЖУРНАЛ
• Dacia Logan MCV 2011 1.6 16v К4М Laureate ГБО BRC
• Dacia Sandero 2009 1.6 MPI К7М Ambiance
  0



2

Re: Адаптація електронного дроселя. Dacia logan 1.6 16v.

Метод адаптациї "5 раз по 10" нічого не дав.

З апнота по системі вприска вичитав, що достатньо один раз на 30 секунд включити запалювання. Там же описано порядок адаптування і збросу дроселя. Команда RZ031 на сброс і контроль за успішністю виконання операції по параметру ET051.

Виявляється, перший раз, адаптація не пройшла.

Змінів прогу Pyren на іншу. Поставив Pyren for Dacia 1.4 под windows. Доречі, параметрів більше відображає. Повторив адаптацію - вже ліпше, помилка не вискакує, но всеодно є підвисання і плаваючі оберти на холостих.

Поки покатаюсь як є. На вихідних почищу дорожки в дроселя.

БОРТОВИЙ ЖУРНАЛ
• Dacia Logan MCV 2011 1.6 16v К4М Laureate ГБО BRC
• Dacia Sandero 2009 1.6 MPI К7М Ambiance
  0

3

Re: Адаптація електронного дроселя. Dacia logan 1.6 16v.

Чистив заслонку сам. В неті знайшов опис адаптації без кліпа. Робив так як написано. Все добре пройшло з першого разу.
Програмирование должно быть выполнено, покрайней мере, один раз в течении всего срока службы автомобиля, при первом включении зажигания ( первоначальная инициализация) и каждый раз при замене ЭБУ или блока дроссельной заслонки с сервоприводом.


1. Включите зажигание и выждите, по крайней мере, 5 с, не запуская двигатель: при этом автоматически производится адаптация по положению дроссельной заслонки.
2. Выключите "зажигание".
3. Подождите некоторое время, прежде чем снова включить зажигание, чтобы ЭБУ мог запомнить запрограммированные значения:
- не менее 10 с при холодном двигателе ( тем. охл. жидкости ниже 85 градусов)
- не менее 130 с при горячем двигателе ( тем. охл. жидкости выше или равна 90 градусов).
4. Включите зажигание, запустите двигатель и дайте ему поработать на холостом ходу в течении 1 мин. для правильной адаптации по потоку воздуха, проходящему через блок дроссельной заслонки с сервоприводом. Вот в кратце и весь процесс.....

Logan 1,6 Ambiance, (2006) был, Fluence Comfort 1,6 МКПП  (2011) есть
  0
Спасибо сказали: Андрей_1231

4 Відредаговано igorsh88 (2021-11-23 09:27:04)

Re: Адаптація електронного дроселя. Dacia logan 1.6 16v.

Згідно даної документації інакше:
http://renault-atlas.ru/_ld/3/385_MR390X9017B100.pdf

6. ПРОГРАММИРОВАНИЕ

Программирование крайних положений дроссельной заслонки
Включите зажигание, не запуская двигатель, и подождите 30 секунд, чтобы ЭБУ запомнил МАКСИМАЛЬНОЕ и МИНИМАЛЬНОЕ крайние положения: рограммирование крайних положений дроссельной заслонки выполняется автоматически.

Выполнение программирование проверяется по состоянию ET051 "Программирование крайних положений дроссельной заслонки".

Если программирование не выполнено, запуск двигателя возможен, но эксплуатация автомобиля запрещается, так как существует опасность остановки и/или неустойчивой работы двигателя.

Подайте команду программирования RZ019 "Повторная инициализация запрограммированных значений". Затем выполните дорожное испытание, чтобы ЭБУ повторил программирование этих параметров адаптивной коррекции (токсиометра и состава топливной смеси): это позволит избежать возможных
отклонений от нормы, когда владелец начнет управлять автомобилем после ремонта.

Условия программирования адаптивных параметров двигателя:
– движение с постоянной скоростью при частоте вращения коленчатого вала в пределах 2500 об/мин - 3000 об/мин в течении не менее 30 секунд, затем разгон на 2-й передаче до 4000 об/мин, затем замедление вплоть до перехода на холостой ход.

БОРТОВИЙ ЖУРНАЛ
• Dacia Logan MCV 2011 1.6 16v К4М Laureate ГБО BRC
• Dacia Sandero 2009 1.6 MPI К7М Ambiance
  0

5

Re: Адаптація електронного дроселя. Dacia logan 1.6 16v.

igorsh88, Я описав як я робив згідно опису з нету без кліпа і т.д. В мене все добре після чистки.

Logan 1,6 Ambiance, (2006) был, Fluence Comfort 1,6 МКПП  (2011) есть
  0

6 Відредаговано igorsh88 (2021-11-24 10:52:11)

Re: Адаптація електронного дроселя. Dacia logan 1.6 16v.

Звісно я і так пробувував робити.

Ваш алгоритм адаптації отриманий звідси:
https://www.drive2.ru/l/529089944161879552/


Ще помітив дивну річ: параметр PR606 "Адаптивная коррекция холостого хода" має значення [-10.00 Nm] хоча до чистки дроселя був [-2.03 Nm]
Крім того, параметр PR444 "Интегральная поправка регулирования холостого хода двигателя", при роботі на ХХ, зменшується від 0 Nm до -5 Nm і знову різько зростає до 0 Nm. В цей момент відбувається "скачок" обертів, що і призводить до плавання обертів на ХХ.

В документації це свідчить про підсоси повітря, ось кусок текста.

Проверьте, что значение параметра PR444 Интегральная поправка регулирования холостого хода
двигателя находится в пределах:
5 Нм < PR444 < 10 Нм.
Попытка выполняется при горячем двигателе (75 °C), работающем на холостом ходу, и отключенных
потребителях энергии. Значение PR444 должно считываться не менее 20 минут после достижения
температуры охлаждающей жидкости, равной 75 °C.
Если значение PR444 больше 10 Нм, снова выполните перепрограммирование блока дроссельной
заслонки при помощи команды RZ031 Программирование крайних положений дроссельной заслонки.
Если значение PR444 меньше -5 Нм, проверьте установку дроссельной заслонки и наличие возможных
утечек воздуха ...


То ж буду, ще раз перевіряти підсоси

БОРТОВИЙ ЖУРНАЛ
• Dacia Logan MCV 2011 1.6 16v К4М Laureate ГБО BRC
• Dacia Sandero 2009 1.6 MPI К7М Ambiance
  0

7 Відредаговано igorsh88 (2023-07-03 15:09:00)

Re: Адаптація електронного дроселя. Dacia logan 1.6 16v.

Хтось стикався з подібним?

Після чистки електронного дроселя параметр PR444 "интегральная поправка регулирования холостого хода" на прогрітому двигуні постійно уходить в мінус -5 Нм (інколи більше) і скачком повертається в нуль, потім процес повторюється. Результат - плаваючі холості оберти.


Дописав через рік
Питання було вирішено самостійно ТУТ

БОРТОВИЙ ЖУРНАЛ
• Dacia Logan MCV 2011 1.6 16v К4М Laureate ГБО BRC
• Dacia Sandero 2009 1.6 MPI К7М Ambiance
  0