251

Re: Выбор аккумулятора

Старт-стоп система конечно неоднозначная, но в приведённых ссылках 2/3 это перепост одной и той же статьи какого-то околоавтомобильного журналиста. При этом копипастеры даже на украинский перевели. И исследование мягко говоря не глубокое.

Sandero 0.9 механика
  0
Спасибо сказали: Георгич1



252

Re: Выбор аккумулятора

якої думки шановна публіка про бошевські АКБ на даний період? чи варто за них віддавати більше 2-х кіло гривень? та взагалі, що порекомендуєте з перевіреного часом пристрою.

ПТН-ПНХ
"Нам не страшні московські воші, нам страшні українські гниди." (С. В. Петлюра)
"Переговори з окупантами на твоїй землі можуть тривати не довше автоматної черги!" (В. С. Кук)
  0

253

Re: Выбор аккумулятора

floyd47 написав:

якої думки шановна публіка про бошевські АКБ на даний період? чи варто за них віддавати більше 2-х кіло гривень? та взагалі, що порекомендуєте з перевіреного часом пристрою.

Бош хз, у друга сільвер з атл шось уже вийо,не перестаю хвалити форсе,від вести,і правда легенда вже про нього а за таку ціну ваще.правда щось окислядо плюс на цьому новому але наче клему крепче прижав і все ок ,в мене був бу він перший то ьам все ок було.з цим

  0

254

Re: Выбор аккумулятора

halkovich86, зрозумів, шо про Бош ви нічого не знаєте, а Форсе вам дуже подобається. Дякую! Придбав ТопКар, 65А*год., вага 16,25 кг, виробляють десь на Донеччині, буцімто від Вести контора. Головне, шо є отвори для контролю кожноі банки. Подяка усім, хто відгукнувся на мій запит! coffee

ПТН-ПНХ
"Нам не страшні московські воші, нам страшні українські гниди." (С. В. Петлюра)
"Переговори з окупантами на твоїй землі можуть тривати не довше автоматної черги!" (В. С. Кук)
  0
Спасибо сказали: Андрей_1231

255

Re: Выбор аккумулятора

  0

256

Re: Выбор аккумулятора

Форсе преміум брати не рекомендую. Літом взяв 50-ку на заміну аналогічної вести 2011 рв, корпус аналогічний, але вага менша, в банці 9 пластин, схоже на одній зекономили.

https://images.prom.ua/2452001509_akumulyator-avtomobilnij-forse.jpg

https://aet.ua/image/cache/catalog/Accumulatory/Westa/westa_premium_50Ah_R_front-800x800.jpg

Dacia Logan MCV 1.4 F2 2009 р.в.
  0

257

Re: Выбор аккумулятора

Мені дуже сподобався іспанський Lucas

Ford Escape SE 4WD 1.5 ecoboost
  0

258 Відредаговано floyd47 (2022-11-18 16:31:58)

Re: Выбор аккумулятора

кожні 10 Ампер*годин "важать" 2,5 кг АКБ (в ідеалі--2,8 кг). тому треба дивитися не стільки на шильдік, скільки на ваги при виборі та купівлі акумулятора. ну, звісно ж, і авторитет /репутація виробника.

ПТН-ПНХ
"Нам не страшні московські воші, нам страшні українські гниди." (С. В. Петлюра)
"Переговори з окупантами на твоїй землі можуть тривати не довше автоматної черги!" (В. С. Кук)
  0

259

Re: Выбор аккумулятора

Я зараз у роздумах. Влітку не завівся. Сусід зарядив АКБ. Потім вирішив звертати увагу на вольтаж. У середньому 11.8-12.3... Заряджається до 12.7, потім за добу вже 12.3, за тиждень 11.8-11.9. Проїду 20-50км - 12.3-12.5, через 1-2 дні може бути 11.9.

Стоїть оригінал 24 41 059 44R 60Ah 510A EFB якому три роки. Точно такого в продажу не має. Та й по суті, щоб щось було прям ідеал для MCV STEPWAY 90TCE не знаходжу.

Може хтось на Logan/Sandero 2019/2020 вже міняв оригінальний і є щось безпрограшне?

  0

260 Відредаговано Александр007 (2022-11-18 15:36:39)

Re: Выбор аккумулятора

evgenius,
Exide Premium хороший стоит у меня с завода.  61Ah R+ 600A
Низкий саморазряд.

Если акб полностью сел нужна зарядка 1ампер несколько раз до полного.
Иначе долго не протянет..

Если авто редко ездит то желательно заряжать.

Старт стоп убивает АКБ, нужно отключать  imho2

Киев
Шкода Рапид 1.6, .110л.с ....+  Дастер 1.5,  110л.с
Бортовой тут: https://www.logan.in.ua/forum/topic1840 … 110ls.html
  0

261

Re: Выбор аккумулятора

evgenius написав:

У середньому 11.8-12.3... Заряджається до 12.7, потім за добу вже 12.3, за тиждень 11.8-11.9. Проїду 20-50км - 12.3-12.5, через 1-2 дні може бути 11.9.

Йому вже фсьо; я такому я б не ризикнув навіть до супермаркету за харчами їхати.

Александр007 написав:

Если авто редко ездит то желательно заряжать.

plus

Александр007 написав:

Если акб полностью сел нужна зарядка 1ампер несколько раз до полного.

додам: любий акумулятор бажано заряджати мінімальним струмом, тобто, наскільки у вас терпіння вистачить його контролювати. А те, про що пишуть в інструкціях (10% від номінального), то є максимально допустиме значення.

ПТН-ПНХ
"Нам не страшні московські воші, нам страшні українські гниди." (С. В. Петлюра)
"Переговори з окупантами на твоїй землі можуть тривати не довше автоматної черги!" (В. С. Кук)
  0

262

Re: Выбор аккумулятора

evgenius написав:

EFB

При выборе аккума необходимо обращать внимание на эту маркировку. Особенно, если режим старт/стоп не отключен.

2106 1,3 >> 1102 1,3 >> 21099 1,6i >> Stepway 1,5dCi '2020
  0

263 Відредаговано gatuno (2023-01-13 16:42:45)

Re: Выбор аккумулятора

Купив навесні Midac Sigillum s2 64ah. По теплу норм було, та й то коли тиждень-два не їздив, то якось забагато розряджався. А тут перший мороз -2..-4 і ця падлюка вранці показала рівно 12.0В... І це при тому, що вчора їздив. Хтось користував Midac - це це у них правило чи виключення?
Заміряв струм витоку(leakage current) - [s]0.12А[/s](UP - переміряв після "засинання" ЕБУ) -  0.03А, що абс нормально і не має призводити до такого швидкого розряду. Генератор заряджає норм 14.4В.

Spoiler

https://akb-plus.com/image/cache/catalog/MIDAC/2Generation/64Sig2nd-3-600x600-product_popup.jpg

Stepway 1.6 8V  '2011 (+ГБО)
  0

264

Re: Выбор аккумулятора

gatuno написав:

Заміряв струм витікання(leakage current) - то 0.12А, що абс нормально

Не нормально. За неделю простоя высасывается почти половину заряда аккума. Особенно это критично для зимы.

gatuno написав:

вранці показала рівно 12.0В

Как измеряли? Если он был подключен к бортсети - ни о чём.

2106 1,3 >> 1102 1,3 >> 21099 1,6i >> Stepway 1,5dCi '2020
  0

265

Re: Выбор аккумулятора

Дякую за відповіді!
Був у мене на минулому авто Оберон. 6 років і ніколи нижче 12.3 не бачив. Так і продав разом з авто.
Ну а цей я по ходу вбив. Заряжали 2 амперами години дві, а потім 120км проїхав. Далі купив зарядку нерегульовану (4А), обирав там в меню start/stop акб і заряджав від 12-12.3В годин 7-8. Так робив два рази за 3 місяці.
Start/stop завжди вимикаю, безтолково небезпечна річ.

  0

266

Re: Выбор аккумулятора

floyd47,
Зачем зарядку контролировать?
У меня все просто выбор 1А или 4А
Отключается сама когда акб зарядится.

Откачал один акб пока жив, был севший в ноль., запасной...

Сейчас хорошие зарядки на алиэкспресс.
Показывает и уровень зарядки,  вольта.
И реанимацию делают

Киев
Шкода Рапид 1.6, .110л.с ....+  Дастер 1.5,  110л.с
Бортовой тут: https://www.logan.in.ua/forum/topic1840 … 110ls.html
  0

267

Re: Выбор аккумулятора

Александр007, чим меньше ток заряда - тим кращє, так завжди було .  Як раз режими десульфациї працюють так, на скільки знаю. Але дуже довго. На рахунок поїздок, акумулятор нормально відновлюється через 3 години дороги, тобто година зрання та  година ввечері - взагалі " нє о чьом", готуйтесь підзаряджати

Dacia Logan MCV 1,6V8 2008 Base0 +ГБО + ЭСП + ЦКБЭС(Expression)_by_Лево +БК_by_Лево + ГУР + Airbag пассажира
Бортовой тут
  0

268 Відредаговано Александр007 (2022-11-19 00:50:34)

Re: Выбор аккумулятора

Лево,
Телефон зарядка на 2 А.
для Акб 60-70Ah нормально на 4-6 ампер.

1А хорошо не спорю, но для сильно севшего...

Когда авто долго стоит я просто снимаю клеммы, так не теряет Заряд  imho2

Киев
Шкода Рапид 1.6, .110л.с ....+  Дастер 1.5,  110л.с
Бортовой тут: https://www.logan.in.ua/forum/topic1840 … 110ls.html
  0

269

Re: Выбор аккумулятора

evgenius написав:

Заряджається до 12.7, потім за добу вже 12.3, за тиждень 11.8-11.9. Проїду 20-50км - 12.3-12.5, через 1-2 дні може бути 11.9.

АКБ не любить довгих розрядів. Який би він не був якісний, якщо батарея тижнями та місяцями стоїть в недозарядженному стані, росте сульфатація. Тому АКБ поступово втрачає ємність. Треба постійно слідкувати за напругою і або підзаряджати регулярно або не давати розряджатися, коли авто довго стоїть.
А ще іноді можна тренувати АКБ. Я не вірю в зарядки що продаються в магазинах але вірю в те, що робить Сорока. Його ЗУС працює по принципу - заряд максимально допустимим током для батареї але коли напруга доходить до 14,4 В то перериває заряд. В нього хитрі алгоритми заряду. Таке зарядне подовжує термін служби АКБ.
До речі прогавив я батарею на інверторному генераторі.  Там для стартеру стоїть на 7 А. Напруга була 7 вольт. ЗУС навіть його не побачив, я його пробудив іншим АКБ до 9 вольт. Далі зарядка підхопила. 11,2 вольта, дає імпульс і напруга йде відразу до 14,5 вольт. Коротше звичайною б зарядкою нічого не зробив би. Але ЗУС довбав його хвилин 20 секундними імпульсами високим током. І розбудив. Залило 8 ампер і працює добре.

  0

270

Re: Выбор аккумулятора

floyd47 написав:

додам: любий акумулятор бажано заряджати мінімальним струмом

с AGM аккумулятором так делать не рекомендую если он не в глубоком разряде!

Logan 1.5dci , Ravon R2
  0

271

Re: Выбор аккумулятора

Александр007 написав:

Старт стоп убивает АКБ, нужно отключать 

сажевый убьёте и форсункам тяжело на холостых работать, а АКБ продлите срок службы)))

Logan 1.5dci , Ravon R2
  0

272

Re: Выбор аккумулятора

VH написав:

если он не в глубоком разряде!

я не розглядую якісь випадки "лікування" АКБ того чи іншого типу; мається на увазі обслуговування АКБ робочого, у нормальному стані.

ПТН-ПНХ
"Нам не страшні московські воші, нам страшні українські гниди." (С. В. Петлюра)
"Переговори з окупантами на твоїй землі можуть тривати не довше автоматної черги!" (В. С. Кук)
  0

273

Re: Выбор аккумулятора

VH написав:

сажевый убьёте и форсункам тяжело на холостых работать, а АКБ продлите срок службы)))

У меня другое мнение,  если не против...

Для дизеля наоборот частый запуск на остановках и светофоре только хуже,  лучше работает постоянно и равномерно.

Да и зимой дизель хуже прогревается лучше не глушим.

Сажевый отлично работает на прогретом движке, в городе хватает 30 мин для прожига ,
Но при старт стопе процесс будет прерван.
Как результат накопление выше нормы. wink

Киев
Шкода Рапид 1.6, .110л.с ....+  Дастер 1.5,  110л.с
Бортовой тут: https://www.logan.in.ua/forum/topic1840 … 110ls.html
  0

274

Re: Выбор аккумулятора

Ну що ж. Сьогодні зранку 11.52В  big_smile Думав, шо всьо пропало. Ключ в замок, запалювання, бензонасос прокачав, пуск і з півоберта завелась!
Почистив машину від снігу. Підлючив OBD адаптер, вивів для зручності на смартфон вольтаж. Вдома світла не було, то годинку попрацював в машині, а вона торохтіла на холостому ходу. Почала десь з 14-14.5В, а через годину дивлюсь 12.7-12.9В на холостому. Даю навантаження дальнім світлом - 13.5В. Проїхався потім 5км. Заглушив - 12.2В. Потім ще в магазин змотався - 12.25. Ну таке. Щось не має бажання зимою десь під Жмеринкою лишитись.
Короче замовив VARTA 6СТ-60 Blue Dynamic EFB. Пофіг, мені все одно ще треба 2-3місяці покататись, а потім в гараж ставити на 1-3 роки. А там вже як життя складеться.

  0

275

Re: Выбор аккумулятора

На випадок, якщо щось станеться з акумом, гарно мати бустер. І як павербанк можна використовувати, і ліхтарик є, і автівку можна завести.

Рено Логан 1.6 2011 - проданий. Найкращі спогади!
Nissan QASHQAI 2.0 2021
Nobody dies a virgin, life fucks us all
  0