76

Re: БЖ Sash_KO

Sash_KO написав:

через один із гвинтів кріплення помпи "сочилося" масло і потрапляло на ремінь ГРМ.

через два болта крепления верхней крышки ремня ГРМ

Logan II 1,6 чип-тюн, ГБО
С уважением, Александр
  0



77

Re: БЖ Sash_KO

Sash_KO написав:

Навертається насос ГУР

А чим простіше конструкція авто, тим надійніше  reta

Dacia Logan (Лютые 1.4 литра! (с) Aprox) BASE (раніше була)+ел.регулювання та підігрів дзеркал+ЕСП+БК+ГБО+Чіп-тюн+бі-лінзи+ПТФ+лиття+парктронік+ПрестижV-55.
Синій мінерал.
Dacia Logan 1.6 MT PRESTIGE. Синій мінерал
  0

78

Re: БЖ Sash_KO

Lavrik, З такою надійністю приходилося два рази рейку міняти))))))))))
А тепер з насосом гратися)))
Час от часу не легше...

  0

79

Re: БЖ Sash_KO

Sash_KO написав:

Тепер по трасі 87-90 гр. По місту 85 і до потолка.
Чекаю на мінусову температуру, цікаво що буде показувати потім...


То як термостат взимку тримався? Теж запарився вже з ними до речі останній був неначе "STC" так найдовше протримався близько 2х років, так і катаюсь...

DACIA Logan Ambiance 1.4 (продан).Daewoo matiz 0.8L AT- (Продан).
Ravon R2 Elegant AT. PEUGEOT 308 (T9) 2.0 HDi
  0

80

Re: БЖ Sash_KO

az74 написав:

через два болта крепления верхней крышки ремня ГРМ

Болты сквозные в движок?

Киев
Шкода Рапид 1.6, .110л.с ....+  Дастер 1.5,  110л.с
Бортовой тут: https://www.logan.in.ua/forum/topic1840 … 110ls.html
  0

81

Re: БЖ Sash_KO

Александр007 написав:
az74 написав:

через два болта крепления верхней крышки ремня ГРМ

Болты сквозные в движок?

Да, там два таких, но это не тема для БЖ  offtopic

Logan II 1,6 чип-тюн, ГБО
С уважением, Александр
  0

82

Re: БЖ Sash_KO

muha,  Та приблизно так як написав. Відкриття по Престижу 90-91. А далі цікава штука. Після відкриття термоса, температура тримається в діапазоні 85-90 (міський цикл) ли ше після 4-5 циклів відкриття-закриття термоса. Тобто нагрівся до 90, термос відкрився, температура впала до 81-83 градуса (Залежить від зовнішньої температури повітря, але не нижче 80). Знову нагрівся до 90, термос відкрився, температура впала 82-84 і т. д. Доки вся система не прогріється. По трасі при рівномірному русі (5 передача, 90-100 км., без різких газувань) 88-90.

  0

83

Re: БЖ Sash_KO

Sash_KO написав:

Залежить від зовнішньої температури повітря, але не нижче 80

Ну це вже не погано. Я замітив термоси вилітають в більшості випадках після літніх  тянучок, чи їх коробить чи х.з. що.

Sash_KO написав:

З такою надійністю приходилося два рази рейку міняти

У мене без гура теж почала постукувати, треба майстрів щукати щоб перебрали  g_hosp

DACIA Logan Ambiance 1.4 (продан).Daewoo matiz 0.8L AT- (Продан).
Ravon R2 Elegant AT. PEUGEOT 308 (T9) 2.0 HDi
  0

84

Re: БЖ Sash_KO

Було сьогодні сумно. Погрався з антикоксом. Хз помогло чи ні, але хоч на свічки подивився. ЗА 20 тис. пробігу і виключній більшості заправок на КЛО 95 супер, стало ясно що бензин гімно. Ізолятор і центральний електрод перетворилися у суцільну масу.
Наждаком почистив до металевого блиску, виставив зазор 0.7...
Двигун став працювати рівніше, не троїть і в цілому заводиться жвавіше...

  0

85

Re: БЖ Sash_KO

Sash_KO написав:

Було сьогодні сумно. Погрався з антикоксом. Хз помогло чи ні, але хоч на свічки подивився. ЗА 20 тис. пробігу і виключній більшості заправок на КЛО 95 супер, стало ясно що бензин гімно. Ізолятор і центральний електрод перетворилися у суцільну масу.
Наждаком почистив до металевого блиску, виставив зазор 0.7...
Двигун став працювати рівніше, не троїть і в цілому заводиться жвавіше...

Саня, завтра заедь - дам свои денсо рабочие. И 0,7 - это жестоко, рабочий зазор больше ж .

Logan II 1,6 чип-тюн, ГБО
С уважением, Александр
  0

86

Re: БЖ Sash_KO

Sash_K написав:

ммиставив зазор 0.7...

Ваще-то зазор 0,9 мм.

  0

87

Re: БЖ Sash_KO

az74 написав:

И 0,7 - это жестоко, рабочий зазор больше ж .

Так десь вичитав що 0,7. Так і поставив.
Раз двигло не сіпається і рівно працює, нехай так і буде)))
За пропозицію дякую, але відмовлюся. Разом з колодками заміню...

  0

88

Re: БЖ Sash_KO

Sash_KO написав:

Так десь вичитав що 0,7. Так і поставив.

"Tades" - это новое руководство по ремонту и эксплуатации вместо "Dialogys"?
big_smile

  0

89

Re: БЖ Sash_KO

Нарешті сьогодні завершив ТО. Почалося із заміни ГРМ. Відомий майстер налякав що стерлися гальмівні колодки. Значить сумлінно придбав Remsa і давай міняти. Завдяки тому що кожні 10 тис. пробігу міняю колодки місцями (внутрішню із зовнішньою), за 50 тис. пробігу знос рівномірний і залишок склав 3-4 мм. Тобто можна ще поганяти до 10 тис. Кладу їх на полицю, як настануть дуже тяжкі часи - дотру...
http://i068.radikal.ru/1503/e7/c69845adba10.jpg

Крім того здохла ліва шарова опора. При чому роздовбалася конкретно, палець гуляє в 3D. Запресували блискучу шарову Лемфордер.
http://s008.radikal.ru/i303/1503/89/61682ac7b471.jpg
http://s020.radikal.ru/i713/1503/b0/e0eabc2ac987.jpg

Ну традиційно на літо налив три літри Ельфа 5w30.
Свічки треба міняти, зазори поставив 0,9, але на холодну смикається трошки...

Тижнів два як перевзувся в Kumho KR26 185/70 R14
http://rezina.biz.ua/i/cont/2528/kumho_sense_kr26.jpg
Тепер розумію що таке їздити на розслабоні. Машинка сама їде прямо, її не потрібно ловити при поривах бокового вітру, гарно проходить повороти...
Чому попередню брав 175 ширини не зрозумію....

  0
Спасибо сказали: сяся, Хохол2

90

Re: БЖ Sash_KO

Sash_KO написав:

Тижнів два як перевзувся в Kumho KR26 185/70 R14

  upp

Sash_KO написав:

Чому попередню брав 175 ширини не зрозумію....

Потому, что в 70 профиле диски не гнутся на ямах, ну и 185 шире ветром не сдувает. Но на трассе всё равно сдувает.

Моя жизнь-мои правила... 
YAHOO!ею с наших дорог.
Трансфер Киев-Аэропорт-Киев
Opel Zafira b 6 мест
  0

91 Відредаговано Sash_KO (2015-03-25 16:53:01)

Re: БЖ Sash_KO

Доки машина у відомого майстра на заміні зчеплення, замінив пильник лівого зовнішнього ШРУСу.
На справді все дуже просто. Знімаємо піввісь, протираємо від пилу, затискаємо у лещата, знімаємо-стягуємо пильник гранати і через проставочку стукаємо туди куди показує пінцет
http://s020.radikal.ru/i707/1503/fa/bb3183b6a4cd.jpg
Дуже налягати не треба, знімається дуже легко.
Зняли і побачили стопорне кільце на якому воно все тримається
http://s018.radikal.ru/i516/1503/3f/f9f7978d548b.jpg

http://s017.radikal.ru/i435/1503/58/ecd23fb023be.jpg
Придбаний комплект складався з двох хомутів, пластикового пильника, стопорного кільця і двох тюбиків змащувального матеріалу.

Зібрав у зворотньому напрямку.
Як воно на ходу напишу як умільці повісять коробку.

Єдине що провтикав, поставить мітку щоб по шліцам все зібрати.

  0
Спасибо сказали: _AlexSander_1

92

Re: БЖ Sash_KO

Дивлюсь, що скоро ще одне СТО появиться у Вишгороді  coffee

Dacia Logan (Лютые 1.4 литра! (с) Aprox) BASE (раніше була)+ел.регулювання та підігрів дзеркал+ЕСП+БК+ГБО+Чіп-тюн+бі-лінзи+ПТФ+лиття+парктронік+ПрестижV-55.
Синій мінерал.
Dacia Logan 1.6 MT PRESTIGE. Синій мінерал
  0

93

Re: БЖ Sash_KO

По той бік ночі забрав автівку. Покатався околицями міста. Педаль зчеплення ледь відчутна, автівка при перемиканні не сіпається, стартує плавно. Вчуся заново їздити...Старе зчеплення LUK має цікаву особливість, диск цілий, накладки без явних слідів зносу, демпферні пружини не гримлять і не кривий, а корзину злизало...Ну і вижимний старий трошки підгулявший.

  0

94

Re: БЖ Sash_KO

Sash_KO написав:

.Старе зчеплення

І скільки пройшло?

Dacia Logan (Лютые 1.4 литра! (с) Aprox) BASE (раніше була)+ел.регулювання та підігрів дзеркал+ЕСП+БК+ГБО+Чіп-тюн+бі-лінзи+ПТФ+лиття+парктронік+ПрестижV-55.
Синій мінерал.
Dacia Logan 1.6 MT PRESTIGE. Синій мінерал
  0

95

Re: БЖ Sash_KO

Близько сотні з активною тяганиною причепа...

  0

96

Re: БЖ Sash_KO

Сам старый диск сцепления по толщине на глаз один-в-один как из нового комплекта. Штангеном не мерили.

Logan II 1,6 чип-тюн, ГБО
С уважением, Александр
  0

97

Re: БЖ Sash_KO

az74 написав:

Сам старый диск сцепления по толщине на глаз один-в-один как из нового комплекта. Штангеном не измеряли.

Промерял штангеном старый, 7 мм общая толщина. Толщина до ближайшей заклепки до 600 мкм.
Вывод - замена своевременная...

  0

98 Відредаговано Sash_KO (2015-03-28 19:28:25)

Re: БЖ Sash_KO

Вчора був час заскочив на сходження коліс на Крайній 13. Всього 130 грн і дуже якісно ще дідівськими приблудами. Кермо дивиться рівно, повертається після повороту, автівка мчить прямісінько.

Дістав дурнуватий свист чи то від ременя аксесуарів, чи то натяжного ролика, чи то насоса підсилювача керма. Вирішив сьогодні провести дослід. І добре що поліз, бо нижній болт кріплення насоса викрутився і тримався на чесному слові. Могла статися біда...
Розбирав так як тут http://forum.opel-club.ru/index.php?showtopic=29876
http://i038.radikal.ru/1503/70/7ae57d6b2291.jpg
Здьорнув стопорне кільце, постукав легенько молоточком по осі і задня кришка випала в руку.
http://s009.radikal.ru/i308/1503/6a/df45dcc136e0.jpg
Начиння дуже просте.
http://s019.radikal.ru/i628/1503/61/413e23c943b0.jpg
Вал тримається маленьким стопорним кільцем, знявши яке вал із шківом випадає.
Зі сторони шківа нутрощі насоса закриті сальником. На ньому вибито якийсь номер.
http://s020.radikal.ru/i701/1503/fb/b97f57786485.jpg
В моєму випадку сальник в чудовому стані, дуже страшних слідів на робочих поверхнях немає, лопасті ходять вільно, ущільнювальні резинки (їх там три чи чотири) цілі.
http://s017.radikal.ru/i427/1503/7b/3ccffb2946b1.jpg
http://s019.radikal.ru/i607/1503/50/23820a47e4c5.jpg
http://s015.radikal.ru/i331/1503/f8/cf1f4b08deec.jpg

Сам насос був дуже брудний, на внутрішніх поверхнях шківа дуже багато поналипало.
Тому нутроші і зовні гарно промив уайт-спіритом. Трошки пройшовся нульовочкою по валу у місці контакту останнього із сальником. Трошки там іржі було. Зібрав до кучі.
http://i003.radikal.ru/1503/70/3474c061f9bb.jpg

Результатом задоволений - свист пропав...А чи від того що все повичищав, чи закрутив насоса нормально хз.
Ну раз пів машини розкурочив, пішов далі і добрався до клапанів. Трошки піджав. Десь на 0,05 майже всі...

  0
Спасибо сказали: _AlexSander_1

99

Re: БЖ Sash_KO

Було трошки часу замінив свічки.
http://i047.radikal.ru/1504/62/e63d48be0f57.jpg
Що воно за Гексен не знаю, придбав у першому ліпшому автомагазині бо автівка почала троїти, глохнути, сіпатися.
http://s017.radikal.ru/i437/1504/d7/3aee39b8cf7a.jpg
Стояли Дензо. Переважно КЛО 95 доконав їх за 45 тис. роботи...
Після заміни обороти вирівнялися, після заводки не просідають, розганяється жваво, розхід піднявся...бо давить сильніше почав на гашетку...

Епопея з насосом ГУР продовжується. Засвистів знову. І свистить ремінь. Причина - осьовий люфт вала насоса. Як його позбутися ХЗ, адже сама конструкція насоса не дозволяє...
Хіба що підібрати підшипник на місце сальника і запресувати. А як переробить під підшипник свередині гадки не маю...
http://s020.radikal.ru/i701/1503/fb/b97f57786485.jpg

Десь читав що підходить насос з якогось Форда (він на підшипниках), треба тільки переставити шків...

Є в кого які думки???

  0

100

Re: БЖ Sash_KO

Sash_KO написав:

Є в кого які думки???

  делайте пжлст. а мы за Вами ..   angel

  0